- Agrolux.hu - - Agrofilm.hu -
A regisztrációval és a fórum használatával kapcsolatos információkért kattints ide!
Fórum   >>   New Holland
minden ami New Holland gépekkel kapcsolatos.

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © Szummer Lászlótegnap 18:34 | Válasz | #4979 

 © Szummer Lászlótegnap 18:29 | Válasz | #4978 


Ma Dióskálban Plótáréknál arattunk.

 © Lacika2014. júl. 27. 17:55 | Válasz | #4977 
a kombájn jól szuperált az eltelt évek alatt nem túl sok gondunk volt vele

Gyula2014. júl. 27. 15:50 | Válasz | #4976 
Sziasztok!
De szép történeteket meséltek itt. Nem semmi,hogy mik vannak.
Mondjuk az én esetem nem ennyire durva mint amik itt vannak, de előfordult.Telefonomra szerettem volna tölteni egy kis "pízt" a sz.getvári Tecso üzlet során levő telefonos boltban. Amikor oda mentem az ott levő hölgyike éppen telefonált. Kb 5 percet vártam, de ez alatt az idő alatt kb 4-5 "vevő" jöt és el is ment ( az eladót nem zavarta). 5 perc után feladtam és tovább álltam. A telora sikerült tölteni, de máshol.
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak" Mindenhol jó, de mindig elzavarnak.

emtézé2014. júl. 27. 15:47 | Válasz | #4975 
A kollégám erre mondaná hogy: "oszt ne igyá!"

Tomasz2014. júl. 27. 14:57 | Válasz | #4974 
Nem semmi!
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

 © Lacika2014. júl. 27. 13:33 | Válasz | #4973 
A tx 66 os kombájnunk az ikr -nél egy elég érdekes történet volt,elmentünk 2001 ben Bábolnára a gépért meg volt egyezve a szerződés alapján vastag kerékkel szecskázóval traktormintás gumival asztal szállító kocsival difizáras váltóval szerelt gépet kértünk erre fel adni akartak egy olyan gépet ami vékony kerekű nem volt szecskázó rajta csíkos gumi a hátulján 9 lámpa hiányzott meg egy görbe alvázú görbe tengelyű szállító kocsit difizár nélküli váltó mondtuk el sem hozzuk de ez a mienk mondták ők kb olyan 5 órakor este tudtunk elindulni haza ezzel a géppel kértünk egy kerékanya kulcsot hogy átnézzük útközben a kerekeket mert még szerszámost sem adtak vele,ez a gép le van nullszervizelve mondták ők még az első keréknél tőcsavar sem volt benne mire hazaértünk a vágóasztal kocsi közepe leért a földre a két gumi belső fele meg lekopott úgy elhajlott,mondtuk adják vissza a vágóasztal kocsi árát de nem adták alá akartunk íratni velük egy papírt ha bármilyen közúti balesetet csinálunk a rossz minőségű kocsi miatt az ikr vállalja a felelősséget ,nem mentek bele aztán leakasztottuk egy kövesúton és azóta nem láttuk mondtuk nekik ott van a kocsi hogy ki vitte el azóta sem tudjuk,télen kiderült fűtés sincs benne aztán úgy pótolgatták a cucokat de még ma sincs rajta minden aminek lenni kéne.

 © Szummer László2014. júl. 27. 10:13 | Válasz | #4972 
Szia Lacika!Nekem is ez a tapasztalatom.Múlt héten egyeztettem az IKR Gépkereskedelmi KFT-vel,egy Kuhn műtrágyaszóró miatt.Adtak árajánlatot,még tetszett is,de akkor jöttek a gondok.Nekem kellene elmenni érte Nagyigmándra,mert nem tudják kiszállítani.Ez cirka 400 kilóméter oda-vissza.A fizetést előre kérik.Utaljam el a pénzt nekik,majd ők elutalják az IKR ZRT-nek,ami már a bankoké,és úgy mehetek el érte.Na ez már túl sok volt.Komámmal egyeztetve arra a döntésre jutottunk,hogy felhívom a Zalaegerszegi Axiál KFT-t,és kérünk tőluk is árajánlatot egy hasonló felszereltségű műtrágyaszóróra.Az üzletkötő szabadságon volt,mégis felvette a telefont,és megígérte,hogy öt percen belül hív az ajánlattal.Ez meg is történt.Kellemesen csalódtam az árban.Szinte ugyan annyi pénzért 900 helyett 1500 literes szórót kapok.Ja,és nem utolsó sorban,helyszínre kiszállítva.Na ez a nem mindegy!

 © Free2014. júl. 26. 22:32 | Válasz | #4971 
Jogos !

Lucky2014. júl. 26. 22:12 | Válasz | #4970 
Hogyne ütötte volna be, márt nyomta a gép a szalagot, nekem ennyit megért ezek után....
Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
Embert az jellemzi a legjobban, miként bánik az ostobákkal!!! " Mennyire vagy túsz? A SÖRhöz hozzá férsz? "

Lucky2014. júl. 26. 22:09 | Válasz | #4969 
Az a baj hogy sokan még nem eszméltek rá, hogy piacpolitika van, az kell árulnom, amit vesznek.

Sokan visszaélnek azzal a piac szereplői közül, hogy akkor veszek, amikor jön a támogatás, vagy kifizetik a hónapokkal /vagy évekkel/ korábban elszállított terményemet, vagy az elvégzett munkámat.... ha kifizetik éppen, sajnos ez van, ezt tojta a demokrácia, a piacgazdaság.
Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
Embert az jellemzi a legjobban, miként bánik az ostobákkal!!! " Mennyire vagy túsz? A SÖRhöz hozzá férsz? "

 © Deere Boy2014. júl. 26. 22:04 | Válasz | #4968 
Jól tetted. Az a szomorú,hogy az élet minden terén megkurvult a Világ.
És a gépbe beütötte már?
Én anno régebben bementem a "műszaki" boltba.
Több dolgot is vásárolni akartam,de amiket kértem mindenre azt mondták NINCS. Válaszom annyi volt,hogyha "nincset" árultok hamarosan be is csukhattok. Kinevettek. 2-3 hónap múlva igazam lett.

emtézé2014. júl. 26. 22:02 | Válasz | #4967 

 © Lacika2014. júl. 26. 22:01 | Válasz | #4966 
de nem mi voltunk az elsők van itt nem messze egy ismerős vele is így beszéltek aztán vett egy claas traktort jd helyett két hónap elteltével jöttek az árajánlattal és még nekik állt feljebb hogy nem kell a traktor mert másra kelet a pénz.

Tomasz2014. júl. 26. 21:52 | Válasz | #4965 
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

Lucky2014. júl. 26. 21:49 | Válasz | #4964 
No komment

Ha nem akarják eladni, akkor miért vegyük meg tőlük....., pedig jó lenne, ha felébrednének. hogy a vevőért vannak, nem fodítva.


Pár hónapja egy boltban kibasták nálam a biztosítékot. Bementem vásárolni..., az eladó csak telefonálgatott, vártam 1/4 órát, csak ment a telefonálás, én éreztem magam kellemetlenül. Véget ért a telefon, és alpári módon megkérdezte a hölgy, hogy mi kéne. Ekkor pattant ki az isteni szikra...
kértem amiért mentem, kettő lánc, láncfűrész lap, gyertya, lánckenő olaj, reszelők. Mikor mindent kirakott, kiszámolt, akkor közöltem vele, hogy ezt a 25.000. Huf körüli összeget hagytam volna itt, de inkább megveszem máshol, ahol foglalkoznak velem, mert belőlem élnek. Köszönésképpen még bemutatkoztam:

Én voltam a VEVŐ.
Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
Embert az jellemzi a legjobban, miként bánik az ostobákkal!!! " Mennyire vagy túsz? A SÖRhöz hozzá férsz? "

 © Lacika2014. júl. 26. 21:36 | Válasz | #4963 
elég sok gondunk volt a kitével is az ikr- rel is a kite egy traktor árajánlatával csúszott el 2 hónapot és rosszul esett nekik hogy nem vettünk traktort a másik jd nél meg azt mondták hogy már péntek van meg talán sárbogárdon van valami de kerék azt nem tudják meg jön a hétvége meg nem is tudják milyen a gép nekünk meg a hajunk égnek állt ezek hallatán,a rábámban ami van jd motor 3 éves még nincs beüzemelve kb 100 hívást intéztem a szervíz felé meg az alközpont felé hogy olajcserés meg beüzemelési naplót csinálják meg utána mikor rájöttem ebből semmi sem lesz kicseréltem benne az olajat meg a szűrőket.

Case ih2014. júl. 26. 21:28 | Válasz | #4962 
Hát igen,igazad van.Szerintem az IH is népszerűbb lenne,ha komolyabb csinálná a forgalmazó.
Nem minden arany,ami fénylik!

 © Lacika2014. júl. 26. 21:28 | Válasz | #4961 
hoztak valahova a környékbe egy sárga kombájnt de vágóasztal nem érkezett meg hozzá aztán hoztak egy valamilyen használt gépet de az új saját kombájnal aratás végén tudtak elindulni az axiáltól hoztunk már 2 kombájnt ott úgy volt minden ahogy megbeszéltük az ikr es tx 66 os kombájnunk már 13 éves nem is nálunk van már de ennyi idő alatt sem jött meg hozzá minden tartozék

Case ih2014. júl. 26. 21:26 | Válasz | #4960 
Nekem a Lexion az egyik kedvencem,csak kár hogy sok rosszat is hallani róla!
Nem minden arany,ami fénylik!

 © Lacika2014. júl. 26. 21:23 | Válasz | #4959 
én nem mondtam egy szóval sem hogy nem tekintélyes,de azért oda adni ezt a gépet egy olyan cégnek aki lerontja a népszerűségi indexét egy pár hónap alatt én nem engedném.

emtézé2014. júl. 26. 21:23 | Válasz | #4958 
Én sem kötekedésből, csak gondoltam reagálok.

Case ih2014. júl. 26. 21:20 | Válasz | #4957 
Nem mondtam hogy a Claas sehol sincs ehhez képest,csak szerintem igen csak fel kell kötnie a "gatyót" mert azért a New Holland igencsak tör felfele.Azért a Claas sem egyedül ért el nagy sikereket (Cat),Ár/érték arányban a "sárga" jóval olcsóbbEgy 130 milliós Lexionnak azért valamit kellene mutatnia.Azért osztottam meg mert figyelemre méltó gép,és nem kötekedés céljából.De amúgy is csak 2015 elején láthatjuk hazánkban.
Nem minden arany,ami fénylik!

Case ih2014. júl. 26. 21:12 | Válasz | #4956 
A forgalmazót nem ismerem,de attól még elég tekintélyes,és elismerésre méltó gép.Jelenleg az Agrotec igen csak "kezdő" hazánkban,és pár hónapja vannak jelen hazánkban.
Nem minden arany,ami fénylik!

emtézé2014. júl. 26. 21:08 | Válasz | #4955 
Ez jelenleg tényleg a legnagyobb motor, de jelent ez valamit??
Azért azt ne felejtsd el hogy nem a CLAASNAK kell lépnie, mert ő már néhány dolgot letett az asztalra a kombájn gyártás kérdésében.
Sem ez a nyúú izé sem az elődei -akiket bekebelezett- még a kanyarban se voltak, amikor a CLAAS már komoly szinten gyártott ütőképes kombájnokat!

 © Lacika2014. júl. 26. 21:07 | Válasz | #4954 
az én véleményem az hogy ez egy csodálatos nagy kombájn az biztos de az agrotech Magyarország még a tx 66-os gabonakombájnhoz egy motolla emelő munkahengerhez sem tud adni egy javítókészletet pedig azok a gépek minimum 14 éve vannak itt úgyhogy szerintem ezt a kombájnt ez a cég fogja leírni ugyanúgy mint a többi new holland gépet.

Case ih2014. júl. 26. 20:20 | Válasz | #4953 
Erre mit lép a Claas :)
A CR10.90 az eddig gyártott legnagyobb kapacitással bíró kombájn.

- Erőforrás: FPT Cursor 16 Tier4B SCR: 16 literes, 6 hengeres, 652 lóerős motor (elnyerte a 'Diesel motor of the year 2014' címet)
Nem minden arany,ami fénylik!

SzabóTibor2014. júl. 26. 11:27 | Válasz | #4952 


Case ih2014. júl. 26. 08:36 | Válasz | #4951 
Helló!
Semmi baj
Nem minden arany,ami fénylik!

 © Rayjones2014. júl. 25. 11:29 | Válasz | #4950 
Helló !
Elnézést, de véletlenül a te hozzászólásodat töröltem. Bocsánat.

Case ih2014. júl. 25. 11:05 | Válasz | #4949 
Nekem is "szimpatikus". Sajnos csak jövőre kerül bemutatásra hazánkban,az agrotec szerint.
Nem minden arany,ami fénylik!

 © Dani462014. júl. 24. 22:23 | Válasz | #4948 
Hát nem tudom ki hogy van vele, de szép lett, kicsit szokni kell de nem rossz.

Az én szememben A Kombájn :)

Rák Tamás2014. júl. 19. 22:33 | Válasz | #4945 
A magas növénytermesztési hozamok megalapozója a korszerű erő- és munkagép park.
A mezőgazdaság nem vár senkire.

 © bala042014. júl. 16. 21:03 | Válasz | #4944 

Simon Péter2014. júl. 13. 15:53 | Válasz | #4943 
Hosszú idő után elővéve :)
Fiatal voltam... de szemtelen soha!

 © Szummer László2014. jún. 13. 20:59 | Válasz | #4942 

Simon Péter2014. jún. 13. 20:25 | Válasz | #4941 
Ma előkerült az öreg is:
Fiatal voltam... de szemtelen soha!

SzabóTibor2014. jún. 09. 23:21 | Válasz | #4940 
Na még eggy kakukktojás.
Green Strong

 © egy_motoros2014. jún. 08. 09:12 | Válasz | #4939 
Ez is bizonyítja,hogy a Repsol-színek minden járműhöz illenek :D
GPS nélkül is van élet:D

 © bala042014. jún. 07. 22:34 | Válasz | #4938 

SzabóTibor2014. jún. 07. 19:48 | Válasz | #4937 

bogarasz2014. máj. 23. 22:15 | Válasz | #4936 
Mi nem is.A főnökeink majd megoldják.Amikor szükséges,bemennek a postára és utalnak.
Ne kérdezz többet,mint ami hasznodra válik!

Jd Adams2014. máj. 23. 22:13 | Válasz | #4935 
Így van sajnos, de nem tudunk vele mit kezdeni.
King of the field John Deere!!!:P
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...

bogarasz2014. máj. 23. 22:11 | Válasz | #4934 
Hát a gyártóknak.A vevő meg alkatrészbe megveszi még egyszer a gépet.
Ne kérdezz többet,mint ami hasznodra válik!

Jd Adams2014. máj. 23. 20:09 | Válasz | #4933 
Kinek? Sajnos ez a modern világ hátránya, a sok előny mellett..
King of the field John Deere!!!:P
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...

bogarasz2014. máj. 23. 18:10 | Válasz | #4932 
A tömeggyártás előnyei.
Ne kérdezz többet,mint ami hasznodra válik!

bogarasz2014. máj. 23. 18:07 | Válasz | #4931 
Ne kérdezz többet,mint ami hasznodra válik!

Jd Adams2014. máj. 23. 17:54 | Válasz | #4930 
400 üzemóránként magfelhordó aljára lemezt vásárolni?? Sajna a kopóalkatrész fogalma egy kicsit megváltozott..
King of the field John Deere!!!:P
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...

ludrik 12014. máj. 22. 19:50 | Válasz | #4929 
Csak laposvas kérdése az egész!!

bogarasz2014. máj. 19. 09:00 | Válasz | #4928 
Sajnos.Ma már nem a minőség a lényeg a gépgyártóknál,hanem a mennyiség.
Ne kérdezz többet,mint ami hasznodra válik!

Case ih2014. máj. 19. 08:49 | Válasz | #4927 
A J.D.-ra is ezt mondta a Kités hogy nem lesz örök mint az MTZ.De 310-es sem bír annyit mind az MX magnum.
Nem minden arany,ami fénylik!

bogarasz2014. máj. 19. 08:38 | Válasz | #4926 
Igen.Nálunk tavaly jött egy 660-as.Jó,de messze nem fog annyit kibírni,mint a 450-eseink.
Ne kérdezz többet,mint ami hasznodra válik!

Case ih2014. máj. 19. 08:32 | Válasz | #4925 
670-es lesz,annál nagyobb már csak rotorosba van.Ha jól tudom.
Nem minden arany,ami fénylik!

bogarasz2014. máj. 19. 08:29 | Válasz | #4924 
És mekkora Lexion lesz?Gondolom jó nagy.
Ne kérdezz többet,mint ami hasznodra válik!

Case ih2014. máj. 19. 07:56 | Válasz | #4923 
Igen, 2 kombájn.De Te pontosan tudod.No comment!
Nem minden arany,ami fénylik!

Case ih2014. máj. 19. 07:53 | Válasz | #4922 
Köszi!Nekem is nagyon tetszenek,szívesen elfognám
ezeket az "(öreg)" kombájnokat.
Nem minden arany,ami fénylik!

Case ih2014. máj. 19. 07:50 | Válasz | #4921 
A kezelők mindig vigyáztak rájuk,nagy hibájuk nem nagyon volt.A nagyon meredek részen a Lexion nem tudott felmenni teli tartállyal,de a sárgák még ott is elmentek.
Nem minden arany,ami fénylik!

 © bolondtraktoros2014. máj. 18. 21:38 | Válasz | #4920 
Annyi hektárra 2 kombájn?
JAAA a haveroknak van kapacitásuk. Akkor megoldjuk okosba.Te is jól jársz ha kapok a hasznodbóól okosan akkor én is. JA HOGY EGY KOMBÁJNOSSAL KEVESEBB KELL.LE SZAR..OM.
ÉÉÉn vagyok a FŐŐŐNŐK.

 © Dóczi Tamás2014. máj. 18. 21:08 | Válasz | #4919 
A videó is jó, de a kombájnok se kutyák :)
Nálunk egy ilyen örök kenyeret kapna, nem hogy ennyi idősen lecserélni. De hát mindenki máshogy látja.

 © bolondtraktoros2014. máj. 18. 21:01 | Válasz | #4918 
Ott voltam amikor megjöttek. Az első nyáron nagyon sok szívás volt. Az elektronika sűrűn feladta a leckét az ikr-nek.
Azért késöbb a gyerek betegségek után nagyon szépen dolgoztak, kivéve a gérigof adaptert kukoricában mert az mindíg egy kalap sza..r maradt.
A Claasok se jobbak egy cseppet se csak ujjak.

Case ih2014. máj. 18. 19:03 | Válasz | #4917 
1 db jön,így lesz 2 kombájn a cégnél.
Nem minden arany,ami fénylik!

Jd Adams2014. máj. 18. 18:57 | Válasz | #4916 
Akkor jól sejtettem ott álltak hátul a használt gépes terciánál. Így van ahogy mondod!
Hány új Claas jön?
King of the field John Deere!!!:P
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...

Case ih2014. máj. 18. 18:35 | Válasz | #4915 
Ezeket is oda vitték.De a Bólyiaknak 4x4-es CX 840-esek,meg Fergáik voltak.De hirdette őket az Axiál rajtuk volt a Bólyi matrica.
Nem minden arany,ami fénylik!

Case ih2014. máj. 18. 18:33 | Válasz | #4914 
Claas Lexion.
Nem minden arany,ami fénylik!

Jd Adams2014. máj. 18. 18:29 | Válasz | #4913 
Baján is volt az axiálnál belőlük pár db. De szerintem azok Bólyiak lehettek?..
King of the field John Deere!!!:P
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...

Greenman2014. máj. 18. 18:27 | Válasz | #4912 
És milyen színűek lesznek helyettük?
A lényeg mindig a részletekben rejlik.

Case ih2014. máj. 18. 18:12 | Válasz | #4911 
A New Holland-ok is elmentek.
Nem minden arany,ami fénylik!

 © Rayjones2014. máj. 16. 19:06 | Válasz | #4910 

 © Dóczi Tamás2014. máj. 07. 21:36 | Válasz | #4909 
Én eddig csak jót tudok mondani az NH-król:)

 © bala042014. máj. 07. 21:28 | Válasz | #4908 
Bízok benne!

 © Dóczi Tamás2014. máj. 07. 21:17 | Válasz | #4907 
Értem.
Reméljük beválik gép:)

 © bala042014. máj. 07. 21:14 | Válasz | #4906 
Nincsenek.
De fog végezni,azért kértük ezzel a gumizással,mert ezt össze lehet állítani annyira,hogy "kényelmesen" befér a művelőútba és a sorközbe is kapásnál.

 © Dóczi Tamás2014. máj. 07. 21:12 | Válasz | #4905 
Értem
Külön művelőkerekek nincsenek hozzá?
Vagy olyan melót nem végez?

 © bala042014. máj. 07. 21:09 | Válasz | #4904 
Ja nem.Mi ezekkel a kerekekkel kértük.

 © Dóczi Tamás2014. máj. 07. 21:07 | Válasz | #4903 
Az igen.
A ti tudtotok nélkül?

 © bala042014. máj. 07. 21:05 | Válasz | #4902 
Ami azt illeti szerintem a gyárból ez a traktor nem ezekkel a papucsokkal jött ki.Látszott rajta,hogy kereket cseréltek benne.

 © Dóczi Tamás2014. máj. 07. 20:50 | Válasz | #4901 
Értem
Azért valahogy meglehetne oldani azt asárvédőt, mert szerintem így nagyon csúnya. Figyelhettek volna rá a gyárban is, hiszen ehhez a sárvédőhöz legalább egy 600-as gumi tartozik.

 © bala042014. máj. 07. 20:20 | Válasz | #4900 
Te tudod.De ez a 3 együtt ér igazán valamit.Nekem az Mf-en műszaki hiba miatt volt már,hogy nem volt hídrugózás vagy fülkerugózás,de az biztos hogy valamelyik nélkül a komfort kb.50 % volt.
Ja és azért abban is jó ülés van.
Nálunk is van egy régi 8... nem tudom hányas nyuszi steer híddal,de azt igazán csak függesztett munkagéppel lehet kihasználni.A híd kopása után pedig az országúton szinte vezethetetlen.A gépésze szerint.

 © bala042014. máj. 07. 20:15 | Válasz | #4899 
Rosszul mondtam tegnap a gumikat 460 hátul 380 elöl.
Az a baj,hogy nem a szélével van a baj azt le lehetne szedni,hanem a hátsó rész is azzal van egyben.

K.Dávid2014. máj. 07. 20:07 | Válasz | #4898 
Megértem, ez olyan mint nekünk az 50es mtz 42 éves és 20 éve van nálunk de a motorjához egyszer sem nyúltunk. Pedig 15 évig ő volt a vezér gépünk, mindent dolgozott és mindig 2 Mbp-t húzott terményből, meg bálából is :) Erre most meg az új 820-ok nem sokáig bírják
http://www.youtube.com/user/bel8202/videos?view=0

 © Dóczi Tamás2014. máj. 06. 23:03 | Válasz | #4897 
Akkor ugyanazok :)
Vagy lehet ez hülyeség, de elvágni azt a a fekete szélesítőt, hogy ne legyen ilyen széles de ne sarazza össze a gépet.

Hús Futár2014. máj. 06. 21:57 | Válasz | #4896 
elhiszem neked de nekem a fordulékonyság miatt egy steer híd jobban bejön egy jó ülés sokat megold . Ezt tapasztalom a G-s nyuszinál is .
Illa berek , Nádak erek ! A kombájnosok jó emberek .

 © bala042014. máj. 06. 21:51 | Válasz | #4895 
Hát azért egy rugózott híd,fülke meghálálja magát ezt elhiheted.

 © bala042014. máj. 06. 21:49 | Válasz | #4894 
480-as a hátsó az első meg azt hiszem 360.De nem vagyok benne biztos.

 © bala042014. máj. 06. 21:45 | Válasz | #4893 
Igen így jobban elfér a sorközben.

Hús Futár2014. máj. 06. 21:44 | Válasz | #4892 
Nem rosszból a 9540-es zetrunk 10 évig vitte a 100 Ha-s gazdaság talajmunkáját egyedül 11 évesen nyúltunk bele először .
Illa berek , Nádak erek ! A kombájnosok jó emberek .

Hús Futár2014. máj. 06. 21:42 | Válasz | #4891 
Nekem igazából pont nem lényeg a felszereltség mert ami nekem extra az alap ebben is meg a zetorban is . Egyedül a steer híd ami nyuszihoz húz nagyon de a zetor mellet szól az hogy majd 3 millával olcsóbb .
Illa berek , Nádak erek ! A kombájnosok jó emberek .

K.Dávid2014. máj. 06. 21:42 | Válasz | #4890 
:D Én is így vagyok vele, hogy az akkor is egy Zetor, jók azok is de.... én inkább Ih-ba vagy Steyr-be gondolkozok de nem kizárt az Nh sem. A sorok miatt vettétek összébb a kerekeket?
http://www.youtube.com/user/bel8202/videos?view=0

 © bala042014. máj. 06. 21:37 | Válasz | #4889 
Ha már rendesen lesz használva megosztom a tapasztalatokat.
Mi is néztük a HSX 140-et.De őszíntén szólva az egy kicsit drága.Ha minden fontosabb extrát belekérsz nem sokkal olcsóbb mint ez volt.
És ne sértődjön meg egy Zetor szimpatizáns sem,de az akkor is csak 1 Zetor marad.

Hús Futár2014. máj. 06. 21:32 | Válasz | #4888 
Gratulálok a géphez . Üzemeltetési tapasztalatokat majd kérhetek tőled róla mert most mi is kezdünk gondolkozni hogy kéne egy ilyen kategóriés gép és hát vagy nyuszi T6.140 mint nektek vagy zetor HSX 140 .
Illa berek , Nádak erek ! A kombájnosok jó emberek .

 © Dóczi Tamás2014. máj. 06. 21:31 | Válasz | #4887 
Egy pontos gumiméretet mondanál?
Van egy olyan gyanúm, hogy a mi TL90A-kon ugyanilyen a kerekek vannak.

 © bala042014. máj. 06. 20:22 | Válasz | #4886 
Valószínű majd lekerül róla.Ma összébb raktuk a kerekeit most még csúnyább lett.
De én is attól tartok,hogy akkor nagyon összesározza magát.

 © bala042014. máj. 06. 20:19 | Válasz | #4885 
Kösz!
Hát nem tudom azt hova tervezték.Az első nagyobb gaz letépné.

 © PrjRicsi2014. máj. 06. 15:36 | Válasz | #4884 
Azt nemigazán jó levenni, mert akkor összehányja sárral.

K.Dávid2014. máj. 06. 10:44 | Válasz | #4883 
Úgy meg még csúnyább :-p Ha vastagabb gumival jött volna ki akkor teli sárvédőt kapott volna vagy, opcióban kérhető, nem tudom pontosan.
http://www.youtube.com/user/bel8202/videos?view=0

 © Dóczi Tamás2014. máj. 06. 09:46 | Válasz | #4882 
Nagyon faintos gépezet :)
Én a hátsó sárvédőszélesítéseket leszedném, mert így nagyon elcsúfítja szerintem. De ez csak az én véleményem.

Lucky2014. máj. 05. 23:39 | Válasz | #4881 
Sok hibamentes üzemórát hozzá

Az alsó húzó zichereistűje nagyon bejön, nagyon dizájnos
Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
Embert az jellemzi a legjobban, miként bánik az ostobákkal!!! " Mennyire vagy túsz? A SÖRhöz hozzá férsz? "

 © bala042014. máj. 05. 20:41 | Válasz | #4880 
Az ígért képek:



 © bala042014. máj. 05. 20:29 | Válasz | #4879 
110 boost-tal 140.

K.Dávid2014. máj. 05. 12:19 | Válasz | #4878 
De amúgy ez 120 lovas csak a végleges 140-en LE, nem?
http://www.youtube.com/user/bel8202/videos?view=0


[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől