Fórum:

SSGTi   >>   Fórum   >>   SSGTi
SSGTi

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


GTi 4ever2015. jan. 27. 14:45 | Válasz | #44847 
Sziasztok!

Vizsgáztató helyet keresek a GTi-nek.
(Budapest és vonzáskörzete előnyben)

Ha tudtok nekem valót akkor kérlek írjatok a lenti címemre!

tarczaly@gmail.com

Köszi,
Ákos

sefi852015. jan. 26. 19:35 | Válasz | #44846 
mire jó a gázgyorsító? parasztvakításra :D

 © cult2015. jan. 26. 18:13 | Válasz | #44845 
Akkor mire jó a gázgyorsító? Átmenő dobot honnan lenne érdemes venni? (jó lenne vmi youtubos referencia is, hogy milyen hangja van)

 © balli2015. jan. 26. 13:42 | Válasz | #44844 
Sokat menős széria motorhoz és is hagynám a széria rendszert, úgy jó ahogy van.

Ha mindenképp 50-es akarsz faragni, nygodtan kiveheted a katalizátort, gázgyorsítót felejstd el, hátra meg egy átmenő, valóban 50-es dob, ne valami olyan ami megfogja az 50-es csövet.

sefi852015. jan. 25. 20:16 | Válasz | #44843 
ha full gyári akkor elég a gyári rendszer is...szerintem

 © cult2015. jan. 25. 11:34 | Válasz | #44842 
Sziasztok!
A gti alá szeretnék egy 50-es rendszert. A kérdésem az, hogy benne hagyjam-e a katalizátort vagy ne? Lenne egy gázgyorsító középen a végén pedig egy dob. (hallottam ilyen szelepbeégésről meg stb. ha nincs benne katalizátor, ez igaz?) Elég sokat megyek a kocsival, és az a lényeg hogy tartós maradjon a motor. Amúgy full gyári, se chip, se más nincs benne.

 © balli2015. jan. 16. 13:39 | Válasz | #44841 
Madarasra én is szeretnék menni, be kell mozgatni magam és a kocsit.
Sprinteken mennék párat, de nem látszik még merre mi lesz.
Kidolgoztak egy szabályzatot és naptárat Markóék, de az MNASZ lesöpörte.

 © tothkalmi2015. jan. 16. 11:51 | Válasz | #44840 
Ez egy nagyon jó kérdés! Túrának lőttek, a Marb-os körről még nincs infóm, R2 csilliárd, viszont a kunmadarasi rendezvények mellett voksolok pár futam erejéig ha kiadja, kis forintért jó kikapcsolódás és tetszik a rendezőség hozzáállása minden tekintetben.

1 napos sztori, "családcentrikus" csapat, nem éhesek, 100 feletti az átlagsebesség, mindig változatos pálya, folyamatosan fejlesztik a lehetőségeiket, sok nevező, finom babgulyás!

Te merre tolod idén?

 © balli2015. jan. 16. 11:22 | Válasz | #44839 
Kálmibá' idén versenyzés merre?

 © tothkalmi2015. jan. 16. 09:43 | Válasz | #44838 
Unixba néztem.
Találtam Exedy SZK2007 kuplungszettet is. Itt a tárcsában 4 rugó van, míg az SZK2006-nál 6 rugós a tárcsa. A szerkezet és a csapágy az ugyanúgy néz ki.

 © Dini2015. jan. 15. 16:56 | Válasz | #44837 
És ezeket honnan lehet beszerezni? Bárdi?

 © balli2015. jan. 15. 15:26 | Válasz | #44836 
Aisin van a kocsimban 2009 óta érintetlenül.
Ha leveszem a váltót fogok benne cserélni egy tárcsát de csak hogy legyen vele valami.

Amúgy nem túl acélos, érezni hogy csúszáshatáron van. de megbízható és bárhol elérhető.

Chiccoka2015. jan. 15. 10:50 | Válasz | #44835 
Nekem a pirosba az volt,utcára hibátlan,de abban is van több fajta.A GTi-be,a ritka vastagabb rugós kell,a gyengébb a sűrű vékonyabb rugós,cikkszámot nem vágom fejből.

 © tothkalmi2015. jan. 14. 22:51 | Válasz | #44834 
Sziasztok és mi a vélemény az Aisin-Asco kuplungszettről, valamint az Exedy SZK2007-ről?

Chiccoka2015. jan. 14. 08:59 | Válasz | #44833 
2006

 © cult2015. jan. 13. 22:17 | Válasz | #44832 
Sziasztok!
GTi-be melyik Exedy kuplung való, SZK2006 vagy SZK2009, az kellene amelyik többet bír :)
Köszi.

 © DIESEL912014. nov. 22. 11:17 | Válasz | #44831 
Egy kis érdekesség :) Lefordítottam magyarra szal nem lehet probléma

http://kepfeltoltes.hu/view/141122/fokol_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


 © DIESEL912014. nov. 22. 10:56 | Válasz | #44830 

 © ErősA2014. nov. 22. 09:06 | Válasz | #44829 
Bocsi, de közben Balázs (MR.X.) privátban hamarabb lecsapott rá.

 © DIESEL912014. nov. 18. 13:03 | Válasz | #44828 
egy telefonszámot esetleg tudnál adni?
ha nem szeretnéd ide kiírni írj egy emailt nekem erre a címre :)
diesel91@citromail.hu

 © ErősA2014. nov. 18. 08:04 | Válasz | #44827 
Hello!

Bocsi kiment a fejemből, hogy válaszoljak.

Elég "husos" tengelyek olyan 270-esnek mértük, illetve 1,2 mm-rel emel ki jobban.

Ha jól be van állítva akkor 4-5 ezertől él a motor és van értelme elforgatni 8700-ig.

Az ára pedig 35000-Ft

 © balli2014. nov. 16. 22:00 | Válasz | #44826 

 © balli2014. nov. 16. 22:00 | Válasz | #44825 
Jól néz ki Csabi volt kocsija:

http://www.rvo.hu/wp-content/blogs.dir/1/files/bb_kaza_nyarad_marb/dsc_5403.jpg

 © DIESEL912014. nov. 12. 13:10 | Válasz | #44824 
És mennyi lenne a tengely?Meg néhány infót írhatnál róla.

 © ErősA2014. nov. 12. 08:28 | Válasz | #44823 
Nekem viszont van eladó köszörült tengelyem amivel már van értelme a fokoló keréknek! :)

 © MR.X.2014. nov. 11. 22:39 | Válasz | #44822 
Teljesítmény nem fog nőni tőle.

 © MR.X.2014. nov. 11. 22:34 | Válasz | #44821 
Önmagában a fokoló nem ér semmit.Gyári tengelynél csak tologatni tudod a használati tartományt le-fel.

 © DIESEL912014. nov. 11. 14:36 | Válasz | #44820 
Üdv emberek!
Sikerült szereznem 2 db fokolókereket cseh tengelyekről elég jó áron.V.ki tudna segíteni gyári tengelyéknél a fokolás mértékéről?!

 © balli2014. nov. 03. 09:49 | Válasz | #44819 
köss be egy egyszerű nyomásmérő órát a benzinhíd elé egy T elemmel és mérd meg,
ez egyébként is sanszos lenne
működés közben 2,7-3 bar körül legyn a nyomás.

 © biroszabolcs2014. nov. 02. 21:10 | Válasz | #44818 
hidegen is melegen is rotyogtat a motor.Mivel be van epitve a motor egy samuraiba ezert egy 2.0 benzines Grand Vitara benzin pompat kapot.Lehet e az az oka a tulzotuzemanyag befecskendezesnek hogy a benzinpompa nagyobb nyomassal dolgozik esteleg mind a gyari parameter?

sefi852014. nov. 02. 17:56 | Válasz | #44817 
az a baj hogy így nagyon nehéz megmondani. csinálj videot hátha...
hidegen/melegen dadog?

 © biroszabolcs2014. okt. 30. 20:45 | Válasz | #44816 
Erdelyben lakom.Braso melet de keszitek videot rola ha az segit

 © MR.X.2014. okt. 29. 21:46 | Válasz | #44815 
Helyileg merre vagy?

 © biroszabolcs2014. okt. 29. 19:55 | Válasz | #44814 
Nagyon nagy problemem van!!!!!!Kerlek segitsetek!!!!
Felujitotam egy samurait es GTI motrot tetem bele.
NEm mukodot a szivatom fol volt akadva orvosoltam a problemat,rengeteg uzememagyagot kap a motor nagyon fustol es rotyogtatva megy.A gyerek akitol vetem a motrot azt mondja o OXIGEN SENSOR (lambda szonda) nelku jart vele.Tehat most jellen pilanatba nincs az autoba.Mit tegyek miket elenorizek meg le telyesen tanacstalan vagyok mar minden szerelonel jartam.

 © MR.X.2014. okt. 25. 23:30 | Válasz | #44813 
Sohc motor,1.6 sedan kipuff leömlő.Teljesen gyári szívó rész,csak rá van ragasztva a szívósorra egy gti plaket.Gti dugóval és emelt kompresszióval,stb-vel tud 100Le-t,ha patent.Ez sima kamukéró hirdetés a tbányai garázs sor tuning clubbtól.

akosgti2014. okt. 25. 21:34 | Válasz | #44812 
Ezt vki fejtse meg hogy mitol 107le . Ha jol latom sohc16v hengerfej gti szivocsonkkal de sohc16v szvocsovel mg legtomegmerovel.

GTi hibrid motor

 © balli2014. okt. 13. 20:42 | Válasz | #44811 

 © balli2014. okt. 01. 12:46 | Válasz | #44810 
Én benzinkúton, ólommentes benzint.

 © Bencegti2014. szept. 30. 17:15 | Válasz | #44809 
Üdv urak! Ti melyik kúton tankoltok,és milyen üzemanyagot?

 © moti2014. szept. 25. 18:56 | Válasz | #44808 
Nekem azt mondták elfér csak a súlyokkal kell variálni.


[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől

Nagyon kérek mindenkit, hogy a fórumra csak ÉRTELMES hozzászólást irjon!

Nagyon sokat tesznek fel olyan kérdést, ami az oldalon egyértelmüen le van irva.
Az valóban ugy van, ahogy le van irva és TÉNYLEG!!!

Örökre való kitiltás jár a következo dolgokért: