HÍREK!!!!Sajnos 2010 Jan. 1 megszűnt a cég.
Nem részletezném a problémát de nagyban közrejátszik az új zöldkártyás rendelet.Mindenkinek köszönjük, hogy minket választott a FÓRUM TOVÁBB ÉL .Békés Boldog Karácsonyt és Sikerekben gazdag boldog új évet kívánunk mindenkinek.Karburátorszakműhely

Jótanács vezetéshez: Csak olyan gyorsan vezess, amilyen gyorsan repül az őrangyalod!

KARBURÁTOR-ÚJPEST

Nyitva Tartás

ZÁRVA

Telefon: MEGSZÜNT

ZÖLDKÁRTYA ÚJPEST

Címünk:Budapest 1041 Kiss János U 4/a VOLT

Karburátor Szakműhely Újpest   >>   Fórum   >>   Jó tanácsok
Néhány jó fogás

Név:

E-mail cím:




 [ikonok]  [url]  [kép]
Hozzászólás:

Listázás időrendben


 © Karburátor2016. máj. 24. 21:44 | Válasz | #565 
Remélem valóban a karbi a hibás, akkor valóban megoldás lehet.
Ha kétütemű motor van rajta akkor pl főtengely szimmeringnél falsot szívhat ami hasonló tüneteket okoz, és akkor a karbi csere nem segít.

 Pintér2016. máj. 23. 17:04 | Válasz | #564 
Köszönöm a választ. Azt hiszem veszek egy új karburátort.

 © Karburátor2016. máj. 21. 19:57 | Válasz | #563 
Sajnos ehhez nem értek.
Olyan karburátor van rajta mint a robogókon, talán egy robogó szerelővel többre menne ( Ők javítanak karburátort is )

Vagy náluk :kertigepjavitas.hu -lehetne érdeklődni.

 Pintér László2016. máj. 20. 20:46 | Válasz | #562 
Van egy fűkaszám,amit ha berántok,szépen elindul,de ha akarom vágni a füvet,nem pörög fel.Kiemelve a fűből,szabályosan bömböl úgy pörög.Mi lehet a baj?Köszönöm előre is a választ

 © Karburátor2016. máj. 11. 11:22 | Válasz | #561 
E-mail ment.

 Sam2016. máj. 08. 17:56 | Válasz | #560 
Sziasztok,

Nekem is egy Kawaval van gondom. (600zzr)
A tavaszi elindítás nem sikerült. Máskor fél év állás után is szinte pöccre indult, de most nem. Hosszas indítózások és próbálkozások után végül rájöttem, hogy "megfullad" a benzinben. Ha a benzincsapot elzárom, akkor beindul a motor, jár egy ideig (amíg van a karburátorban benzin) aztán vagy gyorsan rá tudom nyitni a benzincsapot, vagy leáll. De amint kinyitom, megint beindul, jár, de ha nem zárom el a benzincsapot elég gyorsan, ismét lefullad.

Szétszedtem a motort, cseréltem AC relét, de továbbra is csinálja.

Légyegében az AC pumpa folyton megy. Nem áll le. Mi lehet az oka? AC pumpa meghalt? A nyomáskapcsolója nem működik?
Mivel egy új AC pumpa elég borsos árú, akkor venném csak meg, ha feltételezhető, hogy ott a hiba.

Tud más oka is lenni, hogy nem áll meg a szivattyú? pl. szakadt vezeték a karburátorok felé, egyik karbi felakadt úszója .. nem tudom ... szóval bármi, ami gátolja az AC pumpát abban, hogy elérve a nyomást megálljon. Van ilyen tapasztalat?

Előre is köszönöm,
Sam.

 © Karburátor2016. ápr. 10. 17:31 | Válasz | #559 
Mail ment.

 Árpi2016. ápr. 10. 10:32 | Válasz | #558 
Sziasztok. Kérnék egy kis segítséget van egy kawasaki zx600f1 1995 motorom , és van egy olyan hiba megyek mondjuk 90km/h 6-dik ban 2 személyel és megtorpan kicsit 2-3másodperc. Ac pumpa csere volt benne kapot egy univerzális szivatyut de picivel többet tud nyomni mint a gyári. A gyári 55-60L/H ez pedig 65/ . Szépen ki pörög a motor szabályozni is lehet de néha csinálja ezt a problémát.. Gyertya csere megvolt átnéztem a gyertya pipákat karbit is átnéztem. valahol sok levegöt kapna ??? Segitsetek légyszives. köszönöm

 © Karburátor2016. márc. 24. 23:20 | Válasz | #557 
El kellene vinni egy szervizbe / nem is kell márkaszerviznek lenni csak tudjanak hibakódot olvasni. /
Kérni kell egy hibatár lekérdezést.
Max 5000 Ft-ér megkérdezik a fedélzeti számítógépet, hogy milyen hibát tárolt le.
Annak alapján aki a gépet kezeli meg fogja tudni mondani, hogy mi a baj.

Mivel rengeteg probléma okozhatja, a találgatás itt nem célravezető.

 viraghzoltan2016. márc. 23. 18:54 | Válasz | #556 
milehet asuzukimal 5literel megyen50km mi lehet a baj

 © Karburátor2016. márc. 22. 12:59 | Válasz | #555 
"Injektoros autónál mindenképpen érdemes először egy hibakód olvasást csináltatni. "

 viraghzoltan2016. márc. 22. 10:22 | Válasz | #554 
csá nekem egysuzukiswiftem van 1994 1.3as 5literel megyen45km szerintem ez sok mia baja lehet

 © Karburátor2016. feb. 05. 17:57 | Válasz | #553 
Injektoros autónál mindenképpen érdemes először egy hibakód olvasást csináltatni.
Nem csak márkaszerviz tudja kiolvasni.
Az is segíthet behatárolni, ha nem látnak hibát letárolva.
Egy motorhőmérő hibát pl lát a fedélzeti számítógép és az pl elég ahhoz, hogy hidegen ne a megfelelő mennyiségű benzint kapja a motor.
Ha sokat kap, ha keveset, joggal bohóckodik.

 RoboGó2016. feb. 03. 09:13 | Válasz | #552 
Üdvözletem!

Problémám a következő: 1996-os VW Polo Classic 1.4 benzin, AEX motorkód
Hideg, párás időben, hideg motornál időnként mintha kihagyna egy henger, erőtlenné válik pillanatokra a motor, enyhén rángat, ritkán le is fullad. Kb. 8-10 km megtétele után, vagy mire bemelegszik a motor, a probléma megszűnik, az alapjárat beáll, és a motorerő sem ingadozik. Nemrég volt gyertyacsere az autóban -nem kifejezetten e miatt, már amúgy is időszerű volt-, előtte még rosszabb volt a helyzet. Gyertyacsere előtt indulni sem nagyon akart fagyban, ködben -hideg motorral-, a rángatás is sokkal erőteljesebb volt. Merre keressem a hibát?

 © Karburátor2015. nov. 18. 19:13 | Válasz | #551 
Azt hittem ilyen van rajta:
http://www.hobbielektronika.hu/forum/getfile.php?id=223494

 Ricsi2015. nov. 17. 11:26 | Válasz | #550 
En nem nagyon ertek hozza de itt a szervizbe azt mondtak hogy a kocsi elektromos karburatorral rendelkezik...

 © Karburátor2015. nov. 16. 22:33 | Válasz | #549 
Az első gondolat, bevinni egy szervizbe ahol van hibakód olvasó.Nem több mint 5 000 ft-ér (mondjuk 3-4 000 Ft.-ér )megmondják mi a baja.
Injektoros autóknál nehéz találgatni és a hibakód olvasó hozzáértő kezekben elég jó eredményeket hoz.
Ha az ember találomra kicseréli a hőgombát mert az felelős a hőmérséklet hatására változó üzemanyag mennyiségért, de tulajdonképpen nem is ez volt a hiba, az kidobott pénz, szemben a kódolvasással.

 Ricsi2015. nov. 16. 15:32 | Válasz | #548 
Jo napot,

Szeretnék egy tanacsot kérni. Most jutottam hozza egy Suzuki Swift-hez. A kocsi 1998 as, 1.0 benzines, 3 hengeres motorral rendelkezik. Ez a 39kw-os verzio. Es az a baja hogy hidegen hosszan startol. Utanna pedig ha megyek vele akkor hirtelen gáz adasnál lefullad de nemdoglik be a motor. Csak egyszeruen lefullad. Utanna ha mar felmelegszik a motor akkor a kocsi szepen megy, nemfullad es poczre startol. Gyertya, gyertya kabel - eloszto ez mind cserelve volt. Levego szuro is cserelve volt. Most fogom cserelni a uzemanyag szurot is, de szerintem mas hibaja van. Nemtudna esetleg valami tanacsot adni hol kereshetem a hibat? Nagyon szepen koszonom! Ricsi

 © Karburátor2015. nov. 03. 22:19 | Válasz | #547 
Az injektoros autóknál sokszor egyszerű a hibakeresés.Csak ki kell olvastatni az "agyát".
Műszeres hibakeresés mit mond?

 Tamás2015. nov. 03. 06:03 | Válasz | #546 
Sziasztok!Van egy 3000 V6 -os benzines peugeot 406-om.Az a problémám, van hogy beindul gáz adása nélkül és van amikor nem. Valamint valamikor nagyon alacsony az alapjárat és ilyenkor leáll még menet közben is,ill. vmikor nagyon magas és rángat menet közben.Volt hogy leállítottam és 10 perc mulva nem indult be csak sokszori próbálkozás után gázzal de akkor meg 4000-es fordulaton bőgött motor.mi lehet az oka?

 © Karburátor2015. szept. 29. 20:06 | Válasz | #545 
Annak alapján amit írsz nem tudom milyen rendszer van rajta.
De ami lehet:se a k-jetronik, se a ke-jetronik, se a k-motroniknál nincs megadva a katalógusomban a gyári hidegindítási fordulatszám.
Ezeknél az autóknál korábban KEIHIN karburátor volt felszerelve és azoknál 3500 -4000körül volt hidegen a fordulat gyárilag.
Egyik 2 literes 100-as karburátoros Audi, 4000+-400=akár a 4400-at is pöröghet és ez gyári.

Szóval csak azt szerettem volna mondani, hogy nem tudom ugyan, hogy mennyit kell pörögnie hidegen, de nem tűnik hibának a hidegen jobban pörög állapot.

A lambda szonda nem szól bele a fordulatszámba alapesetben, legfeljebb közvetett módon.
Csak annyi a dolga, hogy megmondja a fedélzeti számítógépnek, hogy a keverék szegény vagy dús.
Ha téved és azt mondja, hogy szegény és ezért az elektronika dúsít, az esetleg kissé csökkenti a fordulatot de nem emeli.
Ha falsot szív és ezért a lambdaszonda kér még egy kis benzint, akkor már megemelkedhet az alapjárat, mert a + benzin és a + levegő már emeli a fordulatot.
Ha így lenne akkor a lambdaszonda ideiglenes kikötés azonnal jelezné a fordulat változáson keresztül, hogy ez a helyzet.
Ha ugyanis a lamdaszonda kikötése=kiiktatása hatására változik a fordulatszám akkor falsot szív valahol.
Jó autónál a lambdaszonda vezetékét lehúzva fülre, nem lehet észrevenni semmit.

 Feri2015. szept. 29. 16:15 | Válasz | #544 
Üdv! Adott egy Audi 100 2.0E .. A gond ott kezdődött h a befecskendezők rosszul tömítettek,a benzinszűrő,a benzincsőben lèvő is el volt dugulva,kartercsövek szakadtak voltak ès a vízhőfok jeladók is offon voltak. Ezt mind megoldottam ,az alapjárat melegen 900-950 de hidegn 2000... A kèrdèsem az lenne h mi a bánat okozhat ilyen hibát? Okozhatja a bemelegedèsszabájzó vagy a lambdaszonda? Nem tudok már másra gondolni mert minden az alapjárathoz tartozó elemet kicsereltem,javítottam..

 © Karburátor2015. aug. 18. 10:28 | Válasz | #543 

Talán a legkönnyebb felszerelni, legjobban illeszkedik a 2E2.

Amit szívesen raknék fel /szerintem a legjobb karbi /az a KEIHIN 26-30DC karbi.
AZT eredetileg a svéd, svájci gyártmányú HM motorkódú 1,6 Golfokon /1985-1989-ig/lehetett találni.

 Róbert2015. aug. 16. 18:25 | Válasz | #542 
Üdvözlöm!

Van esetleg bevált tippje, hogy 1.6 MK2 Golfra milyen karburátort lehet viszonylag kevés átalakítással felrakni Pierburg 2EE helyett?

 © Karburátor2015. aug. 07. 21:26 | Válasz | #541 
A szívató lejön teljesen meleg motornál?
http://www.4x4club.sk/pictures/viewer.php?file=5kxyi2squ4h91ahuo20z.jpg
Az a lemez függőlegesen áll?

 Gábor2015. aug. 07. 00:05 | Válasz | #540 
Suzuki samurai SJ413 benzines, karburátoros autóról van szó. Hidegen, melegen "pöcre indul". Minden henger megy, van alapjárat, üzemmeleg motornál az ECU megemeli a fordulatot, ha valamelyik elektromos fogyasztót (világítás, ventillátor) bekapcsolom. Elindulni csak "pörgetett" motorral lehet, nincs nyomatéka, fullad. 200 km-rel korábban volt szerviz (olaj és szűrők cseréje). 80 km/h a vége. Ez ma este jelentkezett elöszőr. Végignéztem a csöveket, mindegyik a helyén van, nincs leesve. Valami tipp mi lehet a hiba?

 © Karburátor2015. júl. 22. 18:07 | Válasz | #539 
Persze akármi tönkre mehet még egyszer.
DE.Érdemes lenne hibakódot olvasni.
Jó lenne AC nyomást mérni.Nem csak hidegen.

 Vékony Gábor2015. júl. 21. 11:38 | Válasz | #538 
Üdvözlöm!
Nekem egy 1999 évjáratú 1.3 kat.
Suzuki Swiftem van.
Azt produkálta, hogy melegen, egyszer csak, elkezdett rángatni, alapjárat ingadozni és leállt. Újra indítani csak, hidegen lehetett. Több szakemberrel egyeztetve, kicseréltem a befecskendezőjét. Nem volt olcsó (30 ezer és után gyártott). Ez egy hónapja volt. Ezalatt, több száz km-t(500-600) megtettem vele és tökéletesen működött. Ez idáig... A jelenség,ugyan az...
Létezik, hogy ez a befecskendező is megadta magát??? 1 év garit adtak rá...

Válaszát előre is köszönöm!

Üdvözlettel:
Gábor

 © Karburátor2015. júl. 03. 16:12 | Válasz | #537 
Mivel ez egy bonyolult, nehezen beállítható karburátor, ezért fórumon nem igen lehet jó tanácsot adni.
Jó lenne elvinni egy hozzáértőhöz.
Aki igazán ért hozzá, néha el sem vállalja, mert tudja, hogy nagyon sok munka lehet.

Ha ez nem járható út, akkor legalább egy CO mérésre el kellene vinni valamilyen műhelybe.
Ha alapjáraton és fordulaton megmérik legalább a CO-t, akkor már legalább azt lehet tudni, hogy sok vagy kevés benzint kap.
Ennek alapján esetleg már lehetne mondani valamit.

 nagylászló2015. júl. 03. 11:20 | Válasz | #536 
Tisztelt Címzett!
Érdeklődni szeretnék,hogy a családban van egy tico. Olyant produkál ,hogy nem "rángatózik" mintha több vagy levesebb üa anyagot kapna. Ebben kérem a tanácsát mi lehet a gond vagy a baj.
Köszönettel N.L.



 © Karburátor2015. jún. 08. 23:49 | Válasz | #535 
Nekem sajnos nem ismerős.Mi csak autó karburátor javítással foglalkoztunk.Elvileg minden motorkerékpár szerelő javítja a karburátort is.Talán Náluk lenne érdemes érdeklődni.

 Nagy Krisztián2015. jún. 07. 22:24 | Válasz | #534 
Üdv! Van egy 4t kymco (GY6) os karburátorom az lenne a kérdésem hogy hová kell kötni a vákumot és hová a benzin csövet?

 © Karburátor2015. jún. 07. 21:53 | Válasz | #533 
Sajnos nekem sincsen.
Van viszont bátor ember:
http://www.jofogas.hu/somogy/Daewoo_Tico_karburator_javitas__beallitas_27114073.htm
Hátha tud segíteni.
Szakirodalmat, esetleg képeskönyvet, innen érdemes keresni:
http://marotikonyvker.hu/

 Lang Otto2015. jún. 06. 16:27 | Válasz | #532 
Tico 97 èvjàrat.
Nincs semmi kèpem a karburàtorról.
Magyarázattal hogy hol van pl.az alapjárati fúvóka,meg egyébb állitható alkatrészem.
Jo lenne ha nem a vakvilagba kéne tapogatodznom ...

 © Karburátor2015. máj. 09. 19:11 | Válasz | #531 
Megint ment mail.
Általában nem szívesen vállalják a karburátorosok ezt a karbit.
Vannak akik konkrétan kijelentik, hogy bármit de ezt nem.
Tényleg nehéz jól beállítani.

 Adam2015. máj. 08. 22:09 | Válasz | #530 
Kedves karburátor mester az email cimemet elgépeltem így megköszönném ha még 1 szer elküldenéd azt az emailt amit nekem szántál. (Azt elfelejtettem írni h van alapjáratom. )

 © Karburátor2015. máj. 08. 21:40 | Válasz | #529 
Mail ment.

 Adam2015. máj. 08. 19:37 | Válasz | #528 
Kedves karburátor mester

A ticom-nak az a baja hogy ha egy picit nyomom a gázt hebeg habog. ha meg picit jobban akkor felpörög mint állat. Pl:1-es alapjáraton megyek a kocsival oda lépek egy kicsit és akkorát ránt h füttyen a gumi. (így csinálták meg a szerelők) De ha fordulaton van a motor akkor nem rángat teszi a dolgát. Csak hát így nem tudok elindulni vele. Ha van valami tipped mi lehet írd le. Vagy tudsz jó szerelőket azt is megköszöném :) (most is szerelőknél van :D )

 © Karburátor2015. ápr. 17. 09:17 | Válasz | #527 
Sajnálom, de a kismotorok világa más mint az autókarburátoroké.Minden /na jó majdnem minden / motorkerékpár szerelő javítja a karburátort.
Őket érdemes megkérdezni.
Én azt sem venném észre ha az lenne a baj, hogy a főtengely szimeringnél falsot szív, de akik ismerik a típushibákat egyből ráböknének.

 PZoli2015. ápr. 12. 13:26 | Válasz | #526 
Egy kis segítségre lenne szükségem.Van egy ybr 125 kismotorom.Egy pöccintésre indul jól is megy de ha alapjáraton járatom és hirtelen oda huzom a gázt lefullad.Ha szépen lassan húzom a gázt akkor szépen fel is pörög.Karburátor kivan tisztítva jól alaposan.levegőszűrőt is kicseréltem.Mondjatok valami használhatót.Előre is köszi.

 © Karburátor2015. ápr. 03. 15:52 | Válasz | #525 
Hozzáértő karburátorosok néha inkább nem vállalják.Bevallottan félnek tőle.
Nem egyszerű de meg kellene próbálni, hogy mit szólna egy kicsit magasabb, benzinben dúsabb alapjárathoz.
Ennyit arról, hogy mit lehetne megpróbálni vakon.
Az igazi persze az lenne, ha egy gázelemzővel valaki meleg alapjáraton, és kissé emelt fordulaton is megnézné legalább a CO-t és a CH-t.
A mért értékek segíthetnének a hogyan tovább tekintetében.

Az álmoskönyv azt írja, hogy a motortérbe spriccelő benzin nem jó előjel, ha valaki meg szeretné tartani az autóját.

Először megcsinálni, aztán járkálni vele.
2 helyről jöhet a benzin, vagy az AC membrán szakadt át akkor alatta jelenik meg, vagy a benzincső csatlakozással van a gond, akkor a membrán feletti rész nedves.

 badarcs2015. ápr. 02. 15:49 | Válasz | #524 
Tiszteletem!
Sajnos látom, hogy mindenkinek hasonló a problémája mint nekem!! :( Nagyjából ugyan ez Daewoo Tico alacsony fordulaton szaggat ha nagyon kevés gázt adok még le is áll! A még cifrább, hogy most mintha az Ac pumpa prüszkölgetné a benzint! A szerelőm sem tudott rájönni még, hogy mi lehet a baj! Tanácsot kérnék :) köszönöm előre is

 © Karburátor2015. márc. 18. 08:20 | Válasz | #523 
Újra ki kell olvasni az agyát.Ha nincsen hiba letárolva, az AC pumpa nyomását kellene vissza ellenőrizni, de ezt meleg motornál.Persze ha panaszkodik valamire a fedélzeti számítógép akkor annak nyomán kell elindulni.

 zsuzsi2015. márc. 16. 15:19 | Válasz | #522 
jó napot suzuki swift 1.0 80-85öt eléri a sebesség és utánna megtorpan rángat mintha le akarna állni de aztán megint elkapja és megy tovább voltunk márkazervizben eévileg meg is csinálták csakhogy ma megint elkezdte két napig volt jó mi lehet az oka????

 © Karburátor2015. márc. 13. 21:40 | Válasz | #521 
Máskor is szívesen.

 teso19692015. márc. 13. 04:04 | Válasz | #520 
Köszönöm!

 © Karburátor2015. márc. 13. 00:02 | Válasz | #519 
Mail ment.

 teso19692015. márc. 12. 18:26 | Válasz | #518 
Üdvözlöm! Mint többeknek sajnos nekem is Tico karburátor gondom van. (a szerelő szerint legalábbis) Könnyen beindul hidegen is, de leállogat melegen is. Alacsony fordulaton hebeg-habog. Ajánlották a cserét, de egy új az autó árával vetekszik, a bontott meg zsákbamacska. Milyen megoldást javasolna? Válaszát előre is köszönöm: Papp Sándor





 © Karburátor2015. márc. 09. 23:37 | Válasz | #517 
Köszi. :-)

 KKK2015. márc. 08. 08:55 | Válasz | #516 
Jó az oldal,KKK

 © Karburátor2015. feb. 17. 08:36 | Válasz | #515 
Sajnos a motorkerékpár idegen Nekem.
Autó karburátorokkal foglalkoztunk.
A tünetből inkább kipufogó eltömődésre tippelnék, vagy a vezérlés területén keresném a hibát.
Ha van a kipufogón egy valamekkora furat azon át lehet tolni valamennyi kipufogó gázt, de ha többet próbálok mint pl. ez esetben padló gáznál, akkor annyira megnő az ellenállás, hogy nem fog átférni rajta és vissza tolja a karbi felé.

Ha szelepek gondoskodnak a motorban annak vezérléséről, hogy mikor kerüljön a keverék az égéstérbe akkor az lehet még hunyó, ha rezgőszelep segíti a résvezérlést akkor az.
Ezek az alkatrészek /és amik ezt mozgatják, autóknál vezérműtengely,vezérműlánc, bordás-szíj, stb. /felelősek lehetnek ha nagyobb fordulaton visszadolgozik a karbi-levegőszűrő felé.

Röviden úgy tűnik, hogy az elkészült keverék nem fér át a motor-kipufogó rendszeren, és ezért jelenik meg a légszűrőben.
Azért jó lenne egy motoros szaki-t megkérdezni.
Minden motorkerékpár szerelő egyúttal karburátor szaki is.
Ez ráadásul nem karbi problémának tűnik.
Valahol a karbi után.

 szojuz2015. feb. 16. 08:25 | Válasz | #514 
Hello! Suzuki GS 500 ikerkarburátoros mocim van, teljes gáz környékén fullad, de a benzin a légszűrő dobozban köt ki. Alacsonyabb fordulaton nincs fulladás, nincs benzin beverés sem.Érdeklődöm, lehet-e megoldás a tünetek alapján karbi szinkron, esetleg légszűrő csere? Tudnak-e ezek ilyen hibát produkálni? Üdv. G

 © Karburátor2015. feb. 15. 18:18 | Válasz | #513 
Mail ment.

