HÍREK!!!!Sajnos 2010 Jan 1 megszűnik a cég.Nem részletezném a problémát de nagyban közrejátszik az új zöldkártyásrendelet.Mindenkinek köszönjük h minket választott a FÓRUM TOVÁBB ÉL de az alkatrész utánpotlás lehet kissé mókás lesz.Békés Boldog Karácsonyt és Sikerekben gazdag boldog uj évet kivánunk mindenkinek.Karburátorszakműhely

Jótanács vezetéshez: Csak olyan gyorsan vezess, amilyen gyorsan repül az őrangyalod!

KARBURÁTOR-ÚJPEST

Nyitva Tartás

H-P 8-17 ig

Szombat,vasárnap:ZÁRVA

Telefon: 06/1 360-08-18

ZÖLDKÁRTYA ÚJPEST

Címünk:Budapest 1041 Kiss János U 4/a

Karburátor Szakműhely Újpest   >>   Fórum   >>   Kérdések-Információk
Kapcsolattartás,megbeszélés,segítség!!

Név:

E-mail cím:




 [ikonok]  [kép]
Hozzászólás:

Listázás fordított időrendi sorrendben


 renault 112007. ápr. 21. 15:39 | Válasz | #80 
Üdv! Gondoltam, hogy nem lesz egyszerű de ezen még gondolkodnom kell (érdemes-e 23 éves autóval vesződni, mert van egyéb kehéje is).Az a gáz, hogy ehhez viszont cserélni kell a leömlőt, légszűrőházat, stb. A 20000.- mire vonatkozik, új karbi v. a zselé belé ?

 karburator2007. ápr. 21. 16:38 | Válasz | #81 
Kedves R11
A 20000huf a zselé ára.
A karburátor a Z10-es a másik 20000huf a leömlő az is vagy egy 5-ös
Akkor meg is van minden
De
Ha nem ok a dolog akkor igen csak el lehet menni árban a csillagos égig(annyiba kerülne amennyiért Csömörön házat adnak)
Szal a döntés a gazdinál van
Ha megér neki ennyit egy kocsi akkor nosza rajta
Jól megszakértjük
;)

 renault112007. ápr. 24. 10:18 | Válasz | #82 
Köszi az infót, de a kupaktanács úgy döntött, hogy inkább betoljuk valahová és lecseréljük, mert túl sok a "lyuk" amit foltozni kéne rajta.

 karburator2007. ápr. 25. 10:34 | Válasz | #83 
Kedves R11
Sajnálom,hogy igy döntöttek de egyszerüen nem megy olcsobban.
Továbbiakban is állunk sziver rendelkezésére.
;)

 voneout2007. jún. 07. 19:24 | Válasz | #84 
Sziasztok!

Karburátor szerelés közben (tűszelep) eltört véletlenül az úszót biztosító, tengelyt tartó vályat "vágott" fele. Amit össze kell nyomni, hogy ne essen ki a tengely. Öntvény ugye és azon kívűl, hogy karburátor felsőrészt kéne vennem van valmi megoldás? Vagy tudna valaki nem aranyáron postázni egy ilyet utánvéttel? Egyébként Weber karburátoros. Bontóba tuti lehúznának, és csak egybe kapnék...:(

Peugeot 309 GR
1.6 Benzin
1986
(B1A)

vbbb@vipmail.hu

köszi!

 voneout2007. jún. 10. 22:56 | Válasz | #85 
No ez a része megoldódott, viszont mivel tűszelepet kellett cserélnem a karburátorban (Egytorkos Weber 36 tlp 1) és sajnos hirtelen csak nagyobbat kaptam 150-es helyett 175-öst...jól működik így is megy mint állat, csak 1800-2000 fordulaton 2., 3. sebességbe érezhetően aprókat rángat, szaggatva megy. Mintha nem kapna elég benzint. Mit kell ilyenkor még állítani? Az úszószintet, CO-csavart?

 karbi2007. jún. 27. 08:57 | Válasz | #86 
kedves voneout
sztem a gyujtásra pillants rá
ott lesz a megoldás ;)

 voneout2007. jún. 27. 11:59 | Válasz | #87 
Üdv!

Meg tudnád esetleg indokolni a válaszodat? Egyébként ha kicsit ráhúzom a szivatót, normálisan megy rángatás nélkül az említett tartományokban...de azért ellenőrizni fogom a gyújtást is...bár fura, hogy pont tűszelep csere után jelentkezett a problémám...köszi!

 karbi2007. jún. 29. 15:18 | Válasz | #88 
szivesen
a gyujtás vagyis a teljesitmény amire igy látatlanban gondoltam
Ha le van égve a gyertya vagy valamelyik kábel szigetelése gyenge akkor a tünet az amit irtál
Ha a szivatót ráhuzod és ugy rendbevannak a dolgok akkor lehet nem gyujtás
További kérdéseid telefonon vagy gurulj ide a kocsival és megmérem ;)
Akkor megint okosabb vagyok egy kicsit ha láéttam a gázelemzö mit mutat

 voneout2007. júl. 02. 08:33 | Válasz | #89 
Hát az nehéz lenne, én szegedi vagyok...
Csak a tűszelep méretének hibájából adódhat ez? Mekkora a tűréshatár? Ugye 150-es helyett 175-öst raktam...köszi!

 Karburátor2007. júl. 02. 12:10 | Válasz | #90 
A tűszelep magában nem okozza a hibát.A 175-ös mivel egy nagyobb lyukat kell lezárni esetleg hajlamosabb túlfolyásra.Nem igen szokták az autók észrevenni./gazda is csak onnan,hogy melegen nem indul/Ha a szivató segít ,akkor valszeg szegény a keverék .Ha a tűszelep cserénél nem volt a benzinszint változtatva /akár úgy ,hogy ez a tű hosszabb mint a régi/ akkor aj keverék állítás elég lesz.

 Karburátor2007. júl. 02. 12:19 | Válasz | #91 
Az 1800-2000-es fordulattal az a baj,hogy ott még nem áll le az alapjárati rendszer,már működik az átmeneti rendszer és kezd működni a főfúvoka rendszer.
Ha fojtószelepnél falsot szív az is érződik itt.Ezt egy nagyobb alapjárati fúvóka képes elmosni ,ha itt szegény volt a keverék ,de az elviszi a fogyasztást.
Az alacsony benzinszinttel az jár együtt,hogy később kezd szállítani üzemanyagot a főfúvoka rendszer.Ha alacsonyabb akkor lehet oka.

 voneout2007. júl. 02. 14:51 | Válasz | #92 
Szándékosan nem változtattam benzinszintet, csak a tűszelepet cseréltem ki.Egyedül ott volt kis gondom, hogy a régiről (150) át kellett raknom a kis drótpöcköt mert túl széles volt és nem fért be az úszó felfogatásánál. Ez valszínűleg nem okozhatott gondot. Azt nem is figyeltem, hogy ez a tűszelep esetlegesen hosszabb-e valamivel mint amit kicseréltem. Kezdetnek beszerzek egy belevaló tűszelepet, most már van mintám is...keveréket amúgy a CO-csavarral állítok? Kezdő vagyok karburátor finomhangolásban.
köszi!

 Karburátor2007. júl. 13. 17:30 | Válasz | #93 
co csavar=keverék állító csavar.
Általában a fordulatszámot azzal kell állítani,ami a folytószelepet támasztja./ez a másik csavar/
Co csavart óra mutató járásával egy irányba hajtani=szegényebb lesz/ kevesebb benzint kap /
Ellenkezőleg értelemszerűen több benzint kap és ezzel együtt a co nőni fog.

 voneout2007. júl. 14. 00:56 | Válasz | #94 
Ok!Köszi!
Autószerelő haver még fals levegőre gyanakszik, azt is meglesem majd...közben kiderítettem, hogy 150-est már nem is nagyon lehet kapni a hossza meg ugyan akkora mint a 170-esé. Én a CO csavart eddig befele hajtottam, mert azt hittem úgy több benzint kap és kevesebb levegőt
De közben megtudtam, hogy rosszul csináltam persze (pont ma)
1.belövöm a CO csavart az alapjárati csavarral összehangolva
2.hozzáállítom a gyújtást
3.ha kell újra hangolok

 voneout2007. júl. 15. 20:32 | Válasz | #95 
Úgy néz ki elég sokat javult a helyzet, majd pénteken kiderül mennyire sikerült elállítanom a CO-t...zöldkártyára megyek
köszi az összes segítő szándékot...

 Karburátor2007. júl. 17. 13:47 | Válasz | #96 
Zöldkártya előtt a co csavart egy kissé inkább a szegényítés irányába kellene tekerni,amig a motor nem kezd ellene tiltakozni.

 voneout2007. júl. 17. 14:03 | Válasz | #97 
Gondoltam rá én is, majd megjegyzem mennyit tekertem be...azt tudom, hogy 5 teljes fordulat kellett kifele, hogy jó legyen. Tiszta mester leszek már a végére...

 Karburátor2007. júl. 17. 14:38 | Válasz | #98 
Sok sikert

 voneout2007. júl. 20. 09:11 | Válasz | #99 
Üdv!No sajnos megint írnom kell, és nem azért meg sikerült a zöldkártya...reggel indítani akartam az autót ami egyszer beindult, majd azon nyomban le is fulladt. Megnéztem a karbit, és ami egészen a tetejétől full benzines volt...szó szerint úszott a naftában!Lehet, hogy a pillangó szelep nem zárt és a motorhoz nem áramlott át a benzin? Azt nem néztem meg, hogy amikor mozgattam a gázt mozgott-e az is...ezt lehet cserélni?vagy miért ragadhat be?

 voneout2007. júl. 20. 11:35 | Válasz | #100 
No valami perselykopás meg koszos pillangószelepről is hallottam időközben...perselykopáson hogyan lehet segíteni?

 voneout2007. júl. 20. 17:04 | Válasz | #101 
Hali!No megnéztem, a pillangószelepnek nincsen baja...viszont akkor valószínűleg az úszom akadt fel...mert amikor próbaképpen indítgatásnál belenéztem felülről a karbiba a benzin még szépen csörgedezett.
Szétszedtem, megvizsgálgattam és hiába fordigattam nem akart felakadni az úszó. Lehet, hogy a ház falába akadt fel? Összeraktam, rápróbáltam vagy 5x és mindannyiszor pöcre gáz nélkül indult. Szarrakás...jó felkéne már gyújtani...nyernék a lottó tutira kivinném terepre...bár ahoz lottóznom is kéne...

 Karburátor2007. júl. 24. 15:39 | Válasz | #102 
Mivel az úszó a tűszelepet mozgatja,nem kell akadni az úszónak,hogy a karbi megteljen benzinnel,elég ha a tűszelep alá kerül egy kis kosz.

 Karburátor2007. júl. 24. 15:47 | Válasz | #103 
Lehet a kopott tengelyt köszörülni,a házba szép új perselyt tenni.Bármelyik bátor esztergályos elvállalja.
Csak:ha szoros az illesztés akkor hidegen jó,melegen megszorul / = gáz felakad = autó akkor is bőg ha hozzá sem nyúlunk a gázhoz /
Ha laza az illesztés akkor ugyanúgy falsot szív mint eddig / esetleg jobban /
Ha nem sikerül egytengelyűvé varázsolni a két furatot akkor szorulhat is ,miközben falsot szív :-)
Szóval nem baj ha olyan valaki csinálja aki már túl van egy két sikertelen próbálkozáson.

 tibi2007. júl. 25. 13:25 | Válasz | #104 
Üdv. kedves Mester!

Érdeklődnék, hogy Weber 40 DCO ikerkarbihoz tudtok e beszerezni fúvókákat? Érdekelne: főfúvóka, légkorrekciós fúvóka, alapjárati/átmeneti fúvóka minden méretben és mennyiségben! Válaszod előre is köszönöm, üdv.: Tibi

 voneout2007. júl. 26. 08:20 | Válasz | #105 
Zöldkártya csont nélkül meg volt, ami nem is rossz egy 20éves autótól...
Arra gyanakszom, hogy valami kosz lehet(ett) a rendszerben. Pár hónapja meg lett bolygatva a tank. Ennek összerakásakor láttam, hogy némi föld hullott bele...akkor azt gondoltam elég az a pár szűrő, hogy ne okozzon gondot...most már kételkedem ebben. Az első dolgom lesz egy új benzinszűrőt venni. Meg utánna nézek ismerősnél, hátha tud olcsóbban egy használt karburátort szerezni...ahogy leírod a javítási folyamatot, elég nagy a hibalehetőség.

 Karburátor2007. júl. 27. 14:15 | Válasz | #106 
A benzinszűröknek van egy sajátosságuk.Nem szűrik a benzint.
Ugyanis az ac-pumpa nem egyenletesen szív, hanem ránt egyet a folyadék oszlopon ,aztán nem.Ennek hatására a benne lévő harmonika papír hajtogatódig,majd a benzinben ázva ,kissé kiszakad,de ez nem igazán látszik.Az eredmény azonban igen.Szűrő van a benzincsőben ,és egyúttal a kosz a karburátorban.
A héten javítottunk egy Citroen-t ami 3000-es fordulat alatt nem igazán működött.Ha beindult és valaki nyomta a gázt,akkor járt a motor,ha nem akkor leállt.
Szétszedtük a karburátort,és az úszóházban inkább csak víz volt, benzin alig.Benzinszűrő viszont volt rajta.

 Karburátor2007. júl. 27. 14:22 | Válasz | #107 
Valahol a xv.kerben foglalkozik Valaki az iker karburátorokkal,de elvesztettem az elérhetőségét :(

 voneout2007. júl. 27. 14:59 | Válasz | #108 
Hát azon kívül még van két szűrő mielőtt a karburátornál lévőhöz érne a benzin...egy a benzinbetöltő nyílás után egy meg a tankból kifele...valamit remélem ezek is szűrnek, ráadásul ezek fémhálósak...bár szerintem az apróbb szemcséket átengedik sajnos. Körbenézek a piacon, hátha lehet valami jobb minőségű benzinszűrőt kapni!Ismét kösz az infót!

 Karburátor2007. júl. 30. 09:14 | Válasz | #109 
A drót szita szűrő nem enged be akkora koszt ,ami a legkisebb fúvókát / jellemzően az alapjárati /el tudja tömni egyedül.DE válvetve több apró szemét, ami átjön ,az már tud dugulást okozni.A víz simán átjön.
Valami ellenállása minden szűrőnek van.Ha biztos ami biztos felszerelek rengeteg szűrőt,akkor esetleg az AC pumpa nyomása esik le :(

 Karburátor2007. júl. 30. 09:33 | Válasz | #110 
Van egy új oldalunk.
Jobb vagy roszabb mint a régi?

 voneout2007. júl. 30. 14:07 | Válasz | #111 
Kicsit csicsás a sok színnel, de amúgy átláthatónak tűnik...egyébként ez az FFI ér valamit?

 Karburátor2007. aug. 01. 15:32 | Válasz | #112 
Én próbáltam.Tényleg erősebb,csendesebb lett a motor,és rugalmasabb.
Ha nem ütöm akkor vagy 100 km-el többet megyek egy tank benzinnel mint előtte.

 voneout2007. aug. 09. 14:01 | Válasz | #113 
no kicseréltem a benzinszűrőt...tele volt földes üledékkel. Most kapott egy Bosch-t, remélem el lesz vele egy darabig.

 Karburátor2007. aug. 15. 18:55 | Válasz | #114 
Sok Sikert.

 Zoli2007. aug. 22. 08:47 | Válasz | #115 
Jo napot kivanok.
Meg szeretnem kerdezni ha vann egy Solex 32 DIS renault 5 GTT karburatorhoz lehet kapni javitasi alkatreszeket, es menjibe kerlune.

 Karburátor2007. aug. 23. 16:50 | Válasz | #116 
Jellemzően egy javító készlet 6-10 000 Ft-ba kerül.Ezek azonban csak tömítéseket és néhány membránt tartalmaznak.Általában a szívató membránt ,külön kel hozzá venni.

 Csabi2007. okt. 01. 20:19 | Válasz | #117 
jo napot. Kérdezni szeretném hogy motorkarburátorokat javitanak e fel mert nekem lenne egy gsx-r 1100 karbim ami autora van szerelve fúvóka bővítéssel és kaz egyik karbinak a tengeje ki van kopva és ezáltal ojan mintha beakadna a gázbovden. benzi/gáz üzemű az auto(gondolom ez nemsok jót tesz a karbinak) valamint nemis megy vele az auto.a két középső suber nem mozdúl annyit mint a két szélső. erre mi lehet az orvosság?? ja ha wd-40-el befujom a kopott hengert akkor müködik annyira hogy nemakad meg. de ez csak a kezdeti gázadásnál fordul elő. a segitséget előre is köszi.ez egy 1.3 16V swift vagy esetleg jobb lenne egy 40-es dcoh weber?? mert rendelkezésre áll azis. de a motorkarbival volt használva. mégegyszer ksözi

 Karburátor2007. okt. 03. 13:22 | Válasz | #118 
Sajnálom de a motor karbi, egy másik világ.Semmilyen formában nem foglalkozunk vele.Az autóknál is a karburátorok eredeti állapotát kiséreljük meg visza állítani.A karburátorral való tuningolást nem pártoljuk.
Ha egy nagyobb teljesítményű autóra van szügség akkor olyat kell venni :-).Az a tapasztalat,ha nagyobb teljesítményt akar valaki kicsalni az adott motorból,akkor jellemzően rengeteget fog fogyasztani, és alacsony fordulaton használhatatlan lesz az autó.
Utcai autónál, ezek nem előnyös tulajdonságok.

 Karburátor2007. okt. 03. 13:33 | Válasz | #119 
A gázüzem karburátor javítás szempontjából,súlyosbító körülmény.Az a probléma,hogy mikor benzinnel jó , akkor gázzal nem feltétlenül.
Előfordulhat,hogy a gázos javítás egy benzinnel jól működő autónál azt igényli,hogy a bevezetett levegőt csökkenteni kell .Beraknak egy szűkítőt.Benzinhez mi kivesszük.Az ügyfél pedíg járkál a gázos és benzines között.Szűkitő ki-be.Szép állapot.Ha lehet kerülnénk.

 tigris2007. okt. 09. 22:25 | Válasz | #120 
Kedves Karbi! Olyan kérdésem lenne, hogy Opel Omega 1.8-ashoz (18 NV 14144707) be tudna-e nekem szerezni egy új porlasztót (2E 71816801). De beérném egy nagyon jó állapotúval is. Kérem írjon! varga.gabor@index.hu Előre is köszönöm segítségét!

 Karburátor2007. okt. 10. 15:12 | Válasz | #121 
A pierburg 2e3-as karbi új ára 100 000 ft felett van , hogy mennyivel az beszerzési hely függvénye.
A bontott karbikra nincsen garancia.
Nekünk sajnos nem áll a polcon .
Mivel karburátor javítással foglalkozunk,azt képzelem,tunánk javítani.
Ez nem járható út?

 tigris2007. okt. 10. 18:44 | Válasz | #122 
Köszönöm a válaszát! Én soproni vagyok,úgyhogy nehézkes lenne. Nem hiszem, hogy kiszerelt állapotban hozzá lehetne hangolni a motorhoz. Talán időpontegyeztetéssel fel tudnék menni pestre, úgyis szándékomban állt a közeljövőben. Csak akkor mi van ha alkatrész kell hozzá?

 Karburátor2007. okt. 12. 08:19 | Válasz | #123 
A távolság valóban probléma.Alap esetben eldolgozgatunk kb 1,5 napot,egy karbival.Lehet ez több is,ha az alkatrész beszerzés időigényes.Valóban szügség lenne az autóra is.Esetleg ha tudja nélkülözni az autót néhány napig,azt meg lehet csinálni=
=Karburátor jön,megcsináljuk,felszereli,ha a beállítással nehézségei vannak,jön autóval és megkeressük mi a gond.
Azért kevésbé szerencsés ez a megoldás,mert tegnap járt nálunk egy messziről jött autó,aminek nem csak karbi baja volt,hanem szelep égése is.Mivel autóval együtt tudott jönni,megnéztük mi az amit csinálni kellene,hogy jó legyen és akkor ki tudott derülni.Biztos nem lennénk népszerűek,ha eljátszanánk a karburátorral és ezek után Önnek lenne egy rossz autója / egyéb hiba miatt / .

 tigris2007. okt. 13. 21:27 | Válasz | #124 
Sajnos ez nehezen lenne megoldható. Azért köszönöm a fáradtságát. Most egy szerelő megint rendbehozta, de nem tudom meddig megy el így. Végső megoldást szeretnék találni a karburátor problémámra, mert már nagyon idegesítő. A kocsi is elég régi, de ragaszkodom hozzá.

 selkiraly2007. okt. 16. 20:04 | Válasz | #125 
hy Van valakinek dupla torkos weber karburátorrol rajza??Nekem renault cliom van és nem birom rajta beállítani a második torkot jó lenne 1 rajz és akkor talán sikerülne.Ha van vagy tudtok irna valami jóságot akkor küldjétek már el a címenemre. totya_tibi18@citromail.hu kössz

 karburator2007. okt. 18. 14:07 | Válasz | #126 
hello selkiraly
Egy kicsit pontositsunk melyik Weber ez
Valszinü tudok rajzot adni (Ha ne adj isten Bressel Weber karbi akkor sajna soha nem lesz jó)
Ezeket a karbikat ugy szokták lehuzni a szivócsonkra,mintha az tarztaná a főtengelyt,ezért nagyjábol teljesen deformálodik a fedél és a karbi háza.Bressel Weber azonositása a kocsin--->levegöszürö ház le és a karbit 4db imbuszfejü csavar fogja.
Ha ilyen van rajta akkor sajna nincs megoldásunk(karburátor csere egy 1 torku Solexre)

 selkiraly2007. okt. 18. 19:50 | Válasz | #127 
Hy Hát igen 4 csavar de helyesbítek nem imbusz hanem torz kulcs.:PMert az az 1 torkos karbi jobb lenen mert szerintem a weber az nem lenne rossz csak a logikájára kéne rájonni,és akkor már sinem voltnánk.De azért érdekelne az 1 torku Solex karbi megnézném ha van rajzod meg töb infód.Kössz mindent

 selkiraly2007. okt. 18. 19:50 | Válasz | #128 
Hy Hát igen 4 csavar de helyesbítek nem imbusz hanem torz kulcs.:PMert az az 1 torkos karbi jobb lenen mert szerintem a weber az nem lenne rossz csak a logikájára kéne rájonni,és akkor már sinem voltnánk.De azért érdekelne az 1 torku Solex karbi megnézném ha van rajzod meg töb infód.Kössz mindent

 Karburátor2007. okt. 19. 11:34 | Válasz | #129 
Igazából miért is kellene állítani a kettes torkon?
Általában egy kis hernyó csavar támasztja fel,azon lehet tekergetni.De találomra nem kellene.Ha megszorul a tengely, mert a ház elvetemedett, azon nem fog segíteni.Ilyenkor kézzel visza lehet segíteni zárásra,ha lehet, akkor baj van.A műhelyben vannak rajzok,de nehezen kerülnek fel a netre.

 jani2007. okt. 21. 15:38 | Válasz | #130 
DE hol van a szerviz ? CIM?

 karburator2007. okt. 24. 08:17 | Válasz | #131 
hello jani
a szerviz a 4 ker Kiss János u 4/a alatt található
http://karburatormuhely.extra.hu
itt minden le van irva
Térkép elérhetöség stb stb

 Adam2007. okt. 24. 08:38 | Válasz | #132 
Üdvözletem!

Solex DIDTA 32-es karburátorhoz keresnék légszűrőházat, tudna valaki segíteni ebben?

 Adam2007. okt. 24. 08:40 | Válasz | #133 
Esetleg érdekelne valakit E30-as BMW-n volt Pierburg 2B elektromos karbi? Kilóra megszámítanám..

 Adam2007. okt. 24. 08:41 | Válasz | #134 
És akkormár még egy kérdés:
Itt a karburátor szakműhelyben foglalkoznak karbis kocsik gázra kötésével? Nekem bennvan a rendszer, csak karbicsere történt és egy solex 32-es karbira rákellene kötni a gázrendszert

 Karburátor2007. okt. 24. 10:51 | Válasz | #135 
Sajna legszűrőház ügyben, nem tudunk segíteni,gázbeszerelést sem vállalunk.

 selkiraly2007. okt. 24. 18:36 | Válasz | #136 
hy hallod tüdál akkor képet küldeni weber karbirúl mind1 hogy milyen csak 2 torkos legyen megpróbalom összehasonlítani.kösszi totya_tibi18@citromail.hu

 karbi2007. okt. 26. 17:04 | Válasz | #137 
hy selkiraly
lassan de biztosan egyszercsak érkeznek a képek
Csak a szkennelés egy kissé akadozik
Türelem karbi leirást terem ;)

 Norbbb2007. nov. 12. 12:17 | Válasz | #138 
Solex 32 dis karbihoz való turbó vezérlésű benzinnyomás szabályzót nem tud valaki?

 Karburátor2007. nov. 13. 12:23 | Válasz | #139 
Sajna mi nem.

 Hegedüs Richárd2007. nov. 16. 21:06 | Válasz | #140 
Tisztelt szervíz szert tettem egy 1970-es Volvo 142 Deluxe (2000-es benzines)járműre gyári karburátorral.Mennyibe kerül ehhez (netán gyári)felújító készlet, ha egyáltalán még lehet hozzá venni valamit.Kérném,hogy a választ küldjétek el e-mailban előre is köszönöm.

 Karburátor2007. nov. 19. 15:55 | Válasz | #141 
Mivel az autót szerelték su és stomberg karburátorral is,meg kellene fejteni ezek milyenek.
A javító készlet ugyan beszerezhető,de általában a tűszelepen kívül csak nehány tömítést tartalmaznak.

 Karburátor2007. nov. 19. 17:31 | Válasz | #142 
Ezt a típust szerelték SU és STROMBERG karburátorral is.Jó lenne beazonosítani.Javító készletet ugyan tudunk mindkettőhöz szerezni,de abban csak a tüszelep és 1-2 tömítés található.

 Rakuzzi2007. nov. 22. 18:11 | Válasz | #143 
T. Karbi. A páciens egy 1991-es Mitsubishi Colt 1.3 12szelepes auto. A gond vele a követketö: a hidegindító automatika nem teszi a dolgát. Egyébként ha már meleg a motor szuperul működik,jól fogyaszt stb... Régebben amikor még "jobb" volt akkor is úgy működött az automata szivató, hogy amíg nem babráltam a gázpedált addíg felpörgette a motort, de amint ráléptem a gázra a szivató mintha eltünt volna. Szerinted hibás valamelyik alkatrésze netán "csak" tisztításra szorulna? Más colt tulajnál is olvastam ilyen problémát. A karburátor Mikuni márkájú.

 karbi2007. nov. 26. 08:05 | Válasz | #144 
Kedves Rakuzzi
Hideginditó egység
Hm
Mennyire automata?
Viaszszelepes vagy sima bimetall van e benne?
Elvileg tudjuk mind a kettöt javitani
Adategyeztetés miatt egy telefont kérnénk és megbeszéljük.

 Rakuzzi2007. nov. 26. 11:56 | Válasz | #145 
T. Karbi

Nem tudom mennyire kellene automatának lennie.Sajnos ennyire nem értek hozzá és a neten sem találok ilyen karbihoz leírást, képet stb...Mellékeltem két linket, az egyikben egy colt -könyv részlete a másik maga a karbi. A könyv szerinti megnevezés:FBC-Erősáramú regiszter porlasztó elektronikus vezérléssel.
Ime pár könyv szerinti adat:
http://www.keptar.net/images/2431IMG_5061.JPG
Nem tudom ezek alapján kitalálható-e ,hogy milyen falyta a hidegindítás!?
Mivel közeleg a nagy karácsonyi költekezés ezért szeretném tudni, hogy kb mennyibe kerülne a javítás amennyiben a hidegindítzóval van a gond kb. mert lehet, hogy egy kicsit el kell napolnom a javítást.
Az email címem: rakuzzi@freemail.hu
http://www.keptar.net/images/3471IMG_5059.JPG
http://www.keptar.net/images/251120071106(002).jpg
Köszönöm a türelmedet!

 karbi2007. nov. 27. 09:19 | Válasz | #146 
Kedves Rakuzzi
Igen ez egy teljesen automata karburátor,és még mellé vezérelt is
Hidegindito az maga egy bimetall ami arra kell hogy ráforditsa a pillangószelepet,és egy lépcsöstárcsán keresztül megemeli a fordulatot
A karbiról készült kép a MIKUNI felirat mellet ott van egy rezgőtű
Ez a karburátor az "állithatatlan"kategóriába tartozik
Ugye ilyen nincs :D
22500 ft a munkadij és minimum 2 napra kellene a z autó.Ha nincs más gond vele akkor 2 nap alatt megesszük és jó lessz a gép
Alkatrész ha kell akkor elvileg van nekünk itt bontott
Uj ára horror
Várunk szeretettel


 Rakuzzi2007. nov. 27. 13:51 | Válasz | #147 
T.Karbi
Köszönöm a gyors infót! Amint tudlak kereslek benneteket!

 karbi2007. nov. 28. 17:06 | Válasz | #148 
nagyon szivesen

 feri2007. dec. 03. 13:20 | Válasz | #149 
1980 1.1 golf karburátort javítanak vagy tudnának segíteni,hol lehet ha nem önöknél

 karburator2007. dec. 03. 16:34 | Válasz | #150 
kedves feri
Javitunk ilyen karbit
telefonon leegyeztetjük majd 2 munkanap 12500 tf+anyg
Bövebben telefonon vagy személyesen
Várunk ;)

 Zoltán2007. dec. 11. 03:32 | Válasz | #151 
T.karburator
87-es évjáratú Opel Kadett karburátorát lecseréltem egy manuális szivatós modellre. A gondom az, hogy nem tudom beazonosítani őkelmét, a lemez a tipusszámmal hiányzik róla és a

 Zoltán2007. dec. 11. 03:35 | Válasz | #152 
Pieburg 1B jelölésen kívül a szivató bovden rögzítése alatt a 4068 sorszám volt beütve. Így nem tudom hová tenni, pedig egy javítókészlet référne. Segítségéet kérnék azazonosításhoz, vagy esetlegesen hol tudnék alkatrészt venni hozzá?

 Karburátor2007. dec. 11. 15:02 | Válasz | #153 
Kedves Zoltán.
Az 1200-1300 cm3-s kadettokat szerelték Pierburg 1B1-es karburátorokkal.Ha neki veselkedünk ,akkor tudunk hozzá javítókészletet kapni de ezek a javító készletek csak nehány tömítést tartalmaznak és a legszügségesebb membránokat, O gyűrűket, tűszelepet.

 Zoltán2007. dec. 15. 01:24 | Válasz | #154 
Az enyém picit öszvérnek tünik, mivel 1.3i motora utaló alkatrészek vannak benne, követségtől lett véve még 96-ban. Nem sok kecmec lessz. Január végén szerintem találkozunk egy kis felujítás erejéig.

 Karburátor2007. dec. 18. 15:19 | Válasz | #155 
Várunk szeretettel.

 drake2008. feb. 13. 00:01 | Válasz | #156 
t. karb
weber 34 icev karburátorom van
1.1 es motoron (zastava de ugyanez a motor 1.1 ritmo és némelyik 1.1-es uno is)
sehol nem találok ehez a karburátorhoz leirást a gyári fuvóka méretekröl
tudnál segiteni nekem ebben ? köszönöm

 karbi2008. feb. 13. 08:22 | Válasz | #157 
t drake
nekem ennyi van a zaszti karbiról

üresjárati fúvóka 47
főfúvóka 122.5
féklevegö 190
féklevegö cső F73
gyórsitófúvóka 45
benzinszint 10.75+-0.25mm
tűszelep 150

 karbi2008. feb. 13. 08:23 | Válasz | #158 
Akciós karburátorfelujitó szettek


keressetek miatta

 drake2008. feb. 13. 12:30 | Válasz | #159 
köszönöm a gyors a választ
csak az a bajom hogy ez nem zastava karbi azért nem tudom milyen méretek kellenének bele
1.1 es motoron volt valami fiat motoron (azoknak ugyanaz a blokja mint a zastavájé)
a karbi anyiban külömbözik a zastavájétól hogy nagyobb a belsö torokáttméröje amugy minden ugyanaz


1 [2] 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől

http://karburatormuhely.extra.hu