- Agrolux.hu - - Agrofilm.hu -
A regisztrációval és a fórum használatával kapcsolatos információkért kattints ide!
Fórum   >>   Dutra és Rába traktorok
Dutra és Rába traktorok szabad információs weblapja

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


szpigitegnap 20:06 | Válasz | #28623 
Én a féknyergen mindég csak a két felső ponton légtelenítettem. Egy idő után rá jöttem teljesen felesleges időtöltés mindhárom ponton légtelenítgetni.Mikor fel öntöd fékfolyadékkal már meg tágíthatod őket.Aztán elzárod és eggyenként ki légteleníted.De lehet mindnél is nem lesz nagy változás meglátod.
Mindenkinek annyi baja van,amennyit csinál magának!

csonkesztegnap 19:34 | Válasz | #28622 
Sziasztok!

Rába fékrendszerének légtelenítését honnan célszerű elkezdeni? Gondolom a legtávolabbi ponttól, a féknyergen mindhárom légtelenítési pontnál el kell végezni, mert elég közel van a 3 csavar egymáshoz.
"Pótos IFA vigyél engem messzire, kiskocsmában álljunk meg egy Pepsire"

ludrik 1tegnap 19:25 | Válasz | #28621 
Csak laposvas kérdése az egész!!

Greenman2014. aug. 20. 21:32 | Válasz | #28620 
A lényeg mindig a részletekben rejlik.

 © Ónodi Nándor2014. aug. 20. 21:22 | Válasz | #28619 

"Az élet nem habostorta, Pelikán."
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott."

Kelemen András2014. aug. 20. 20:10 | Válasz | #28618 
Ez igen, merre dolgozik?
Mindig a hülyének van szerencséje!

Greenman2014. aug. 20. 10:09 | Válasz | #28617 
A lényeg mindig a részletekben rejlik.

BolliKat2014. aug. 20. 09:36 | Válasz | #28616 

Pali2014. aug. 17. 19:41 | Válasz | #28615 

 © Lacika2014. aug. 17. 19:16 | Válasz | #28614 
elég jól át lett nézegetve az összes oldallehajtás darabokra szedve minden tűgörgő minden csapágy minden fogaskerék hátsó difi komplett felújítás hidraulika minden golyó minden csap minden persely új szemcsapágyak az emelő kerethez annak a csapjai fölhegesztve méretre szabályozva hidraulika elosztó tömb kormánymunkahengerek annak a bakja kapott új gömböket hengerfej javítás összes szűrő összes olaj lecserélve víz szivattyú adagoló porlasztók kijavítva,még az üzemanyag szintjelző is meg van javítva.

 © Szummer László2014. aug. 17. 18:52 | Válasz | #28613 
Szia Lacika!Gratulálok az alapos munkához.

kelepecz András2014. aug. 17. 17:26 | Válasz | #28612 
EZT IGEN :)Cb is van :)
Akármilyen rossz is az MTZ adókedvezménynek megteszi.

 © Lacika2014. aug. 17. 16:55 | Válasz | #28611 
most már úgy néz ki teljesen körbe értünk ezen a traktoron még egy kis festés és kész is van a nyári munkákra.

 © Lacika2014. aug. 17. 16:51 | Válasz | #28610 

 © Lacika2014. aug. 17. 16:50 | Válasz | #28609 

 © Lacika2014. aug. 17. 16:50 | Válasz | #28608 

 © Lacika2014. aug. 17. 16:50 | Válasz | #28607 

 © Lacika2014. aug. 17. 16:49 | Válasz | #28606 

 © Lacika2014. aug. 17. 16:49 | Válasz | #28605 

 © Lacika2014. aug. 17. 16:48 | Válasz | #28604 

 © Lacika2014. aug. 17. 16:47 | Válasz | #28603 

 © Lacika2014. aug. 17. 16:47 | Válasz | #28602 

 © Lacika2014. aug. 17. 16:47 | Válasz | #28601 

 © Ónodi Nándor2014. aug. 16. 21:02 | Válasz | #28600 
A tárcsa első hektárja:


"Az élet nem habostorta, Pelikán."
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott."