 Motomacs2015. feb. 11. 13:30 | Válasz | #512 
Üdvözletem!

Van egy 1.3-as 1998-as swiftem és most már 2. éve olyan problémával küzdünk, hogy túldúsít és időszakonként olyan szintem megáll a kocsi, hogy sokáig nem is lehet elindítani. Az üa. szűrő cserélt, komplett gyújtás rendszer cserélt, szivattyú működik rendesen. Négy hibaforrásra tippelek, de nem tudom eldönteni melyik a valószínűbb: lambda szonda, besz. lev. hőm. érzékelő, fojtószelep állás érzékelő vagy a központi injektor fej? Ebben kérnék tanácsot/segítséget!
Előre is köszönöm!

 © Karburátor2015. feb. 08. 11:26 | Válasz | #511 
Azért mert valami új, még nem biztos, hogy jó.

Tudom, hogy ez rosszindulatú megközelítés, de már többször futottunk bele hasonló problémába, miszerint valami ki lett cserélve és azt feltételeztük, hogy azzal már többet nem kell foglalkozni.

Ac pumpánál az történt, hogy van egy excenter ami mozgat egy pálcikát ami löködi az AC pumpát.
Mivel az excenter (aminek mondjuk oválisnak kellene lenni) elkopott és majdnem kör alakú lett így nem igen mozdított az AC membránon,
így ALACSONY maradt a NYOMÁS az AC CSERE ELLENÉRE.

Szóval miután vissza ellenőriztük, tovább lehet lépni.

 laci2015. feb. 07. 11:59 | Válasz | #510 
Az AC pumpa két hete új,és a hiba jelenség viszont megmaradt :(

 laci2015. feb. 07. 11:55 | Válasz | #509 
Köszönöm a válaszát, utána járok a dolognak. Önszerint valamelyik vákumcső nem okozhat ilyet falslevegő miatt,amely később azért szünik meg mert lágyul a gumi cső és vissza szorul a alelazult helyére?

 © Karburátor2015. feb. 06. 19:22 | Válasz | #508 
Ennek a karburátornak a hallatán, hozzáértő karburátorosok kezdenek menekülni./Meg tudom adni a telefonszámukat :-)/
Elvileg az történik, hogy kifogy indítás után a benzin a karbiból és időbe kerül amíg az AC pumpa képes pótolni.
Ha így van akkor a gázpedál mozgatása / ilyenkor a gyorsító adagolja azt a benzint amit a főfúvókának kellene szállítani / indítás után segít helyre állítani a rendet.

Ha sikerül azt a gázpedál állást eltalálni ahol a legdúsabb a keverék az is segíthet.Olyankor fix gázzal is életben lehet tartani.
Ez nem nagy gázpedál nyitást jelent.Úgy kell tartani, hogy:

menjen benzin alapjáratról is,
(ezért is nem lehet nagy a gázadás )

menjen az átmeneti furatokból is
( ez működik mikor egy kis gázt adok és nélküle leszegényedne a keverék mivel az alapjárati rendszer kezd leállni a főfúvóka rendszer pedig még nem indult el )és ha lehet

menjen a főfúvóka rendszerről is.

Na ehhez kell az ügyesség.
Szép feladat.

És ahogy változik a külső hőmérséklet, úgy változik a motor keverék igénye hidegindításkor.
Hidegebb motor több benzint követel és ennek is utána kell menni indítás után.
Így érdekesebb.

Első tennivaló az lenne, hogy az AC pumpát kellene ellenőrizni abból a szempontból, hogy amint beindul a motor elkezdi szállítani elegendő nyomással a benzint?
Este felkötni egy benzinnyomásmérőt és reggel nézni indítás közben, után, a mutató viselkedését.
Ha indítás után rögtön felcsapódik 0,2 bar fölé mondjuk 0,3 akkor nem itt a gond.

Ha nem ez történik. Várni kell amíg kialakul valami nyomás, ami ráadásul a melegedés hatására (üzem-meleg motornál)0,2 bar alá csökken, akkor vissza ejthet az AC és azt kell javítani, vagy cserélni.

 laci2015. feb. 05. 19:36 | Válasz | #507 
Nekem olyan problémám lenne, hogy a daewoo ticom hideg indításnál beindul, felpörgeti a szívató, aztán leáll, lefullad, csak ha a gázt ügyesen tartom neki, akkor jár a motor. Pár perc múlva,miután kicsit megmelegszik a motor onnantól minden rendesen működik, van alapjárat és beindul simán. mi lehet a probléma?

 © Karburátor2015. jan. 30. 21:59 | Válasz | #506 
Mail ment.

 Papp2015. jan. 30. 17:15 | Válasz | #505 
szia karburátoros 1-es 1000-es Suzuki Swiftre milyen karburátort lehet felszerelni mert a saját karburátorja egy ipari hulladék ? előre is köszönöm

 © Karburátor2015. jan. 26. 21:52 | Válasz | #504 
Mail ment.

 Popeye2015. jan. 26. 21:31 | Válasz | #503 
Üdvözlöm!
Nekem szint úgy egy Daewoo Tico-m van mint az előttem kettővel kérdező "Suhel" nevezetű úrnak és mindenben megegyezik az autóval felmerülő probléma is! Szeretném kérni a segítségét! Köszönöm!

 © Karburátor2015. jan. 20. 16:51 | Válasz | #502 
Nem tudom.
Ha néha csöpög a benzin, azt várnám, hogy egy idő múlva állandóan csöpögjön.

Az, hogy a cső nem szakadt, az nem jelenti azt, hogy a fémcső alatta tökéletesen tömítve csatlakozik az AC testhez.

Az, hogy egy idő után eláll a csepegés még erősíti is ezt a gyanút, hiszen a melegedés hatására még dagadhat is a fémcső.

Mikor a fémcső kilazul akkor levéve róla a benzincsövet kalapáccsal finoman vissza lehet kocogtatni a helyére, /cső tengelyének irányában az AC felé/mert ki szokott mozdulni a helyéről. Ezek után persze nem biztos, hogy akár ideiglenesen is megjavul, de ez bizonyíték arra, hogy ott van a baj.
Mikor egy tökéletesen kapcsolódó fémcsövet kalapálok, akkor nem történik semmi baj.
Csak akkor mozdul meg az AC fémcsöve,/az AC felé/ mikor ki volt lazulva. Kézzel mozgatva ritkán érezni bármit is.

 © Karburátor2015. jan. 20. 16:38 | Válasz | #501 
Mail ment.

 Márk2015. jan. 18. 18:06 | Válasz | #500 
Üdvözlöm!Lenne egy olyan kérdésem,hogy Tico-nál miért van az,hogy az AC a hideginditás után mig megy a szivato kicsit csepeg a benzin valahol?A cső ne mszakadt nem, ott szivárog.Nincs ötletem.

 Suhel2015. jan. 18. 13:29 | Válasz | #499 
Üdv,
Lenne nekem egy Daewoo tico-m. Az lenne vele a problémám, hogy nagyon rossz a karburátorja, mivel alapjáraton már majdnem lefullad, rángat stb 3-as ban gurulok vele szépen, motorféknél rángat, nagyon játszadozni kell a kuplungal és az gázzal, hogy ne fulladjon le. Az lenne a kérdésem, hogy esetleg még így nem e vállaltok egy karbuártor beállítást, vagy esetleg tudtok ajánlani valakit, aki ért a régi kocsit karburátorjaihoz. Mert akárhova megyek, mindenhol elküldenek hogy ilyet nem tudnak állítani, és keressek valami öreg mestert, aki még ért ezekhez a kocsikhoz. Mostanában szörnyen magas az alapjárat, amikor hidegben indítom, de ez mindig változik valamikor normálisan magas, van amikor meg irtózatosan és úgy búg a motor mint ha mindjárt felrobbanna. Köszönöm válaszotokat!
Üdv,
Suhel

 © Karburátor2015. jan. 18. 08:05 | Válasz | #498 
Azt képzelem, hogy a szisszenő hang a fals levegő megjelenését jelzi.
Általában úgy lehet megkeresni, hogy járó motornál minden gyanús helyre nyomok valami éghető dolgot járó motor mellett. Mikor megváltozik a motor járása megvan a fals helye.
Éghető dolog mondjuk egy hidegindító spray, és nem baj ha van hozzá egy cső amivel be lehet bújni az eldugottabb helyekre is.

Abban az esetben ha az a gond, hogy amint adok egy kicsi gázt rögtön leáll és ezért nem tudom vizsgálni, akkor el kell ideiglenesen dúsítani az alapjáratot, és így megkeresni, hogy hol szív falsot.
A másik lehetőség, hogy az állító csavarral emelem az alapjáratot addig amíg el nem kezd kicsit randán járni de még nem áll le, és ilyenkor keresem a falsot. Remélem, hogy itt már egy kicsit sziszeg és így könnyebb megtalálni.

 Adam2015. jan. 17. 19:31 | Válasz | #497 
Tisztelt Karburátor
Már lejjebb írtam hogy mi a gond és most megint elkezdtem foglalkozni a dologgal, mert eddig nem volt időm. A Ticomnál az alapjáratot profin beállítottam de az a gond hogy pici gázadásra lefullad, és egy sziszegő hangot ad ki. Amúgy a kocsi elsőre indult elég hosszú állás után. Van valami ötleted a szisszenő hangra és a leállásra? Válaszodat előre is köszönöm.

 © Karburátor2015. jan. 09. 19:28 | Válasz | #496 
Egy sima nyomás mérés megteszi.

 V.2015. jan. 08. 08:56 | Válasz | #495 
Tisztelt Karburátor! Gyertya, gyújtókábelek, gyújtáselosztó ki lett cserélve. AC pumpa hang alapján működik, de lehet nem jól. Talán azt tényleg érdemes lenne beméretni.
Köszönöm szépen a válaszát.

 © Karburátor2015. jan. 07. 17:24 | Válasz | #494 
Rengeteg jó ötletem van. :-)
Ha hidegindítóval indult akkor esetleg nem kapott a motor benzint.
Ez lehet karburátor hiba /felakadt a tűszelep és nem engedte be a benzint a karburátorba/
és lehet AC pumpa hiba, /nem szállított benzint a karburátorba./
Mikor leállt és nem indult az lehet ugyanezért, lehet hogy lefagyott a karburátor, de simán lehet gyújtáshiba is.
A 15 perc járás után leáll az lehet elektromos alkatrész. Ennyi idő alatt melegedett fel annyira, hogy nem működik rendeltetés szerűen pl a trafó.
AC pumpa is minél inkább meleg, annál kevesebb benzint szállít.Itt az a jó, hogy meg lehet melegen mérni az AC nyomást és az eldönti, hogy az a baj vagy sem.

Elektromos hibánál mikor nem indul csak meg kell nézni, hogy a gyertyakábel és a gyertya között
/el kell távolítani egymástól- de mivel ráz ne puszta kézzel hanem valami szigetelt fogóval /
ha 1 cm a hézag akkor van szép kék szikra?
Ha AC rendben, szép szikra van, csak akkor érdemes a karbival foglalkozni.

 V. Márta2015. jan. 05. 11:09 | Válasz | #493 
Tisztelt Karburátor! A kérdésem a következő lenne: 1997-es, 1000-es gyártású jó állapotú suzuki swift egy ideje ha úgy gondolja nem indult. Javaslatra hideginditó karburátorba, ezután ment gond nélkül. Sajnos kb. 2 hónapja menet közben állt le és nem is volt hajlandó újra indulni egy ideig. Most pl. 2 két heti állás után egyből indult, de kb. 15 perces út után leállt. Lenne esetleg valami ötlete, hogy mi lehet a gond (ismerős szerint karburátornál lehet a gond)
Válaszát előre is köszönöm.

 © Karburátor2015. jan. 01. 17:22 | Válasz | #492 
Szívesen, hasonló jókat kívánok.

 © Karburátor2015. jan. 01. 17:21 | Válasz | #491 
A szívatós fordulatszám annál nagyobb minél jobban nyitva van a fojtószelep.
DE nem csak attól.
A pillangó szelep teljesen nyitva akkor csak a fojtószelep határoz.
Minél jobban zárva a pillangó, annál alacsonyabb a hideg indítási fordulatszám.
Elvileg a szívató működteti mind a két alkatrészt és külön állítható.

A szívató membrán a szívócső vákumról dolgozik és addig amíg a membrán mögötti rugóerőt képes legyőzni addig végállásban marad./ez a végállás persze állítható, ezen múlik mennyire lesz zárva kezdetben /
Ha jár a motor az többnyire elég a végállásban tartáshoz.

 © Karburátor2015. jan. 01. 17:06 | Válasz | #490 
https://www.google.hu/maps/@47.5407272,19.1062336,3a,19.4y,80.5h,84.23t/data=!3m4!1e1!3m2!1sap-8LvEYLTaE5G5MR5fk6g!2e0?hl=hu
Talán őket keresném.

 David2014. dec. 31. 18:13 | Válasz | #489 
Tisztelt Karburátor köszönöm az eddigi segítségét az elmúlt években, Boldog Új Évet Kívánok!!

 attila19750@freemail.hu2014. dec. 31. 17:12 | Válasz | #488 
Köszönöm válaszát egy dologgal.megint tisztában lettem . Kérdeznék még:a tico szívató pillangoszelepét indulás után kinyitja egy membrán kicsit tudakolás ellen.Ha leesik az alapjárat nagyon ennek a membránnak nem kellene visszazárnia kissé a pillangó szelepet? Boldog új esztendőt!!

 Papp2014. dec. 31. 11:25 | Válasz | #487 
Mit javasolsz?

 © Karburátor2014. dec. 31. 00:14 | Válasz | #486 
Szilikont NE!!!
Ha a vákum beszívja egy csatornába akkor eltávolíthatatlan.Lehet kidobni a karbit.

Vannak tömítés készítők itt ott, minta után meg tudják csinálni.Szerencsés esetben az lehet olcsóbb, de már futottam bele olyan készítő által gyártott tömítésbe, amit oldott a benzin.


[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől

http://karburatormuhely.extra.hu