HÍREK!!!!Sajnos 2010 Jan. 1 megszűnt a cég.Nem részletezném a problémát de nagyban közrejátszik az új zöldkártyás rendelet.Mindenkinek köszönjük, hogy minket választott a FÓRUM TOVÁBB ÉL de az alkatrész utánpótlás lehet kissé mókás lesz.Békés Boldog Karácsonyt és Sikerekben gazdag boldog új évet kívánunk mindenkinek.Karburátorszakműhely

Jótanács vezetéshez: Csak olyan gyorsan vezess, amilyen gyorsan repül az őrangyalod!

KARBURÁTOR-ÚJPEST

Nyitva Tartás

H-P 8-17 ig

Szombat,vasárnap:ZÁRVA

Telefon: 06/1 360-08-18

ZÖLDKÁRTYA ÚJPEST

Címünk:Budapest 1041 Kiss János U 4/a

Karburátor Szakműhely Újpest   >>   Fórum   >>   Jó tanácsok
Néhány jó fogás

Név:

E-mail cím:




 [ikonok]  [kép]
Hozzászólás:

Listázás időrendben


 © Karburátor2014. nov. 14. 22:26 | Válasz | #447 
Bajban vagyok.

"amikor megy a szívató addig jó nem fullad le"
Ebből látszik, hogy dúsítani kell a keveréket mivel addig jó míg a szívató dúsít.

" Amikor a keverék állító csavart tövig becsvarom akkor reagál a gázra,"
Ebből látszik, hogy az tesz neki jót ha elveszem a benzint.

A gyorsítót mindenképpen meg kellene nézni, de ehhez le kell venni a karburátor fedelet.
Amint akármilyen kicsit mozdítok a gázpedálon a benzinnek meg kell jelennie /tűvékony sugár az első torokba/.
Ha félig benyomom a gázpedált és belenézek a torokba akkor csak az első torok fojtószelepe /ez mozgatom a gázpedállal a torok alján/van félig nyitva, a második teljesen zárva van.

 Adam2014. nov. 14. 15:11 | Válasz | #446 
Az első torokba ami ha szembe állsz a kocsival a karbi elején van, nem láttam semmit semmilyen gázkar állásba. A másodikban alacsony gázálásban semmi magas gázállásban (kb mintha félig nyomnák be a gázpedált) van egy tű vékony benzin sugár. Amikor a keverék állító csavart tövig becsvarom akkor reagál a gázra, de nincs alapjárat. Ha alapjáratot megcsinálom akkor leáll gázadásra. Mit javasolsz Köszönöm előre is a válaszodat :)

 © Karburátor2014. nov. 12. 21:53 | Válasz | #445 
Akkor marad a 443-ban javasolt ötlet.

 Adam2014. nov. 12. 21:48 | Válasz | #444 
Keverék állító elég volt nagyon jó az alapjárat nem is lehet érezni hogy jár a motor csak gázadásra lefullad :) De amikor megy a szívató addig jó nem fullad le.

 © Karburátor2014. nov. 12. 18:41 | Válasz | #443 
A keverék állító tekergetése elég volt, vagy az alapjárat állító csavar tekerése is kellett?

Leállított motornál bele kellene nézni az első karburátor torokba és megnézni, hogy hirtelen gázadásra elindul e egy tűvékony benzinsugár a torokba? Az lenne a gyorsító.
Ehhez elég a levegőszűrőház tetejét levenni, és esetleg egy zseblámpa fényére lenne szükség, hogy jól lehessen látni.

 Adam2014. nov. 12. 15:41 | Válasz | #442 
Na megcsináltam most már nem alacsony az alapjárat viszont a torpanás megmaradt de már ha úgy nyomom be a gázt akkor le is fullad. Mit tanácsolsz? köszönöm az eddigi segítséget

 © Karburátor2014. nov. 11. 09:39 | Válasz | #441 
Magától az alacsony alapjárattól hajlamos a torpanásra.
A fékre alapjárat változás is azt sejteti, hogy be kellene állítani az alapjárati keveréket.
Talán csak azt.
Talán a keverékállító csavar megfelelő tekergetésével az alapjárat is megemelkedik és a torpanás is elmúlik.

Fülre alapjárat állítás:
Melegen járó motornál addig kell a keverékállító csavart tekerni kifelé amíg a fordulatszám emelkedik, szokott lenni egy érzéketlen tartomány amikor mozdítom a csavart de nem történik semmi.Ezt a tartományt kellene megkeresni, mind a két végén esik / jó esetben /a fordulat.
Mikor mindegy merre tekerem, akkor amennyire lehet fordulatszám esés nélkül legyen befelé tekerve.

Persze lehetne egy gázelemzővel rendelkező hozzáértőre is bízni.Egy alapjárat állítás talán még nem az anyagi romlás még szervizben sem.

Ha azért szegényedett el az alapjárat mert valahol fals levegőt szív, azt ott talán könnyebben megtalálják.
Bár egy hidegindító spray motortérbe való fújkálása járó motor mellett, talán otthon is kivitelezhető manőver.
Ha pl. a szívócsőre fújt hidegindító hatására megemelkedik az alapjárat akkor a tömítésnél szív fals levegőt.
Ha van ilyen akkor a tömítés csere hatására helyre áll a rend még alapjáratot sem kell állítani esetleg, bár az sosem árt.

 © Karburátor2014. nov. 11. 09:21 | Válasz | #440 
Nehéz a kipufogót tesztelni rápillantással.
Talán az segít, hogy ha lekötött kipufogóval jobban megy mint előtte, akkor gyanús, hogy ez fogja vissza.

 Adam2014. nov. 09. 23:39 | Válasz | #439 
Hello 97-es évjáratú Daewoo Tico-mal (F8C) volna a gond. Alacsony az alapjárat és gázadásra torpan de aztán felpörög. Amikor benyomom a fékpedált leesik a fordulat vagy. Állítottam a téli meg a nyári levegő között de nem éreztem semmi változást.

 amfark2014. nov. 09. 18:44 | Válasz | #438 
Tisztelt Karburátor mester
A gyertyakábellel volt probléma ugy hogy azokat kicseréltem.A hibát nem tudok kötni semmihez mert hidegen és melegen is jelenkezik. a fogyasztás 30liter\600km helyett 30liter\400km változott. Én is gondoltam a kipufogóra holnap leszerelem és megnézem.

 © Karburátor2014. nov. 09. 15:35 | Válasz | #437 
Jó lenne kötni valamihez a hibát.
Pl. párás időben sűrűbben jelentkezik, akkor elektromos átütés lehet pl a gyertyakábeleknél.
Ez sötétben egy pillantást vetve a motortérre látszik is gázadásra.
Sose éri el a korábbi végsebességét, akkor lehet kipufogó eltömődés akár egy ütés következtében ha behorpadt a cső, akár olajfogyasztás következtében ami lerakódott a kipufogóban, akár egy leszakadt darab szédeleg a csőben.
Ha inkább csak melegen jelentkezik a hiba, akkor lehet AC pumpa hiba De Trafó is.

Szóval ilyesmire gondolok:Mihez köthető a hiba jelentkezése?

 amfark2014. nov. 08. 19:49 | Válasz | #436 
Tisztel Karburátor mester !
Deawoo ricoval kapcsolatban Kerncék tanácsot. Hirtelen elmegy az autóból erö , nem akar felpörögni rendesen , aztán egyszer csak rendbe jön , de akkor is azt veszem észre hogy nincs benne annyi erö mint régen volt.Egy rendesebb emelkedöre alig bir felmenni,ráadásul nagyon megnött a fogyasztása.Elöre is köszönöm válaszát.

 © Karburátor2014. nov. 08. 17:17 | Válasz | #435 
Mail ment.

 Marci2014. nov. 08. 11:58 | Válasz | #434 
Tisztelt Karburátor Mester! Szeretném kérni a segítségét Daewoo Tico karburátor beállításával kapcsolatban, örülnék ha hozzáértő ember állítaná be, hideg indításnál, de még üzemmeleg közeli hőmérsékleten is elég magas az alapjárat. Segítségét előre is köszönöm.

 © Karburátor2014. okt. 31. 07:06 | Válasz | #433 
Első lépésben lehet a kis csavarkán állítani, mikor meleg a motor.
Meg kell keresni a legmagasabb fordulatszámot vele és ha mindegy, akkor inkább befelé legyen tekerve de annyira ne, hogy észre lehessen venni a motor járásán./Szokott lenni egy érzéketlen tartomány. /

Mivel egy tisztességes karburátor beállítás a karbi dirib darabra való szétszedésével kezdődik, folytatódik a tömítések membránok tűszelep szükség szerinti cseréjével, benzinszint, szívató alap beállításával majd mikor ez kész összerakás után, menet közbeni beállításával,gázelemzős mérés alapján hibakereséssel ellenőrzéssel és ennek alapján javítással.Másnap reggel a szívató ellenőrzésével és finomításával.

Az előzőek fényében különösen azért mert a karburátort akkor kezdjük javítani amikor már minden más rendben van,(szelephézag, kompresszió, gyújtás, nem szív falsot sehol /fékszervónál sem/ stb) nem biztos, hogy a kis csavar tekerése minden esetben elég lesz. :-)

Ennek a karbinak az összerakásánál nem baj ha van a környéken Valaki aki már látott ilyet, és van egy gázelemzője.

Bárki szét tud szedni egy laptopot de nem baj ha először megmutatják neki, hogy mit kell szétszedni, és mire kell figyelni az összerakásnál.A karbival ugyanez a helyzet.

Érdemes legalább egyszer végignézni / ha lehet /, hogy mit csinál egy hozzáértő.Ebből ugyan nem lehet megtanulni a karburátor beállítást, de sok hibát amit elkövetnénk, meg lehet vele előzni.

 Norbi2014. okt. 30. 22:36 | Válasz | #432 
Daewoo tico karburátor beálítást hoyg kell elvégezni? hidegen, vagy melegen? csak a kis csavarkán kell álítnni?

 © Karburátor2014. szept. 30. 09:58 | Válasz | #431 
Injektoros autók javítása egyszerű.
Kódolvasó megmondja, hogy milyen alkatrészt kell cserélni.Csere és megjavult.
Na jó kicsit kell érteni az értelmezéshez, de nagyjából így működik.
Vannak hozzáértők akik pl képesek egy egy értéket pl egy megfelelő helyre beépített ellenállással változtatni, minek hatására ugyan az autó menettulajdonságai romlanak de a fogyasztás kissé kisebb lesz.

Ugyanezt kissé bonyolultabb módon elektronika beépítésével menet közben változtatható módon nagyobb teljesítmény vagy jobb fogyasztás között váltogatva is megoldható.

Az alapvető probléma amit megpróbálnak megkerülni, hogy a lambdaszonda szól a fedélzeti számítógépnek, hogy sok vagy kevés a benzin.
A computer ennek / és még néhány egyéb dolog pl most gyorsítás van / hatására több vagy kevesebb benzint szállít és ez a játék oda vissza megy folyamatosan. = több benzint szállít, a lambdaszonda szól, hogy legyen kevesebb, aztán szól, hogy legyen több.

 Kovacs CS2014. szept. 29. 23:05 | Válasz | #430 
Tiszteletem!
Azt szeretném megtudni hogy nekem van egy Swiftem 1.0 99' G10A motorkodós 3 hengeres csoda :) hibátlan,tökéletes futárkodom vele napi 150 kilométert belepörgetek, ezért nagyon fontos lenne számomra a fogyasztás ami 6.5 liter is lehet. A népi hiedelmeket: tojás gázpedál alá,fuel tech ,mágnes csodák stb. mind ismerem!Nekem egy olyan szakműhely kellene aki megnézné, hogy lehet-e állítani valamit abban az esetben ha minden tökéletesen működik.

 © Karburátor2014. aug. 29. 22:00 | Válasz | #429 
Évjárat, motorkód?
Azért érdekelne, hogy tudjam, milyen szerkezetről beszélünk.
A lamdaszonda jelenléte azt sejteti, hogy szabályozott katalizátoros, ami azt jelenti, hogy ki lehet olvasni a fedélzeti számítógép hibakódját.
Ha így van, irány a Fiat szerviz és max. 5000 Ft-ér megmondják, hogy melyik alkatrészt kell cserélni.

 atiko2014. aug. 28. 17:47 | Válasz | #428 
Tisztelt szaki!Van egy fiat chinkocsentó,üzem melegen hebeg,nem reagál a gázra,mintha fulladna,majd beindul mint a szél,nem sokára újra kezdi.Gyertya csere megvolt,kábelek is,karburátor tisztítva. lamdaszonda gyanú miatt ez az alkatrész kiiktatva,ami hozott némi javulást,de még enyhén megvan a hibajelenség,csak ha visszadugom a szondát intenzívebb.Karburátoron nincs mit állítani,mert csupa elektronika.Tanácstalan vagyok.

 © Karburátor2014. aug. 21. 21:29 | Válasz | #427 
Van egy lyuk a karburátor torokban, menetirány szerint elöl.
Ennek nyitását zárását szabályozza az a 3 szögletű membrán / ami karambolnál legelőször érkezne a szembejövőbe = a sebesség váltótól a legtávolabbi /. :-)
Ennek a membránnak a képzeletbeli tengelyében van a lyuk.
Ennek a kb 8 mm átmérőjű lyuknak ALAPJÁRATON ZÁRVA KELL LENNI.
Hogy ez így van-e,az kézzel kitapintható /levett levegőszűrőháznál/.
A torokba nyúlva a membrán tengelyének magasságában kézzel kitapintható lyukat befogva - elengedve alapjáraton járó motornál, érezhető a nyitott vagy zárt állapot.

 TiborGS2014. aug. 20. 21:53 | Válasz | #426 
Jó napot kívánok. Szeretnék tanácsot kérni a Daewoo Tico karburátorral kapcsolatban.
A szívató bekapcsolással/kikapcsolással van probléma.
Mindha a szívató nem röktön, hanem csak pár (kb 8-10) másodperc után kapcsol be.

Amikor a motor teljessen hideg: (pl. egész éjszaka, vagy több napig ál)
beindítás után alacsony a fordulat és kissé rángat a motor,
és csak kb 10 másodperc után pörög fel a fordulat - ekkor nyit a szívató

Amikor a motor nem teljessen hideg: (pl. 30-40 percig ál)
ilyenkor nagyon nehezen gyujt, és ez minné tovább annál roszabb.
Már gázpedál lenyomása nélkül szinte be sem lehet indítani ilyenkor.
De ebben az estetben is a szivató pár másodperc után bekapcsol - felpörög a fordulat.

Amikor a motor meleg:
a szívató néha kikapcsol de néha nem, vagyis nem teljessen.
A motor alapjárata nem egyenletes, a fordulat fölmegy/lemegy.
Az alapjarati fordulat midenkepen magas, es nem tudom lejjeb venni mert
az alapjárat bealító csavar már teljessen ki van csavarva (csak ráadni lehet, levenni nem).
Slusz kulcs kikapcsolása után a motor néha nem ál le máris hanem még egyet kettot ránt - nemtudom
ez ösze függ e a karburátorral.

Aszt, hogy a szívató néha tobbé néha kevésbé kapcsol ki a fogyasztáson is észre lehet venni.
Néha jó, de néha pedig jóval magassab a fogyasztás változatlan korulményeknél (egyforma útvonal, egyforma idojárás,
homérséglet s.t.b.) Már egy ideje figyelem, de semmi rendszerességet nem tudtam kifigyelni abban, hogy mikor
kikapcsol és mikor nem kapcsol ki a szívató.

A Kovatkezoket csináltam de semmi sem segített.

- Lecseréltem a termosztatot, de az újjal egyformán viselkedik.
- Elenőriztem az öszes alnyomású kis gumi csövet a karburátor korül - egyik lukas
volt de csere után sem változott a helyzet
- Levettem a két gumicsovet amin keresztul jut a szívató csaphoz a melegvíz, levegovel átfújtam a csapot.
A csap látszólak jól működik - melegedéskor a fogaskerék elfordul, hűléskor pedig visza fordul.

Ezekután már elfogyott az ötletem hogy mit kellene még csinálni.

Előre is köszönöm a választ.

Udv.
TiborGS

 © Karburátor2014. aug. 15. 21:16 | Válasz | #425 
Szívesen, máskor is.

 Hojer Szeverián2014. aug. 14. 17:36 | Válasz | #424 
Köszönöm a válaszát

 © Karburátor2014. aug. 13. 21:06 | Válasz | #423 
Minden Daewo-nak 2500-3000 a hidegindítási fordulata.Ez télen is nyáron is így van.
Nyáron hamarabb visszaáll az alapjárati fordulatra, de nyáron is 2500-3000 -ről indul.
Ezt a karbit, nem igen szeretik a hozzáértők.
Nem könnyű szépen beállítani.

 Hojer Szeverián2014. aug. 13. 19:49 | Válasz | #422 
Tiszteletem!
Az lenne a problémám, hogy a Daewo Tico-nak nyáron is magas hidegindítás után az alapjárat, mit lehetne vele kezdeni. Már két szerelő nézte, de nem tudtak vele mit kezdeni.
Válaszukat megköszönve.
Hojer Szeverián

 © Karburátor2014. júl. 26. 00:19 | Válasz | #421 
Szívesen.

 Lacika2014. júl. 24. 10:18 | Válasz | #420 
Köszönöm!

 © Karburátor2014. júl. 24. 09:09 | Válasz | #419 
Először egy hibakódolvasót kellene rákötni.
Kb. 5000 Ft-os nagyságrend.
Injektoros autóknál szerencsés esetben, azonnal megmondja melyik alkatrészt kell cserélni.
Valóban öngyulladást értettem :-)

 Lacika2014. júl. 23. 15:32 | Válasz | #418 
Köszönöm a gyors választ! Rosszul fogalmaztam. Elindulni nem akar. Azonnal még elindul, később már nem amíg meg nem gondolja magát, illetve le nem hűl.

 © Karburátor2014. júl. 23. 12:43 | Válasz | #417 
Ha nem kap benzint, nem tud járni.
Injektor becsepeg leállítás után?
Gyertya csere alkalmával nem kerülhetett bele alacsonyabb hőértékű gyertya? /Felizzik és gyújtás már nem is kell a motor járásához./

 Lacika2014. júl. 23. 08:47 | Válasz | #416 
Üdv! '99-es Suzuki Swift-em van. Melegen leállítom, azonnal újraindul, 20-30 perc elteltével már nem. Várni kell amíg kicsit "pihen". Gyertya, gyertyakábelek, újak, elosztófedél tisztítva, benzinszűrő cserélve. Kérek valamilyen ötletet a továbblépéshez. Köszönöm!

 © Karburátor2014. júl. 10. 19:21 | Válasz | #415 
http://karburatorjavitas.hu/
Nekik szokott lenni, régebben postázták is.

 Márk2014. júl. 10. 10:58 | Válasz | #414 
Jónapot.Elvittem szerelőhöz a Tico-tTűszelep kellene bele.Hol lehet venni?Debrecenben lakok és itt jóformán semmit nemlehet hozzá kapni.Egész karburátort nem szeretnék hozzá venni.köszi

 © Karburátor2014. jún. 28. 14:15 | Válasz | #413 
Mail ment.
Jobb lenne ha hozzáértő csinálná.
Nagyon el lehet rontani.

 © Karburátor2014. jún. 28. 14:15 | Válasz | #412 
Mail ment.

 Márk2014. jún. 28. 08:30 | Válasz | #411 
Jónapot.Daewoo Tico-n szeretnék alapjáratot és automata szívatot állitani.Hogy lehetséges ez?köszi

 Ati2014. jún. 28. 00:43 | Válasz | #410 
Üdv!
Nekem is daewoo tico problemám van!
Lejjebb raktam a gyújtás eltekerésével az alapjáratot,mert minden indításnál,kipörgött a világból!
Most indításkor nincs alapjáratom sem!
De a legnagyobb problémám,hogy kezdetek óta sokat fogyaszt az autóm!
Régen sokat jártam hozzátok,skodákkal!
Rá tudtok pillantani,ha oda gurulok!?
Üdv attila

 © Karburátor2014. jún. 05. 22:24 | Válasz | #409 
Mivel ez egy kicsit bonyolult karburátor, jobb ha aki hozzányúl tudja mit miért tekerget.
Igen lehet állítani a szívatón, lejöhet hamarabb is,/ esetleg ezután kevésbé szívesen indul / de lehet, hogy csak el kellene vele indulni és mivel terhelés alatt gyorsabban melegszik, békén hagyni úgy ahogyan van.
Koreában is a Japán autógyártás gondolatait követik és onnan jön a gondolat, hogy a szívató pörögjön kezdetben akár 4000-ret is.Így hamarabb felmelegszik és a sofőr nehezebben tudja tönkretenni a motort ha nem hagyják hidegen alacsony fordulaton nagy terhelésnek /mondjuk alapjáratról hegyre fel 4.-ben hideg motorral kínozni, nem lenne szerencsés./ kitenni.

 pisti2014. jún. 05. 08:51 | Válasz | #408 
Üdv! Érdeklődni szeretnék, hogy Daewoo Tico-nál van-e lehetőség a szivató állításán ? Sokáig, és nagyon pörgeti a motort hidegen. Illetve a karburátor mögött, a tűzfal felőli oldalon van egy bovdenszerű állító, aminek a végén van egy csavar, ez pontosan mit állítana?

 © Karburátor2014. jún. 03. 22:06 | Válasz | #407 
Mail ment.

 serpa2014. jún. 02. 17:26 | Válasz | #406 
Üdv mester

98-as ticom karburátorát be állitáshoz kérnék tanácsot,hogy hol tudom megnézetni,mert ha szemben állók vele akkor hátul van 2 vezeték és vele szemben van 1érzékelő(vagyis én annak vélem )amiből bovden szerü csonk van amit én nem tudom mi az és szeretném ha rendbe lenne minden rajta.

 © Karburátor2014. ápr. 16. 21:53 | Válasz | #405 
Mail ment.

 Nicker2014. ápr. 15. 13:36 | Válasz | #404 
Üdvözlöm Mester!

Solex 31 PICT 3 karburátor beállítással kapcsolatban érdeklődnék, hogy kit lehetne keresni? A kereskedelemben kapható minőségi felújítókészleten már túl vagyunk. Sajnos ahogy kezd bemelegedni,30-40 mp után leáll (ahogy a felső fojtószelep kezd nyitni. Viszont ha lehúzom a "+"-ot róla (részben nyitott állapot) akkor van alapjárat, igaz távol áll a szép és kiegyensúlyozottól. Sajnos AFR-t nem tudok nézni, maximum a gyertya képe tud árulkodni a szerintem igen dús üzemről.
Tudna tanácsot adni kit (esetleg Önt)lehetne ez ügyben felkeresni?

Köszönettel:
Nicker

 © Karburátor2014. ápr. 09. 09:43 | Válasz | #403 
Ha valóban cserélni kell, akkor gondolom az lehet a baj, hogy lóg a fojtószelep tengely.
Mellette annyi falsot szív, hogy nem lehet beállítani.
Mivel ezt lehet érezni/kis gázt adni és oldalra megmozgatni/ezért jól össze lehet hasonlítani két karbit anélkül, hogy fel kellene szerelni és beállítani.
Mivel az új karburátorok nehezen beszerezhetőek és drágák is, először bontóban próbálkoznék, és ha nem lenne bátorságom összehasonlítani a sajátommal a lehetséges másikat, akkor rábíznám egy szerelőre , hogy válasszon Nekem egy használhatót.

 Fejes2014. ápr. 08. 19:48 | Válasz | #402 

Tisztelt Karburátor Mester! Nekem egy Daewoo Tico-m van, és nálam az a hibajelenség, hogy nincsen alapjárat. Ha leveszem a lábamat a gázról, leáll a motor. Eddig két szerelő műhelyben volt, mind két helyen karbi cserét ajánlottak. Esetleg meg tudná mondani, hogy hol érdemes beszerezni tico karbit?

 © Karburátor2014. márc. 17. 13:29 | Válasz | #401 
"Akkor félő, hogy hozzáértőhöz kell fordulni. :-) "
A tömény rosszindulat.
Igazából tényleg klasszul el lehet veszni ilyen problémáknál a szokásos kézi műszerekkel.

De van egy jó hírem.
Vannak diagnosztikai készülékek /néhány százezer forintért/amiket direkt erre találtak ki.
A szervizben persze nem egy autón szeretnék behozni az árát,kb. 3000-5000 ft. alkalmanként.
A szerelő felkötözi és megkérdezi tőle mi a baj.És meg fogja mondani.
Persze a szerelőnek értenie kell mit mond a műszer mert néha egy kicsit félrevezető tud lenni de hát azért kezelik az ilyet szakemberek /többnyire/.
Nem akkora baj, ha jó híre van annak aki megnézi.
Számít.

 Erlich Réka2014. márc. 16. 16:42 | Válasz | #400 
Apukám nézi, autóvillamossági szerelő és mégsem érti már a problémát :D

De köszönöm a segítséget!!

 © Karburátor2014. márc. 16. 16:35 | Válasz | #399 
Akkor félő, hogy hozzáértőhöz kell fordulni. :-)
A jeladó nincsen eltalálva, vagy a helye.
Persze azért mert új, nem feltétlenül jó a jeladó.

Általában nem egy hőmérő / jeladó / van a motoron.
Külön szokott lenni ami a számítógépnek mondja a hőmérsékletet/ legalább két vezetékes /,
és van külön egy másik ami a műszerfalnak./ide elég 1 vezeték is /

Ezt azonban aki autóvillamossággal foglalkozik, jobban tudja, hogy melyik típusváltozatnál mit hol találni.Valaki aki barátságban van az autóvillamossággal, vagy motordiagnosztikával nézze meg.Ő rakosgasson jeladót addig amíg a műszer nem mutat korrektül, Ő keresse meg, hogy az hogy lehet, hogy minden jó csak a végeredmény nem.

 Erlich Réka2014. márc. 15. 10:57 | Válasz | #398 
Hőfokmérő óra úgy működik ha testet rakunk rá, de úgy, hogy a vízhőmérséklet szabályzó jeladóra van rakva így nem...(és már új jeladó van benne, ki lett cserélve).

 © Karburátor2014. márc. 15. 10:25 | Válasz | #397 
Mivel a hőmérő / az egyik /mondja meg a szívatónak, hogy hideg van, ha az a gyanú, hogy nem működik jól akkor teszt vagy csere.

 Erlich Réka2014. márc. 14. 19:47 | Válasz | #396 
Daewoo Tico ('98-as) kocsink van, és olyan problémánk, hogy:
az automata szívató nem enged vissza és állandóan pörög a motor! Ennek van e köze esetleg a vízhőmérséklet szabályzóhoz (és a hőfokmérő óra sem működik)?
Mi lenne a teendők ez esetben???

Előre is köszönöm!

(Email.cím: erlich.reka69@gmail.com )

 © Karburátor2014. márc. 03. 21:40 | Válasz | #395 
Tankba friss benzin?
Helyette egy literes edényből kapná a friss benzint az AC?
AC nyomás rendben van?
Tűszelep, úszó könnyen jár?

 Orosz Attila2014. márc. 03. 12:12 | Válasz | #394 
T. Szakműhely! Van egy 97-es Tico ami állt több mint 1 évet. Be is döglött benne az üa. szépen. Szétszedtem a karbit, kimostam, de nem akar indulni igy sem. Ha öntök a karbiba üa-t., akkor jár a motor, de az ac hiába nyomja az anyagot onnan nem igazán indul, csak nagy sokszoros gáz adásra jár a motor de akkor is alig alig. Mit lehet vele tenni?

 © Karburátor2014. feb. 27. 21:24 | Válasz | #393 
Mail ment.

 Mátyás Judit2014. feb. 27. 09:29 | Válasz | #392 
Tisztelt Karburátor Mester! Tico karburátorral van problémám. Javasolna valamit kihez/hova forduljak? hálás köszönettel, üdvözlettel

 © Karburátor2014. feb. 27. 09:15 | Válasz | #391 
Jó lenne egy nyomásmérőt felkötni az AC pumpára és megnézni mi újság indítás után,leállás után.

 Kőhegyi József2014. feb. 26. 12:15 | Válasz | #390 
Üdvözletem! Tico SX (1997)Hidegen jól indul, kb.300 méter megtétele után rángat, leáll. Beindítani nem lehet.Ha a Benzinpuma után a vezetéket megbontom, majd vissza teszem, rendbe jön! Mit lehet tenni? Köszönöm válaszát.

 © Karburátor2014. feb. 25. 09:18 | Válasz | #389 
Mail ment.

 Molnár2014. feb. 25. 09:04 | Válasz | #388 
Tisztelt Mester!1998-as Tico karburátort szeretnék javíttatni,vagy venni. A motor alapjáraton leáll,vagy nagyon felpörög, a szerelő szerint cserélni kell a karburátort. Kérem segítsen!

 © Karburátor2014. feb. 21. 23:41 | Válasz | #387 
Kezdetben ki kellene takarítani az alapjárati fúvókát,úszóházat.Ha ez kevés, lehet tovább menni.

 Krisztián2014. feb. 21. 18:25 | Válasz | #386 
Üdv! Nekem is Daewoo Tico-m van, és nálam is az a hibajelenség, hogy nincsen alapjárat. Ha leveszem a lábamat a gázról, leáll a motor. Van valami mód a javítására? Válaszát előre is köszönöm!

 © Karburátor2014. feb. 20. 15:32 | Válasz | #385 
Mail ment.

 Uhlarik Zsolt2014. feb. 19. 17:32 | Válasz | #384 
Üdv.Nekem is az a gondom hogy nincs alapjárat és nehezen ejti a fordulatot.Köszi.

 © Karburátor2014. feb. 18. 18:11 | Válasz | #383 
Mail ment.

 Gaspar Ferenc2014. feb. 18. 14:17 | Válasz | #382 
Tisztelt karburátor mester.nekem is a tico karburátorral vagy az automata szívatóval van gondom,tudna ajánlani egy műhelyet?vagy vmi segítséget?köszönöm

 © Karburátor2014. feb. 14. 13:13 | Válasz | #381 
Mail ment.

 Galauner János2014. feb. 14. 12:40 | Válasz | #380 
Tisztelt Karburátor mester!
Ugyan olyan problémával küzdök mint Erdősi Józsefné. Kérem segítsen. Köszönettel.

 © Karburátor2014. jan. 05. 20:38 | Válasz | #379 
Mail ment.

 Erdősi Józsefné2014. jan. 04. 09:28 | Válasz | #378 
Üdv! Boldog Új Évet!
Ajánlott Ön egy karburátor javító műhelyt, de sajnos nem javítanak tico karburátort.Sajnos változatlanul leáll ha leveszem a lábam a gázról és rángat is. Mit tanácsol mit tegyek? Köszönöm a válaszát. Szép napot Margo

 © Karburátor2013. dec. 25. 12:59 | Válasz | #377 
Mail ment.

 Barna2013. dec. 25. 10:21 | Válasz | #376 
Tisztelt uram
Nekem az volna a gondom a Deewo Tico SX -el , hogy az alapjárat állandóan magas nagyon pörög a motor . Már próbáltam az alapjáraton állítani de nem változik semmit . Mit lehet vele csinálni ? Ja igen ami a karburátorhoz megy egy vezeték abból az egyik elvan szakadva. ( mi a szerepe a vezetéknek ?)barna61@gmail.com -ra küldje a választ ha megkérhetem.
Köszönöm a válaszát.

 Pilisi2013. dec. 24. 23:10 | Válasz | #375 
Önnek is kellemes ünnepeket, és köszönöm az eddigi önzetlen segítségét.

 © Karburátor2013. dec. 24. 15:47 | Válasz | #374 
Ha már eddig sikerült eljutniuk, lehet reménykedni.Kellemes ünnepeket.

 Pilisi2013. dec. 24. 14:37 | Válasz | #373 
Az autó szervízbe került, mert nem volt rá időm. A srác azt mondta az úszóházat telenyomja benzinnel, ezért túl dús a keverék. Túszelep pedig jónak néz ki, mert asztalon zár, de a kocsiba telenyomja...Nyomás probléma, vagy visszafolyó ág dugulás? Meglátjuk begbírkóznak e vele, mert nem nagyon látnak ilyeneket mostanában:)

 © Karburátor2013. dec. 21. 20:32 | Válasz | #372 
Jó lenne egyből ráhibázni,de ha nem, akkor még lesznek ötleteim.

 Pilisi István2013. dec. 21. 14:08 | Válasz | #371 
Rendben meg fogom nézni.Köszönöm

 © Karburátor2013. dec. 21. 09:40 | Válasz | #370 
Igazából csak azt kellene megnézni, hogy a furatot kézzel befogva, megjavul-e az autó alapjárata.
Ha igen ott a gond, ha nem máshol keresendő.
Ha valóban ott a gond akkor keresünk lelőhelyet,/vagy egyszerűen be kell stoppolni a furatot/ és a lelőhellyel tisztázzuk a membrán nevét, mert sajna az ahány ház...

 Pilisi István2013. dec. 20. 22:25 | Válasz | #369 
Értem. Azt a membránt, hogy hívják? Eddig csak S120-as karburátorral volt dolgom. Ott alapjárati mágnes szelep volt. Ez is hasonló funkciót lát el? Visszatérve az automata szívatóra, nem vagyok biztos benne, hogy melegen leveszi. Nem tudtam üzemmelegre melegíteni a motort, hogy megnézzem. De akkor azt a membránt is meg fogom nézni. Köszönöm.

 © Karburátor2013. dec. 20. 08:21 | Válasz | #368 
Úgy tűnik a szívató rendben van.A fogazott íves retesz a felmelegedési periódusban elmozdul=nem ott áll hidegen mint melegen.Ha nem így lenne akkor a hidegen zárt pillangó szelep melegen nem lenne nyitva.
Az autó menetirányában elöl van egy nagy membrán.Kézzel belenyúlva a karburátor torokba a membrán közepével szemben kitapinthatóan, van egy ceruza keresztmetszetű furat.Ennek alapjáraton zárva kellene lennie.
Ha meleg a motor,nincsen alapjárat, akkor ezt a lyukat kézzel befogva megjavulhat.
Ha így van, ezt a membránt kell cserélni.


[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől

http://karburatormuhely.extra.hu