Gyula2014. aug. 16. 21:01 | Válasz | #28599 

Tehát elvileg az emlékeim nem csalnak.
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak" Mindenhol jó, de mindig elzavarnak.

Gyula2014. aug. 16. 21:00 | Válasz | #28598 
Szia Misi!
Ma utána néztem pár dolognak. Valóban a fékhibát felróják neki.Terepjáró képességét is kétségbe vonják.( független kerék felfüggesztésre fogják)Hmm, akkor most legyen okos az emberfia.
Ez van.
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak" Mindenhol jó, de mindig elzavarnak.

emtézé2014. aug. 16. 20:33 | Válasz | #28597 

csonkesz2014. aug. 16. 19:49 | Válasz | #28596 
Köszönöm szépen, hamarosan fölkeresem :)
"Pótos IFA vigyél engem messzire, kiskocsmában álljunk meg egy Pepsire"

Tomszi2014. aug. 16. 19:49 | Válasz | #28595 
81-esben még láttam Csepel kormányt, 83-ban meg már Ikarus-t.
Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
A legjobb gép a RÁBA-STEIGER.

Gyula2014. aug. 16. 14:27 | Válasz | #28594 
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak" Mindenhol jó, de mindig elzavarnak.

Gyula2014. aug. 16. 14:26 | Válasz | #28593 

A seregben hajtottam D566-ot. Műhelykocsi volt.Tehát volt súly rajt.(HK karbantartó volt a pontos neve), a másik pedig egy autómentő volt amivel alkalomadtán menni kellett.Csupa jó tapasztalatom volt vele, de komolyan. Amerre a tankok mentek ott elment ez a kocsi is. Nem akármilyen helyeken jártam vele. Tehát a terepjáró képessége jó volt. Megtapasztaltam.A központi difizár sem volt megvetendő dolog. A független kerék felfüggesztés is jó volt.( olyan volt a rugózása mintha hajóban ült volna az ember, elbírtam viselni). Pedig a vezetőülés nem volt rugózott. Ugyanolyan fix volt mint a jobb oldali.
Soha nem volt fék beragadás, váltó hiba, fékolaj elforralás.Egyetlen hibája volt,hogy a sebességek "közel" voltak egymáshoz, ezért könnyen el lehetett kapcsolni. A mai kocsikon is képes berohadni a tárcsafék a karbantartás hiánya miatt, többek közt. Abban meg igazad van, ha engedik tovább "fejleszteni" nem hagyják "elsorvadni" ezt a gépet, akkor szerintem egy igen jó tehergépkocsi lett volna.Mondom ezt úgy,hogy 1,5 évet hajtottam.
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak" Mindenhol jó, de mindig elzavarnak.

tibu222014. aug. 16. 12:55 | Válasz | #28592 

Jd Adams2014. aug. 16. 00:53 | Válasz | #28591 
Mennyivel egyszerűbb a postásnak ezek szerint, nem is tudtam hogy rokon szakma..


halkan jegyezném meg (hogy nincs kulcs a tehénkergetőjükön.. ) :D De "lehet viszont ugyan úgy munkaidőben is szexelni"
King of the field John Deere!!!:P
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...

szpigi2014. aug. 15. 22:48 | Válasz | #28590 
Ezek a legg jobb szakmák,lehet munkaidőben is szexelni.
Mindenkinek annyi baja van,amennyit csinál magának!

Lucky2014. aug. 15. 22:43 | Válasz | #28589 
Ha bent hagyod a kulcsot a gépben megb@s a munkavédelmis, a ha kiveszed akkor meg a tűzoltó.... bocsi katasztrófavédelmis
Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
Embert az jellemzi a legjobban, miként bánik az ostobákkal!!! " Mennyire vagy túsz? A SÖRhöz hozzá férsz? "

szpigi2014. aug. 15. 22:36 | Válasz | #28588 
A munkavédelmisek nem a földön járnak.Ha rajtuk múlna el sem indulhatnánk dolgozni,hisz munkába menet is érhet baleset és az is üzemi balesetnek számít.
Mindenkinek annyi baja van,amennyit csinál magának!

Lucky2014. aug. 15. 22:34 | Válasz | #28587 
Volt egy régi ismerősöm, aki igazi régi szaki volt.

Annó, mikor indult a Magyar Mezőgazdaság gépesítése, az első gépállomások szerelője volt, a Hofher traktorok mozgó műhelyese. Egy Csepel motorral látta el a feladatát. A motoron annyi szerszámot vittek, hogy a föld végén még a dugattyút is megöntötték a szakszervíz keretében. Ízig vérig szaki volt, még 80 évesen megcsinált olyan dolgokat, amivel a szerelők elhajtottak volna melegebb éghajlatokra, csak sumákan vigyorgott a bajsza alatt, és már fogta be a vasat az esztergába, nála nem volt lehetetlen.
Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
Embert az jellemzi a legjobban, miként bánik az ostobákkal!!! " Mennyire vagy túsz? A SÖRhöz hozzá férsz? "

szpigi2014. aug. 15. 22:33 | Válasz | #28586 
Igen ez így van.Én ma már úgy csinálom pakolok az aktuális munkához tarcsi cuccokat. Nem tartok már magamnál mindent.Viszont még egy kép a Rábáról utoljára.Meg talállatam a kompresszor-ról is a képet!!
Mindenkinek annyi baja van,amennyit csinál magának!

miki902014. aug. 15. 22:33 | Válasz | #28585 
Nálunk abba beleköt a munkavédelmis gépszemlekor, ha van egy műanyag palack a gépben.Ha ezt meglátná dobna egy hátast azt hiszem.

emtézé2014. aug. 15. 22:26 | Válasz | #28584 
Itt nálunk is volt egy öreg, annak a 4650-ese nézett ki így. Abban a kis fülkében is volt szerszám tartalék ékszíj, gumicsizma, (benne egy üveg borital) napernyő, felfújható-összecsukható bitófa ha netán azonnal fel kéne akasztani valakit, meg pár ilyesmi. Csak azok ami a napi rutinhoz feltétlen szükséges.
Az öreg volt hogy szántás közben megállt valamit matatott a motoron, aztán ment tovább. Aztán megint megállt, megint matatott valamit, majd ment tovább. Este megkérdeztem tőle:
-"Miska bá, mit csinált napközben a motoron?
-Állítottam a töltésen gyerek, mert nem úgy vitte az ekét a hogy kellene neki!

emtézé2014. aug. 15. 22:16 | Válasz | #28583 
Öcsém! Itt nem érheti meglepetés a kezelőt! Jöhet a 3. világháború. Ha van nyomatékkulcsa, akkor területen meggenerálozza a taxit!

szpigi2014. aug. 15. 22:13 | Válasz | #28582 
Mozgó műhely,tartalék olaj,alkatrész.Ami csak lehet.A tulsón hidromotor meghajtású kompresszor.Ami rájuk fér.
Ez is Csepel kormányos 70 akárhányból való.KAbin belső részlet.
Mindenkinek annyi baja van,amennyit csinál magának!

emtézé2014. aug. 15. 21:59 | Válasz | #28581 
A látszik hogy oda volt figyelve a részletekre. Befordított helyzetjelzők, T-150k fellépő, vonószem, ládák a sárvédőkön

szpigi2014. aug. 15. 21:55 | Válasz | #28580 
Ez a kettő veterán még meg maradt a régi flottából.6-an voltak annó.De mára csak ők maradtak.Dolgozik mind kettő.Az egyik már Jd. motoros,másik az Rába.

Mindenkinek annyi baja van,amennyit csinál magának!

emtézé2014. aug. 15. 21:42 | Válasz | #28579 
A szomszédomnak volt ilyen D-566-osa. A 80-as évek végén, még jól ment a maszek fuvarosoknak, akkor váltott terepes IFÁRÓL erre.
Rengeteg építkezés volt, sódert hordott vele. Katonai csapatszállító volt, alu platós. Raktak rá Skoda platót, 8 tonnás pótot mögé.
Nem bírta a váltója, mert ugye személyszállításra tervezték. Következő lépés Steyr-Puch váltót faragtak rá. Ezután a fékek nem bírták, felmelegedtek elforralták a fékolajat. Beragadtak a féktuskók, nem engedte el a tárcsákat.
Ja, mert már akkor tárcsafékes volt! Persze csak a rajzasztalon működött, de figyelemreméltó, hogy milyen innovatív megoldások voltak benne. Dícsérendő a magyar mérnököket, persze minden kezdetleges volt tökéletesítésre várt. De erre sem volt sem pénz, sem igény. Ez a tipus is elsorvadt.
A szomszéd pár év kínlódás után megunta az orális munkát, és vett egy IFÁT!

Gyula2014. aug. 15. 21:22 | Válasz | #28578 
Nálunk anno a tsz-ben már Ikarusz kormányos Rábák voltak.1982-83 körül ha jól emlékszem. Csepel kormányos biztos,hogy nem volt.
Egy példát tudok mondani.( igaz nem Rába, de Magyar gyártmány, vagy félig meddig Rába, hmmm majd eldöntitek) A D-566-os Csepel teherautóban (1976-os kiadásúban) ugyan ilyen nagy Csepel "tekerentyű" volt. Viszont a Rába motor duruzsolt benne, 6 sebességes váltó volt benne.
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak" Mindenhol jó, de mindig elzavarnak.

 © Rayjones2014. aug. 15. 21:06 | Válasz | #28577 
#28575 Szpigi
Alvázszám:245.02/0723/76.10.
#28574 Miki90
JD motor + IFA L60 kémény.

emtézé2014. aug. 15. 21:03 | Válasz | #28576 
Mondtad hogy sokat Rábáztál, de mostmár JD-s vagy.
A napokban volt fenn itt egy kép Rábáról, és azt írtad hogy a kollégád van vele.
Azt akarom kérdezni hogy a JD-re váltás után még megmaradtak a cégednél a Rábák is?

szpigi2014. aug. 15. 20:57 | Válasz | #28575 
Nem tudom mikor álltak át az Ikarus kormányra a 70-es évek végéig Csepel kormányosak voltak tuti.Akkoriban volt egy kis dizájn váltás is a műszerek kinézete is megváltozott az ujj műszerfalon.
Mindenkinek annyi baja van,amennyit csinál magának!

miki902014. aug. 15. 20:32 | Válasz | #28574 
És az egyenes légszűrő.De a hangja nem az igazi.A kipufogó miatt vagy már JD motor dolgozhat benne?

emtézé2014. aug. 15. 20:11 | Válasz | #28573 
Meg az íves műszerfal is a régebbiek sajátja, ha nem tévedek.

Greenman2014. aug. 15. 20:09 | Válasz | #28572 
A lényeg mindig a részletekben rejlik.

Gyula2014. aug. 15. 19:59 | Válasz | #28571 

Jó vidi! Egy apró pici dolog van ami felkeltette a figyelmem. Ez a CSEPEL kormánykerék a megszokott "IKARUSZ" helyett.
Nincs annál gonoszabb ember, aki az előtt jó volt,de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.
"Az amatőrök remélnek,a profik dolgoznak" Mindenhol jó, de mindig elzavarnak.

 © Rayjones2014. aug. 15. 19:45 | Válasz | #28570 

 © Ónodi Nándor2014. aug. 13. 21:11 | Válasz | #28569 
Hízlalom a traktort.

"Az élet nem habostorta, Pelikán."
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott."

 © Csabi2014. aug. 12. 22:11 | Válasz | #28568 

 © Csabi2014. aug. 12. 22:10 | Válasz | #28567 

 © Rayjones2014. aug. 12. 20:15 | Válasz | #28566 

 © Szummer László2014. aug. 12. 19:50 | Válasz | #28565 

Ma nekiálltam talajlazítózni.

Tomasz2014. aug. 11. 21:03 | Válasz | #28564 
Köszönöm szépen!
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

Pali2014. aug. 11. 21:02 | Válasz | #28563 
Rendbe majd küldöm.

Tomasz2014. aug. 11. 20:59 | Válasz | #28562 
Fortschritt@freemail.hu
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

Pali2014. aug. 11. 20:58 | Válasz | #28561 
Hova küldjem, mert összeválogatom és valamelyik nap elküldöm.

Tomasz2014. aug. 11. 20:54 | Válasz | #28560 
Ezek nincsenek!!!!
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

Pali2014. aug. 11. 20:14 | Válasz | #28559 
És ezek ? 245.02/0506/76.06
250.01/1898/82.07
250.00/3000/86.06

Tomasz2014. aug. 11. 20:05 | Válasz | #28558 
Tényleg de bolond vagyok rajta is van a listán! Köszönöm!
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

Pali2014. aug. 11. 19:46 | Válasz | #28557 
Szia akkor ti voltatok itt fényképezni csak én kint voltam permetezni. 2013 elején elküldtem mind a kettő képét alvázszámmal már.

 © Szummer László2014. aug. 11. 19:29 | Válasz | #28556 
Szia!Adok egy telefonszámot,ott mindent elmagyaráznak.Az illető ezzel foglalkozik.Ha kell ő elrendez mindent,sehova nem kell menned..Énnekem is ő csinálta, mert Zalában nem adták ki rá.A száma 06-30/9370432 és Kótai József a neve.

Tomasz2014. aug. 11. 19:28 | Válasz | #28555 
Szia! A dupla kerékkel felszereltnek mi a száma nem tudod? A másikat sikerült lefotózni de ez nem volt bent!
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

Pali2014. aug. 11. 19:24 | Válasz | #28554 

csonkesz2014. aug. 11. 19:03 | Válasz | #28553 
Sziasztok! Gondolom már ki lett vesézve a téma, de nem találom sajnos, az érdekelne, hogy mi az eljárás pontos menete ha a Rábára zöld rendszámot szeretnénk igényelni? A gépnek semmiféle papírja sincs. Válaszokat előre is köszönöm.
"Pótos IFA vigyél engem messzire, kiskocsmában álljunk meg egy Pepsire"

Tomasz2014. aug. 10. 20:49 | Válasz | #28552 
Rendben! Köszönöm!
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

 © Ónodi Nándor2014. aug. 10. 20:43 | Válasz | #28551 
Nem fotóztam körbe, csak a táblák vannak meg.
A második gép, szépen rendben van, de a másik kettő rendbetétele is folyamatban.
Ha, megint arra járok, körbe kapom őket. :-)
"Az élet nem habostorta, Pelikán."
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott."

steyr2014. aug. 10. 18:13 | Válasz | #28550 
Minek elcsúfítani azt ami szép....
Fendt forever!

Tomasz2014. aug. 10. 15:39 | Válasz | #28549 
Nem mindennapi az biztos!
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

Varga András2014. aug. 10. 15:32 | Válasz | #28548 
Elég furcsa ezzel a színnel.
E-mail: varesz17@gmail.com

Tomasz2014. aug. 10. 15:22 | Válasz | #28547 
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

Tomasz2014. aug. 10. 14:26 | Válasz | #28546 
Szia! Igen megvannak De elfogadom a képeket ha úgy gondolod.
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

 © Ónodi Nándor2014. aug. 10. 13:39 | Válasz | #28545 
Szia Tamás!
Az alábbi gépek megvannak?:





"Az élet nem habostorta, Pelikán."
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott."

Tomasz2014. aug. 10. 13:20 | Válasz | #28544 
Jelenleg 10 db a fellelt gépek száma az elkészült 16 db-ból.
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

emtézé2014. aug. 10. 13:17 | Válasz | #28543 
fellel=fellelt

emtézé2014. aug. 10. 13:17 | Válasz | #28542 
egyébként hogy áll a fellel, és a legyártott 360-asok aránya? mennyit csináltak ebből?

Tomasz2014. aug. 10. 13:14 | Válasz | #28541 
Ugyanitt 1991 óta Elvileg üzemel. Nem eredeti.
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

emtézé2014. aug. 10. 13:10 | Válasz | #28540 
Hol volt idáig? Üzemel? Eredeti a motor bonne?

Tomasz2014. aug. 10. 13:05 | Válasz | #28539 
Egy újabb előkerült Rába Steiger 360

360.00/0009/80.11


A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

Pali2014. aug. 09. 18:52 | Válasz | #28538 

 © DjNorboo2014. aug. 06. 17:56 | Válasz | #28537 
Kicsi a világ

szpigi2014. aug. 06. 17:30 | Válasz | #28536 
Ismerős szerkezet,épp a hibrid búza tarlót tárcsázza a kollégám.
Mindenkinek annyi baja van,amennyit csinál magának!

 © DjNorboo2014. aug. 06. 11:00 | Válasz | #28535 
Menet közben, 65-70km/h tempónál fotóztam...ahhoz képest szerintem nem lett rossz

 © Ónodi Nándor2014. aug. 03. 21:11 | Válasz | #28534 
Hétvégi meló:
"Az élet nem habostorta, Pelikán."
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott."

Rák Tamás2014. aug. 03. 14:18 | Válasz | #28533 
Szívesen, igyekszem a környékbelieket begyűjteni.
A magas növénytermesztési hozamok megalapozója a korszerű erő- és munkagép park.
A mezőgazdaság nem vár senkire.

Tomasz2014. aug. 03. 13:58 | Válasz | #28532 
Szia!

Nem szerepel a nyilvántartásban tényleg !! Nagyon szépen köszönöm!!!
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

Rák Tamás2014. aug. 03. 13:34 | Válasz | #28531 
Tomasz még ez az egység sem szerepel a gyűjteményben. Helyiség: Tiszakarád. RÁBA 250.00.2638.85.03.




A magas növénytermesztési hozamok megalapozója a korszerű erő- és munkagép park.
A mezőgazdaság nem vár senkire.

 © bala042014. aug. 02. 22:46 | Válasz | #28530 
Így már meg lesz legközelebb az tuti.
Kösz a segítséget!

Tomasz2014. aug. 02. 22:37 | Válasz | #28529 
Itt bújik ni a táblácska az alsó táblásokon!

A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

 © bala042014. aug. 02. 22:35 | Válasz | #28528 
Nem tudom.Valami csöveket húzkodnak vele a csörlővel.
Én ezelött sosem láttam még.Most valami old timer fesztivál volt és oda hozták ki.

Tomasz2014. aug. 02. 22:29 | Válasz | #28527 
Kár... Sok lehetőség nincs ez a gép 1977-es :-D Alsó táblás. Merre szok ez telephelyezni a vasút melletti ipari részen?
A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

 © bala042014. aug. 02. 22:25 | Válasz | #28526 
Na ott pont nem néztem.A lépcső környékén kerestem mint a 250-esnél.
Ha jól tudom 30 pár éves.
Na legközelebb tüzetesen átvizsgálom.De lehet csak jövő ilyenkor látom megint.

Tomasz2014. aug. 02. 22:14 | Válasz | #28525 
Jobb oldalán a Hűtő és a sárvédő közt benézel és ott van az alvázon. Az elsőké ott volt lent a későbbieké pedig elől fent a kabin alatt jobb oldalon. Ezé ott van lent az biztos...

A rendrakás a kis emberek mániája!A zseni átlát a káoszon!
Száraz tónak nedves partján döglött béka kuruttyol!!!

 © bala042014. aug. 02. 22:11 | Válasz | #28524 
Azt mondta a kezelője nincs.
Én meg,hogy őszinte legek nem is tudom hol van vagy kellene lennie rajta.
Azt mondta a kezelő fényképezzem le a forgalmit,de azt azért nem akartam.


[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől