A www.itmedia.sk weboldal hivatalos fóruma
FIGYELEM, a fórumra jelenleg nem lehet írni, mivel az sgforum.hu meg fog szűnni év végén.
Az egész fórumot elmentettük, és folyamatban van az új fórum felépítése a saját weboldalunkon.
CSAK OLVASHATÓ, HAMAROSAN MIGRÁLJUK --- IT Media fórum   >>   Fórum   >>   Előrendelés
Az előrendeléses rendszerrel kapcsolatot kérdések, kérések

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © r3dy212014. márc. 20. 11:35 | Válasz | #33 
Üdv.

MediaRange BluRay BD-R 4x (1 layer) *Printable* 25cake (IT6962)

Lemez mikorra várható?

 © nor2012. jún. 13. 20:07 | Válasz | #32 
A memoriakartyak arzuhanasa amugy most meg fog allni, kinaban mar emelkednek az arak, a kingston jelenleg beszuntette az akcios kiszorast, szoval egy ideig most nem lesz tovabbi arcsokkenes, sot, valoszinu emelkedni fognak az arak.

 © nor2012. jún. 13. 20:06 | Válasz | #31 
ha most elorendelesbe veteted, mert valami hianyzik, es kesobb elfogy a kingston ami most van, akkor mar nem tudjuk ezt az arat garantalni ...

 © kobold2012. jún. 13. 19:38 | Válasz | #30 
Előrendelt terméknek az számít, ami jelenleg nincs raktáron? Pl a most akciós Kingstonok azok vagy más raktáron levő nem készlet erejéig termék ára az maradna?

 © speedbor2012. jún. 13. 10:52 | Válasz | #29 
Ha több mint 5% emelkedik bármely előrendelt termék ára, akkor annak az árváltozását érvényesítjük feléd, de ebben az esetben le lehet mondani az adott termék rendelését.
Amúgy jelenleg memória kártyákra nem várható áremelkedés.
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © kobold2012. jún. 13. 10:42 | Válasz | #28 
Hali!

Ha rendelek most pl 25db akciós Kingston memkarit 850ft-ért (és még mást is), de előrerendelnék emellé még mást is. Akkor ha megjön az előrerendelt termék is, a 25 memkari a jelenlegi áron számítódna fel és az előrendelt annyin amennyin szerepel vagy drágábban ha min 5%-al nőtt a beszerzési ára. Jól mondom?

 © MZperY2011. feb. 19. 18:03 | Válasz | #27 
Kösz!

 © nor2011. feb. 19. 14:48 | Válasz | #26 
Igen, kb. errol van szo.

 © MZperY2011. feb. 18. 15:33 | Válasz | #25 
Kösz!
Jól értem: ha hétfőn rendelek 5% kedvezménnyel (ha lesz kupon), akkor az előzőre marad a -8%, az újra -5% és egy szállítási díjért eljön? Így nagyon baráti lenne.

 © nor2011. feb. 18. 13:32 | Válasz | #24 
A kupon csak keddig ervenyes, ha utana adsz le rendelest, az csak kulon rendelesbe mehet, amit a termekek megerkeztekor osszesitunk, de az arakat nem szamoltatjuk ujra.
A szallitast viszont a vegso ar alapjan szamoljuk.

 © MZperY2011. feb. 18. 12:45 | Válasz | #23 
Szia Nor!

Rendeltem kedden cuccot, ami előrendelésbe ment. (A 3-ból 1 hiányzott, én kértem, hogy akkor az egész előrendelt legyen, nem sürgős a másik 2 sem, 1 hetet tudok várni.)

Írtad, hogy lehet mellé rendelni még. A keddi ment 8% kedvezménnyel, hétfőn, ha olyat küldtök, 5%-ossal lehet mellé tetetni valamit, vagy borul a kedvezmény, csak olcsóbb lesz a szállítás?

 © kleinguru2011. feb. 16. 18:19 | Válasz | #22 
Még 1x sem kaptam smst a GLStől:(
Csönget, nem vagyok kinn 10 sec, már a szomszéd jön be, hogy hol vagyunk mert a futár menne...

Mondom várjál már, mert még mindig nem kaptam sms értesítőt...

 © emerte2011. feb. 16. 12:32 | Válasz | #21 
Az igaz, én sem tudom mit szólt volna, ha megkérem, várja már meg amíg kibontom és átnézem a csomagot. Ez min. 5 perc lett volna.
Bár lehet ezentúl úgy fogom, ezt előre közlöm vele, és ha húzza a száját nem kap borravalót, ha mosolyog, több megy a zsebébe :)

 © uns972011. feb. 16. 08:38 | Válasz | #20 
Az atombiztos csomagolas oke, csak az a baj, mire kibontanad a csomagot addigra a GLS futar mar 2 cimmel odebb jar. Aztan ugye ilyenkor meg az sincs hogy itt panaszkodhat az ember, mivel a GLS fuggetlen ceg, ami naluk veszik el azert itt hiaba reklamal a vevo...

 © emerte2011. feb. 16. 08:00 | Válasz | #19 
"inkabb rendel a konkurenciatol"
Lassan ugye már onnan sem...

Nekem szerencsére nem volt még gondom a GLS-sel, leszámítva hogy egyszer csak csöngetett, sms nélkül. Szóval gyors, az árú atombiztosan becsomagolva, felhozza emeletre, nem kell még az utcára sem kilépnem!

 © nor2011. feb. 16. 05:00 | Válasz | #18 
Megfer, termeszetesen.
2 opcio van, vagy probalunk olyan koltsegeket fenntartani amit ki tudunk fizetni, vagy megszunik a ceg, ez a nagy helyzet ...
Ha meg megemelnenk a kiszallitasi dijakat az emlitett mertekre, hogy realisan fedezze a koltsegeket, akkor meg mindenki sirna hogy dragak vagyunk, es inkabb rendel a konkurenciatol "mert ott a GLS mar masnap kihozza olcsobban"

Ugye, nem kell felemlegetnem hogy mennyi panasz volt a lassu kiszallitasbol meg par honapja amikor csak sajat futarunk volt.

Aztan a sajat futarral is elofordult olyan hogy "veletlen" a csomagolasnal meg megvolt egy pendrive, de a vevovel nem akarta atvenni, majd amikor a vevo MEGIS atvetette, akkor kiderult hogy jeeee, hianyzik.
Pedig a vevonek azt mondta a futar, hogy "KINYITOTTAM, HOGY NE KELLJEN VELE ITT BAJLODNI, ATNEZTEM, MEG VAN MINDEN!" ...

Aztan amikor a vevo szamonkerte a gyereket hogy miert nincs benne a pendrive, akkor siman a kezebe adta az arat, hogy "jol van, nem tudom mi tortent, de akkor ne fizesd ki" ...
Es ha a vevo nem szol, akkor sose derul ki.
(Ugye az ara megvolt, mivel mastol mar beszedte ...)

Akarmilyen futar jon, addig nem megy el amig nem neztuk at az arut egyebkent.
Nem erdekel hogy GLS vagy egy 40 tonnas kamion aminek rohannia kell dovabb a kovetkezo cimre, addig sehova, amig nem vesszuk at az arut.
Ertsd: addig 1) NEM FIZETUNK 2) NEM IRUNK ALA SEMMIT

Ezt ajanlom mindnekinek, mert sajnos az emberek ilyenek ...

 © elistvan2011. feb. 15. 17:56 | Válasz | #17 
Kösz az infót. Elmondom a történetet röviden: Barátnőm melóhelyére rendeltem mert én nem voltam idehaza és azt gondoltam az a biztosabb átvétel szempontjából. A futár pedig lerakta pénzt felmar ás go. Mikor barátnőm telefonált, hogy menjek a cuccért akkor mondta, hogy mi volt. Szerinted miért panaszkodok? Ja, és ugye rendeléskor be lehet állítani, hogy melyik futárral kéred a szállítást. Ergó, legközelebb figyelmesebb leszek.

 © uns972011. feb. 15. 17:24 | Válasz | #16 
Ket dolog, nem is ide kellene irnom, DE

sajnos a GLS-es szallitas eleg sok problemat jelent (tudom, a szar helyzet rakenyszeritett benneteket), megkockaztatom tobb a kara mint a haszna. Miert is ?

1, irtad anno, 50 Ft/sms-t szamlaz a GLS feletek azert hogy ertesitsen minket a kuldemenyekrol. Egy darab SMS erkezett eddig, az is UTOLAG toluk.

2, a csomagatnezos tema... szerinted a GLS-es futar TENYLEG fog varni mig valaki atnez egy csomagot es megbizonyosodik, hogy az van benne amit rendelt valamint hogy az sertetlen ? Alomvilag. Beadja, lovet leperkal, es elhuz a fenebe. A multkor meg arra sem volt hajlando hogy visszamenjen a kocsihoz es elhozza a kezi atvevo keszuleket hogy alairjam, azt mondta majd o menet kozbe alairja es rendbe is van... :) Nem bantom a GLS-t, olyan amilyen, oke, nem egy Fedex, DHL vagy barmi, ahol a GLS arainal kozel 5x-or tobbe faj egy kuldes, de en magam is azon rimankodom, hogy rendeles eseten csak a ti sajat futarotok jojjon, mert a GLS egy lutri, fene sem tudja mikor jon, euros fizetes megoldhatatlan, stb, stb...

bocsanat, hogy ide kontarkodtam ezzel, de gondoltam megfer itt is. :)

 © nor2011. feb. 15. 16:38 | Válasz | #15 
GLS futár probléma: ezt CSAK a GLS-nek tudod jelezni, nekünk mondhatod, de mi a GLS-el számolunk el ...

Ha nem jelezted rögtön, akár nekünk, akár a GLS-nek, miből gondolod hogy BÁRKI is visszaadja neked azt a 700 forintot?
Így utólag már mindenki azt mond amit akar ...

Mind a CD, mind a DVD fóliás.
Ha "bele volt hányva", az annyit jelent, hogy a GLS nem figyelt rá és szállítás közben megsérült.

Nálunk, ha esetleg megsérül a fólia, akkor ingyen hengert adunk mellé, (átrakjuk hengerben) és lefóliázzuk kiküldés előtt.

Ilyen esetben a helyszínen kárjegyzőkönyvet kell felvetetni, ami alapján a GLS megtéríti a kárt.
Ha ilyen nem történt, mert nem nézted át (saját érdeked, és MINDENKIT kérünk erre FOLYAMATOSAN hogy tegye meg!!!) --- akkor az a te károd.

Saját futár --- olyan helyre megy csak ami gazdaságos.
B opció, garantált saját futárral kézbesítés:
Tarifa 20 euró, ingyenes szállítási határ 200 euró.

Ez hamarosan fent lesz az oldalon is, mint választható opció.
A) futárcég, saját vagy GLS --- normál tarifa
B) GLS - normál tarifa
C) csak saját futár --- emelt tarifa

Tudod, napi 15-20 címre embert fizetni, kocsit fenntartani, 360 forintos gázolajat tankolni, és elkocsikázni 6-700 km-t máshogy nem éri meg.
tehát A) kapod GLS-el másnap
B) kapod saját futárral ugyanazért a pénzért, 2-3-4 hét alatt (!!!), mert csak úgy jönne össze elegendő cím hogy meg is érje kivinni
C) felszámoljuk a kiszállítás költségeit és visszük a csomagot 1-3 naon belül.

Bizony, mocskos kapitalista világot élünk, és nem fogunk hitelt felvenni majd csődbemenni csak azért mert az olyan jó lenne neked ...

A 150 darab amiről beszélsz, ha melletted még 10-15 ember ugyanúgy félrerakat, igenis belecsúszik az ezres tételekbe.

És ha már egyszer bukunk egy lemezen, hadd engedtessen már meg, hogy odaadjuk az első készpénzes ajánlatra, és nem tartogatjuk ...

* ez alól kivételt képeznek azok az akciók, ahol a hírlevélben kiküldésre kerül hogy AMÍG A KÉSZLET TART, illetve 5%-nál nagyobb beszerzési ár eltérés esetén is módosítjuk az árat, ám ezesetben a vevő díjmentesen elállhat a vásárlástól.

Akkor ezt olvasd el jól, ugyanis ez kint van az oldalon amióta van előrendelés.
És olvasd el a hírlevelet is amit kaptál.

 © elistvan2011. feb. 15. 15:05 | Válasz | #14 
Rendeltem 400 ricohot 200 cd-t 100 omega fs dvd-r-t 10dl-t 1 pendriveot meg egy memókártyát, Ja és csak a hiányzó 100 lemez nem volt épp készleten csak előrendelhető volt, holott abból ami volt meg 400-at rendeltem. Tehát jóval a nagyobb része volt szállítható. Ráadásul 1. a GLS futár 700Ft ot nem adott vissza. 21300 volt kb a rendelés végösszege és 22-t fizettem. 100-200 még oké de ez pofátlanság. Ráadásul saját futárt kértem nem is GLS-t. Arról nem is szólva, hogy a lemez ki volt bontva a mind a dvd mind a cd a gyári 100-as fóliából holott 1x100 meg 2x100 kellett és nem bontott tétel. Kinyitom a dobozt erre, ott van benne belehányva a fele. Eddig ez nem volt jellemző rátok, pedig már pár éve tőletek rendelek!

 © elistvan2011. feb. 15. 14:59 | Válasz | #13 
Tudom, hogy kapitalista világot élünk és a pénz mindenek felett, de mindössze 150 darabról lett volna szó, nem 4-5000-ről az már más tészta. Illetve ezt az opciót hölgy nem közölte a telefonba. Vagy azt, hogy akkor miért nem rendelek mást ami azonnal szállítható?

 © nor2011. feb. 15. 13:10 | Válasz | #12 
Az előrendelés, ha az egész előrendelésbe ment, annyit jelent, hogy tudunk a vételi szándékról.
Akciós termékeknél nem tartogatjuk a termékeket, hanem kiadjuk amint tudjuk annak aki először fizet érte.
(főleg ha egy ilyen, bukóra értékesített termékről van szó)

Mint írtam, foglalásba lehet rakatni a meglévő részt, de csak 1 napig.
Gondolhatod, hogy ha 15 forintot bukunk egy 45 forintos bekerárú lemezen, akkor nem fogjuk valakinek félretenni a még meglévő 4-5000 darabot esetenként, hogy utána a köv. héten esetleg közölje hogy mégse kell, amialatt pedig eladhattuk volna másnak ...

Ez a rendszer most még új, és még nem szokta meg a telefonos, valóban szólhatott volna, mivel erre felhívtuk a figyelmét, de elfelejtette.
Ezért elnézésedet kérem.

 © elistvan2011. feb. 15. 07:18 | Válasz | #11 
Tegnap visszahívtak hogy az akciós Ricoh lemezből nem tudtok 400 helyett csak 250-et szállítani. Akkor miért van az előrendelés ha az ember nem tudja összevárni egy neki kell de még készleten nem lévő termékkel? Vagy akkor rendelésnél a hölgy figyelmeztethetett volna, hogy válasszak mást ami hamarabb megjön mert akkor hamarabb tudnak szállítani.

 © elistvan2011. feb. 09. 07:00 | Válasz | #10 
Így világos, köszi. Kaptam mailt a rendelés összesítéséről, az alapján megkapom egyben az egészet mikor megjön a maradék.

 © nor2011. feb. 09. 05:53 | Válasz | #9 
Igazából azért adjuk bukóra a lemezeket, hogy megszüntessük a tételt, kiáruljuk az egészet, tehát ilyen esetekben nem igazán szoktunk félrerakni semmit ...
Nem miattad, de mások miatt, akik "jaj ez is kéne, az is kéne, jaj még várjatok, még 2 nap, még 1 hét, jaj, tudodmit? inkább nem is kell" ...

 © nor2011. feb. 09. 05:46 | Válasz | #8 
Ami előrendelésbe megy, az nem kerül le készletről foglalásba.
Azt lehet kérni hogy hagyjuk foglalásban 1 napig azt a terméket ami készleten van, hogy biztosan megjöjjön, olyan esetben, amikor épp érkezik a másik amit rendeltek.
Viszont érthető okokból hetekig nem fogunk a polcon tartogatni többezer lemezt amit el is adhatnánk ...

A te esetedben az a megoldás hogy kéred hogy hagyjuk foglalásban a meglévő részt, mivel a freestyle lemezeket most fogjuk rendelni, és holnap kapjuk meg elvileg.

 © elistvan2011. feb. 08. 19:45 | Válasz | #7 
Tehát akkor én rendeltem ebből a ricoh lemezből ami most akciós 400-at meg 200 omega freestyle-t ami most előrendelős mert nincs készleten. Magyarán amiért a ricoh kifutó termék ezért nem fogom megkapni ezen az akciós áron ha összevárom a hiányzó 200 lemezzel? ma reggel adtam le a rendelést.

 © uns972011. feb. 08. 15:53 | Válasz | #6 
Igy mar oke, csak ez eddig nem volt ismert szamomra... :)

 © nor2011. feb. 08. 15:17 | Válasz | #5 
Azt elfelejtettem ide beírni, hogy a KIFUTÓ termékek, illetve az AMÍG A KÉSZLET TART akciók kivételt képeznek az árgarancia alól, illetve amennyiben a beszerzési ár 5%-nál jobban eltér a rendeléskor leadott legutóbbi ártól, úgy ezt érvényesítjük mi is az árban, ám ezesetben ingyen lehet töröltetni a megrendelést amennyiben nem felel meg az ár.
(És IGEN, amennyiben OLCSÓBB lett idő közben, akkor IS változtatunk az áron!)

Amúgy ugye azt sokan nem látják, hogy amikor akció váltás van, és valaki rendelt még az előző heti akció alatt valamit, ami a következő héten akciós lett, de valamiért nem tudtuk véglegesíteni a rendelését és átcsúszott a következő ciklusra, át szoktuk írni az árakat az olcsóbb árra ...

 © nor2011. feb. 08. 15:13 | Válasz | #4 
B opció hogy az egész rendelést előrendelésbe rakatja, és akkor kapja meg egybe amikor minden van amit kért. (ez ugye egyenlő az "összevárással", csak nem kell vele foglalkoznia a vevőnek)

Gondolhatjátok, hogy nem fogunk 1500 forint GLS díjat "pacsira" kifizetni mert lemaradt 200 darab papírtok valakinek és szerette volna ...

Viszont ha rendel még mellé amikor megjött az előrendelése, és eléri az ingyenességet, akkor ugye ingyen megkapja ...

Tehát nem azonnal kell elvinni a 100 papírtokot teljes szállítási díj mellett, ugye ez viszont a fordított irányba is egyértelmű ...

 © uns972011. feb. 08. 12:27 | Válasz | #3 
Ugy veszem ki, hogy igen. Es sajnos - bar ertheto miert - de ez szerintem egy nagy baj. Igy inkabb akinek nem SOS osszevarja a cuccot, mert azert 2 szallitast kifizetni nem olcso, foleg ha ket kisebb (egy kicsi normal + egy kicsi elorendelt) rendelese van.

 © emerte2011. feb. 08. 12:08 | Válasz | #2 
Jól hangzik.
És mikor megjöttek az előrendelt termékek akkor arra újabb szállítási díj jön?

 © nor2011. feb. 08. 11:38 | Válasz | #1 
Mint ahogy azt a hírlevélben is kiküldtük, mostantól lehetőség van előrendelés leadására is a weboldalon.
Ez annyit jelent, hogy a nemrég elfogyott termékeket meg lehet rendelni a legutóbbi áron, illetve az éppen aktuális akciós áron, beleértve a kupon kódot is, majd amikor megérkezik, azzal az árral fogjuk szállítani, amit a rendeléskor számolt a rendszer.

Az előrendelés átfutási ideje jó esetben 1-2 nap, átlag 3-5 munkanap, ritkán vásárolt termékek esetében 2-3 hét.

Előrendelést úgy is lehet leadni, hogy egybe egy normál rendeléssel, ezesetben a hiányzó termékek előrendelésbe kerülnek.
Ennek előnye, hogy az előrendelés és a leadott rendelés együttes értéke alapján számoljuk ki az árkategóriát.
A szállítási díjat ezesetben értelemszerűen a rögtön kiszállított termékek ára alapján számoljuk, viszont az árakat a kedvezmények figyelembevételével.

Az előrendelést díjmentesen lehet stornózni a leadása utáni 24 órán belül (e-mail értesítést is küldünk erről), illetve 20 nap után, amennyiben még nem tudtuk leszállítani.

Azonban e közti idő alatt, amennyiben már megrendeltük a terméket, a szabvány stornó díjat számoljuk fel az előrendelés visszamondására.


Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől

Figyelem! Ez nem egy kötetlen fórum, alapvetöen a cégünk vevőinek tartjuk fent, hogy egyszerübben tudjunk segítséget nyújtani ha felmerül valamilyen kérdés.
A fórumon a hétköznapi etikai szabályok érvényesek alapvetöen, de mielött hozzászólna valamelyik témához, vagy kérdezne, mindenképpen olvassa el a fórum szabályzatot!