A leállás idejére átmenetileg ezt használjuk, többeteknek ez újdonság, régieknek nosztalgia!!
Egümotors   >>   Fórum   >>   KYMCO
Minden ami KYMCO (50-Végtelen) :)

Név:

E-mail cím:




 [ikonok]  [url]  [kép]
Hozzászólás:

Listázás időrendben


 Weidinger József2014. ápr. 03. 15:15 | Válasz | #310 
Sziasztok kymco super 8 robogom karburátorában a gyorsitó membrán át szakadt.
Tud ilyet valaki?
Nem gyári karburátor állitólag.

 ganyi zoltán2014. márc. 26. 10:28 | Válasz | #309 
helo volna egy kymcom robogom 50 köpcentis de 4 éve nem haználtam a napokban akartam inditani de nincs szikra a gyertyában mi lehet a baj
??????????? minden zsarut meg csizoltam mán ujj gyertyát is vetem.

 mozimoly2014. feb. 28. 19:19 | Válasz | #308 
Sziasztok!
Kimco Vitality 50 sport Stream digitális órája nem működik. Hogy lehet megjavítani. Elemes?

 Pinezits2013. szept. 11. 14:41 | Válasz | #307 
Sziasztok!
Kymco Agility sport 50 4t motoromhoz keresek karburátor beállítási rajzot vagy kérek tippeket, mert nem tudjuk beállítani

 sanyika2013. aug. 12. 15:58 | Válasz | #306 
Sziasztok.
Keresek kymco people S 200I motorhoz dugattyút,gyűrűt 60mm nagyobbat.

 Petro József2013. máj. 21. 22:43 | Válasz | #305 
Keresek D 208-as jelzésű irányjelző lámpát .
92-1126 ccp.
Köszönöm.

 H.Feri2013. máj. 21. 19:29 | Válasz | #304 
Sziasztok!

KYMCO GRAND DINK 125 (2005) robogómat , ha hidegen beindítom, akkor egy perc után leáll, majd 10 perc köszörülés után nagy nehezen beindul, de a fordulatot nem veszi, gázadásra lefullad.Ezt töbször megismétlem, és ha a víz felmelegszik akkor már tökéletesen működik. Mi lehet a baja?

Magyar nyelvű leírást aki tud az küldhetne.

Köszönöm

 Tóth Zoltán2013. márc. 21. 09:50 | Válasz | #303 
Sziasztok!



Kymco People 50 2T-vel kapcsolatban lennének kérdéseim.

A motorom 2000-es évjárat, internetes leírások szerint NGK BR8HSA gyertya kell bele.Mikor megvettem NGK B6HS volt benne,ezt kicseréltem NGK B8HS-re.

Mivel a motor alapjárata alacsony volt és világítás+irányjelző+féklámpa egyszerre használata azt eredményezte,hogy el is állt ezért állítottam a karburátor oldalán lévő csavaron körülbelül egy nyolcad fordulatot és mivel a gáz bovdenen is húztam ami az olajzást szabályozza úgy,hogy még épp ne feszítse elengedett gáznál,de ha húzom a gázt már mozdítsa a szelepet.A kérdés,hogy ez a beállítás megfelelő e és,hogy a fent említett gyertya jó e szerintetek a motorba?
Mitől lehet,hogy városi használatban,kis utcákban 40-50-el néha 60-70 ig kihúzatva rövidebb szakaszokon 100Km-re körülbelül 5Litert fogyasztott?
Vagy ez reális érték?

Esetleg nincs e valakinek valamilyen leírása a motorhoz?

 balifon2013. feb. 26. 14:47 | Válasz | #302 
Sziasztok!
Megalakult a Kymco Klub Hungary!
weboldalunk:
http://kymcoklub.gportal.hu/
facebookos oldalunk:
https://www.facebook.com/KymcoKlubHungary


Egü2013. feb. 22. 15:20 | Válasz | #301 
Tudok küldeni, ha kell!

 Emesi2013. jan. 25. 10:13 | Válasz | #300 
Helló.50 ccm people motor robbantott képét keresem, mert na berúgó kar akad.

 kletyó2013. jan. 20. 17:38 | Válasz | #299 
Pedig az való bele.
http://www.racing-planet.de/e06-fliehkraftkupplung-p-125708-1.html?cPath=26_400_7863&sessID=e69935531db2a0d82f73d9c9227d215e

 Krisztián2013. jan. 06. 12:38 | Válasz | #298 
Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy van egy Kymco Filly 50-es 4ütemű robogóm, és milyen méretű ékszíj való rá gyárilag?A 18x669x30-as nem vált be!
Előre is köszi a segítségeteket!FONTOS LENNE!

 Krisztián2013. jan. 06. 12:37 | Válasz | #297 
Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy van egy Kymco Filly 50-es 4ütemű robogóm, és milyen méretű szív való rá gyárilag?A 18x669x30-as nem vált be!
Előre is köszi a segítségeteket!FONTOS LENNE!

 Tojci2012. okt. 16. 20:31 | Válasz | #296 
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség...
Kicseréltem a szelepszár szimeringeket, mert fogyott az olaj a gépből. Most, hogy raknám össze látom, hogy lekopott a jelölésem. Jelölés nélkül hogy lehet összerakni a vezérlést?
Kymco Movie XL 150-ről van szó. (2 szelepes)
Köszi szépen!
Üdv.

 Vörös Tibor2012. szept. 23. 17:13 | Válasz | #295 
KYMCO 50 Hosszabb ideig álás után nem indul.Nem kap üzemanyagot,

 Cs Zoli2012. aug. 18. 11:20 | Válasz | #294 
Sziasztok!
Kymco Filly 50 4T-hez keresek komplett hátsó lámpát, műanyag idomokat, zár szettet.
Van valakinek ilyesmi bontottan?

Köszi
Zoli

 M Zoltán2012. máj. 10. 09:34 | Válasz | #293 
Sziasztok tudnátok nekem segíteni? Kymco Filly 4T robogóhoz milyen motorolajat használljak?

Előre is köszönöm.
Sziasztok. Zoli

 Szécsényi Ferenc2012. máj. 05. 15:20 | Válasz | #292 
Sziasztok! Tud valaki Kymco Bet&Win 50-es hez vízpumpa csapágyat vagy felújító szettet?

 Rácz Roland2012. ápr. 14. 20:25 | Válasz | #291 
Sziasztok! Nekem egy Kymco Agility 50 4T típusú motorom van és elromlott az automata szívatója nincs alapjárat hidegen horror vele egyáltalán bemelegíteni mivel egyfolytába le akar állni vagy bármi. Érdekelne tanács és alkatrész is. Mondjuk egy új automata szívató hozzá akinek van eldó vagy honan tudok venni hozzá elfogadok minden segítséget!

 seed2012. márc. 16. 22:11 | Válasz | #290 
Sziasztok az lenne a kérdésem Kymco Grand Dink 50 mocinál hol találom a fojtást???
2006 moci.
Kérlek emailba írj seedszerver24@gmail.com

 Szűcs Károly2012. márc. 10. 20:31 | Válasz | #289 
Sziasztok! Kymco bet&win 125 kipufogót keresek. Tud valaki segíteni? Előre is köszi

 Lucky2012. feb. 25. 11:51 | Válasz | #288 
Sziasztok! Az szeretném kérdezni ,hogy tavaly vettem egy Kymco Agility 50-est. Nekem egy kicsit keménynek tűnik a hátsó rugózása.Érdemes azon állítani vagy inkább hagyjam?

 Massgainer2011. okt. 14. 16:52 | Válasz | #287 
hello
az a problémám hogy van 1 rox--om és sehogy se akar beindulni benzint kap a keverék előtte jó volt szikrát is ad és az az érdekes hogy nehezebb berúgni is meg ha leveszem a gyertyát és rárúgok füst jön ki szóval begyújtja a benzint de akkor nem tudom mi a baj létszíves segítsetek

ELŐRE IS KÖSZÖNÖM

 Attila2011. júl. 05. 20:11 | Válasz | #286 
Kymco Agility citi -hez keresek müszerfalat. Nekem csak a müanyag lap kellene amin a kilométer óra van. jó aron megvanném. help.

norbi2010. jún. 10. 07:28 | Válasz | #285 
Helló mindenki !! 98-as Kymco filly-hez keresek hátsó lámpaburát !! valakinek esetleg ??

 Robert382009. júl. 06. 21:10 | Válasz | #284 
Sziasztok!A Kymco 4T-s motoromnak egyszercsak elment az alapjárata.A porlasztót kitakarítottam,fúfókák atfújva.Amíg megy az autómata szívató.addig van alapjárat,aztán megszünik,és elég nehezen is indul.
Van valami ötletetek?

 Egy motoros2009. júl. 04. 20:18 | Válasz | #283 
Sziasztok!

Én nekem egy Kymco Agility 50-esem van.Házilag oldotaam meg a második szervizet, így tehát a folytást is egy saját szerelővel akartam kiszedetni.Ő teljesen szétszedte a motort és nem talált benne folytást ,így még mindig csak 52km/h-val robogok.Megtudná nekem valaki mondani hogy hogy tudom kiszedetni a folytást?(Tehát ,hogy hol van?)

 istvan63522009. júl. 03. 15:14 | Válasz | #282 
Kymco Bet WIN 150-eshez keresek kapcsolási rajzot, robbantott alkatrész listát... Stb. előre is köszi

 mcload2009. jún. 26. 19:15 | Válasz | #281 
s.o.s kymko dink 150ccm olasz fojtások hol vannak emailbe valaszokat kérek ha valaki tudja mcload2@freemail.hu

 artmen2009. jún. 21. 09:06 | Válasz | #280 
a kymkód baja,hogy bedöglőtt az automataszívatód.ennyi

 Saimon2009. jún. 12. 11:13 | Válasz | #279 
Rajz is érdekel min felvannak tőntetve a kábelek neve és tuvonala.

 Saimon2009. jún. 12. 11:06 | Válasz | #278 
Hello sziaszto tude valaki kymco movie 125 elektronikai leírást kűldeni vagy van-e valakinek vagy hogy honnan lehetne megnézni

 joker012009. márc. 18. 13:05 | Válasz | #277 
Vitality folytásai hol vannak?
Valakinek infó?

 Agility2009. márc. 14. 16:31 | Válasz | #276 
Sziasztok

Eladó !
egy gyári KYMCO Agility 125 4T kilométeróra 2714km-rel komplett, működő
Ár 15.000 Ft
Érdeklődni a 06 30 436-4904






 Marci2009. jan. 24. 13:42 | Válasz | #275 
Yamaha Jog Next Zone 3YK (pótféklámpás) robogó alkatrészei eladók.
Érd: szaab1@citromail.hu

 kukupepe2008. nov. 17. 13:15 | Válasz | #274 
Sziasztok!Valaki tudna nekem abban segíteni hogy egy 2008 as yamaha neos hogy van visszafolytva?meg hol van bennt a visszafolytás?A választ előre is köszönöm!

 © boza jános2008. júl. 20. 12:47 | Válasz | #273 
Sziasztok!
Ha tudna valaki segítenei.
Van egy 2,5 éves Kymco-People-50 motorom amivel eddig nagyon meg voltam elégedve.Most 2500 km van benne a garancia már lecsengett. A probléma:
Indítás után gyakran leáll, ha gázt adok szintén leáll azonnal.Vagy 10x újra kell indítani mire a motor elér egy megfelelő hőfokot. Meleg motornál semmi gond. Van valakinek ebben a témában tapasztalata? Az esetleges tanácsot előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek
János

 silky2008. júl. 05. 22:35 | Válasz | #272 
Sziasztok!

Van egy 2003-as 125-ös Dink-em.Nem tudna esetleg valaki megadni néhány beállítási értéket?Gondolok itt szelephézag-értékekre,hogy álljanak a jelek a lendkeréken meg hasonlók.Mert dugót kellett cserélni a drágaságba és mióta összeraktam azóta kicsit koporászik és fallja a benzint.(6 liter 100-on) Előre is köszönöm Üdv

 fepapa2008. máj. 22. 13:49 | Válasz | #271 
Sziasztok!
Nem tud valaki kymco top boy 50 ccm es hez komplett blokkot eladót?

 Sanyesz2007. dec. 12. 19:53 | Válasz | #270 
sziasztok!Van egy fiat uno 1.3d-més érdekelne ,hogy honnan tudnék hozzá gépkönyvet letölteni...Tudnátok segíteni ebben?Köszi

 © TAMAMESTER:)2005. okt. 26. 22:00 | Válasz | #269 
folytatás az uj forumon
itt
Bakker
ported trophy is not midrace

 © Kiskatz2005. okt. 26. 20:28 | Válasz | #268 
Danee! Gyere fel chat-re! eguchat.fw.hu

 © danee2005. okt. 26. 20:16 | Válasz | #267 
kivették a fojtást a Vitalitymből!eddig a karbi maxon volt ugy 75km/h.most 105km/h.ezt nem gondoltam volna.

 © tomaso2005. okt. 26. 20:12 | Válasz | #266 
ha adsz egy emailcímet küldöm a rajzot, mert itt csak szöveget tudok.

 © BeeBoy2005. okt. 26. 20:08 | Válasz | #265 
Végre holnap megyek a Super9-ért!

VaKuNeK2005. okt. 26. 15:18 | Válasz | #264 
Ha tunningolod a motorod és elakarod adni kevesebbért tudod mint ha gyári lenne:) de nem is ez a tunning lényege:D
VaKuNeK

 © Amadeo2005. okt. 26. 15:06 | Válasz | #263 
Szép napot!
Elolvastam a Hengerszettek c. részt ( itt ) és eltűnődtem, tényleg nem érné-e meg a 80-as hengerszettet beépíteni az Agility-be. Egy akármilyen másik Kymco is többe kerül, mint az Agility meg a szett ára összesen, nem is beszélve pl. a négyütemű motor jó tulajdonságairól. A másik meg az, hogy sztem az Agility-t csak nagy buktával lehetne most vagy akár tavasszal is eladni.
A gondom csak az, hogy a nagyobb nyomatékot hogyan viselné el a jelenlegi főtengely, a csapágyak, kéne-e tényleg módosítani a variátoron, kellene-e másik pufó, stb. Szóval ahogy a cikkben írva vagyon.
Mert akkor már szerintem nem annyira vonzó a tuning.
Vélemény? :))

 © Kiskatz2005. okt. 25. 20:42 | Válasz | #262 
Danee! Még nincs kipuf webáruházban, de Egü már tud szerezni! Nekem már van, és nagyon nagyon jó!

 © BeeBoy2005. okt. 25. 20:06 | Válasz | #261 
Küld a rajzot! Köszi!

 © danee2005. okt. 25. 20:05 | Válasz | #260 

 © danee2005. okt. 25. 20:04 | Válasz | #259 
hi egü!
mikr lesz puffancs kymco vitalityhez webáruházban?

Egü2005. okt. 24. 20:31 | Válasz | #258 
Má 70 es henger is van , mi má be is teszteltük . Hát mit mondjak , korrekt .

 © Kiskatz2005. okt. 21. 20:15 | Válasz | #257 
Kymco-sok! Vegyetek Leo ZX-et a mocira mert Istenkirály! Nagyon jó! Nekem 20 km/h-át dobott a végsebességen!

 © tomaso2005. okt. 21. 19:02 | Válasz | #256 
átküldjem email-be 2mega.

 © BeeBoy2005. okt. 21. 18:59 | Válasz | #255 
Akkor te egy szerencsés embervagy nekem se a Firefox sem petig az Explorer nem találja a linket.

Gabesz BWS2005. okt. 19. 19:37 | Válasz | #254 
Gyerünk emberek Go Chat!!!!!!!

http://eguchat.fw.hu
Elütött egy román traktor. De szar ez így reggel 6-kor...
e-mail cím.: pgabesz@citromail.hu

 © tomaso2005. okt. 19. 19:26 | Válasz | #253 
Nekem simán megnyitja.

 © BeeBoy2005. okt. 19. 19:14 | Válasz | #252 
Sterinted ott nem jártam? Hibás a link.

 © Kiskatz2005. okt. 18. 08:45 | Válasz | #251 
http://www.egumotors.hu/ujmotorok/kymco/kymco_rob/SUPER9AIR-2004.pdf

 © BeeBoy2005. okt. 17. 20:45 | Válasz | #250 
Hali! Kymco Super 9AC-ről keresek alkatrész ábrát.

 © maci2005. okt. 17. 11:59 | Válasz | #249 
Szia Amadeo!

Szerintem elég drága, mert tök ugyan az mint az 50-es, csak nagyobb motorral. Hátul ugyan úgy dobfék van rajta. Ha megnézed a többi 125-öst (Kymco-ban is), hátul tárcsafék + a műszerezettségük is jöbb. A Grandink-ben van például telefontartó, hívás jelző, elektromos tükör, stb. Igaz, hogy egy százassal több, de inkább az mint az Agility 125. Ráadásul, az osztható ülést, ami szerintem tök jó dolog, el is hagyták róla. A vége 80km/h, ami alig több mint az 50-é (kb.: 15 km/h). Megéri?

Üdv.: Maci

 © Amadeo2005. okt. 17. 09:05 | Válasz | #248 
Nem rossz az ára (kb. 400E HUF) , szerintem a robogó sem rosszabb, mint az 50-es Agility. Az a kb. 9LE már elegendő egy személlyel, tán kettővel is a városi közlekedésben. Sajna a fogyasztásáról nem írnak, de ha a Grand Dink 125-öshöz hasonlóan 3 liter körüli (városban), akkor még elmegy.
Hallani különféle mendemondákat, hogy az EU-ban nem kell nagymotor jogsi 125 ccm-ig. Ha ez igaz, talán nálunk is eljön ez a szép nap! :)))

 © Kiskatz2005. okt. 15. 22:27 | Válasz | #247 
Kymco Agility 125 bemutató: http://www.motorinfo.hu/news.php?nid=3975

 © Kiskatz2005. okt. 15. 11:47 | Válasz | #246 
Gyere fel chat-re!

 © BeeBoy2005. okt. 15. 11:47 | Válasz | #245 
Igen.

 © Kiskatz2005. okt. 15. 11:43 | Válasz | #244 
Mit foglalóztál le? A Super 9-et?

 © BeeBoy2005. okt. 15. 11:43 | Válasz | #243 
Én most foglalóztam le. Tapasztalatok?

 © Kiskatz2005. okt. 15. 11:42 | Válasz | #242 
Van Super 9-re is!

 © TAMAMESTER:)2005. okt. 15. 11:41 | Válasz | #241 
hmmm!
elvileg ugyanaz a blokk mint a top-boy
Bakker
ported trophy is not midrace

 © Kiskatz2005. okt. 15. 11:41 | Válasz | #240 
gyere a chat-re! eguchat.fw.hu

 © BeeBoy2005. okt. 15. 11:40 | Válasz | #239 
NINCS RAJZ? Vagy csak én nem találom a tipuslistában nincs! Az összes többi Kymco tipus ott van csak a Super 9 nincs.

 © Kiskatz2005. okt. 15. 11:40 | Válasz | #238 
Nekem! :)

 © BeeBoy2005. okt. 15. 11:34 | Válasz | #237 
Kinek van Super 9-e?

 © TAMAMESTER:)2005. okt. 15. 11:31 | Válasz | #236 
ott van a föoldalon! elvileg a vizes és a levegös között csak az áttételben és a henger tipusában van különbség a töbi azonos!
Bakker
ported trophy is not midrace

 © BeeBoy2005. okt. 15. 11:29 | Válasz | #235 
Sziasztok! Kymco Super 9-hez(léghűtéseshez keresek gyári "robbantott" alkatrész ábrát! Az EGÜ oldalán nincs!

 © Kiskatz2005. okt. 15. 10:14 | Válasz | #234 

Egü2005. okt. 14. 20:45 | Válasz | #233 
Meg jöttek Kymcohoz a tuning csövek . People, Super9, Vitality , Yup, Stb meg a 70ccm Malossi hengerek .

 © Kiskatz2005. okt. 10. 20:22 | Válasz | #232 
Köszi Egü! Ez már nagyon kellett! Így tovább!

Egü2005. okt. 10. 20:00 | Válasz | #231 
Kymcosok figyelem . Gyári robbantott ábrák , árlista , a robogó kisokosban

 © Amadeo2005. okt. 10. 08:51 | Válasz | #230 
Charlie, ne idegelj! :)))))

 © Amadeo2005. okt. 10. 08:50 | Válasz | #229 
Szia Maci,
kösz az infot! Ahogy elnézem, a 125-ös Agilitynél már elhagyták a háttámlát, de a hátsó sárvédőt nem látom. Amúgy meg 450E Ft--ért... hát nem tudom! Nekem inkább a Grand Dink 125 kellene, még ha drágább is (gondolkodom is rajta).

 © Charlie2005. okt. 08. 20:33 | Válasz | #228 
Hali!
Tegnap hoztam el az Agilityt a szervízből. Beadtam, mert lógott a kormánya, a szervíz szerint csak állítani kellett a kormánycsapágyon.
Ha már ott volt, kértem, hogy vegyenek el a benzinből, mert Én 3 literrel nem akarok járni.
Állították, hogy a karbi is meg lett csinálva és be lett állítva. De most jön a legújabb: szó nélkül feltették a gyári sárvédőt, amit gariban cserélnek mindenkinek. Hát az biztos, hogy soha többet nem veri fel a vizet a hátamra a hátsó kerék, de a kinézete! Nem írom le, majd meglátjátok!

 © Pali2005. okt. 07. 22:20 | Válasz | #227 
Sziasztok! Júniusban én is vettem egy Agility 50-est. Persze tudtam hogy nem egy versenygép lesz, de az ára és a motorja tetszett nagyon. Már 1700 km van benne, a folytások kivéve, így velem megy úgy max 65-öt sík úton szélcsendben, feltéve ha a motor is és én is a sebességre koncentrálunk....
A fogyasztása olyan öreguras vezetéssel ami 50 körülit jelent, két liter százon. Azt a nyolcvanas hengerszettet egy 19-es karbival majd ráteszem a télen, mert a gyorsulása, és a végsebessége azért kellene egy kicsit, amikor az úton az életemért küzdök a kamionok között...
Kérdésem lenne, ha a kipufogóból eltávolítanám a katalizátort, nem csökkenne-e jelentősen a szelep élettartama?
Pali

 © M. Diablos2005. okt. 06. 16:00 | Válasz | #226 
Baszki ez a motor félmillio forint!!
Köll a rossebnek
Fontos, hogy célokat tüzzünk ki magunk elé,
mert célok nélkül honnan tudnánk, hogy kudarcot vallottunk?

 © maci2005. okt. 06. 14:55 | Válasz | #225 
Ha valakinek kevés lenne az 50ccm:
Agility 125

 © maci2005. okt. 06. 13:32 | Válasz | #224 
Hali Amadeo!
Sajna igen. Jól írtam. De mint írtam, jobb is lehetne, mindenféle tuning nélkül, de a garancia bánná. A +10km bevállalása eléggé relatív. Nem sok ugyan, de pont elég. Én elég forgalmas helyen használom a mocit és bizony az 50 az kevés volt. Most már ezeken a helyeken ha húzom neki, akkor nem dudálnak le az autósok, nem kell lehúzódnom teljesen az útszélére, hogy elférjenek. Lehet tartani a tempót a forgalommal és a 40-50 között haladó teherautókat, BKV buszokat bátran ki lehet előzni. Nem kell a füstjüket szívni. Egyébbként a 80-as szettől sokat ne várjatok. A szerelő srác azt mondta, hogy egy 70-es szettel talán nyolcvanat menne, de az sem biztos és előbb utóbb kinyírja a motort.

Maci

 © Amadeo2005. okt. 06. 11:07 | Válasz | #223 
Szia Maci!

Azt írod: "Picit lomhábbnak tűnik induláskor". Jól írtad, lomhábbnak mint fojtással??? Egyébként elgondolkodom azon, hogy egyáltalán érdemes-e kb 10km sebességnövekedésért azt a plusz fél liter benyafogyasztást bevállalni. A 80cmm-es tuning viszont ígéretesnek tűnik. Szép lenne, ha másfél lóerős teljesítmény növekedést produkálna a jelenlegi kb. 3.6 LE-höz képest.

 © maci2005. okt. 06. 09:44 | Válasz | #222 

 © maci2005. okt. 06. 09:14 | Válasz | #221 
Sziasztok!
Nos, nagy nehezen eljutottam odáig, hogy kikerült a folytás a mociból. Hát, nem lettem tőle elájulva. Picit lomhábbnak tűnik induláskor, a fogyasztása csutka gázon szerintem egy fél literrel nőtt. A vége 65. Lejtőn, hátszéllel, szélárnyékban 70. Emelkedőn, szembe széllel 60. A súlyom kb 70kg és 95-ös ÖMV benzin volt a mociban. Most Shell-t tankoltam bele, mert úgy vettem észre, hogy azzal picit jobban ment. Egyébbként a szerelő azt mondta, hogy többet tud a moci, csak akkor elvész a garancia. Konkrétan nem mondta meg, hogy miket lehet még rajta állítani, de a kipufogón a csavar az folytás és a gari elvész, ha kivesz.

Üdv.:
Maci

 © csaby2005. okt. 03. 21:03 | Válasz | #220 
És Super 9-hez mikor lesznek cuccok? Pl: kipuf???

Egü2005. okt. 03. 20:14 | Válasz | #219 
Agilityhez nemsokára kapható lesz 80ccm henger meg 19 es karbi .

 © Amadeo2005. okt. 03. 09:57 | Válasz | #218 
Egü!
Hol lehet erről az Agilityről többet olvasni? Én sehol sem találtam a neten.

 © Amadeo2005. okt. 03. 09:33 | Válasz | #217 
Sziasztok!
Minden Agility tankolást Excel táblába írok havi bontásban, így nálam a szeptember havi fogyasztás 2.51 liter lett átlagosan, Budapesten, szinte mindig csúcsforgalomban.
A párom Yamaha Neo'sa átlagban valamivel 3 liter fölött fogyaszt, igaz, sokkal erősebb motorral (az is 50ccm de kétütemű és hát... öregecske ugyan, de Yamaha! :) De azért nem adnám oda érte az Agilitymet, amely valahogy számomra stabilabbnak tűnik, egyenletesebben gyorsul és főleg sztem jobbak a fékei (lassulása).

Szerintem a 125-ös Agility olcsóbb kell legyen, mint a GrandDink 125-ös (mezeibbnek tűnik, mint a GrandDink...). Egy a gond: ez már nem kismotor, jogsi kell rá, meg műszaki vizsga, stb... :((((

Egü2005. okt. 02. 21:31 | Válasz | #216 
Azt nem tom

 © TAMAMESTER:)2005. okt. 02. 18:26 | Válasz | #215 
jeee
és mennyi lesz az ára??
Bakker
ported trophy is not midrace

Egü2005. okt. 02. 17:18 | Válasz | #214 
Akinek gyenge az 50 es Agility annak itt a 125 ös .

 © Ízirájder2005. szept. 30. 18:15 | Válasz | #213 
Hali emberek! Voltam a Hondánál. Ök sem tudtak semi okosat mondani. A SZERELÖJÜK szerint a kipuffban van a Blöki elásva. Az Ő gépeik kipuff csere után látványosat javulnak,s ha igaz a mienkébe is otttt a katalizátor utánzat ami kb -1le és ezért nem hatja meg a főfúvoka csere. Majd kiderül.Ettöl még JÓ moci az Agility.

 © Charlie2005. szept. 29. 20:59 | Válasz | #212 
Helló Kiskatz!

Én is itt vagyok, de "itt van az ősz, itt van újra". Szóval egyre kevesebben fognak motorozni, és hozzászolni a fórumhoz. Ma reggel még az Agilityvel mentem dolgozni, aztán délután elkészült a kocsim gázosítása, úgyhogy télen a gázzal fogok spórolni.
Amúgy a mocira kellett terveznem és készítenem egy fasza kis sárvédőt, mert televágta a hátam vízzel meg sárral. Most jó. Sajna a fogyasztásán nem tudtam változtani, és a márkaszervíznek sincs ötlete.

 © Kiskatz2005. szept. 28. 22:16 | Válasz | #211 
Nagyon behalt ez a fórum! Nincs senki Kymco-s???


[1] 2 3 4 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől

Robogó Tuning Webáruház