Fórum:

SSGTi   >>   Fórum   >>   SSGTi
SSGTi

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


GTi 4evertegnap 08:26 | Válasz | #44886 
Megkérdeztem és 6eFt+áfa/db áron csinálják.

Az nagyjából annyira jön ki mint a Köpci féle...

sefi852015. márc. 26. 17:20 | Válasz | #44885 
örülj neki h pörög a forum
amikor én csináltattam akkor még a köpci nem árulta savállóból meg pénzembe nem került.

GTi 4ever2015. márc. 25. 21:14 | Válasz | #44884 
Na, engem pont az érdekelne, hogy hol szerzik be!
:-)

GTi 4ever2015. márc. 25. 21:13 | Válasz | #44883 
És jó lett?

Chiccoka2015. márc. 25. 13:46 | Válasz | #44882 
Nem értem,ha elérhető itthon EZ akkor miért nem jó,mert túl egyszerű? Angliában-németországban is és itthon is (unix)a fékfelújító cégek árulnak swift GTi hátsó felújított nyergeket garanciával,tehát ők is beszerzik valahol.

sefi852015. márc. 25. 09:13 | Válasz | #44881 
http://www.weldtech.hu/hidraulika_szar_dugattyu_henger_javitas

sefi852015. márc. 25. 09:12 | Válasz | #44880 
én csináltam egyszer olyat hogy le lett esztergálva belöle pár tized és fémszorással löttek rá olyan anyagot amivel a hidraulika munkahengerek szárát szorják és vissza lett köszőrülve méretre

GTi 4ever2015. márc. 25. 07:41 | Válasz | #44879 
Én inkább az 1-es ponttal értek egyet.

A ritkasága miatt nincs értelme gyártani.
Ezt támassza alá az is, hogy a gyakoribb típusokkal (pl: 34mm-es ami minden modern hondába van) Dunát lehet rekeszteni! Tele van a net velük. És a fórumokat olvasgatva fogynak rendesen. (Pl: Integrákba)
Ugyanakkor ami még fúrcsa számomra, hogy az SX4-hez is mindenhol kínálják. Persze ez sem a jó méret, de az SX4 azért nem olyan öreg autó, hogy ilyen alkatrészekre tömegével legyen kereslet. szerintem.

De mindegy is.

Itt van az asztalomon a minta, azt szépen hosszába szétvágom, és minden porcikáját lemérem. :-)

 © balli2015. márc. 24. 15:22 | Válasz | #44878 
1. Ezek a kocsik már sehol nincsenek.
2. jellemzően élletttartamos alkatrészek, nem nagyon kereseik, nem éri meg gyártani, valószínűleg csak a 10 éves kötelező rendelkezésre állás miatt van ebből pótalkatrész egyáltalán

GTi 4ever2015. márc. 24. 14:44 | Válasz | #44877 
Akkor miért nem gyártanak újban? Elég sok autóba volt ez. (jó, nem mai autók, de akkor is!

 © balli2015. márc. 24. 10:18 | Válasz | #44876 
Ezekbe a kocsikba mind ugyanaz a külső gyártó szállítja a féket. (Aisin, Tokica, stb) Nem reszel a onda a Toyota vagy a Suzuki magának ilyet.

GTi 4ever2015. márc. 24. 07:48 | Válasz | #44875 
Ez GTi munkahenger?

Mert jó áron adják!

GTi 4ever2015. márc. 24. 07:37 | Válasz | #44874 
Hívtál???

Most nézem a telefonomat, és te lennél a 7056-os végű szám?

Úgy fest, hogy más nem marad, akkor Köpcitől veszek dugókat.

A bővítés akkor elvetve (egyébként is csak egy kósza ötlet volt)

Szpeti:
Nekem a 2-es tömítés egész véletlenül jól néz ki. És igen, többféle felújító szett van, én is a nagyobbat vettem amiben benne volt minden és ha jól emlékszek akkor még pont te cserélted ki azt a tömítést.

Zéger fogót kell még szereznem, aztán lehet, hogy holnap szétkapom.

Egyébként a honda dugó pont így néz ki. Olvasgattam külföldi fórumokat és ott is azt írták, hogy nagyon rossz minőségű az anyaga és az utángyártott még rosszabb. Ők valamiért a toyota dugattyút említették, hogy az jobb, de nem tértek ki rá, hogy melyik típusé...

sefi852015. márc. 23. 20:15 | Válasz | #44873 
http://www.teiledirekt.de/product_info.php/language/en/products_id/1578340

Chiccoka2015. márc. 23. 17:13 | Válasz | #44872 
Én úgy emlékszem,hogy több fajta szett van,az autofren-nek a készletében,benne van minden.2 készletet árul az autofren,a drágábbik a komplett szett,mutatnám,csak 100km-re vagyok tőle

 © szpeti2015. márc. 23. 17:08 | Válasz | #44871 
Arról nem is beszélve hogy megváltozna a hidraulikus áttétel.Nagyobb dugattyút pumpálna u.az a főfékhenger,szerintem még annyi fékerő se lenne hátul mint a gyári mérettel.Nagyobb probléma az hogy a felújító szettben nincs az a tömítő ami az 1-es tengely körül van és az elég szarúl szokott kinézni.

Chiccoka2015. márc. 23. 16:45 | Válasz | #44870 
A swift munkahengerét nem tudod bővíteni a honda dugattyújához,ezen kívül pedig még ha ugyan az is (lenne) a dugattyú, eltér a honda kézifék kötél bekötése a suzukitól,a betét ugyan az.

Chiccoka2015. márc. 23. 16:42 | Válasz | #44869 
Én tegnap hívtalak kétszer,hogy segítsek,de nem vetted fel...
Az 1-es tengely kiszedéséhez ki kell venni a 11-es tengelyt ahogy írták.Be kell áztatni az egészet gázolajba,veszel felújító szettet gumikarmantyúból.1 hónapig is keresheted a dugattyút,de a leg olcsóbb a Köpci féle rozsdamentes dugó.Az Unixnál mikor dolgoztam,cseredarabként beszámítottuk a szét nem szerelt komplett nyerget és,kapsz angliából felújítottat garanciával,de qrva drága.A leg olcsóbb megoldás ha nem találsz komplett jó
állapotú nyerget,hogy teljesen szétszed,kipucol újra karmatyúz és Köpcidugó,szigorúan szerintem.

GTi 4ever2015. márc. 23. 15:39 | Válasz | #44868 
1983-1978 Honda Prelude B 1,8 EX

Ha létezik ritkább madár mint a Swift GTi, na akkor ez a honda az! :-(

Ezt találtam a legolcsóbbnak eddig.

GTi 4ever2015. márc. 23. 15:04 | Válasz | #44867 
Nézem!
:-)

 © norbVTS2015. márc. 23. 14:14 | Válasz | #44866 
Mintha úgy rémlene, hogy Prelude fékkel egyezik a Swift GTi hátsója!

GTi 4ever2015. márc. 23. 12:10 | Válasz | #44865 
Ok, akkor nem feszegetem tovább.

Viszont kellene nekem két dugattyú is.

Gondolom bontottan ugyan olyan rozsdásak vannak csak, így az új jönne szóba.

Azt megtaláltam, hogy Köpciék árulnak 8500Ft környékén, de egyrészt jobban érdekelne valami gyári megoldás (talán nem véletlenül krómozott az eredeti), és az sem baj, ha picit jobb áron is lenne. (tudom, tudom, az én fillérbaszó a..ámat!)

Addig eljutottam már, hogy a cikkszáma:
55890-64B00 és 30mm-es az átmérője.

Nos néhány külföldi oldal hozza ezt a cikkszámot, és kompatibilis márkaként a honda jött elő. (érdekes, hogy nem egy és nem két helyen) Accord Integra, és egy sor Acura van felsorolva. Rákeresve a honda cikkszámára képek is feljönnek és a megszólalásig egyeznek képről. (cserébe rogyásig van az internet vele!) Viszont a hazai alkatrész áruházak 34mm-es méretre írják a felújító készleteknél a honda dugattyút. (Cserébe a swiftnél felkínálja, a mihez jó rovatban a hondát, de típust nem említ)

Szóval más jutott ennél tovább ebben a témában?

Honda munkahenger

És még egy kérdés:
Ha tényleg 4mm a különbség köztük és a honda munkahenger kifogyhatatlan mennyiségben rendelkezésre áll, míg a suzuki kevésbé, akkor lehet-e illetve szabad-e a swift nyerget 4mm-el felbővíttetni a honda munkahengerhez? Vagy ez nagy faszság lenne?

 © ErősA2015. márc. 23. 11:26 | Válasz | #44864 
Úgy emlékszem az 1-es tengely kiszedéséhez ki kell venni a 11-est is.
Nekem egy vékonyabb zéger fogóm volt azzal pont hozzá bírtam férni, de max meg kell köszörülni.

GTi 4ever2015. márc. 23. 08:45 | Válasz | #44863 
Illetve a 7-es számú zéger gyűrűt mivel lehet kiszedni?
Létezik ilyen kicsi fejű zéger fogó, vagy reszeltél egyet hozzá? Felháborítóan kicsi a hely ott. :-(

GTi 4ever2015. márc. 23. 08:43 | Válasz | #44862 
Tegnap este még nekiestem és végül sok WD40 után megindult az a csavar.

Végül a 3-as számú lemez is lejött, de itt elakadtam.

Az 1-es számú tengely van megszorulva nekem, azt hogyan kell kiszedni?
Simán csak rángassam ki, vagy először a 11-es tengely kell kiszedni és utána jön csak ki?


 © szpeti2015. márc. 22. 07:25 | Válasz | #44861 
Így nem emlékszem,csak ha látom mit kell szétszedni!

GTi 4ever2015. márc. 21. 22:57 | Válasz | #44860 
Igen, igen, emlékszek arra a kellemes havazós délutánra! A dugattyú azóta még rosszabb lett... De nem is az a fő gond hanem a kézifék rész. Azt hogyan kell letekerni?

 © szpeti2015. márc. 21. 19:36 | Válasz | #44859 
Teljesen atomjaira lehet szedni.Annak idején is azt csináltuk nem volt már akkor sem jó állapotban a dugattyú.Az egyik helyett András adott egy jobb állapotút.Ha előttem van akkor szét tudom szedni és össze is tudom rakni.Pont ma találtam meg az én nyergeim maradék gumi alkatrészeit elég jó állapotban vannak.Csak azért cseréltem én is mert darabokra volt szedve és akkor egyszerűbb volt újat rakni mint utána újra szétszedni.

GTi 4ever2015. márc. 21. 18:06 | Válasz | #44858 
Nem

Ha a fedélnél lévőre gondolsz akkor az nagyobb mit a többi swift elosztója.

GTi 4ever2015. márc. 21. 18:05 | Válasz | #44857 
Nem vagyok hülye teljesen, csak a telefon folyton átírja amit gépelek. (Szerinte értelmes dolgokra...)
Bocsi!

GTi 4ever2015. márc. 21. 18:02 | Válasz | #44856 
Sziasztok!

Tegnap 1,5 hónap után beindítottam a GTi-t és egyrészt pöccre indult másrészt megint nem jó a jobb hátsó fékem. Teljesen ve volt állva, és kézifékem nincs. Ma szétszedten és arra jutottam, hogy a kéziféknél a mechanika van megszorulva. Egyrészt túl is ugrott azon a részen ahhol gyárilag meg kellene akadnia és emiatt nem fogva kézifék, másrészt ekkor kiámaszt a munkahenger és folamatosan nyomja a betétet.

Visznont a rugó nemtda visszaúzni az alap állaotba mert valahogy szoul. Ezt a részt nem tudtam szétszedn. A rugó egy 14-es kucsnyíllású anyán van rata amt feltételeek, hogy ki lehet tekerni és utána jutok a nyereg belsejébe,de ezt nem merem feszegetni erősebben.Kérdésem, hogy miként haladjak tovább? Azt az anyát kell leszedni? Ha be van rohadva akkor hogyan? Merre tekerjem? (hagyományos menetes?)

Kérlek titeket, hogy segítsetek!

Előre is köszi!

 © cult2015. márc. 18. 14:20 | Válasz | #44855 
Sziasztok!
Elosztófedélnél a nagy O gyűrű szerű tömítés megegyezik a többi Swiftével?

 © ErősA2015. márc. 11. 19:43 | Válasz | #44854 
Hello!

Tud valaki gti első gumi fékcsőhöz cikkszámot Bárdi-nál vagy az Unix-nál.
Esetleg gyári bontott valakinek?

 © adorján2015. feb. 07. 10:51 | Válasz | #44853 

Chiccoka2015. feb. 05. 19:26 | Válasz | #44852 
Nem kell köszönöm,van kb.20Cd-nyi képem 2005-től,nem töltöm fel az összeset oda.Biztos lenne aki eljönne,akár szlovákiából is.Egyébként nekem személyesen nagyon fáj,ennek a kis közösségnek a "szétesése"...Komoly terveim vannak még a típussal,csak a lábam szól közbe egy ideje már,de menni fog ez biztosan.Össze kellene tartani

 © balli2015. feb. 05. 09:52 | Válasz | #44851 
Jó gyűjtemény!
Küldjek még pár kósza képet?

Komolyan mondom egyszer nyáron kellene egy pályanapos SSGTI találkozót tartani úgy hogy meghirdetni euróai Gti-sek között.
Állítom eljönnének páran. Esetleg rászervezni egy esztergomi gyárlátogatást, Dobogókőre felautózással.


Chiccoka2015. feb. 05. 08:38 | Válasz | #44850 
Ha jól látom,a Te régi versenyautódat is felraktam a mappába

Chiccoka2015. feb. 05. 08:30 | Válasz | #44849 

 © balli2015. feb. 04. 13:38 | Válasz | #44848 

GTi 4ever2015. jan. 27. 14:45 | Válasz | #44847 
Sziasztok!

Vizsgáztató helyet keresek a GTi-nek.
(Budapest és vonzáskörzete előnyben)

Ha tudtok nekem valót akkor kérlek írjatok a lenti címemre!

tarczaly@gmail.com

Köszi,
Ákos

sefi852015. jan. 26. 19:35 | Válasz | #44846 
mire jó a gázgyorsító? parasztvakításra :D


[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől

Nagyon kérek mindenkit, hogy a fórumra csak ÉRTELMES hozzászólást irjon!

Nagyon sokat tesznek fel olyan kérdést, ami az oldalon egyértelmüen le van irva.
Az valóban ugy van, ahogy le van irva és TÉNYLEG!!!

Örökre való kitiltás jár a következo dolgokért: