- Agrolux.hu - - Agrofilm.hu -
A regisztrációval és a fórum használatával kapcsolatos információkért kattints ide!
Fórum   >>   Claas
Claas

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


Case ih2014. nov. 22. 16:19 | Válasz | #9829 
Nem minden arany,ami fénylik!

Case ih2014. nov. 22. 16:19 | Válasz | #9828 
Nem minden arany,ami fénylik!

Case ih2014. nov. 22. 16:19 | Válasz | #9827 
Nem minden arany,ami fénylik!

Case ih2014. nov. 22. 16:18 | Válasz | #9826 
Nem minden arany,ami fénylik!

 © Szummer László2014. nov. 13. 22:42 | Válasz | #9825 
Rendben,köszönöm!

 © Simon József2014. nov. 13. 22:35 | Válasz | #9824 
Ha a munka engedi, bármikor szívesen látunk. A telephelyem Zalabesenyőben van, majd egyeztetünk.

 © Szummer László2014. nov. 13. 06:33 | Válasz | #9823 
Köszi a választ!Így már érthető a dolog számomra.Egyébként nem volt kevés bele a 120 lóerős motor?A videókat látva elég dombos területeken dolgoztok ti is.Ezzel a plusz lóerővel biztosan határozottabban lehet dolgozni vele.Jó lenne közelebbről is látni a masinát,esetleg ha arra járok bemehetnék majd hozzátok?

 © Free2014. nov. 12. 23:09 | Válasz | #9822 
Korrekt válasz !

ludrik 12014. nov. 12. 21:54 | Válasz | #9821 
Csak laposvas kérdése az egész!!

emtézé2014. nov. 12. 21:13 | Válasz | #9820 

Gyula2014. nov. 12. 21:07 | Válasz | #9819 
Szép estét!
Ma alkalmam volt kipróbálni illetve menni Claas Lexion 550-el. Nagyon tetszik, szuper, tetszik a kijelző monitorja, és a kamera is. Nagyon csendes dolgozik, furcsa is a Claas Maxi után. Ha holnap is oda kerülök, akkor lesz kép is.
Na szóval tetszik a dolog, ha rendbe jövök, akkor jövőre bele vetem magam az "életbe", de nem itt ahol dolgoztam. Bízom benne,hogy sikerül a tervem.
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak".

 © Simon József2014. nov. 12. 19:41 | Válasz | #9818 
Két éve motort cseréltünk, mert a régi 120 lovas motornak az egyik hajtókarcsavarja elszakadt, és kikönyökölt a blokk oldalán. Ezt a motort Ausztriában találtuk, ez egy 160 lovas turbós motor. Egy kiégett kombájnban volt, aminek az adagolója és a turbója is sérült. Az adagolót az eredeti 120 lovasét tettük rá, a turbót újat vettünk. Egyébként az egész motort átnéztük - hengerfej, kartel le - és úgy raktuk össze. Hengerfej teljes felújításon esett át. Füstölés oka - vagy az adagoló nem megfelelő, vagy a porlasztók. A télen majd átnézzük, és remélem jövőre már nem füstöl. A motorban 1750 üzemóra volt amikor kiégett a gép, úgy , hogy kopás miatt nem füstölhetne. Még a légszűrőt is nagyobbra cseréltük, mert a régivel a légtömegmérő mindig becsipogott. Most nem csipog, de a füstölés ettől nem maradt el. Remélem sikerül megtalálni a baját.
Azért én válaszoltam, mert a gépet én hajtom és a tulaja is én vagyok.
Üdv - józsi

 © Szummer László2014. nov. 12. 09:35 | Válasz | #9817 
Szia!Eléggé füstöl az a motor!Hány üzemóra van benne?

Idegen2014. nov. 12. 07:00 | Válasz | #9816 

Varga András2014. nov. 11. 18:48 | Válasz | #9815 
Hozzá tartozó videó.
Claas Mega 208 gumihevederrel
E-mail: varesz17@gmail.com

Varga András2014. nov. 11. 18:46 | Válasz | #9814 
Ha keréken nem megy akkor majd megy így.



E-mail: varesz17@gmail.com

Gyula2014. nov. 11. 13:55 | Válasz | #9813 
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak".

Gyula2014. nov. 11. 13:54 | Válasz | #9812 
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak".

Idegen2014. nov. 11. 07:01 | Válasz | #9811 

emtézé2014. nov. 10. 18:30 | Válasz | #9810 
A lexionok megjelenése előtt ez volt az über gép!

Simon Péter2014. nov. 10. 18:20 | Válasz | #9809 
Claas Commandor 228
Fiatal voltam... de szemtelen soha!

Gyula2014. nov. 10. 17:19 | Válasz | #9808 
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak".

Simon Péter2014. nov. 09. 20:50 | Válasz | #9807 
Fiatal voltam... de szemtelen soha!

Tomasz2014. nov. 08. 17:10 | Válasz | #9806 
Csak sikerült előásnom a régi kódot.

A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

 © Szummer László2014. nov. 04. 20:35 | Válasz | #9805 
Igen sikerült.Jó helyen voltak,nem a berekben.

Varga András2014. nov. 04. 20:26 | Válasz | #9804 
Sikerült minden kukoricát leszedni?
E-mail: varesz17@gmail.com

 © Szummer László2014. nov. 04. 20:13 | Válasz | #9803 
Szia András!Meg bizony.Végeztünk a kukoricával,és szerencsére ilyen jó időben le lehetett mosni.

Varga András2014. nov. 04. 20:10 | Válasz | #9802 
Megkezdte téli álmát az öreg?
E-mail: varesz17@gmail.com

 © Szummer László2014. nov. 04. 20:08 | Válasz | #9801 

Délelőtt takarítás,mosás,majd a jól megérdemelt pihenés a géptárolóban.

Rák Tamás2014. nov. 03. 20:04 | Válasz | #9800 
Most volt felújítva a motor plusz az összes csapágy cserélve. Kukoricában lett bejáratva.
A magas növénytermesztési hozamok megalapozója a korszerű erő- és munkagép park.
A mezőgazdaság nem vár senkire.

MTZ-s,Rábás Csige2014. nov. 02. 23:32 | Válasz | #9799 
A technika legnagyobb ellensége a tudatlanság!
Nincs más hátra mint ELŐRE!

MTZ-s,Rábás Csige2014. nov. 02. 23:32 | Válasz | #9798 
A technika legnagyobb ellensége a tudatlanság!
Nincs más hátra mint ELŐRE!

MTZ-s,Rábás Csige2014. nov. 02. 23:32 | Válasz | #9797 
A technika legnagyobb ellensége a tudatlanság!
Nincs más hátra mint ELŐRE!

Kelemen András2014. nov. 02. 20:32 | Válasz | #9796 
ritka gép szerintem az első maxik egyike.
Mindig a hülyének van szerencséje!

Rák Tamás2014. nov. 02. 19:33 | Válasz | #9795 

A magas növénytermesztési hozamok megalapozója a korszerű erő- és munkagép park.
A mezőgazdaság nem vár senkire.

emtézé2014. nov. 01. 20:17 | Válasz | #9794 
Köszi!

 © Lacika2014. nov. 01. 20:13 | Válasz | #9793 
Úgy mondom neked ha első kerék hajtással nem tud tovább menni akkor ha bekapcsolom vagy előre vagy hátra kimegy ,ha nincs alja a földnek akkor semmit nem tud kezdeni a sárral ha a szántási mélységet eléri és az kemény akkor megy mint a távirat,vízben könnyen irányítható arra megy amerre én akarom,csak ez a kombájn nagyon nehéz a mega szerintem picit ügyesebb.Ennyi a tapasztalat idáig el nem akadtam még vele jónak tűnik most még az a véleményem.

emtézé2014. nov. 01. 19:29 | Válasz | #9792 
Volt haszna a 4-kerékhajtásnak, vagy ebben az időben ez is kevés?

 © Lacika2014. nov. 01. 19:08 | Válasz | #9791 

Tomasz2014. okt. 28. 19:43 | Válasz | #9790 
Szia! Az évjáratát nem tudom de Vasasszonyfán készült amúgy Szelestei a gép.
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

 © Szummer László2014. okt. 28. 17:55 | Válasz | #9789 
Szia Tomasz!Nagyon szép állapotban levő gép.A videó szuper!Hol készítetted?Hányas évjáratú?

Tomasz2014. okt. 27. 22:11 | Válasz | #9788 
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

Gabesz042014. okt. 26. 10:25 | Válasz | #9787 

Pali2014. okt. 25. 19:28 | Válasz | #9786 

Gyula2014. okt. 23. 17:08 | Válasz | #9785 
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak".

Gyula2014. okt. 23. 17:07 | Válasz | #9784 

A kép magáért beszél.
Nincs mit hozzá fűznöm.
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak".

ludrik 12014. okt. 23. 08:58 | Válasz | #9783 
Csak laposvas kérdése az egész!!

 © bencsik782014. okt. 22. 20:47 | Válasz | #9782 
“Aki meg akar tenni valamit, talál rá módot, aki nem, az talál kifogást.”
(Stephen Dolly)

 © Tnorbi2014. okt. 22. 20:01 | Válasz | #9781 
ez a gép koma

 © Szummer László2014. okt. 22. 18:57 | Válasz | #9780 
Szia Tomasz!Ez a kép magáról beszél.Nagyon frankó.

Tomasz2014. okt. 22. 18:52 | Válasz | #9779 
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

bence1232014. okt. 21. 19:50 | Válasz | #9778 
Powered By Jobb láb!!
Minden John Deere traktor,de minden traktor John Deere!

 © Szummer László2014. okt. 20. 21:14 | Válasz | #9777 

Ma volt segítségem is.

 © Szummer László2014. okt. 20. 05:37 | Válasz | #9776 
Köszi szépen!Egyet értek veled.

emtézé2014. okt. 19. 21:14 | Válasz | #9775 
Nagyon szép ez a 106-os. Nekem zöldben mondjuk jobban tetszik, de maga a formája, az összes nyűgjével, bajával, erényével az én szememben ő: A KOMBÁJN!

pista0012014. okt. 19. 20:50 | Válasz | #9774 

 © Szummer László2014. okt. 19. 16:47 | Válasz | #9773 

Ma nekiálltunk a kukorica aratásának.

 © Lacika2014. okt. 19. 11:16 | Válasz | #9772 

 © Lacika2014. okt. 17. 20:06 | Válasz | #9771 

Rák Tamás2014. okt. 16. 22:18 | Válasz | #9770 
A magas növénytermesztési hozamok megalapozója a korszerű erő- és munkagép park.
A mezőgazdaság nem vár senkire.

Rák Tamás2014. okt. 16. 22:18 | Válasz | #9769 
Demós gépkapcsolat Claas Axion 930+FraLaz-3,8:

FraDisc-6000-el:

A magas növénytermesztési hozamok megalapozója a korszerű erő- és munkagép park.
A mezőgazdaság nem vár senkire.

Gyula2014. okt. 12. 13:08 | Válasz | #9768 
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak".

Tomasz2014. okt. 12. 12:55 | Válasz | #9767 
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

Lucky2014. okt. 07. 21:28 | Válasz | #9766 
Pont a napokban beszélgettünk róla a Rábásommal, aki húzkodni szokott, hogy az MTZ segédelsőhajtása is mennyit jelent, de a JD-n az eleje az egy plussz traktor, főleg, hogy felette van homlokrakodó úgy nagyon nagyot fog. Ha nem szakadna be a pót kereke, a világból ki tudná húzni. Amikor beszakad a pót, akkor megállnak a kerekek, csak tolják maguk előtt a földet, csak elfelejtenek forogni.
Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
Embert az jellemzi a legjobban, miként bánik az ostobákkal!!! " Mennyire vagy túsz? A SÖRhöz hozzá férsz? "

 © Lacika2014. okt. 07. 21:19 | Válasz | #9765 
Majd kipróbáljuk a lexion al voltam már sárban hátsó hajtással de azért az 17.5 tonna azért szerintem a mega kicsit szerencsésebb ebben a helyzetben mert szinte ugyanakkorra kerekeken van de majd kiderül csak voltak kisebb gondok az átalakítással de végül házon belül mindent megoldottunk egy két bilincs tartót gyártani kellett meg rendelni kelet javítókészletet a sarok szelepekhez mert valamelyik folyt be kelet festeni a felnit szép pirosra királycsapot kelett gyártani az új perselyekhez csavar gumigyűrű meg ilyen apróságok azért kelettek

emtézé2014. okt. 07. 21:10 | Válasz | #9764 
Ez a beszéd! Nem aprózzátok!
Ha a traktorból indulunk ki hogy mekkorát segít neki a húzásban amikor menet közben bekapcsolom az elejét, akkor biztos hogy a kombájnt is picsán rúgja.
Az öreg Mtz-sek amikor megjelent a fronthajtás az MTZ-ken azt tartották, hogy az eleje az egy fél traktort jelent.

 © Lacika2014. okt. 07. 21:07 | Válasz | #9763 
a rába felni közepe ugyan olyan távol van a felni szélétől mint a megáé aztán ezt láttuk akkor a legegyszerűbbnek még 2004 ben

 © Lacika2014. okt. 07. 21:05 | Válasz | #9762 
Igen rába kerékhez régen meg van már nagyon ez a felszerelés de nem volt nagy szükség rá de most kukoricában kelleni fog aztán vettünk a felnikre gumit meg hátsó hajtást hátha kicsit könnyebb lesz az aratás

emtézé2014. okt. 07. 21:01 | Válasz | #9761 
A ti Megátokon a keréktárcsa átalakító az Rába kerékhez van csinálva?

 © Lacika2014. okt. 07. 20:57 | Válasz | #9760 
Ausztriában valahol nem tudom megmondani meg sem tudom jegyezni ezeket a kis falukat.

emtézé2014. okt. 07. 20:39 | Válasz | #9759 
Ez a kép hol készült? Mert nem nálatok, szerintem...

 © Lacika2014. okt. 07. 20:02 | Válasz | #9758 

 © Lacika2014. okt. 07. 20:01 | Válasz | #9757 

Gyula2014. okt. 05. 20:40 | Válasz | #9756 
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak".

ludrik 12014. okt. 05. 19:42 | Válasz | #9755 
Csak laposvas kérdése az egész!!

Gyula2014. okt. 05. 19:09 | Válasz | #9754 
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak".

steyr2014. okt. 05. 17:59 | Válasz | #9753 
"Csak a Puffin adhat erőt és mindent lebíró akaratot"

Jd Adams2014. okt. 04. 21:13 | Válasz | #9752 
King of the field John Deere!!!:P
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...

Simon Péter2014. okt. 04. 11:25 | Válasz | #9751 
Igen elő, de Czaki elmondása szerint így is úgy elpakolta magát hogy a Rába alig bírta kihúzni.
Fiatal voltam... de szemtelen soha!

Gyula2014. okt. 04. 10:28 | Válasz | #9750 
Szia!
No csak, elő került a dupla kerék.
Akkor már szinte semmi jóra nem lehet számítani ha ez kell.
Anno az E516-on lett így megoldva a dolog nekem,de ha eltellett akkor lett belőle egy nagy henger. A másikon széles Rába kerék volt jobban tudott haladni mint én a dupla kerékkel.
A CD108-on is pár éve a Rába kerék volt a nyerő, egész szezonban talán 2x kellett húzatni.
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak".

Gyula2014. okt. 04. 10:23 | Válasz | #9749 

Szép ez a gép Komi!
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak".

Simon Péter2014. okt. 04. 09:41 | Válasz | #9748 
Fiatal voltam... de szemtelen soha!

Tomasz2014. okt. 03. 21:04 | Válasz | #9747 








A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

Rák Tamás2014. okt. 02. 11:28 | Válasz | #9746 
A magas növénytermesztési hozamok megalapozója a korszerű erő- és munkagép park.
A mezőgazdaság nem vár senkire.

pista0012014. szept. 25. 20:02 | Válasz | #9745 
Én bezártam volna a kaput!

 © Szummer László2014. szept. 25. 18:32 | Válasz | #9744 

Ha csak pár percre is,de az udvarunkban volt a kedvenc kombájn típusom.

Kelemen András2014. szept. 21. 20:22 | Válasz | #9743 
Ez igen :)
Mindig a hülyének van szerencséje!

 © Lacika2014. szept. 21. 11:40 | Válasz | #9742 
Hátsó híd csere át alakítottuk 4 trak rendszerűre a gépet.

 © bala042014. szept. 20. 21:26 | Válasz | #9741 
Mi lelte szegényt?

 © Lacika2014. szept. 20. 20:24 | Válasz | #9740 

 © Lacika2014. szept. 20. 20:23 | Válasz | #9739 

Varga András2014. szept. 14. 14:40 | Válasz | #9738 
Még a nyáron találkoztam ezzel a kamionnal Szombathely felé menet.

E-mail: varesz17@gmail.com

 © Lacika2014. szept. 14. 13:12 | Válasz | #9737 

 © Lacika2014. szept. 14. 13:11 | Válasz | #9736 

Pedró2014. szept. 11. 18:10 | Válasz | #9735 
Ádámka, tényleg kiválik a CLAAS az Axiálból?
Bizalmam az ősi erényben

Pedró2014. szept. 11. 18:02 | Válasz | #9734 
Igazi Tsz feeling, nekünk 5db volt meg egy 108-as gabonára.
Bizalmam az ősi erényben

 © Zetorka2014. szept. 08. 19:26 | Válasz | #9733 
bocsánat mellé ütöttem 6

 © Zetorka2014. szept. 08. 19:24 | Válasz | #9732 
Arattunk a nyáron 5db még üzemelgetett.

 © Zetorka2014. szept. 08. 19:23 | Válasz | #9731 

 © Zetorka2014. szept. 08. 19:22 | Válasz | #9730 


[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől