A www.itmedia.sk weboldal hivatalos fóruma
FIGYELEM, a fórumra jelenleg nem lehet írni, mivel az sgforum.hu meg fog szűnni év végén.
Az egész fórumot elmentettük, és folyamatban van az új fórum felépítése a saját weboldalunkon.
CSAK OLVASHATÓ, HAMAROSAN MIGRÁLJUK --- IT Media fórum   >>   Fórum   >>   WebShop
A webshoppal kapcsolatos észrevételek, kérések, ötletek

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © nor2014. aug. 12. 15:17 | Válasz | #42 
A mai napon (Augusztus 12) este 8-tól előreláthatóan éjfélig szerver karbantartást fogunk végezni, ami idő alatt a weboldalunk nem lesz elérhető.
A kellemetlenségért előre is elnézést kérünk.

 © jameskaa2014. júl. 16. 15:32 | Válasz | #41 
Köszi!

 © speedbor2014. jún. 30. 14:50 | Válasz | #40 
ITT
először leiratkozol a régivel
azután feliratkozol az újjal
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © jameskaa2014. jún. 30. 14:31 | Válasz | #39 
Szia!
Megváltozott az e-mail címem, hol tudom átírni,h továbbra is kapjam a kedvezmény kupont?
Köszi..

 © free®2013. nov. 29. 01:36 | Válasz | #38 
Hmm, most nálam is megy, érdekes. Nem tudom mi volt, de lehetséges hogy megjavult. :)
Hardwarez :)

 © speedbor2013. nov. 25. 17:53 | Válasz | #37 
nekem az említett 2 terméket gond nélkül belerakta egy kosárba, sőt meg is tudtam rendelni.
Hogy pontosan mi lehet a probléma azt nem tudom, talán ha nor erre jár tud rá válaszolni
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © free®2013. nov. 25. 17:07 | Válasz | #36 
Bocsánat, hogy megint zargatlak titeket, de felfedeztem egy nagyon bosszantó hibát, ami gondolom nektek a rendszerben van.
Történetesen, akartam jó pár dolgot rendelni, vettem is fel a termékeket sorban, errre látom, hogy új kosárba tett pár darabot, egyből Internet Explorer hibára gyanakodtam, próbáltam Firefox-al is, de annál is ugyan ez lett az eredmény. Tehát például, ha az IT1137, és az IT9292 kódú két terméket beleakarom rakni egy kosárba, azt semmi féle képpen nem engedi, de több terméknél is van így.
Ha nem a rendszerrel van gond, vagy csak nálam jelenik meg a hiba, akkor szerintetek mi lehet nálam a bibi?
Hardwarez :)

 © nor2013. szept. 24. 10:23 | Válasz | #35 
Hetfo hajnal 3-kor lett kikuldve a hirlevel, az automata feldolgozassal amugy elfogadja a rendszer ejfelig ha olyat rendelsz ami keszleten van, es a telefonszamodat ismeri mar a rendszer, illetve az utolso rendelesed nem volt storno.

 © FECO79392013. szept. 23. 21:45 | Válasz | #34 
Az szerintem is jó lenne ha hamarabb ki lenne küldve, mert sokan már elmennek melózni korán és csak 4 után érnek haza ........ na akkor a kuponkód már csak annyit ér mint halottnak a csók!

 © free®2013. szept. 23. 16:35 | Válasz | #33 
Majd legközelebb, mivel kuponkód már nem érvényes... Mellesleg megjegyezném, nem lehetne legalább előző nap este kiküldeni az akciókat, még ha nem is érvényes még akkor?
Én speciel jobban ráérek este összerakni a rendelést, és szerintem vannak páran, akik napközben melóznak.
Hardwarez :)

 © speedbor2013. szept. 23. 16:07 | Válasz | #32 
mar megy, az internet szolgáltatónknál volt a hiba
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © free®2013. szept. 23. 15:35 | Válasz | #31 
Valami bibi van az oldallal, sehogyan nem akar bejönni, éppen rendelnék, már van bent pár dolog a kosárban, de meghalt az egész, csak tölt... :(
Hardwarez :)

 © nor2012. aug. 24. 12:30 | Válasz | #30 
Figyelem, Augusztus 24-én a délutáni órákban költöztetjük a webszervert, ezért átmenetileg nem lesz elérhető az oldal pár órán keresztül, illetve utána még akadhatnak címfeloldási nehézségek pár órán keresztül, egyes szolgáltatók ügyfelei esetében akár 1 napon keresztül is.
Ezalatt az idő alatt a gépet a 95.140.34.99 IP címmel lehet majd elérni ideiglenesen.

 © nor2012. aug. 17. 21:44 | Válasz | #29 
A hitelesitesre mar ki van tobb dolog is talalva, csak meg nem volt idom (igen, nekem) megvaloszitani, ehhez elso korben az uj weboldal lesz szukseges, ami viszont nem egy 2 napos munka ...
A szam amirol hivunk, egy specialis sim, aminek a szamat nem szandekozzuk kirakni publiusnak, jo okunk van ra.
A jovoben lehet hogy atterunk VOIP rendszerre, mivel most mar eleg kedvezo ajanlatokat lehet talalni a neten.
Akkor pedig fogalmam sincs hogy mit fog kiirni a telefonod, de szerintem tuti nem a mi szamunkat ...
Nalunk is mezei telefon van amugy, mivel egy telefon eleg a visszaigazolasra amiota online a rendeles felvetel, de mint irtam, ezt a telefonszamot nem szandekozunk senkinek sem az "orrara kotni".

Koszonjuk az eszreveteled, sok dolgot ugyanugy latunk, csak a megvalositas nem annyira egyszeru es gyors sajnos mint ahogy azt egy kivulallo latja, de dolgozunk rajta.
(pl. en is ugy tervezem hogy rendeles leadaskor alapbol a visszaigazolas EMAIL alapu, es lehessen kerni SMS-t vagy TELEFON hivast)
de ehhez mar kell egy autentikacio hogy az adott vevo tenyleg letezik.

Szerencsere nem sok kamu megrendeles erkezik be hozzank, mivel eleg egyertelmuve van teve hogy nem fogadjuk el csak ugy a kamu rendeleseket.
Olyan igy is elofordul hogy valaki nem veszi at a csomagot, de ez 500 csomagonkent 1, akit utana fekete listara rakunk, es tobbet vagy nem rendel, vagy kifizeti a 2000 forintos storno dijat. (ami amugy a tenyleges kontseg egy stornos csomag eseteben amit mar pl. csomagpontra kikuldtunk)


 © Tamy2012. aug. 17. 13:31 | Válasz | #28 
Tudom, hogy sokan tartanak az előreutalástól, de mint opció meggondolandó szerintem. Persze abban van igazság, hogy külföldre már macerás. A bankkártyás fizetést épp a költségek miatt nem említettem, sokan emiatt nem vezetik be, de részemről oké. Esetleg PayPal, bár idehaza ez sincs elterjedve, és úgy tudom az eladónak ez sem olcsó, de úgy gondolom a jövő az elektronikus fizetésé. Aki meg módosítani akar valamit, az maga is tud jelentkezni, ha fontos neki. Azt is értem, hogy a futárszolgálat viselkedése nem a ti saratok, de ha tudom, hogy holnap átadjátok neki a csomagom, akkor már tudok számítani rá, hogy holnap esetleg már meg is kapom. Valahol szerintem mindenki örül neki ha gyors a kiszállítás, csak tudjak róla. Igaz ez még mindig sokkal jobb, mint ami régen volt, az ember minden nap készenlétben állt, hogy mikor csörög a saját futárotok, hogy 5 perc múlva az átadóponton van, a város túlsó végén. Szóval látom én a fejlődést, csak néhány dolgot furcsának találok. A hitelesítés még egyszer rendben van, de minden alkalommal? És miért kell rejtett számról? Ha azt akarjátok elkerülni, hogy azon a számon hívjon valaki, akkor le kell tiltani az összes bejövő hívást. Ezt egy mezei telefonon is be lehet állítani, gondolom nálatok meg valamilyen telefonközpont van.

 © speedbor2012. aug. 17. 09:29 | Válasz | #27 
ahol tulajdonképpen az van elismételve, amit amúgy is tud minden megrendelő,
evvel kapcsoaltban annyit, hogy a legtöbb ember lusta elolvasni a tájékoztatót, tehát nem tudja...

Hangsúlyozom, probáltam érdemben válaszolni a felvetéseidre, köszönjük az észrevételeket, probálunk fejlődni a jövőben is.
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © speedbor2012. aug. 17. 09:14 | Válasz | #26 
A telefonos visszaigazolast felvalthatna az sms regisztracio, hiszen ennek a visszaigazolasnak az a lenyege, hogy a telefonszam valoban elerheto-e.
es valoban a megrendeloe. Amugy sokan orulnek annak, hogy visszaigazolaskor meg tudjak modositania kiszallitas modjat, esetlegesen az eltelt idoben "szolt a haver, hogy kellene neki is egy 16-os pen" tipusu modositasok is lehetsegesek. Valamint elorendelt termek helyett gyakran tudunk keszletrol ajanlani megfelelo cseretermeket.
Tervezzuk ezen rendszer reszben torteno atalakitasat.
Az eloreutalassal egyetlen problema, hogy draga, mivel a cegunk szlovakiai, es igy maris lassu es hosszadalmas, valamint koltseges nemzetkozi utalasrol beszelunk. Tudjuk, hogy lehet nyitni magyarorszagi bankszamlat is. De szerintem ertheto okokbol nem szeretnenk mindent a magyar kormany orrara kotni...hiszen a NAV folyamatosan figyeli meg az átlag ember banki forgalmat is...Bankkartyas fizetesen gondolkodunk meg, majd meglatjuk mi sul ki belole.
A pickpackpontok tobsegen szerencsere van mód bankkartyas fizetesre, ami egyik fel szamara sem jelent plusz koltseget.

A szállítás előtti nap délután (este) gondolom már tudjátok, hogy másnap átadjátok a futárnak a csomagom, ha akkor jönne egy e-mail (vagy sms), hogy másnap érkezik a csomag, könnyebb lenne készülni rá (legyen aki átveszi

erre annyit tudok mondani, hogy attol meg, hogy tolunk elment a csomag, meg nem jelenti, hogy te masnap megkapod, sajnos a futarcegek ilyesmit nem garantalnak, ez egyedul pesti kiszallitasnal lenne jelenleg megoldhato, ott pedig ritkabbak is a tevedesek es a problemak, mivel rendzserunk minden esetben reggel 8-kor kuldi az sms-t es az azert eleg koran van ahhoz, hogy meg lehessen otthon hagyni penzt stb. valamint ha megsem tudja atvenni aznap az ember, vagy esetleg masik nem tul tavoli cimen, akkor be tud telefonalni kozponti szamainkra, es igyekszunk megoldani a dolgot. Sajnos a futarszolgalatok sajat eletet elnek, es sajat sms-t kuldenek, aminek a tartalmaavl oszinten szolva nem is vagyok teljesen tisztaban
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © uns972012. aug. 17. 08:43 | Válasz | #25 
A futarszolgalatos SMS-rol nem a ceg tehet, szamtalan esetben le lett irva hogy onnantol hogy a kezukbol kimegy a csomag mar a futarszolgalat "sara" hogy mikor jon az sms es abba mi van igerve stb. Sajnos az "ekkor jott az sms es arrol szolt hogy ekkor es akkor jon a cucc, kozbe meg a futar maskor erkezik mint amirol az sms szol" az mindennapos dolog, maguk a futarok is elismerik mi a szitu. (ez a Sprinter futarra vonatkozik, GLS es sajat futar mas tema, de az dragabb is)

Telefonos visszaigazolas meg mindig a megbizhatobb formaja a kamu rendelesek kiszuresenek szerintem. Elore utalni meg nem tudom hanyan fognak, de az emberek tobbsege odzkodik az elore fizetestol meg akkor is ha ezzel olcsobba es biztonsagosabba vallna a vasarlas. Persze lehetne ezt a fizetesi modot forszirozni (en is szivesen utalnak elore, es ha meg az Euros fizetes is megoldhato lenne...) de a helyi pickpack pontokkal sok ember elete lett konyebb, ertem ugy, hogy azoke akiknek helyben a varosban van pick pack pont.

 © Tamy2012. aug. 16. 21:35 | Válasz | #24 
A weboldallal nincs bajom, bár értelemszerűen arról csak az átalakítás után tudok érdemben nyilatkozni, hogy jobb-e az új, mint a régi. Viszont a rendelés folyamatában már régóta foglalkoztat néhány dolog: Egy internetes áruház esetén nem igazán érzem létjogosultságát a telefonos visszaigazolásnak, ahol tulajdonképpen az van elismételve, amit amúgy is tud minden megrendelő, hogy mekkora értékben rendelt, illetve, hogy 5 munkanap a szállítási határidő. Pontos dátumot úgysem tud mondani, ami persze érthető is, de ennek meg semmi értelme, csak pénzkidobás nektek (illetve nekünk). A visszaigazoló e-mail viszont jöhetne automatikusan a rendelés elküldése után, abban meg benne van minden. A telefonnal a másik gondom a letiltott szám. Ezeket többnyire elvből nem veszem fel (és sokan mások sem), mivel többségében valamilyen biztosító, hitel,... egyéb átverős cég van a vonal túloldalán. Persze ha rendelést adok le nálatok, olyankor felveszem, mert számítok rá. Ha ennek csupán a hitelesítés a lényege, akkor remélhetőleg a regisztrálással ez okafogyottá válik majd. Persze az utánvétes szállításban mindig van rizikó, de attól még mert telefonon rábólintok szállításkor még simán megtehetem, hogy nem veszem fel a telefont, tehát sok értelmét nem látom. Részemről mondjuk az előreutalást is támogatnám, kényelmesebb, és innentől fogva nektek sem kérdés, hogy átveszem-e a rendelésem:) A szállítás előtti nap délután (este) gondolom már tudjátok, hogy másnap átadjátok a futárnak a csomagom, ha akkor jönne egy e-mail (vagy sms), hogy másnap érkezik a csomag, könnyebb lenne készülni rá (legyen aki átveszi, és fizetni is tudjon). Ma pl. reggel kaptam egy sms-t (amikor már elmentem hazulról), hogy holnap érkezik a csomagom, majd pár órával később hív a futár, hogy egy perc múlva itt van a ház előtt. Még jó, hogy számítottam rá, és hagytam itthon pénzt rá.

Fentieket építő jellegű kritikának szántam, remélve, hogy a jövőben javítva lesznek ezek a hibák, kéretik nem megsértődni rajta. Összességében elégedett vagyok, és látom az évek során történt rengeteg fejlődést:)

 © nor2012. aug. 15. 17:09 | Válasz | #23 
Nem csak a regisztrációt tervezzük, hanem az egész weboldal felújítását.

 © speedbor2012. aug. 14. 18:12 | Válasz | #22 
tervezzük, csak épp időhiányában még nincs kész.
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © Tamy2012. aug. 13. 22:18 | Válasz | #21 
Sziasztok!

Nem tervezitek bevezetni a regisztrációt? Akár mint opció, nem feltétlen kötelező jelleggel. Így nem kéne minden rendeléskor megadni az összes elérhetőséget, maximum ha változik.

 © nor2012. ápr. 13. 03:37 | Válasz | #20 
Valamiert szorakozik a szerver, es neha ujraindul, olyankor nem elerheto 1-2 oraig is neha. Valoszinu ujabb karbantartas fog jonni valamikor hamarosan.

 © waxaxa2012. ápr. 12. 18:39 | Válasz | #19 
Hi! Nem érem el a honlapot. Mi a helyzet most?

 © emerte2011. júl. 26. 11:52 | Válasz | #18 
futár jött 10-kor, sms 11.30 után :)

 © emerte2011. júl. 26. 07:46 | Válasz | #17 
hopp, nekem sem jött mail, de a kisasszony véglegesítette telón, így remélem azért minden oké lesz.

 © tekla732011. júl. 25. 20:52 | Válasz | #16 
Üdv.
Érdeklődöm hogy a ma rendelésemről miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt?Eddig mindig gond nélkül megjött!Ettől függetlenül érvényes lehet a megrendelésem?
Üdv.

 © levis42010. dec. 09. 16:40 | Válasz | #15 
Igen, megbeszéltük!

 © nor2010. dec. 09. 13:03 | Válasz | #14 
Ugye ma mar lebeszeltetek telefonon.
Megneztem a levelet amit atkuldtek nekem, es olvashatatlan volt.
(osszeborult az egesz, mivel HTML-t masoltal be)

ha a nagyker@itmedia.sk-ra kuldted volna kozvelten, akkor hamarabb is tudtam volna vele foglalkozni mondjuk tegnap.

De amugy ilyen esetben foglalasban kell hagyatni es egyedi arajanlatot kerni ra (megjegyzes), ez a leggyorsabb es legbiztosabb megoldas.

 © levis42010. dec. 08. 22:09 | Válasz | #13 
Ma sem kaptam egyedi árra ajánlatot!!!!!!!!!!!!!!!!

Hétfő óta várok rá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mi legyen?
Kb 200.000-nél tartok a megrendelésnél.
Meddig várjak?

Üdv. levis4

 © nor2010. dec. 08. 14:17 | Válasz | #12 
igen, egyedi arat en adok, en pedig 06-07 nem voltam gepkozelben.
majd ma megnezem a leveleimet ...

 © levis42010. dec. 08. 13:02 | Válasz | #11 
Egyedi ár felől érdeklődtem "H 2010.12.06. 19:33" keltezésű mailban! :(

 © nor2010. dec. 08. 10:58 | Válasz | #10 
mindenkepp telefonszam alapjan be tudnak azonositani, telefonaljal be.

 © free®2010. dec. 08. 10:43 | Válasz | #9 
Akkor én leszek az egyik, volt már rá sajn példa, pedig egész nap velem volt a teló, és kb fél óránként néztem, hogy térerő legyen.
Az megoldás, hogy felhívom én a hölgyeket?
csak nem tudom így be tudnak azonosítani?
Hardwarez :)

 © nor2010. dec. 08. 09:55 | Válasz | #8 
mindenkeppen.
ha a telefonszam jo es elerheto vagy.
tegnap kb. 9 ember rendelese maradt bent, mivel nem tudtuk felhivni telefonon egesz nap ...

 © nor2010. dec. 08. 09:54 | Válasz | #7 
megvalaszoljuk, belathato idon belul, amennyiben meg is kapjuk ...

 © free®2010. dec. 08. 09:11 | Válasz | #6 
Ne haragudjatok hogy megkérdezem, de ugye visszaszoktátok hívni az ügyfelet a rendelés véglegesítésére, ugye?
Csak azért kérdem, mert tegnap dél körüli rendelésem miatt még nem hívtatok.
Hardwarez :)

 © levis42010. dec. 07. 19:46 | Válasz | #5 
'info@itmedia.sk'

Én azt szeretném, ha az erre a mail címre küldött leveleket meg is válaszolnátok, belátható időn belül.

Köszönöm.

 © free®2010. dec. 07. 19:24 | Válasz | #4 
Nekem is lenne egy észrevételem:
Szerintem is jobb így hogy részletesebben lehet megadni rendelésnél az infókat, viszont az szerintem jó volt, hogy volt egy hivatkozási kód rendelésnél, esetleg, ha probléma akadna.
Hardwarez :)

 © kleinguru2010. nov. 02. 18:41 | Válasz | #3 
Gratula!

Végre nem küldi el "automatikusan" a rendelést, ha rányomok a checkboxra:)!

Osztom az előttem író véleményét, ami a módosításokat illeti, ha van rá lehetőség, akkor azt az 1 órát ki kellene tolni:)!

Esetleg lehetne csinálni valami regisztrációs rendszert, ahova bejelentkezek (1x kitöltöm az adataim) és rendelek, esetleg üzletileg jobban követhető 1-1 vevő vásárlás stb ha a rendszer ezt is tudja.
Ami miatt ez jó lenne - Lehetne extra kedvezményeket adni az egyes gyakran vásárló vevőknek (nyilván itt a mennyiség is közrejátszik) :R!

A fenti regisztrációval kapcsolatban pedig egy "rendes" (ez is jó), de mondjuk ph szerű fórumot is lehet relatív könnyen összedobni:)!

Jah és semmiképp ne legyen a webshop a szokásos megjelenésű (lásd ipon), nekem tetszik ez az egyedi struktúra.

Az is jó lenne, ha látszanának azok a termékek amik éppen nincsenek raktáron, de várhatóan lesz belőlük:R!

Így hirtelen ennyi:R!
Sok sikert a munkához!

 © emerte2010. nov. 02. 15:20 | Válasz | #2 
Bátorkodom kezdeni.

Nekem tetszik az új rendszer, hogy mindenhol házhoz jöttök, és hogy a kosárnál kiírja mennyi lesz a szállítási díj, ha pedig sokallom, akkor rendelek még valamit, és látom hogy változik :)
Remek a hírleveles kupon is, gondolom sokan élnek vele. Ezt is bele lehetne kalkulálni a végösszeg számításba? Csak ne landolna még mindig a hírlevél a freemail spam mappában. 2-3 hete volt egy, ami nem akadt fennt, nem tudom miért.

Ötleteim:

- sokszor van, hogy kosárba teszek valamit, de még nem adom le a rendelést, mert várok egy terméket, ami pl. a héten érkezik. Mire megjön és megrendelhetném valamelyik korábban kosárba tett termék fogyott el.. Lehetne-e email értesítő ha valamely kosárba tett termék vészesen fogy, és ha biztosra akarok menni, akkor még aznap rendeljek? :-)
Persze ehhez valamilyen belépés kéne, hogy tudja a rendszer, ki vagyok.

- van, hogy rendelek, visszaigazolják, de módosítani már csak 1 órán belül lehet. Ezt lehetne-e rugalmasabban kezelni? Volt már hogy délelőtt rendeltem, és du. szólt egy haver, hogy ez meg az kéne. Miért ne lehetne ezt hozzácsapni még a rendeléshez? Így lehet hogy várhat egy hónapot a következőig. Értem én, hogy véglegesítés után elindítjátok a pakolást, csomagolást. És hogyha aznap még 10x módosítanám, akkor 10 csomag lenne. Jól látom? OK. Mondjuk 1 módosítás beleférhetne a kiszállítás előtti napig! Ez szerintem nem olyan nagy megterhelés, viszont plusz vásárlás.. Vagy: rendelek egy nap, másnap reggel még nem jön sms, tehát ma biztos nem hozzák, viszont egy ügyfelem kért dolgokat, amit megint rendelnék tőletek. Meg is tenném azonnal, hisz tudom, hogy leghamarabb csak holnap jön a futár, viszont ez eddig újabb szállítási díjat jelentett. Ezen lehetne-e változtatni? Esetleg 50%-os szállítási díj? Kompenzálva az új csomagolással járó munkát..
Hiszen benzinköltségben ugye nem lesz több.

Gondolom megyeszékhelyeken nem terveztek átvételi csomagpontokat. Attól még álmodozom :)

Sok sikert!

 © nor2010. nov. 02. 11:26 | Válasz | #1 
Azért indítom ezt a topicot, mivel a webshop át lesz gyökeresen alakítva valószinü elég hamar, így kikérném a véleményeteket, hogy mit szeretnétek, mi jó a mostaniban, mit változtatnátok, stb.

Illetve arra kérnélek titeket hogy mostani módosított rendelésleadási rendszerrel kapcsolatban írjátok meg a véleményeteket.


Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől

Figyelem! Ez nem egy kötetlen fórum, alapvetöen a cégünk vevőinek tartjuk fent, hogy egyszerübben tudjunk segítséget nyújtani ha felmerül valamilyen kérdés.
A fórumon a hétköznapi etikai szabályok érvényesek alapvetöen, de mielött hozzászólna valamelyik témához, vagy kérdezne, mindenképpen olvassa el a fórum szabályzatot!