- Agrolux.hu - - Agrofilm.hu -
A regisztrációval és a fórum használatával kapcsolatos információkért kattints ide!
Fórum   >>   New Holland
minden ami New Holland gépekkel kapcsolatos.

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


claas822015. márc. 25. 19:45 | Válasz | #5119 
Elmélet és gyakorlat között elméletileg nincs különbség gyakorlatilag viszont van.

JD46502015. márc. 25. 19:17 | Válasz | #5118 


 © kovács jános2015. márc. 21. 20:13 | Válasz | #5117 
a traktor az életem

 © Dóczi Tamás2015. márc. 18. 20:33 | Válasz | #5116 


Marci.912015. márc. 15. 09:21 | Válasz | #5115 




Gépeink:Zetor 16145, Massey Ferguson 7614,Zetor 8541 Proxima Plus,Zetor K25,New Holland TC56,O&K MH CITY

 © Free2015. márc. 14. 22:37 | Válasz | #5114 

NagyTamás2015. márc. 14. 15:23 | Válasz | #5113 
Első saját videóm :)
New Holland Szántás & Tárcsázás
Összehozza, mint lottóötös a rokonságot.
Akarsz egy kalandot ? Vegyél egy Trabantot ! ;)

 © bala042015. márc. 13. 21:52 | Válasz | #5112 
Igen.Szinte csak ez maradt meg belőle.
Kicsit hozzá igazítottuk.

emtézé2015. márc. 13. 21:41 | Válasz | #5111 
Az asztalkocsira gondolsz? Szépen felvette az NH szineit!

 © bala042015. márc. 13. 21:15 | Válasz | #5110 
Lassan összeáll a gépezet (az 516-os egy darabkája tovább él):

 © Lacika2015. márc. 12. 18:15 | Válasz | #5109 
végül is ez a legegyszerűbb letört aztán kettő sok egy meg minek,leszedjük a másikat is nehogy gond legyen vele kicsit sem gondolkozik rajta hogy lehetne meg javítani.

steyr2015. márc. 11. 18:28 | Válasz | #5108 
Azt mondta a kezelő hogy letörtek.
"Csak a Puffin adhat erőt és mindent lebíró akaratot"
A Nő legyen magyar, a sportautó olasz,a csoki svájci,a sör belga, a traktor német.

claas822015. márc. 11. 17:54 | Válasz | #5107 
Miért nincs sárvédő?
Elmélet és gyakorlat között elméletileg nincs különbség gyakorlatilag viszont van.

steyr2015. márc. 11. 15:00 | Válasz | #5106 
"Csak a Puffin adhat erőt és mindent lebíró akaratot"
A Nő legyen magyar, a sportautó olasz,a csoki svájci,a sör belga, a traktor német.

 © balazs1492015. márc. 09. 18:44 | Válasz | #5105 
https://www.youtube.com/channel/UCTbnff-xkD7qTeq44Riozfg

claas822015. márc. 06. 08:07 | Válasz | #5104 
Igen!
Elmélet és gyakorlat között elméletileg nincs különbség gyakorlatilag viszont van.

emtézé2015. márc. 05. 20:34 | Válasz | #5103 
Idei kép?

steyr2015. márc. 05. 20:23 | Válasz | #5102 
Ilyen gépet az erdőbe űzni kész vétek.
"Csak a Puffin adhat erőt és mindent lebíró akaratot"
A Nő legyen magyar, a sportautó olasz,a csoki svájci,a sör belga, a traktor német.

 © Dóczi Tamás2015. márc. 05. 19:47 | Válasz | #5101 
ÓÓ de adja ám neki az öreg.

claas822015. márc. 05. 19:10 | Válasz | #5100 
Elmélet és gyakorlat között elméletileg nincs különbség gyakorlatilag viszont van.

steyr2015. márc. 05. 16:45 | Válasz | #5099 
Dóczi barátomék flottájának egyik tagja.

"Csak a Puffin adhat erőt és mindent lebíró akaratot"
A Nő legyen magyar, a sportautó olasz,a csoki svájci,a sör belga, a traktor német.

 © balazs1492015. márc. 04. 15:40 | Válasz | #5098 
Igen
https://www.youtube.com/channel/UCTbnff-xkD7qTeq44Riozfg

 © Dóczi Tamás2015. márc. 02. 15:52 | Válasz | #5097 
Wááááá micsoda szép!

 © Dóczi Tamás2015. márc. 02. 15:51 | Válasz | #5096 
Tl-A?

claas822015. márc. 02. 07:11 | Válasz | #5095 
Elmélet és gyakorlat között elméletileg nincs különbség gyakorlatilag viszont van.

 © balazs1492015. feb. 16. 17:19 | Válasz | #5094 
https://www.youtube.com/channel/UCTbnff-xkD7qTeq44Riozfg

 © bala042015. feb. 14. 20:30 | Válasz | #5093 
Köszi bízunk benne sok lesz belőle!

 © bala042015. feb. 14. 20:29 | Válasz | #5092 
Köszi!

Gabesz042015. feb. 14. 20:13 | Válasz | #5091 
Szia Ez még a Sárvári ikr udvaron készült!
Sok sikert hozzá és hibamentes üzemórákat!


K.Dávid2015. feb. 14. 19:49 | Válasz | #5090 
Sok hibamentes üzemórát hozzá már néztem ezt a szériát, olyan mintha a tetejére elfelejtettek volna burkolatot rakni.. de ez a legkevesebb
http://www.youtube.com/user/bel8202/videos?view=0

 © bala042015. feb. 13. 21:41 | Válasz | #5089 
A de igen neked ment

 © bala042015. feb. 13. 21:40 | Válasz | #5088 
De igen.

bogarasz2015. feb. 13. 21:22 | Válasz | #5087 
Ezt nem Sárvárról vittétek?
Ne kérdezz többet,mint ami hasznodra válik!

kt19972015. feb. 13. 19:08 | Válasz | #5086 
Szép ez a nyuszi :-) elől szerintem jobban tetszene neki szelessebb gumi is

 © bala042015. feb. 13. 18:57 | Válasz | #5085 
Kösz!

 © bala042015. feb. 13. 18:56 | Válasz | #5084 

kisGajár2015. feb. 13. 18:46 | Válasz | #5083 
Gratulálok! Szépséges

 © Major Martin2015. feb. 13. 18:36 | Válasz | #5082 

 © bala042015. feb. 13. 18:30 | Válasz | #5081 
Ma megérkezett az új kombájn:


 © Kistako2015. jan. 20. 20:01 | Válasz | #5080 
Köszi

 © Szummer László2015. jan. 20. 17:35 | Válasz | #5079 
Szép flotta!

 © Kistako2015. jan. 20. 16:07 | Válasz | #5078 

Jd Adams2015. jan. 12. 17:42 | Válasz | #5077 
King of the field John Deere!!!:P
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...

 © Szummer László2015. jan. 12. 14:34 | Válasz | #5076 

 © Kistako2015. jan. 12. 10:09 | Válasz | #5075 

 © PrjRicsi2015. jan. 11. 18:27 | Válasz | #5074 
Szia!
Ha már 8970-es New Hollandról volt szó, lehet egy olyan kérdésem, hogy annak mennyi az önsúlya,és meddig súlyozható?

Tomasz2015. jan. 11. 08:34 | Válasz | #5073 
















A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

csonkesz2015. jan. 10. 16:25 | Válasz | #5072 
Köszi szépen :)
"Pótos IFA vigyél engem messzire, kiskocsmában álljunk meg egy Pepsire"

Tomasz2015. jan. 10. 10:59 | Válasz | #5071 
Váltó kalibrálás. Leállított gépen a sebváltó kart magad felé húzod és ott tartod ráteszed a gyújtást és indítasz 2-3 másodpercig tartod a kart és elengeded középre meg kell jelenni a CC kijelzésnek. Beállítod a kézigázt 1200-as fordulatra (egyenes terepen a kézifék behúzva) ha ez megvan előrenyomod a kart és elhúzod balra, ott tartod ez az F1 kuplung 20-ról indul a kalibrálás tartod a kart ott amíg meg nem áll ha megvan kiveszed üresbe és újra előre csak most jobbra tartod ez az F2 kuplung mindent csinálj ugyanúgy mint az elsőnél. Ha ez is megvan akkor hátramenetbe teszed elhúzod jobbra és ott tartod ez az R1 kuplung ha ez is megállt akkor üres állás kézigáz le és leállítod ennyi a kalibrálás.
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

csonkesz2015. jan. 10. 10:03 | Válasz | #5070 
Sziasztok. A 8970-esen kivillant a hidro szűrő lámpa, másnap lecseréltem, 4 órát ment, megint kivillant. Szűrőt szét vágtam, tele finom öntvényporral. Na akkor valami biztos szét megy a hátuljába, félre tettem, átkötöttem az ekét a g210-re. Egy nap után ugyan az a jelenség, gondolom az eke rendszerébe is belekerült a dolog, de annyi nem hogy két szűrő csere után is eldugítsa... De az eke munkahengereiből szerintem nem jöhet. A másik, a szűrő lámpa kivillanása óta nagyot ugrik a kuplung, de már tiszta szűrővel is mindkét gépen. Ezt lehet valahogy kalibrálni? Válaszokat tanácsokat előre is köszönöm.
"Pótos IFA vigyél engem messzire, kiskocsmában álljunk meg egy Pepsire"

Jd Adams2015. jan. 02. 17:49 | Válasz | #5069 
King of the field John Deere!!!:P
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...

 © Rayjones2014. dec. 26. 18:44 | Válasz | #5068 
Szerintem is.

 © Dóczi Tamás2014. dec. 26. 18:05 | Válasz | #5067 

Nagyon szép ez a széria.

 © Dóczi Tamás2014. dec. 26. 17:45 | Válasz | #5066 

 © Rayjones2014. dec. 24. 17:25 | Válasz | #5065 

 © Flexi07052014. nov. 30. 09:42 | Válasz | #5064 

Csipesz2014. nov. 26. 12:10 | Válasz | #5063 

Csipesz2014. nov. 26. 12:09 | Válasz | #5062 

Csipesz2014. nov. 26. 12:09 | Válasz | #5061 

Simon Péter2014. nov. 09. 20:50 | Válasz | #5060 
Fiatal voltam... de szemtelen soha!

Rák Tamás2014. nov. 02. 19:36 | Válasz | #5059 
A magas növénytermesztési hozamok megalapozója a korszerű erő- és munkagép park.
A mezőgazdaság nem vár senkire.

kisGajár2014. okt. 26. 20:02 | Válasz | #5058 

Greenman2014. okt. 26. 19:12 | Válasz | #5057 
Oros SA szárzúzó rászerelés a NAS-ra.
A lényeg mindig a részletekben rejlik.

kisGajár2014. okt. 26. 18:51 | Válasz | #5056 
Lehet tudni mi az?

Greenman2014. okt. 26. 18:46 | Válasz | #5055 
Add el nekik a fejlesztésedet!
A lényeg mindig a részletekben rejlik.

BolliKat2014. okt. 26. 18:22 | Válasz | #5054 

Simon Péter2014. okt. 13. 19:27 | Válasz | #5053 
Fiatal voltam... de szemtelen soha!

 © Dóczi Tamás2014. okt. 12. 21:27 | Válasz | #5052 

 © bavack2014. okt. 09. 22:19 | Válasz | #5051 


 © bavack2014. okt. 06. 11:58 | Válasz | #5050 

SzabóTibor2014. okt. 03. 21:55 | Válasz | #5049 
Eddigi legszebb gép ami megfogott


 © bala042014. okt. 01. 20:47 | Válasz | #5048 
A gruber 30 cm mélyen járt.

 © bala042014. okt. 01. 20:46 | Válasz | #5047 

Lucky2014. okt. 01. 20:46 | Válasz | #5046 
Belsejéről vannak képek, milyen az ergonómia?
Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
Embert az jellemzi a legjobban, miként bánik az ostobákkal!!! " Mennyire vagy túsz? A SÖRhöz hozzá férsz? "

 © bala042014. okt. 01. 20:43 | Válasz | #5045 
Nekem bejött.
Kényelem nagyon jó minden kézre áll nagyon kezelőbarát gép.
Ugye erre 250 le van írva de ezt csak boostal tudja alapból 200 le azt szerintem tudja.(az mfünk is 200 le kb csippelve és annál jobban vitte a grúbert)
fogyasztás is jó mindjárt rakok róla egy képet

emtézé2014. okt. 01. 20:29 | Válasz | #5044 
És mi a tapasztalat? Kényelem? Fogyasztás? Leadja azt a teljesítményt ami rá van írva?

 © bala042014. okt. 01. 20:10 | Válasz | #5043 
Ma demóztam egy kicsit:


 © Dóczi Tamás2014. szept. 28. 21:06 | Válasz | #5042 
Ma kimerészkedtem. Hát volt egy-két hely ami még várat magára.:)



kisGajár2014. szept. 25. 19:24 | Válasz | #5041 
Nem szoktunk művelő utat hagyni

JD46502014. szept. 25. 08:57 | Válasz | #5040 
Növényvédelem szempontjából hogy álltok? Milyen munkaszélességű a permetező/műtrágyaszóró?

kisGajár2014. szept. 24. 21:02 | Válasz | #5039 
Egyenes, sík, ameddig a szem ellát, csak egy kis bakér parti kaptatók vannak, de a 3 méteres lehet jobb is lenne még ha bírná is a 4 méterest, vonulás szempontjából, csatorna hidakon való átkelésnél.

 © bala042014. szept. 23. 20:54 | Válasz | #5038 
De,de azt mondják nem nagyon venni észre.

Lucky2014. szept. 23. 20:49 | Válasz | #5037 
Még nem raktak bele?
Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
Embert az jellemzi a legjobban, miként bánik az ostobákkal!!! " Mennyire vagy túsz? A SÖRhöz hozzá férsz? "

 © bala042014. szept. 23. 20:40 | Válasz | #5036 
Így van!

bence1232014. szept. 23. 20:30 | Válasz | #5035 
Nem tudom felétek milyen terepviszonyok vannak,de nálunk egy 8310-es JD húzza a 4 méteres rapidot hegyen völgyön olyan sebességgel amilyennel kell.
Powered By Jobb láb!!
Minden John Deere traktor,de minden traktor John Deere!

Lucky2014. szept. 23. 01:16 | Válasz | #5034 
Meg is látszott a két tucat ménes különbség
Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
Embert az jellemzi a legjobban, miként bánik az ostobákkal!!! " Mennyire vagy túsz? A SÖRhöz hozzá férsz? "

kisGajár2014. szept. 22. 21:45 | Válasz | #5033 
Hengerelt szántáson szeretném húzni a 4m-t 1 menetben magágyat csinálni és vetni is. Majd a 3m megmutatja mit kér, szeretném majd kipróbálni a Farmallal is, de csak ha addigra lesz benne 115 paci.

K.Dávid2014. szept. 22. 21:27 | Válasz | #5032 
Tárcsázás nélkül, mondom mi a 6040-es Nh val húztuk úgy igaz nem sokat de ment
http://www.youtube.com/user/bel8202/videos?view=0

 © bala042014. szept. 22. 21:12 | Válasz | #5031 
Hát azért a 4 méteres mechanikussal megnéznék egy 130 le traktort úgy jól megrakva búzával.

K.Dávid2014. szept. 22. 21:08 | Válasz | #5030 
A főoldalt másolta be de ott van fent és írja a Le-et is
http://www.youtube.com/user/bel8202/videos?view=0

K.Dávid2014. szept. 22. 21:07 | Válasz | #5029 
http://www.youtube.com/user/bel8202/videos?view=0

 © bala042014. szept. 22. 21:00 | Válasz | #5028 
A new holland az spiritet húz a képen.
Amúgy nálunk húztak 716-os fenddel pneumatikus 4,5-es rapidot is.Most 820 as húzza.

emtézé2014. szept. 22. 20:54 | Válasz | #5027 
KisGajár egy RAPIDOT akar demózni, és az nem SPIRIT! Jóval nehezebb építésű gép, több a telj.igénye is.

 © bala042014. szept. 22. 20:31 | Válasz | #5026 
Nálunk a 4 méteres spiritet egy m150-es joni húz elötte meg egy 6630-as húzta.
elviszi a puma is!
ha visszanézed a topikot raktam is fel róla képet.

K.Dávid2014. szept. 22. 16:16 | Válasz | #5025 
Mi is ikerkerékkel húzzuk, de elöl megy a tárcsa is, ha nem megy akkor elhúzza a T6040-es Nh, hát csak 20 q megyen bele
http://www.youtube.com/user/bel8202/videos?view=0

JD46502014. szept. 22. 14:39 | Válasz | #5024 
de, azt simán bírnia kell, és még ikerkerekezni is tudod ha akarod

kisGajár2014. szept. 22. 12:05 | Válasz | #5023 
Kell neki annyi ló erő? 4 méterest az én 165LE-s Pumám nem bírná el?

K.Dávid2014. szept. 22. 09:06 | Válasz | #5022 
Mi a 4 m-est 175-ös (200 le) Ih húzzuk. Vagy a Steyr fogja húzni az 230-as, 3 méteressel szaporátlan.
http://www.youtube.com/user/bel8202/videos?view=0

 © Szummer László2014. szept. 22. 06:31 | Válasz | #5021 
A 3 méterest TM-190-es,vagy a 7050-es húzza.Mindkettő 190 lovas.

Greenman2014. szept. 21. 20:59 | Válasz | #5020 
Szééép!
A lényeg mindig a részletekben rejlik.


[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől