HÍREK!!!!Sajnos 2010 Jan. 1 megszűnt a cég.Nem részletezném a problémát de nagyban közrejátszik az új zöldkártyás rendelet.Mindenkinek köszönjük, hogy minket választott a FÓRUM TOVÁBB ÉL de az alkatrész utánpótlás lehet kissé mókás lesz.Békés Boldog Karácsonyt és Sikerekben gazdag boldog új évet kívánunk mindenkinek.Karburátorszakműhely

Jótanács vezetéshez: Csak olyan gyorsan vezess, amilyen gyorsan repül az őrangyalod!

KARBURÁTOR-ÚJPEST

Nyitva Tartás

H-P 8-17 ig

Szombat,vasárnap:ZÁRVA

Telefon: 06/1 360-08-18

ZÖLDKÁRTYA ÚJPEST

Címünk:Budapest 1041 Kiss János U 4/a

Karburátor Szakműhely Újpest   >>   Fórum   >>   Jó tanácsok
Néhány jó fogás

Név:

E-mail cím:




 [ikonok]  [kép]
Hozzászólás:

Listázás időrendben


 © Karburátor2014. ápr. 16. 21:53 | Válasz | #405 
Mail ment.

 Nicker2014. ápr. 15. 13:36 | Válasz | #404 
Üdvözlöm Mester!

Solex 31 PICT 3 karburátor beállítással kapcsolatban érdeklődnék, hogy kit lehetne keresni? A kereskedelemben kapható minőségi felújítókészleten már túl vagyunk. Sajnos ahogy kezd bemelegedni,30-40 mp után leáll (ahogy a felső fojtószelep kezd nyitni. Viszont ha lehúzom a "+"-ot róla (részben nyitott állapot) akkor van alapjárat, igaz távol áll a szép és kiegyensúlyozottól. Sajnos AFR-t nem tudok nézni, maximum a gyertya képe tud árulkodni a szerintem igen dús üzemről.
Tudna tanácsot adni kit (esetleg Önt)lehetne ez ügyben felkeresni?

Köszönettel:
Nicker

 © Karburátor2014. ápr. 09. 09:43 | Válasz | #403 
Ha valóban cserélni kell, akkor gondolom az lehet a baj, hogy lóg a fojtószelep tengely.
Mellette annyi falsot szív, hogy nem lehet beállítani.
Mivel ezt lehet érezni/kis gázt adni és oldalra megmozgatni/ezért jól össze lehet hasonlítani két karbit anélkül, hogy fel kellene szerelni és beállítani.
Mivel az új karburátorok nehezen beszerezhetőek és drágák is, először bontóban próbálkoznék, és ha nem lenne bátorságom összehasonlítani a sajátommal a lehetséges másikat, akkor rábíznám egy szerelőre , hogy válasszon Nekem egy használhatót.

 Fejes2014. ápr. 08. 19:48 | Válasz | #402 

Tisztelt Karburátor Mester! Nekem egy Daewoo Tico-m van, és nálam az a hibajelenség, hogy nincsen alapjárat. Ha leveszem a lábamat a gázról, leáll a motor. Eddig két szerelő műhelyben volt, mind két helyen karbi cserét ajánlottak. Esetleg meg tudná mondani, hogy hol érdemes beszerezni tico karbit?

 © Karburátor2014. márc. 17. 13:29 | Válasz | #401 
"Akkor félő, hogy hozzáértőhöz kell fordulni. :-) "
A tömény rosszindulat.
Igazából tényleg klasszul el lehet veszni ilyen problémáknál a szokásos kézi műszerekkel.

De van egy jó hírem.
Vannak diagnosztikai készülékek /néhány százezer forintért/amiket direkt erre találtak ki.
A szervizben persze nem egy autón szeretnék behozni az árát,kb. 3000-5000 ft. alkalmanként.
A szerelő felkötözi és megkérdezi tőle mi a baj.És meg fogja mondani.
Persze a szerelőnek értenie kell mit mond a műszer mert néha egy kicsit félrevezető tud lenni de hát azért kezelik az ilyet szakemberek /többnyire/.
Nem akkora baj, ha jó híre van annak aki megnézi.
Számít.

 Erlich Réka2014. márc. 16. 16:42 | Válasz | #400 
Apukám nézi, autóvillamossági szerelő és mégsem érti már a problémát :D

De köszönöm a segítséget!!

 © Karburátor2014. márc. 16. 16:35 | Válasz | #399 
Akkor félő, hogy hozzáértőhöz kell fordulni. :-)
A jeladó nincsen eltalálva, vagy a helye.
Persze azért mert új, nem feltétlenül jó a jeladó.

Általában nem egy hőmérő / jeladó / van a motoron.
Külön szokott lenni ami a számítógépnek mondja a hőmérsékletet/ legalább két vezetékes /,
és van külön egy másik ami a műszerfalnak./ide elég 1 vezeték is /

Ezt azonban aki autóvillamossággal foglalkozik, jobban tudja, hogy melyik típusváltozatnál mit hol találni.Valaki aki barátságban van az autóvillamossággal, vagy motordiagnosztikával nézze meg.Ő rakosgasson jeladót addig amíg a műszer nem mutat korrektül, Ő keresse meg, hogy az hogy lehet, hogy minden jó csak a végeredmény nem.

 Erlich Réka2014. márc. 15. 10:57 | Válasz | #398 
Hőfokmérő óra úgy működik ha testet rakunk rá, de úgy, hogy a vízhőmérséklet szabályzó jeladóra van rakva így nem...(és már új jeladó van benne, ki lett cserélve).

 © Karburátor2014. márc. 15. 10:25 | Válasz | #397 
Mivel a hőmérő / az egyik /mondja meg a szívatónak, hogy hideg van, ha az a gyanú, hogy nem működik jól akkor teszt vagy csere.

 Erlich Réka2014. márc. 14. 19:47 | Válasz | #396 
Daewoo Tico ('98-as) kocsink van, és olyan problémánk, hogy:
az automata szívató nem enged vissza és állandóan pörög a motor! Ennek van e köze esetleg a vízhőmérséklet szabályzóhoz (és a hőfokmérő óra sem működik)?
Mi lenne a teendők ez esetben???

Előre is köszönöm!

(Email.cím: erlich.reka69@gmail.com )

 © Karburátor2014. márc. 03. 21:40 | Válasz | #395 
Tankba friss benzin?
Helyette egy literes edényből kapná a friss benzint az AC?
AC nyomás rendben van?
Tűszelep, úszó könnyen jár?

 Orosz Attila2014. márc. 03. 12:12 | Válasz | #394 
T. Szakműhely! Van egy 97-es Tico ami állt több mint 1 évet. Be is döglött benne az üa. szépen. Szétszedtem a karbit, kimostam, de nem akar indulni igy sem. Ha öntök a karbiba üa-t., akkor jár a motor, de az ac hiába nyomja az anyagot onnan nem igazán indul, csak nagy sokszoros gáz adásra jár a motor de akkor is alig alig. Mit lehet vele tenni?

 © Karburátor2014. feb. 27. 21:24 | Válasz | #393 
Mail ment.

 Mátyás Judit2014. feb. 27. 09:29 | Válasz | #392 
Tisztelt Karburátor Mester! Tico karburátorral van problémám. Javasolna valamit kihez/hova forduljak? hálás köszönettel, üdvözlettel

 © Karburátor2014. feb. 27. 09:15 | Válasz | #391 
Jó lenne egy nyomásmérőt felkötni az AC pumpára és megnézni mi újság indítás után,leállás után.

 Kőhegyi József2014. feb. 26. 12:15 | Válasz | #390 
Üdvözletem! Tico SX (1997)Hidegen jól indul, kb.300 méter megtétele után rángat, leáll. Beindítani nem lehet.Ha a Benzinpuma után a vezetéket megbontom, majd vissza teszem, rendbe jön! Mit lehet tenni? Köszönöm válaszát.

 © Karburátor2014. feb. 25. 09:18 | Válasz | #389 
Mail ment.

 Molnár2014. feb. 25. 09:04 | Válasz | #388 
Tisztelt Mester!1998-as Tico karburátort szeretnék javíttatni,vagy venni. A motor alapjáraton leáll,vagy nagyon felpörög, a szerelő szerint cserélni kell a karburátort. Kérem segítsen!

 © Karburátor2014. feb. 21. 23:41 | Válasz | #387 
Kezdetben ki kellene takarítani az alapjárati fúvókát,úszóházat.Ha ez kevés, lehet tovább menni.

 Krisztián2014. feb. 21. 18:25 | Válasz | #386 
Üdv! Nekem is Daewoo Tico-m van, és nálam is az a hibajelenség, hogy nincsen alapjárat. Ha leveszem a lábamat a gázról, leáll a motor. Van valami mód a javítására? Válaszát előre is köszönöm!

 © Karburátor2014. feb. 20. 15:32 | Válasz | #385 
Mail ment.

 Uhlarik Zsolt2014. feb. 19. 17:32 | Válasz | #384 
Üdv.Nekem is az a gondom hogy nincs alapjárat és nehezen ejti a fordulatot.Köszi.

 © Karburátor2014. feb. 18. 18:11 | Válasz | #383 
Mail ment.

 Gaspar Ferenc2014. feb. 18. 14:17 | Válasz | #382 
Tisztelt karburátor mester.nekem is a tico karburátorral vagy az automata szívatóval van gondom,tudna ajánlani egy műhelyet?vagy vmi segítséget?köszönöm

 © Karburátor2014. feb. 14. 13:13 | Válasz | #381 
Mail ment.

 Galauner János2014. feb. 14. 12:40 | Válasz | #380 
Tisztelt Karburátor mester!
Ugyan olyan problémával küzdök mint Erdősi Józsefné. Kérem segítsen. Köszönettel.

 © Karburátor2014. jan. 05. 20:38 | Válasz | #379 
Mail ment.

 Erdősi Józsefné2014. jan. 04. 09:28 | Válasz | #378 
Üdv! Boldog Új Évet!
Ajánlott Ön egy karburátor javító műhelyt, de sajnos nem javítanak tico karburátort.Sajnos változatlanul leáll ha leveszem a lábam a gázról és rángat is. Mit tanácsol mit tegyek? Köszönöm a válaszát. Szép napot Margo

 © Karburátor2013. dec. 25. 12:59 | Válasz | #377 
Mail ment.

 Barna2013. dec. 25. 10:21 | Válasz | #376 
Tisztelt uram
Nekem az volna a gondom a Deewo Tico SX -el , hogy az alapjárat állandóan magas nagyon pörög a motor . Már próbáltam az alapjáraton állítani de nem változik semmit . Mit lehet vele csinálni ? Ja igen ami a karburátorhoz megy egy vezeték abból az egyik elvan szakadva. ( mi a szerepe a vezetéknek ?)barna61@gmail.com -ra küldje a választ ha megkérhetem.
Köszönöm a válaszát.

 Pilisi2013. dec. 24. 23:10 | Válasz | #375 
Önnek is kellemes ünnepeket, és köszönöm az eddigi önzetlen segítségét.

 © Karburátor2013. dec. 24. 15:47 | Válasz | #374 
Ha már eddig sikerült eljutniuk, lehet reménykedni.Kellemes ünnepeket.

 Pilisi2013. dec. 24. 14:37 | Válasz | #373 
Az autó szervízbe került, mert nem volt rá időm. A srác azt mondta az úszóházat telenyomja benzinnel, ezért túl dús a keverék. Túszelep pedig jónak néz ki, mert asztalon zár, de a kocsiba telenyomja...Nyomás probléma, vagy visszafolyó ág dugulás? Meglátjuk begbírkóznak e vele, mert nem nagyon látnak ilyeneket mostanában:)

 © Karburátor2013. dec. 21. 20:32 | Válasz | #372 
Jó lenne egyből ráhibázni,de ha nem, akkor még lesznek ötleteim.

 Pilisi István2013. dec. 21. 14:08 | Válasz | #371 
Rendben meg fogom nézni.Köszönöm

 © Karburátor2013. dec. 21. 09:40 | Válasz | #370 
Igazából csak azt kellene megnézni, hogy a furatot kézzel befogva, megjavul-e az autó alapjárata.
Ha igen ott a gond, ha nem máshol keresendő.
Ha valóban ott a gond akkor keresünk lelőhelyet,/vagy egyszerűen be kell stoppolni a furatot/ és a lelőhellyel tisztázzuk a membrán nevét, mert sajna az ahány ház...

 Pilisi István2013. dec. 20. 22:25 | Válasz | #369 
Értem. Azt a membránt, hogy hívják? Eddig csak S120-as karburátorral volt dolgom. Ott alapjárati mágnes szelep volt. Ez is hasonló funkciót lát el? Visszatérve az automata szívatóra, nem vagyok biztos benne, hogy melegen leveszi. Nem tudtam üzemmelegre melegíteni a motort, hogy megnézzem. De akkor azt a membránt is meg fogom nézni. Köszönöm.

 © Karburátor2013. dec. 20. 08:21 | Válasz | #368 
Úgy tűnik a szívató rendben van.A fogazott íves retesz a felmelegedési periódusban elmozdul=nem ott áll hidegen mint melegen.Ha nem így lenne akkor a hidegen zárt pillangó szelep melegen nem lenne nyitva.
Az autó menetirányában elöl van egy nagy membrán.Kézzel belenyúlva a karburátor torokba a membrán közepével szemben kitapinthatóan, van egy ceruza keresztmetszetű furat.Ennek alapjáraton zárva kellene lennie.
Ha meleg a motor,nincsen alapjárat, akkor ezt a lyukat kézzel befogva megjavulhat.
Ha így van, ezt a membránt kell cserélni.

 Pilisi István2013. dec. 19. 17:16 | Válasz | #367 
T.szakértő!
Daewoo tico karburátor problémám van. Hidegen jól indul, de ahogy melegszik egy kicsit, elkezd rángatni, mintha fulladozna, majd végleg megszűnik az alapjárat. A kocsi megy, jól húz, de alapjárat nincs. Meleg motoron a karburátor oldalán levő íves-fogas tengelynek jól sejtem, hogy el kéne mozdulnia? Az vezérli a szivató folytó-szelepet? Mit kellene cserélni, mi szokott rossz lenni az automata szivatónál? Válaszát előre is köszönöm. (istvan.pilisi@gmail.com)

 © Karburátor2013. dec. 14. 18:47 | Válasz | #366 
Mail ment.

 Ferkes2013. dec. 13. 22:01 | Válasz | #365 
Érdeklődnék. Lenne egy 2 literes benzines ford transit 1979-es. Elméletileg karbi problémája van, azon belül valami pillangó szelep. Az autó menet közben leáll és újra indúl ha kicsit gyorsabban megyek 20nál. Azt szeretném tudni hogy fel lehet javítani a karburátorját vagy jobban járnék egy másikkal. Ha lehet javítani akkor hová érdemes elküldeni, ha meg nem akkor hol lehetne venni ehez a kis bedfordhoz. Választ előre is köszönöm. email: ferkes0406@freemail.hu

 © Karburátor2013. dec. 12. 17:05 | Válasz | #364 
Ami elektronika az okozhat, így a gyújtó modul is.Alkatrészek utálják a melegedést, de hamar visszahülnek

 Andi772013. dec. 12. 14:33 | Válasz | #363 
változó mikor áll meg, benzinszűrő cserélve lett meg a benzinpumpa,gyújtás trafó is. gondol egyet és leáll a motor aztán újra lehet indítani. Gyújtásmodúl okozhat ilyen problémát?

 Andi772013. dec. 12. 14:33 | Válasz | #362 
változó mikor áll meg, benzinszűrő cserélve lett meg a benzinpumpa,gyújtás trafó is. gondol egyet és leáll a motor aztán újra lehet indítani. Gyújtásmodúl okozhat ilyen problémát?

 © Karburátor2013. dec. 12. 13:55 | Válasz | #361 
Mennyi idő amíg megáll?
Csak addig megy amíg a szívató rajta van?

Eddig úgy tűnik mintha a benzin fogyna ki egy eltömődött benzinszűrő miatt.
Egy kis benzinszűrő található ahol bemegy a benzin a karburátorba, a tűszelep előtt, például az.

 Andi772013. dec. 12. 12:28 | Válasz | #360 
cserélve lett:olaj,olaj és benzinszűrő,gyújtástrafó és benzin pumpa eddig.

 Andi772013. dec. 12. 10:23 | Válasz | #359 
gáznyomás közben is sajnos :-(

 © Karburátor2013. dec. 12. 09:34 | Válasz | #358 
Gázpedál nyomás közben is leáll, vagy csak alapjáratról?

 Andi772013. dec. 11. 20:17 | Válasz | #357 
Van egy Ticóm és az lenne a gondja,hogy menet közben leáll a motorja,újra indítom és megy tovább,mi lehet a gondja?

 © Karburátor2013. dec. 03. 11:09 | Válasz | #356 
http://aprod.hu/hirdetes/daewoo-tico-karburator-elado-ID1Bm33.html
Ezen a képen baloldalt egy 3 szögletű membrán ami a legmagasabban van.

 © Karburátor2013. dec. 03. 10:59 | Válasz | #355 
Mikor szegény a keverék a hidegindításhoz akkor szokott így viselkedni.

 © Karburátor2013. dec. 03. 10:58 | Válasz | #354 
Képet nem tudnál?

 zocsi2013. dec. 02. 11:08 | Válasz | #353 
Hol találom a Daewoo tico karburátoron a szivató membránt?

 Dávid2013. nov. 30. 11:51 | Válasz | #352 
Daewoo tico 0.8 sx motorja hidegen csak sokszori (2-3) próbálkozásra indul. Melegen pöcre. Ha beindul a szivató rendesen pörgeti a motort, az alapjárat is 2-3 perc múlva normális. Mi lehet a hiba?

 vadi2013. nov. 28. 06:12 | Válasz | #351 
szia lenne 1érdésem. suzuki swift karburátoros 1.0 oldalába bevan süjesztve egy állitócsavar amit ha ki be tekergetek egy lapitott réz lemez a vége a đőlésszögén és a és a hoszán változik ahogy tekerem úgy látam mintha a gyorsitó fúvoka spricelése változik milyen szögben esik rá a benzin változtatna ennek mi a szerepe remélem le tudtam érthetöen írni amúgy vákumos karbi

 © Karburátor2013. nov. 26. 12:53 | Válasz | #350 
A leírás alapján újra ki kellene takarítani a karburátor + az AC pumpát.
Fel kellene szerelni egy benzinszűrőt a benzincsőbe (pár száz forintos kis, többnyire átlátszó, henger alakú műanyag doboz,két végén egy egy kis csővel. Ez jön a benzincsőbe)
Kis szerencsével most tovább jó lesz.

 Krászi Dávid2013. nov. 25. 19:38 | Válasz | #349 
üdv segítséget szeretnék kérni egy daewoo ticoval kapcsolatban az autómata szivatója nem működik rendesen hidegen beindítom felpörög leáll ujraindítom megintfelpörög és elkezd dadogni meg ingadozni az alapjárat megint leáll ismét ujraindítom és utánna már ó lessz nem áll lre de viszont dadog a szivató pillangószelep rugója erős és az autó melegen egy bizonyos ponton fullad 1centimétert lenyomom a pedált és fullad az autó ha továb nyomon már megyen rendesen ez nagyon rossz mert széjjelrángatya az autót mi lehet a fulás oka?vákumcsöveket kicseréltem de nem vagyok biztos benne hogy jó hejjen vannak volt mikor szétszedtem a karbit kipucoltam és 1 hétig jó volt nem fult utána megint elkezte mi lehet a baj? köszönöm a választ.

 © Karburátor2013. nov. 22. 18:01 | Válasz | #348 
A szívató membránt érdemes lenne megnézni ha kezdetben feketén füstöl a kipufogón.
Lyukas lehet.

 zocsi2013. nov. 21. 10:45 | Válasz | #347 
Hello,van egy daewoo ticom,aminek hidegindításnál nem pörög fel a motorja ahogy kellene,pár percig gázadással járatni kell,h.le ne álljon.Mi lehet a probléma?

 © Karburátor2013. nov. 20. 18:34 | Válasz | #346 
Mail ment.

 Donaldkacsa2013. nov. 20. 12:27 | Válasz | #345 
Üdvözletem! Daewoo Ticom van és az lenne a problémája, hogy hideg indításnál felpörög, majd lefullad. Ha felmelegedett alapjárat jó, menet közben rángat. Tudna ajánlani egy jó szerelőt? Segítségét előre is köszönöm!

 © Karburátor2013. nov. 15. 17:31 | Válasz | #344 
Nem igazán látom a képen, de a kézzel tekerhető műanyag fejű csavar, az alapjárat állító csavar .
(ez nyitja zárja a fojtószelepet-és ezzel az alapjárati fordulatot lehet állítani.)
A keverék állító csavar a karburátor talpban van.
Kerestem jobb képet a karburátorról, de nem találtam.

 © Karburátor2013. nov. 15. 17:26 | Válasz | #343 
Ha a szívató rajta marad akkor szokott ilyeneket csinálni.Meg kellene nézni, hogy melegen a szívató rajta van-e.

 vadi782013. nov. 14. 17:27 | Válasz | #342 
segitcség amit georg tett föl képet év elején olyan karbiról van szó jól látható rajta a müanyag csavar a membránnál az mit állithat

 vadi782013. nov. 13. 17:28 | Válasz | #341 
szia kérdésem még anyi lenne hogy levegő benzi állitó csavar hol található 1.0 91 évjáratú eredeti japán suzuki swiften vákumcső az van anyi. Hátul találtam egy csavart a karbin bal oldalt de ha azt csavargatom valami membránt mozgat és emelkedik az alapjárat viszont találtam egy félig becsavart csavart ami a karburátor házban találtató középtáj az öntvényben.

 Kismaxi2013. nov. 13. 14:39 | Válasz | #340 
Üdv 1991-es suzuki swift 1.0 3 hengeres.Indítás után az alapjárat az egekbe szökik. Nem igazán akar lentébb menni még melegen sem. Mit tegyek?

 © Karburátor2013. nov. 07. 11:07 | Válasz | #339 
Innen nézve a szívató membránt kellene ellenőrizni.
Úgy tűnik sok benzint kap a motor hidegen.
Ha a pillangószelep zárva van hidegindítás közben, az rendben van.(persze egy kicsit ilyenkor is csapkod)

Amint beindult a motor kissé meg kell nyílnia.
Ez levett levegőszűrő fedél mellett ellenőrizhető=látható.
Úgy tűnik az a baj, hogy nem nyílik meg eléggé.
Ennek a nyitásnak a felelőse, a szívatómembrán.

Ha valóban így van akkor meg lehet próbálni kézzel segíteni a hidegen járás közben kissé nyitni a pillangó szelepet,fel fog pörögni a motor,és elmúlik az összes tünet.

 vadi782013. nov. 06. 08:31 | Válasz | #338 
!
1991 Suzuki Swift még a japán 3hengeres,karburátoros szgk.
Hidegindítás esetén a Suzuki szerviz egyszeri gázpedál benyomást javasolt.Ez évekig rendben működött télen-nyáron.
Ez a 3.-ik tél,hogy kb. +10 fok alatti hőmérséklet esetén reggeli hidegindításkor a motor alacsony ford.számon egyenetlenül,pöfögve,füstölve indul.Kb 2-3 perc múlva lassan felpörög és közepes fordulatszámon egyenletesen működik.Ezután napközben normálisan indul.
Tavaly -10 fok-nál 10-szer kellett pumpálni,hogy beinduljon. mi lehet a baj az autómata szivatón lett állitva de nem segitett rajta

 © Karburátor2013. nov. 01. 18:29 | Válasz | #337 
Mail ment.

 Erdősi Józsefné2013. nov. 01. 15:11 | Válasz | #336 
Üdvözlöm! Az én Ticom is leáll ha leveszem a lábam a gázról, és rángat is. Két szerelő nézte meg mindketten azt mondták hogy karburátor csere.Próbálták az alapjárat állítással de nem sikerült, ön mit javasol?

 © Karburátor2013. okt. 06. 18:23 | Válasz | #335 
Remélem csak lecsúszott egy vákumcső.

 trinell2013. okt. 06. 12:56 | Válasz | #334 
Köszönöm az infót Még ma átnézem.

 © Karburátor2013. okt. 05. 10:35 | Válasz | #333 
Látszólag szegény a keverék.Előfordul, hogy vákumcső esik le,reped ki,membrán szakad át,vagy egyszerűen fellazul a karburátor, és ezért szív valahol egy kis + levegőt.Jó volna megtalálni, ha van ilyen fals levegő szívás.

 trinell2013. okt. 03. 09:27 | Válasz | #332 
Daewoo tico 0.8 sx motorja hidegen csak sokszori (4-5) próbálkozásra indul. Melegen pöcre. Ha beindul a szivató rendesen pörgeti a motort, az alapjárat is 2-3 perc múlva normális. Mi lehet a hiba?

 © Karburátor2013. szept. 19. 07:57 | Válasz | #331 
Mail ment.

 Benke Kálmán2013. szept. 18. 16:33 | Válasz | #330 
Tisztelt Uram! Daewoo Tico karburátorához keresek alkatrészt. Katalógusa 69 oldal 41és 42-es alkatrész. Kétvezetékes tán mágnesszelep 3 csavarral levéve, alatta rugó és egy tengelyen membrán ami tömítés is, valamint a tengelyen egy másik gumi alkatrész. No ez a két gumi dolog biztos elmállott. Itt vagyok Újpesten.Tudna segíteni legalább alkatrész ügyben? Köszönettel Benke Kálmán 06-20-9420310, benke.kalman@upcmail.hu

 © Karburátor2013. aug. 05. 10:02 | Válasz | #329 
Menni fog az.

 Harduplanfor2013. aug. 03. 10:06 | Válasz | #328 
Ok! Batorsag,testveriseg, szerelhetoseg:) Vettem egy torxkeszletet, es remelem megbirkozom a feladattal.

 © Karburátor2013. aug. 02. 22:22 | Válasz | #327 
Bátorság. :)

 Harduplanfor2013. aug. 01. 13:30 | Válasz | #326 
Ty! Keresni fogom oket, amennyiben le tudom szerelni a karbit egyedul. soha nem nyultam ilyen szerkezethez, ezert kicsit parazom tole.


[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől

http://karburatormuhely.extra.hu