HÍREK!!!!Sajnos 2010 Jan. 1 megszűnt a cég.Nem részletezném a problémát de nagyban közrejátszik az új zöldkártyás rendelet.Mindenkinek köszönjük, hogy minket választott a FÓRUM TOVÁBB ÉL de az alkatrész utánpótlás lehet kissé mókás lesz.Békés Boldog Karácsonyt és Sikerekben gazdag boldog új évet kívánunk mindenkinek.Karburátorszakműhely

Jótanács vezetéshez: Csak olyan gyorsan vezess, amilyen gyorsan repül az őrangyalod!

KARBURÁTOR-ÚJPEST

Nyitva Tartás

H-P 8-17 ig

Szombat,vasárnap:ZÁRVA

Telefon: 06/1 360-08-18

ZÖLDKÁRTYA ÚJPEST

Címünk:Budapest 1041 Kiss János U 4/a

Karburátor Szakműhely Újpest   >>   Fórum   >>   Jó tanácsok
Néhány jó fogás

Név:

E-mail cím:




 [ikonok]  [kép]
Hozzászólás:

Listázás időrendben


 © Karburátor2014. júl. 26. 00:19 | Válasz | #421 
Szívesen.

 Lacika2014. júl. 24. 10:18 | Válasz | #420 
Köszönöm!

 © Karburátor2014. júl. 24. 09:09 | Válasz | #419 
Először egy hibakódolvasót kellene rákötni.
Kb. 5000 Ft-os nagyságrend.
Injektoros autóknál szerencsés esetben, azonnal megmondja melyik alkatrészt kell cserélni.
Valóban öngyulladást értettem :-)

 Lacika2014. júl. 23. 15:32 | Válasz | #418 
Köszönöm a gyors választ! Rosszul fogalmaztam. Elindulni nem akar. Azonnal még elindul, később már nem amíg meg nem gondolja magát, illetve le nem hűl.

 © Karburátor2014. júl. 23. 12:43 | Válasz | #417 
Ha nem kap benzint, nem tud járni.
Injektor becsepeg leállítás után?
Gyertya csere alkalmával nem kerülhetett bele alacsonyabb hőértékű gyertya? /Felizzik és gyújtás már nem is kell a motor járásához./

 Lacika2014. júl. 23. 08:47 | Válasz | #416 
Üdv! '99-es Suzuki Swift-em van. Melegen leállítom, azonnal újraindul, 20-30 perc elteltével már nem. Várni kell amíg kicsit "pihen". Gyertya, gyertyakábelek, újak, elosztófedél tisztítva, benzinszűrő cserélve. Kérek valamilyen ötletet a továbblépéshez. Köszönöm!

 © Karburátor2014. júl. 10. 19:21 | Válasz | #415 
http://karburatorjavitas.hu/
Nekik szokott lenni, régebben postázták is.

 Márk2014. júl. 10. 10:58 | Válasz | #414 
Jónapot.Elvittem szerelőhöz a Tico-tTűszelep kellene bele.Hol lehet venni?Debrecenben lakok és itt jóformán semmit nemlehet hozzá kapni.Egész karburátort nem szeretnék hozzá venni.köszi

 © Karburátor2014. jún. 28. 14:15 | Válasz | #413 
Mail ment.
Jobb lenne ha hozzáértő csinálná.
Nagyon el lehet rontani.

 © Karburátor2014. jún. 28. 14:15 | Válasz | #412 
Mail ment.

 Márk2014. jún. 28. 08:30 | Válasz | #411 
Jónapot.Daewoo Tico-n szeretnék alapjáratot és automata szívatot állitani.Hogy lehetséges ez?köszi

 Ati2014. jún. 28. 00:43 | Válasz | #410 
Üdv!
Nekem is daewoo tico problemám van!
Lejjebb raktam a gyújtás eltekerésével az alapjáratot,mert minden indításnál,kipörgött a világból!
Most indításkor nincs alapjáratom sem!
De a legnagyobb problémám,hogy kezdetek óta sokat fogyaszt az autóm!
Régen sokat jártam hozzátok,skodákkal!
Rá tudtok pillantani,ha oda gurulok!?
Üdv attila

 © Karburátor2014. jún. 05. 22:24 | Válasz | #409 
Mivel ez egy kicsit bonyolult karburátor, jobb ha aki hozzányúl tudja mit miért tekerget.
Igen lehet állítani a szívatón, lejöhet hamarabb is,/ esetleg ezután kevésbé szívesen indul / de lehet, hogy csak el kellene vele indulni és mivel terhelés alatt gyorsabban melegszik, békén hagyni úgy ahogyan van.
Koreában is a Japán autógyártás gondolatait követik és onnan jön a gondolat, hogy a szívató pörögjön kezdetben akár 4000-ret is.Így hamarabb felmelegszik és a sofőr nehezebben tudja tönkretenni a motort ha nem hagyják hidegen alacsony fordulaton nagy terhelésnek /mondjuk alapjáratról hegyre fel 4.-ben hideg motorral kínozni, nem lenne szerencsés./ kitenni.

 pisti2014. jún. 05. 08:51 | Válasz | #408 
Üdv! Érdeklődni szeretnék, hogy Daewoo Tico-nál van-e lehetőség a szivató állításán ? Sokáig, és nagyon pörgeti a motort hidegen. Illetve a karburátor mögött, a tűzfal felőli oldalon van egy bovdenszerű állító, aminek a végén van egy csavar, ez pontosan mit állítana?

 © Karburátor2014. jún. 03. 22:06 | Válasz | #407 
Mail ment.

 serpa2014. jún. 02. 17:26 | Válasz | #406 
Üdv mester

98-as ticom karburátorát be állitáshoz kérnék tanácsot,hogy hol tudom megnézetni,mert ha szemben állók vele akkor hátul van 2 vezeték és vele szemben van 1érzékelő(vagyis én annak vélem )amiből bovden szerü csonk van amit én nem tudom mi az és szeretném ha rendbe lenne minden rajta.

 © Karburátor2014. ápr. 16. 21:53 | Válasz | #405 
Mail ment.

 Nicker2014. ápr. 15. 13:36 | Válasz | #404 
Üdvözlöm Mester!

Solex 31 PICT 3 karburátor beállítással kapcsolatban érdeklődnék, hogy kit lehetne keresni? A kereskedelemben kapható minőségi felújítókészleten már túl vagyunk. Sajnos ahogy kezd bemelegedni,30-40 mp után leáll (ahogy a felső fojtószelep kezd nyitni. Viszont ha lehúzom a "+"-ot róla (részben nyitott állapot) akkor van alapjárat, igaz távol áll a szép és kiegyensúlyozottól. Sajnos AFR-t nem tudok nézni, maximum a gyertya képe tud árulkodni a szerintem igen dús üzemről.
Tudna tanácsot adni kit (esetleg Önt)lehetne ez ügyben felkeresni?

Köszönettel:
Nicker

 © Karburátor2014. ápr. 09. 09:43 | Válasz | #403 
Ha valóban cserélni kell, akkor gondolom az lehet a baj, hogy lóg a fojtószelep tengely.
Mellette annyi falsot szív, hogy nem lehet beállítani.
Mivel ezt lehet érezni/kis gázt adni és oldalra megmozgatni/ezért jól össze lehet hasonlítani két karbit anélkül, hogy fel kellene szerelni és beállítani.
Mivel az új karburátorok nehezen beszerezhetőek és drágák is, először bontóban próbálkoznék, és ha nem lenne bátorságom összehasonlítani a sajátommal a lehetséges másikat, akkor rábíznám egy szerelőre , hogy válasszon Nekem egy használhatót.

 Fejes2014. ápr. 08. 19:48 | Válasz | #402 

Tisztelt Karburátor Mester! Nekem egy Daewoo Tico-m van, és nálam az a hibajelenség, hogy nincsen alapjárat. Ha leveszem a lábamat a gázról, leáll a motor. Eddig két szerelő műhelyben volt, mind két helyen karbi cserét ajánlottak. Esetleg meg tudná mondani, hogy hol érdemes beszerezni tico karbit?

 © Karburátor2014. márc. 17. 13:29 | Válasz | #401 
"Akkor félő, hogy hozzáértőhöz kell fordulni. :-) "
A tömény rosszindulat.
Igazából tényleg klasszul el lehet veszni ilyen problémáknál a szokásos kézi műszerekkel.

De van egy jó hírem.
Vannak diagnosztikai készülékek /néhány százezer forintért/amiket direkt erre találtak ki.
A szervizben persze nem egy autón szeretnék behozni az árát,kb. 3000-5000 ft. alkalmanként.
A szerelő felkötözi és megkérdezi tőle mi a baj.És meg fogja mondani.
Persze a szerelőnek értenie kell mit mond a műszer mert néha egy kicsit félrevezető tud lenni de hát azért kezelik az ilyet szakemberek /többnyire/.
Nem akkora baj, ha jó híre van annak aki megnézi.
Számít.

 Erlich Réka2014. márc. 16. 16:42 | Válasz | #400 
Apukám nézi, autóvillamossági szerelő és mégsem érti már a problémát :D

De köszönöm a segítséget!!

 © Karburátor2014. márc. 16. 16:35 | Válasz | #399 
Akkor félő, hogy hozzáértőhöz kell fordulni. :-)
A jeladó nincsen eltalálva, vagy a helye.
Persze azért mert új, nem feltétlenül jó a jeladó.

Általában nem egy hőmérő / jeladó / van a motoron.
Külön szokott lenni ami a számítógépnek mondja a hőmérsékletet/ legalább két vezetékes /,
és van külön egy másik ami a műszerfalnak./ide elég 1 vezeték is /

Ezt azonban aki autóvillamossággal foglalkozik, jobban tudja, hogy melyik típusváltozatnál mit hol találni.Valaki aki barátságban van az autóvillamossággal, vagy motordiagnosztikával nézze meg.Ő rakosgasson jeladót addig amíg a műszer nem mutat korrektül, Ő keresse meg, hogy az hogy lehet, hogy minden jó csak a végeredmény nem.

 Erlich Réka2014. márc. 15. 10:57 | Válasz | #398 
Hőfokmérő óra úgy működik ha testet rakunk rá, de úgy, hogy a vízhőmérséklet szabályzó jeladóra van rakva így nem...(és már új jeladó van benne, ki lett cserélve).

 © Karburátor2014. márc. 15. 10:25 | Válasz | #397 
Mivel a hőmérő / az egyik /mondja meg a szívatónak, hogy hideg van, ha az a gyanú, hogy nem működik jól akkor teszt vagy csere.

 Erlich Réka2014. márc. 14. 19:47 | Válasz | #396 
Daewoo Tico ('98-as) kocsink van, és olyan problémánk, hogy:
az automata szívató nem enged vissza és állandóan pörög a motor! Ennek van e köze esetleg a vízhőmérséklet szabályzóhoz (és a hőfokmérő óra sem működik)?
Mi lenne a teendők ez esetben???

Előre is köszönöm!

(Email.cím: erlich.reka69@gmail.com )

 © Karburátor2014. márc. 03. 21:40 | Válasz | #395 
Tankba friss benzin?
Helyette egy literes edényből kapná a friss benzint az AC?
AC nyomás rendben van?
Tűszelep, úszó könnyen jár?

 Orosz Attila2014. márc. 03. 12:12 | Válasz | #394 
T. Szakműhely! Van egy 97-es Tico ami állt több mint 1 évet. Be is döglött benne az üa. szépen. Szétszedtem a karbit, kimostam, de nem akar indulni igy sem. Ha öntök a karbiba üa-t., akkor jár a motor, de az ac hiába nyomja az anyagot onnan nem igazán indul, csak nagy sokszoros gáz adásra jár a motor de akkor is alig alig. Mit lehet vele tenni?

 © Karburátor2014. feb. 27. 21:24 | Válasz | #393 
Mail ment.

 Mátyás Judit2014. feb. 27. 09:29 | Válasz | #392 
Tisztelt Karburátor Mester! Tico karburátorral van problémám. Javasolna valamit kihez/hova forduljak? hálás köszönettel, üdvözlettel

 © Karburátor2014. feb. 27. 09:15 | Válasz | #391 
Jó lenne egy nyomásmérőt felkötni az AC pumpára és megnézni mi újság indítás után,leállás után.

 Kőhegyi József2014. feb. 26. 12:15 | Válasz | #390 
Üdvözletem! Tico SX (1997)Hidegen jól indul, kb.300 méter megtétele után rángat, leáll. Beindítani nem lehet.Ha a Benzinpuma után a vezetéket megbontom, majd vissza teszem, rendbe jön! Mit lehet tenni? Köszönöm válaszát.

 © Karburátor2014. feb. 25. 09:18 | Válasz | #389 
Mail ment.

 Molnár2014. feb. 25. 09:04 | Válasz | #388 
Tisztelt Mester!1998-as Tico karburátort szeretnék javíttatni,vagy venni. A motor alapjáraton leáll,vagy nagyon felpörög, a szerelő szerint cserélni kell a karburátort. Kérem segítsen!

 © Karburátor2014. feb. 21. 23:41 | Válasz | #387 
Kezdetben ki kellene takarítani az alapjárati fúvókát,úszóházat.Ha ez kevés, lehet tovább menni.

 Krisztián2014. feb. 21. 18:25 | Válasz | #386 
Üdv! Nekem is Daewoo Tico-m van, és nálam is az a hibajelenség, hogy nincsen alapjárat. Ha leveszem a lábamat a gázról, leáll a motor. Van valami mód a javítására? Válaszát előre is köszönöm!

 © Karburátor2014. feb. 20. 15:32 | Válasz | #385 
Mail ment.

 Uhlarik Zsolt2014. feb. 19. 17:32 | Válasz | #384 
Üdv.Nekem is az a gondom hogy nincs alapjárat és nehezen ejti a fordulatot.Köszi.

 © Karburátor2014. feb. 18. 18:11 | Válasz | #383 
Mail ment.

 Gaspar Ferenc2014. feb. 18. 14:17 | Válasz | #382 
Tisztelt karburátor mester.nekem is a tico karburátorral vagy az automata szívatóval van gondom,tudna ajánlani egy műhelyet?vagy vmi segítséget?köszönöm

 © Karburátor2014. feb. 14. 13:13 | Válasz | #381 
Mail ment.

 Galauner János2014. feb. 14. 12:40 | Válasz | #380 
Tisztelt Karburátor mester!
Ugyan olyan problémával küzdök mint Erdősi Józsefné. Kérem segítsen. Köszönettel.

 © Karburátor2014. jan. 05. 20:38 | Válasz | #379 
Mail ment.

 Erdősi Józsefné2014. jan. 04. 09:28 | Válasz | #378 
Üdv! Boldog Új Évet!
Ajánlott Ön egy karburátor javító műhelyt, de sajnos nem javítanak tico karburátort.Sajnos változatlanul leáll ha leveszem a lábam a gázról és rángat is. Mit tanácsol mit tegyek? Köszönöm a válaszát. Szép napot Margo

 © Karburátor2013. dec. 25. 12:59 | Válasz | #377 
Mail ment.

 Barna2013. dec. 25. 10:21 | Válasz | #376 
Tisztelt uram
Nekem az volna a gondom a Deewo Tico SX -el , hogy az alapjárat állandóan magas nagyon pörög a motor . Már próbáltam az alapjáraton állítani de nem változik semmit . Mit lehet vele csinálni ? Ja igen ami a karburátorhoz megy egy vezeték abból az egyik elvan szakadva. ( mi a szerepe a vezetéknek ?)barna61@gmail.com -ra küldje a választ ha megkérhetem.
Köszönöm a válaszát.

 Pilisi2013. dec. 24. 23:10 | Válasz | #375 
Önnek is kellemes ünnepeket, és köszönöm az eddigi önzetlen segítségét.

 © Karburátor2013. dec. 24. 15:47 | Válasz | #374 
Ha már eddig sikerült eljutniuk, lehet reménykedni.Kellemes ünnepeket.

 Pilisi2013. dec. 24. 14:37 | Válasz | #373 
Az autó szervízbe került, mert nem volt rá időm. A srác azt mondta az úszóházat telenyomja benzinnel, ezért túl dús a keverék. Túszelep pedig jónak néz ki, mert asztalon zár, de a kocsiba telenyomja...Nyomás probléma, vagy visszafolyó ág dugulás? Meglátjuk begbírkóznak e vele, mert nem nagyon látnak ilyeneket mostanában:)

 © Karburátor2013. dec. 21. 20:32 | Válasz | #372 
Jó lenne egyből ráhibázni,de ha nem, akkor még lesznek ötleteim.

 Pilisi István2013. dec. 21. 14:08 | Válasz | #371 
Rendben meg fogom nézni.Köszönöm

 © Karburátor2013. dec. 21. 09:40 | Válasz | #370 
Igazából csak azt kellene megnézni, hogy a furatot kézzel befogva, megjavul-e az autó alapjárata.
Ha igen ott a gond, ha nem máshol keresendő.
Ha valóban ott a gond akkor keresünk lelőhelyet,/vagy egyszerűen be kell stoppolni a furatot/ és a lelőhellyel tisztázzuk a membrán nevét, mert sajna az ahány ház...

 Pilisi István2013. dec. 20. 22:25 | Válasz | #369 
Értem. Azt a membránt, hogy hívják? Eddig csak S120-as karburátorral volt dolgom. Ott alapjárati mágnes szelep volt. Ez is hasonló funkciót lát el? Visszatérve az automata szívatóra, nem vagyok biztos benne, hogy melegen leveszi. Nem tudtam üzemmelegre melegíteni a motort, hogy megnézzem. De akkor azt a membránt is meg fogom nézni. Köszönöm.

 © Karburátor2013. dec. 20. 08:21 | Válasz | #368 
Úgy tűnik a szívató rendben van.A fogazott íves retesz a felmelegedési periódusban elmozdul=nem ott áll hidegen mint melegen.Ha nem így lenne akkor a hidegen zárt pillangó szelep melegen nem lenne nyitva.
Az autó menetirányában elöl van egy nagy membrán.Kézzel belenyúlva a karburátor torokba a membrán közepével szemben kitapinthatóan, van egy ceruza keresztmetszetű furat.Ennek alapjáraton zárva kellene lennie.
Ha meleg a motor,nincsen alapjárat, akkor ezt a lyukat kézzel befogva megjavulhat.
Ha így van, ezt a membránt kell cserélni.

 Pilisi István2013. dec. 19. 17:16 | Válasz | #367 
T.szakértő!
Daewoo tico karburátor problémám van. Hidegen jól indul, de ahogy melegszik egy kicsit, elkezd rángatni, mintha fulladozna, majd végleg megszűnik az alapjárat. A kocsi megy, jól húz, de alapjárat nincs. Meleg motoron a karburátor oldalán levő íves-fogas tengelynek jól sejtem, hogy el kéne mozdulnia? Az vezérli a szivató folytó-szelepet? Mit kellene cserélni, mi szokott rossz lenni az automata szivatónál? Válaszát előre is köszönöm. (istvan.pilisi@gmail.com)

 © Karburátor2013. dec. 14. 18:47 | Válasz | #366 
Mail ment.

 Ferkes2013. dec. 13. 22:01 | Válasz | #365 
Érdeklődnék. Lenne egy 2 literes benzines ford transit 1979-es. Elméletileg karbi problémája van, azon belül valami pillangó szelep. Az autó menet közben leáll és újra indúl ha kicsit gyorsabban megyek 20nál. Azt szeretném tudni hogy fel lehet javítani a karburátorját vagy jobban járnék egy másikkal. Ha lehet javítani akkor hová érdemes elküldeni, ha meg nem akkor hol lehetne venni ehez a kis bedfordhoz. Választ előre is köszönöm. email: ferkes0406@freemail.hu

 © Karburátor2013. dec. 12. 17:05 | Válasz | #364 
Ami elektronika az okozhat, így a gyújtó modul is.Alkatrészek utálják a melegedést, de hamar visszahülnek

 Andi772013. dec. 12. 14:33 | Válasz | #363 
változó mikor áll meg, benzinszűrő cserélve lett meg a benzinpumpa,gyújtás trafó is. gondol egyet és leáll a motor aztán újra lehet indítani. Gyújtásmodúl okozhat ilyen problémát?

 Andi772013. dec. 12. 14:33 | Válasz | #362 
változó mikor áll meg, benzinszűrő cserélve lett meg a benzinpumpa,gyújtás trafó is. gondol egyet és leáll a motor aztán újra lehet indítani. Gyújtásmodúl okozhat ilyen problémát?

 © Karburátor2013. dec. 12. 13:55 | Válasz | #361 
Mennyi idő amíg megáll?
Csak addig megy amíg a szívató rajta van?

Eddig úgy tűnik mintha a benzin fogyna ki egy eltömődött benzinszűrő miatt.
Egy kis benzinszűrő található ahol bemegy a benzin a karburátorba, a tűszelep előtt, például az.

 Andi772013. dec. 12. 12:28 | Válasz | #360 
cserélve lett:olaj,olaj és benzinszűrő,gyújtástrafó és benzin pumpa eddig.

 Andi772013. dec. 12. 10:23 | Válasz | #359 
gáznyomás közben is sajnos :-(

 © Karburátor2013. dec. 12. 09:34 | Válasz | #358 
Gázpedál nyomás közben is leáll, vagy csak alapjáratról?

 Andi772013. dec. 11. 20:17 | Válasz | #357 
Van egy Ticóm és az lenne a gondja,hogy menet közben leáll a motorja,újra indítom és megy tovább,mi lehet a gondja?

 © Karburátor2013. dec. 03. 11:09 | Válasz | #356 
http://aprod.hu/hirdetes/daewoo-tico-karburator-elado-ID1Bm33.html
Ezen a képen baloldalt egy 3 szögletű membrán ami a legmagasabban van.

 © Karburátor2013. dec. 03. 10:59 | Válasz | #355 
Mikor szegény a keverék a hidegindításhoz akkor szokott így viselkedni.

 © Karburátor2013. dec. 03. 10:58 | Válasz | #354 
Képet nem tudnál?

 zocsi2013. dec. 02. 11:08 | Válasz | #353 
Hol találom a Daewoo tico karburátoron a szivató membránt?

 Dávid2013. nov. 30. 11:51 | Válasz | #352 
Daewoo tico 0.8 sx motorja hidegen csak sokszori (2-3) próbálkozásra indul. Melegen pöcre. Ha beindul a szivató rendesen pörgeti a motort, az alapjárat is 2-3 perc múlva normális. Mi lehet a hiba?

 vadi2013. nov. 28. 06:12 | Válasz | #351 
szia lenne 1érdésem. suzuki swift karburátoros 1.0 oldalába bevan süjesztve egy állitócsavar amit ha ki be tekergetek egy lapitott réz lemez a vége a đőlésszögén és a és a hoszán változik ahogy tekerem úgy látam mintha a gyorsitó fúvoka spricelése változik milyen szögben esik rá a benzin változtatna ennek mi a szerepe remélem le tudtam érthetöen írni amúgy vákumos karbi

 © Karburátor2013. nov. 26. 12:53 | Válasz | #350 
A leírás alapján újra ki kellene takarítani a karburátor + az AC pumpát.
Fel kellene szerelni egy benzinszűrőt a benzincsőbe (pár száz forintos kis, többnyire átlátszó, henger alakú műanyag doboz,két végén egy egy kis csővel. Ez jön a benzincsőbe)
Kis szerencsével most tovább jó lesz.

 Krászi Dávid2013. nov. 25. 19:38 | Válasz | #349 
üdv segítséget szeretnék kérni egy daewoo ticoval kapcsolatban az autómata szivatója nem működik rendesen hidegen beindítom felpörög leáll ujraindítom megintfelpörög és elkezd dadogni meg ingadozni az alapjárat megint leáll ismét ujraindítom és utánna már ó lessz nem áll lre de viszont dadog a szivató pillangószelep rugója erős és az autó melegen egy bizonyos ponton fullad 1centimétert lenyomom a pedált és fullad az autó ha továb nyomon már megyen rendesen ez nagyon rossz mert széjjelrángatya az autót mi lehet a fulás oka?vákumcsöveket kicseréltem de nem vagyok biztos benne hogy jó hejjen vannak volt mikor szétszedtem a karbit kipucoltam és 1 hétig jó volt nem fult utána megint elkezte mi lehet a baj? köszönöm a választ.

 © Karburátor2013. nov. 22. 18:01 | Válasz | #348 
A szívató membránt érdemes lenne megnézni ha kezdetben feketén füstöl a kipufogón.
Lyukas lehet.

 zocsi2013. nov. 21. 10:45 | Válasz | #347 
Hello,van egy daewoo ticom,aminek hidegindításnál nem pörög fel a motorja ahogy kellene,pár percig gázadással járatni kell,h.le ne álljon.Mi lehet a probléma?

 © Karburátor2013. nov. 20. 18:34 | Válasz | #346 
Mail ment.

 Donaldkacsa2013. nov. 20. 12:27 | Válasz | #345 
Üdvözletem! Daewoo Ticom van és az lenne a problémája, hogy hideg indításnál felpörög, majd lefullad. Ha felmelegedett alapjárat jó, menet közben rángat. Tudna ajánlani egy jó szerelőt? Segítségét előre is köszönöm!

 © Karburátor2013. nov. 15. 17:31 | Válasz | #344 
Nem igazán látom a képen, de a kézzel tekerhető műanyag fejű csavar, az alapjárat állító csavar .
(ez nyitja zárja a fojtószelepet-és ezzel az alapjárati fordulatot lehet állítani.)
A keverék állító csavar a karburátor talpban van.
Kerestem jobb képet a karburátorról, de nem találtam.

 © Karburátor2013. nov. 15. 17:26 | Válasz | #343 
Ha a szívató rajta marad akkor szokott ilyeneket csinálni.Meg kellene nézni, hogy melegen a szívató rajta van-e.

 vadi782013. nov. 14. 17:27 | Válasz | #342 
segitcség amit georg tett föl képet év elején olyan karbiról van szó jól látható rajta a müanyag csavar a membránnál az mit állithat


[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől

http://karburatormuhely.extra.hu