Fórum:

SSGTi   >>   Fórum   >>   Versenyek
Versenyek - résztvevők

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © balli2015. ápr. 23. 23:17 | Válasz | #2040 
Ja, hogy ennek még nem volt korábban tipusmódosítása versenyautóra. Úgy értem.
130 nagyon olcsó az SP-re ha komplett minden benne van.
Viszont MARB-ra felesleges papírozni.

 © Dini2015. ápr. 23. 16:37 | Válasz | #2039 
Nincs érvényes gépkönyvem sajna. Nekem ennyiért elintéznek mindent, homológ lap, gépkönyv, rendszám, minden. Ezen az éven és jövőre csak MARB futam lenne. És valszeg emiatt nem is lesz lepapírozva, csak röhej h csak biztonsági felszereléseket raksz a papíros autóba és már onnantól kezdve csak SP-re mehet.

 © balli2015. ápr. 23. 16:30 | Válasz | #2038 
Idén még megy a 3betű ha van érvényes gépkönyved.
SP rendszám többe lesz, készülj fel kb a duplájára amit írsz.

Hol fogsz vele menni hogy papíros kocsi kell? Rally2?

 © Dini2015. ápr. 23. 16:20 | Válasz | #2037 
Terveim szerint július környékére lesz összerakva. Tehát utána lesz bevetés. A papíroztatással csesztem fel magam h már 3 betű 3 számmal nem megy a vizsgáztatás csak sportrendszámmal, elmennek ezek a picsába. 120k a papíroztatás.

 © balli2015. ápr. 23. 11:24 | Válasz | #2036 
Mikor lesz már bevetve a kocsi versenyre?

 © Dini2015. ápr. 22. 15:13 | Válasz | #2035 
Kálmi, Balli köszi a tippeket. Akkor felkeresek egy ótóbontót.

 © tothkalmi2015. ápr. 22. 07:57 | Válasz | #2034 
Ebből a ceredi játékból májusban szerinted lesz valami? Hallottál róla esetleg valami infót? Az én csöves kocsimat engedik menni még amatőrben, vagy dobjam kukába az egészet (nem vagyok képbe ezzel a marb jelenlegi csőszabályaival)?

 © balli2015. ápr. 22. 07:47 | Válasz | #2033 
Emellett olcsóbb megoldások:
-gyári nem gti egyenes kárpit
- rácsukod az ajtót a csőre, bejelölöd hol megy és egy snitzerrel kivágod a kárpitból azt a 20*4 centis csíkot, nekem így van

 © tothkalmi2015. ápr. 21. 22:32 | Válasz | #2032 
Helyettesítsd a gyári ajtókárpitot karbon ajtókárpittal, karbonlappal, vagy fémlappal méretre vágva. Nekem karbonlap van és így simán becsukódik a műszerfaltól.

 © Dini2015. ápr. 21. 20:44 | Válasz | #2031 
Akinek csövezett kasznija van és kocka műszerfal az hogy oldotta meg az ajtó kárpitot? Mert a gyári annyira kivan dudorodva h nem tudom bezárni az ajtót a cső miatt :)

 © balli2015. ápr. 21. 11:25 | Válasz | #2030 
Van 4 pont ugyanilyen felnim.

 © balli2015. ápr. 21. 11:24 | Válasz | #2029 
Széria váltó még mindig, csak most kélszült hozzá egy rövid végáttétel. Nem vagyok benne biztos hogy mint a gyári volt, de kipróbálom ezt is.

Megvolt a Pagid versenybetétek tesztje is. kb egykutya mint a DS3000, nem harap talán annyira, de a hőterhelést ugyanúgy bírja, nem nyúlik el.

Chiccoka2015. ápr. 21. 10:32 | Válasz | #2028 


Megfogadtam a tanácsod,beszippantottam 4 db 6"x13"-as csúnya de könnyű felnit a slickeknek.
1991-es Rial Grand Prix.



EZEK

 © tothkalmi2015. ápr. 20. 21:34 | Válasz | #2027 

Balikám jól kened, de milyen váltód van most?

 © Dini2015. ápr. 20. 20:30 | Válasz | #2026 
Király volt! A lassítókat nem támadtad, de ügyes vagy! :)

 © balli2015. ápr. 20. 16:01 | Válasz | #2025 

chunter2015. ápr. 18. 10:07 | Válasz | #2024 
Itt volt értéke a dobogónak. Néztük hogy milyen időket szaladtatok, és tiszteletreméltó így első versenyre meg főleg.
Jöttök esetleg "felénk" is? Cered az egyik legjobb verseny a maga bő 100 kanyarjával oda-vissza.

 © tothkalmi2015. ápr. 16. 21:51 | Válasz | #2023 
Ahh de durva ez a déli téma! Ennyi gti egy helyen ez hihetetlen! De jó lenne egyszer-kétszer ott lent csapatni velük!

 © balli2015. ápr. 16. 16:50 | Válasz | #2022 
Ceredre én is tervezek menni. Az nagy élmény.
Nézem, délen milyen komoly a kategória.
http://www.adrive.com/public/75DZu6/2015_02_magyarboly_elonevezes.pdf

 © tothkalmi2015. ápr. 15. 23:42 | Válasz | #2021 
Ha jól belegondolsz, sztem ide pont tök felesleges lett volna elmenni. 7km, mire belejössz, már vége, lassító lassító hátán lesz, jön a busz, csúszások stb stb, ez mind mind látszik a nevezési létszámon. El lehetne menni bohóckodni egy hátulhajtóssal téligumival, de ilyesmik nem vonzanak.
Ha minden összeáll, akkor a Ceredi sprintre felkészülnék rendesen (már ha úgy lesz ahogy szokott 12 km-en) és kiautóznám ott magamat.

 © balli2015. ápr. 15. 11:26 | Válasz | #2020 
Azt hittem mész Egerbaktán hétvégén.

 © tothkalmi2015. ápr. 15. 11:08 | Válasz | #2019 
Ezaz gyerekek, üssétek a vasakat. Versenyre fel! A jó gti nem vész el! Lassan én is összerakom az enyémet, mert szeptembertől pihen. Talán május elejére elkészül és egy-két sprintre ellátogatok vele.

 © balli2015. ápr. 15. 10:55 | Válasz | #2018 
Ott voltunk mi is.
Jó verseny volt, szép tavaszi időben, izgalmas pályán.
Tiszta kis SSGti találkozó volt, északon sajnos nem jön össze a mezőnyben ennyi jóféle suzuki.

Nekünk macerás versenyünk volt, az elsőn (nem számított az eredménybe) összeakadt a váltónk, kirúgta a balos féltengelyt 150 körül féktávon. Kibírtuk röhögés nélkül. Kiszenvedtem vészvillogóval, a sper kivitt egy féltengellyel. Úgy nézett ki hogy megyünk is haza de addig mókoltunk még "szétakadt" a difi.
Óvatosan mentünk, figyeltem nagyon a kocsit végig, verte a váltó az olajat, de így is vezettük a kategóriát. A harmadikon leszakadt a stabilizátorunk (a difi tépte le) akkor megint biztonságin hoztam ki. Ezen kaptunk kicsit. Az utolsóra toltunk egy óvatos tempósat így meglett a kategória és Suzuki kupa győzelem.
Az öregember ha megrázza magát még kapaszkodhatnak a fiatalok.

 © Kontroll692015. ápr. 15. 10:14 | Válasz | #2017 
Sziasztok!

Hétvégén a Metabond kupa Écsi első verseny ellenére, sikerült egy kategória 3., Suzuki kupa 3. helyet elérnünk. Összességében nagyon tetszett, jó volt az idő pálya, ismerős kategóriatársak. A többieknek gratulálok az eredményekhez!



 © balli2015. márc. 13. 16:32 | Válasz | #2016 
Jó pályák lesznek az északi régióban, de arra még mindig a lada-nagybéemvé vonalban gondolkodik a többség.

 © tothkalmi2015. márc. 13. 08:23 | Válasz | #2015 
Nem sok induló lesz a katgóriában a Parasznya-i sprinten. Remléjük ez a tendencia évközben változni fog pozitív irányba.

 © tothkalmi2015. márc. 03. 08:47 | Válasz | #2014 
Itthon szerváltam egy csere keretében, sehol nem tudok ilyet szerválni már, itthon ez a betét már nem kapható. Viszont betétügyileg már jól elláttam magam a Gti-hez, ez a 4. garnitúra DS3000-em, van 3 Subaru betétem és ez az utolsó lövés, de már ezt a Subaruét sem nagyon kapni itthon.

 © tothkalmi2015. márc. 02. 17:07 | Válasz | #2013 
A 8v Bosch rendszerű fékbe amit használtunk régen a kupás kocsikba az Ferodo Ds3000 betét és a cikkszáma:

FCP1459R

Ebből nincs se 2000es se 2500as.

Chiccoka2015. márc. 01. 23:40 | Válasz | #2012 
Amit ajánlotok azt rakom be,marad a bosch fék és a 13" mert megfogadtam a tanácsod a 6"x13" felniről.

 © balli2015. márc. 01. 23:24 | Válasz | #2011 
Jó alap, sok örömet tud adni egy ilyen játszós.
A hungaroringen kívül a kisebb magyar pályákra még mindig nem nagyon kell ds3000, viszont a 2500-ast ajánlom bosch nyereggel.
Ha gti féket teszel előre arra is van megoldás.

Chiccoka2015. márc. 01. 22:52 | Válasz | #2010 
Köszönöm mindenkinek a választ,kelleni fog nekem előre biztos.Vettem ausztriából egy sohc 16V-t,és nem utcára szánom,hanem betonpályára.Ezért írtam,hogy vannak terveim a swiftekkel amiket elraktam.
ezlenne

 © traati2015. márc. 01. 22:52 | Válasz | #2009 
Engem is érdekelne DS 2500 vagy DS 3000 Bosch féknyereghez. Milyen árban lenne? Az FDS 617-es számú DS 2000 egyébként egy az egyben passzol a Bosch nyereghez?

Jollyjoker2015. márc. 01. 18:29 | Válasz | #2008 
Melyiket nem tudtok szerezni ? Nekem 2 beszállítóm is van Ferodo Racing betétekre, megkérdezem, ha gondoljátok...

Jollyjoker2015. márc. 01. 18:28 | Válasz | #2007 
Van 8V-hez, Bosch és Sumitomo nyereghez is. De a Ferodo Premier azért nem versenybetét. Jobban bírja, mint a hagyományos utcai betétetek, de nem DS kategória. Kb. mint az EBC Green.

 © balli2015. márc. 01. 09:55 | Válasz | #2006 
A kupásokba is DS3000-t rakott aki tudott.
De utcára ne vegyél nagyon éles versenyfékbetétet András.
DS2500 több mint elég, de EBC green vagy yellow és társai jók utcára sportolni.

sefi852015. feb. 28. 14:57 | Válasz | #2005 
bosch-hoz van tudok ha kell

Chiccoka2015. feb. 28. 14:39 | Válasz | #2004 
Jolly,ferodo premier van 8v-hez?

Chiccoka2015. feb. 28. 14:37 | Válasz | #2003 
Márkát,esetleg cikkszámot tudnátok adni 8V fékéhez?Olyasmire gondolok,mint amivel a swift kupában mentek az 5 ajtósok.Egyáltalán létezik kis nyereghez "racing" betét?

 © balli2015. feb. 28. 11:12 | Válasz | #2002 
Elég nehéz lőni olyat, itthonra nem hozzák készletre, honnan sikerült.
Ami nekem van az is annak a megfelelője Pagidban.
Lenne még elméletben egy ilyen méret a kisebb kocsikhoz való, előbb bemelegedős keverékkel van, de azt még nehezebb szerezni.

 © tothkalmi2015. feb. 24. 16:36 | Válasz | #2001 
Balli emlékszel még arra a ds3000 fékbetétre amit kb 4 éve hoztál nekem Kazáron? Épp most sikerült egy olyat lőnöm és van öröm bódottá. Az k. jó betét, mert alig kell alakítani, csak ha tudnám is majd hol használni az jó lenne.
Passzoltál el sok garnitúrát a Tefajta betétedből?


[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől

Nagyon kérek mindenkit, hogy a fórumra csak ÉRTELMES hozzászólást irjon!

Nagyon sokat tesznek fel olyan kérdést, ami az oldalon egyértelmüen le van irva.
Az valóban ugy van, ahogy le van irva és TÉNYLEG!!!

Örökre való kitiltás jár a következo dolgokért: