A www.itmedia.sk weboldal hivatalos fóruma
FIGYELEM, a fórumra jelenleg nem lehet írni, mivel az sgforum.hu meg fog szűnni év végén.
Az egész fórumot elmentettük, és folyamatban van az új fórum felépítése a saját weboldalunkon.
CSAK OLVASHATÓ, HAMAROSAN MIGRÁLJUK --- IT Media fórum   >>   Fórum   >>   Garancia
Garanciális Feltételek !

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © nor2016. aug. 15. 13:07 | Válasz | #1778 
Nem, a booster minimum annyit ad le, ha épp nem üzemel a boost mód.
Egyébként többet.
Milyen feszültséget adott a bemenetre ?

A végállás pontosan mit jelentett? már kattogott ?


 © bgfxxl2016. aug. 13. 13:30 | Válasz | #1777 
Köszönöm. Végállástól végállásig tekertem.
Ettől függetlenül egy booster áramkörből nem jöhet ki ugyanakkora feszültség, mint ami bemegy.

 © nor2016. júl. 31. 17:26 | Válasz | #1776 
a garancia@itmedia.sk -ra kell megírni a problémát és küldjük a címet.

A potin mennyi lett csavarva ?
csak mert ez nem sima potméter hanem helikális, hogy finoman be lehessen állítani, épp ezért 10-20-100 fordulatra is szükség lehet.

 © bgfxxl2016. júl. 29. 10:22 | Válasz | #1775 
érdeklődöm, hogy milyen címre kell visszaküldeni a garanciális termékeket?

 © bgfxxl2016. júl. 29. 10:21 | Válasz | #1774 
ugyanebből a típusból vásároltam éni 5db-ot.
~4V-is LiIon (Samsung18650) akkuval ugyanaz jön ki, mint ami bemegy. Potira nincs változás.
mind az 5db ugyanilyen.

 © nor2016. ápr. 29. 07:59 | Válasz | #1773 
Egyébként meg kell nézni hogy elindul-e maga az eszköz
a chip lábain meg kell mérni milyen feszültségek vannak

Mennyi a bemeneti feszültség amúgy ?
Elektro kérdést a nor@itmedia.sk -ra lehet küldeni, amint tudok, válaszolok ...

 © nor2016. ápr. 29. 07:56 | Válasz | #1772 
Ha hibás a termék, akkor vissza kell küldeni bevizsgálásra, garancia@itmedia.sk

Ha sürgős a kérdés, akkor info@itmedia.sk -ra kell írni, nem a fórumra, mivel a fórumot nem olvassuk minden nap, mert nincs rajta jelentős forgalom !

 © herman József2016. ápr. 28. 18:46 | Válasz | #1771 
Tisztelt ITMedia!
Nincs idő válaszolni?

 © herman József2016. ápr. 25. 20:42 | Válasz | #1770 
Tisztelt Cím! Ez év ápr.13-án vásároltam 1db DC-DC Voltage BOOST Convertert IN 2....24V to 5-28V out 2A 50W. Nos ez nem működik. Ami bemegy az jön ki belőle de tekergethetem én ezt nem szabályoz a kimeneten semmit. Mi a teendőm?

 © speedbor2016. ápr. 13. 11:17 | Válasz | #1769 
Rendben
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © Berci7772016. ápr. 12. 08:45 | Válasz | #1768 
Tisztelt ITmedia!

Bár az említett első értesítést nem kaptam meg, örülök a pozitív fejleménynek.
A felajánlott 2 megoldási lehetőség közül a termék cseréjét fogom kérni a meghibásodottal azonosra. A csere pendrive-ot a Podmaniczky utcai csomagponton szeretném átvenni.

Üdvözlettel:
Bartos Gyula

 © speedbor2016. ápr. 11. 16:58 | Válasz | #1767 
Tisztelt Uram!

a termék bevizsgálása már sokkal korábban megtörtént. erről akkor értesítést is küldtünk, amit most ismét megtettünk.
Amennyiben máskor hasonló problémája van jelezze központi számunkon munkaidőben, és azonnal utána nézünk.
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © Berci7772016. ápr. 09. 19:42 | Válasz | #1766 
Tisztelt ITmedia!

Szeretném idézni a gmail-en keresztül a garancia@itmedia.sk email címre küldött
2016 Feb.2-i 4. levelemet!!!

T. Garanicális Ügyfélszolgálat,

Csaknem KÉT hónapja küldtem vissza Önöknek bevizsgálásra a vásárolt
Kingston USB 3.0 32GB *DTI G4* (IT9422) pendrive-omat!!!!!!!!!!!
Nagyon szeretnék már válszat kapni a vizsgálat eredményéről és a
hogyan továbbot illetően!!!!!!!!

Üdvözlettel:
Bartos Gyula

ESETLEG VÁRHATÓ VÉGRE VALAMI FEJLEMÉNY AZ ÜGYBEN, VAGY CSAK SIMÁN SE PÉNZ, SE ESZKÖZ???

 © speedbor2016. márc. 11. 09:30 | Válasz | #1765 
Pont tegnap voltunk a postán, megérkezett, bevizsgálás folyamatban,majd értesítünk e-mailben az eredményről.
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © dezodor2016. márc. 09. 10:06 | Válasz | #1764 
Tisztelt ITmedia!
Március 1-én küldtem egy sandisk otg-s pendrive-t bevizsgálásra. Azt szeretném kérdezni, hogy megérkezett-e?
üdv: dezodor

 © el012016. márc. 04. 08:08 | Válasz | #1763 
Szia!
Igen erről a 2 izzóról lenne szó.Eamil-ek nem tudom miért nem érkeznek meg hozzátok. garancia@itmedia.sk erre kültem.

Üdv.:Karesz

 © speedbor2016. márc. 03. 17:16 | Válasz | #1762 
nem tudjuk miért nem jött válasz, mikor küldted az izzókat?
2db Led Bulb E27 Warm White 9W 2800K 800lm 300° [60W] (IT11594)amennyiben ezekről van szó, most hétfőn érkeztek és hibásak. Erről próbáltunk telefonon tájékoztatni még aznap
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © el012016. márc. 02. 20:08 | Válasz | #1761 
Sziasztok!
Küldtem vissza hozzátok 2db omega izzót.Érdeklődnék,hogy megkaptátok-e?
Több emailt küldtem már,de nem jött válasz rá.

Üdv.:Karesz


 © speedbor2016. feb. 04. 21:48 | Válasz | #1760 
Azért a magyar posta "becsületére" legyen mondva, hogy 2016-01-15-én kaptam kézhez.
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © speedbor2016. feb. 04. 21:41 | Válasz | #1759 
Megérkezett, a bevizsgálás is megtörtént, az email nem ment el véletlenül, most találtam meg a piszkozatban. Kérlek nézz mailt
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © Jostir2016. feb. 04. 15:34 | Válasz | #1758 
Hali!
December 17-én adtam postára, ajánlva, bevizsgálásra.
Kingston microSD-HC card 16GB UHS-I U1 Class10 + adapter
Szeretném kérdezni, hogy megérkezett már? Ha igen, sikerült már bevizsgálni? Több emailt is írtam már, de válasz nem érkezett.
Köszönöm.

 © speedbor2015. dec. 16. 11:34 | Válasz | #1757 
kérlek telefonon diktáld be az email címed, és utána nézünk
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © Jozias2015. dec. 14. 21:32 | Válasz | #1756 
2015. november 27-én feladtam egy Kingston USB 3.0 pendrive-ot, de még semmi reagálás se érkezett, pedig e-mailben is érdeklődtünk. Megérkezett? Meg lehet tudni hogy áll a bevizsgálás?

 © speedbor2015. nov. 25. 12:21 | Válasz | #1755 
Amennyiben elállásról, vagy garanciáról van szó, akkor írj emailt a garancia@itmedia.sk-ra a pontos problémával, és válaszban minden szükséges információt megkapsz
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © Jozias2015. nov. 25. 11:31 | Válasz | #1754 
Sziasztok!
A szlovák postázási címet honnan lehet megtudni?

 © speedbor2015. ápr. 10. 12:55 | Válasz | #1753 
megerkezett aprilis 3-an, bevizsgalas folyamatban.
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © speedbor2015. ápr. 10. 12:55 | Válasz | #1752 
A bevizsgalasrol mar 4x kuldtem levelet, nem tudom miert nem kapja meg a termek hibas volt
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © Jostir2015. ápr. 08. 12:14 | Válasz | #1751 
Hali! Visszaküldtem március 19-én ajánlott levélben 1db Kingston 16GB-os pendrive-ot. Szeretném kérdezni, hogy megérkezett már? Ha esetleg, igen, akkor sikerült már bevizsgálni? Már írtam 2 emailt is, de nem kaptam rá választ. Köszönöm.

 © Blajapa2015. ápr. 06. 21:07 | Válasz | #1750 
A mai napig nem érkezett visszajelzés a bevizsgálásról!

 © Blajapa2014. dec. 17. 19:51 | Válasz | #1749 
Sziasztok!

December 5-én küldtem az alábbi levelet, de semmilyen választ nem kaptam rá. Nekem csak egy szlovákiai cím kellene, ahová vissza tudom küldeni a csomagot.

"Tisztelt IT Media!
A ma átvett csomagomban hibás USB-s controller érkezett. A gombok nem működnek, illetve be vannak ragadva. A megrendelés száma: 210536"

Üdv.
Bodó Lajos

 © nor2014. dec. 14. 20:29 | Válasz | #1748 
Így karácsony környékén sok a munka, de nem lesz elfelejtve, szólok majd azért mégegyszer neki.

 © Jostir2014. dec. 14. 10:47 | Válasz | #1747 
Köszönöm, igen tudom, csak nem válaszolnak az email-re. Pedig írtam nekik : garancia@itmedia.sk>
dátum: 2014. december 8. 10:03

 © nor2014. dec. 14. 09:58 | Válasz | #1746 
Hetente egyszer van a postafiók ürítve, valószínű még nem jött meg, de pontos infót a garancia@itmedia.sk címen lehet kérni.

 © Jostir2014. dec. 12. 08:45 | Válasz | #1745 
Üdv. December 1-én adtam postára 1db Kingston micro SD-HC 16GB kártyát bevizsgálásra. Szeretném kérdezni, hogy ez megérkezett? Ha igen, sikerült már bevizsgálni? Köszönöm.

 © speedbor2014. dec. 11. 16:13 | Válasz | #1744 
küldve
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © Ptom992014. dec. 11. 13:06 | Válasz | #1743 
#1742
Köszönöm az információt. Ez esetben a p*****t****.gm@gmail.com címre küldjék a levelet.
Remélhetőleg itt már megkapom. Köszönöm szépen a segítséget! Üdv.: Tamás

 © speedbor2014. dec. 11. 10:14 | Válasz | #1742 
A bevizsgalas mar reges regen megtortent errol 3 alkalommal kuldtunk emailt, sajnos a freemail hajlamos letiltani a leveleinket
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © speedbor2014. dec. 11. 10:14 | Válasz | #1741 
Ezek a pendriveok garantáltan eredetiek kozvetlenul kingston disztributortol szarmaznak, tehat a meretuk valós.
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © Jozias2014. dec. 11. 07:29 | Válasz | #1740 
Sziasztok!
Az olcsóbb 64 GB-os pendrive-oknak valóban annyi a mérete?
Mert hamis Kingstonoktól nyüzsög már az egész net.
http://szkeptikus.blog.hu/2013/10/18/gb_azaz_gigabloff_igy_vernek_at_a_pendrive-okkal
Ha otthon a megfelelő program futtatása után érzékelem, hogy nem megfelelő a méret, arra is vonatkozik a garancia?

 © Ptom992014. dec. 10. 16:54 | Válasz | #1739 
Tisztelt ITMedia!

A 206586 rendelési számon vásárolt (KingstonDT100G3/32GB) terméket 2014. 10.28 -án feladtam a postán garanciális bevizsgálás miatt.
A terméket 2014.11.03-án átvették. Szeretnék tájékoztatást kérni a garanciális ügyintézés állapotáról.
Segítségüket előre is köszönöm!

Email-ben többször is kerestem Önönket de választ nem kaptam. :(

 © speedbor2014. dec. 09. 15:13 | Válasz | #1738 
Meg lett a csomag, a posta a mai napon kerítette elő a polc alól, minél előbb megnézzük, és jelentkezünk.
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © Blajapa2014. dec. 05. 10:47 | Válasz | #1737 
Tisztelt ITMedia!

Szeptember 10-én visszaküldtem Önöknek egy Bluettooth Speakert (IT9978) mivel hibás volt. A mai napig semmiféle visszajelzést nem kaptam az eszközzel kapcsolatban. Postai azonosító: RL90050008107145. Kérem nézzenek utána, hogy egyáltalán megérkezett-e a küldemény.

Tisztelettel:
Bodó Lajos

 © nor2014. nov. 27. 14:21 | Válasz | #1736 
Ilyen esetben meg kell írni az e-mail címet az info@itmedia.sk címre, és utánanézünk hogy mi az oka hogy nem megy hírlevél, mivel minden héten többezer ember megkapja ...

 © silentfrog2014. nov. 05. 14:52 | Válasz | #1735 
Még egy dolog,megnéztem 2014.11.03 napján jött legutóbb hírlevél...

 © silentfrog2014. nov. 05. 14:49 | Válasz | #1734 
Elég régóta számítógépekkel foglalkozok így bizton állíthatom, hogy nem kaptam email tőletek.
Kivéve egy alkalommal,amikor legelsőnek kérdeztem, hogy mi a módja a garanciális ügyintézésnek. Napi 10 mailt elküldök,és ennyi válasz mindig jön is,Angliától Kínáig.
Olyan még nem volt, hogy mondják, hogy küldtem emailt,és nem kaptam volna meg.
Ja igen a hírlevelek megjönnek,ha jól emlékszek heti szinten.

 © nor2014. nov. 05. 11:00 | Válasz | #1733 
Próbált meg megnézni a spam mappában, és rákattintani hogy nem spam ...
ezzel sokat segítesz nekünk is, meg azoknak is, akik hasonló levél problémákkal küzdenek, mivel MI nem küldünk ki spamet, viszont sok "kedves felhasználó" lusta 2 kattintással leiratkozni a hírlevélről, inkább spamnek jelöli meg, és így máshova sem érnek oda a levelek, hiába várják tőlünk, mivel a levelező rendszer feketelistára vesz minket ...

 © silentfrog2014. nov. 04. 17:08 | Válasz | #1732 
Nem tudom, hogy mi a gond,de tőletek csak egyetlen egy alkalommal jött email az is a sokadik elküldött levél után.
Semmi gond,így is jó! A következő rendelésemkor le vásárolhatom az árát a kártyának,úgy mint a múltkor,jelezzem a megjegyzés rovatba, hogy van levásárolható tételem van?

 © speedbor2014. nov. 04. 13:14 | Válasz | #1731 
2014-10-17-én érkezett meg hozzánk a kártya, azt követően 1,5 héten belül bevizsgáltuk, és már 2x küldtünk róla emailt. A termék hibás
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © silentfrog2014. nov. 04. 12:20 | Válasz | #1730 
Több mint 4 hete küldtem vissza egy 16Gb-os memoria kártyát.
Utána néznétek, hogy milyen stádiumban van az ügyintézés?
zsoterzsolt@t-online.hu címről szoktam rendelni. Köszönöm!

 © speedbor2014. okt. 15. 11:52 | Válasz | #1729 
megérkezett.hamarosan értesítjük az eredményről
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © Jostir2014. okt. 15. 09:19 | Válasz | #1728 
Üdv. Én október 2-án adtam postára levélben és ajánlva 1db 16GB-os pendrive-ot. Ezt előtte meg is írtam a garancia résznek, arra még válaszoltak, hogy küldhetem. Viszont email-ben kérdeztem többször, hogy megérkezett-e, erre még nem kaptam választ. Köszönöm, ha tudnának segíteni.

 © silentfrog2014. okt. 06. 19:20 | Válasz | #1727 
Köszönöm a választ! Nem jött email,egyszer már kaptam pár hónapja tehát biztos nem a kéretlen levelek közé ment.
Küldöm vissza!

 © speedbor2014. okt. 06. 16:06 | Válasz | #1726 
Természetesen visszaküldheted, amúgy küldtem már válasz emailt múlt héten sztem.
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © silentfrog2014. okt. 06. 09:31 | Válasz | #1725 
Na még egyszer!
Sziasztok!

Vettem két 16Gb-os memoriakártyát az egyik elromlott már meg is történ a jóváírás,de most a másik is elhalálozott pont ugyanúgy mint az első.
Írtam két emailt is, hogy vissza küldhetem e ezt is de válasz nem érkezett.
Megvan a postafiók cím,küldhetem a kártyát a vásárlás adataival?

 © silentfrog2014. okt. 02. 11:40 | Válasz | #1724 
Sziasztok!

Vettem két 16Gb-os memoriakártyát az egyik elromlott már meg is történ a jóváírás,de most a másik is elhalálozott pont ugyanúgy mint az első.
Írtam két emailt is, hogy vissza küldhetem e ezt is de válasz nem érkezett.
Megvan a postafiók cím,küldhetem a kártyát a vásárlás adataival?


 © joepapa2014. szept. 12. 16:25 | Válasz | #1723 
Sziasztok!
Közben kaptam választ, elfogadtátok a bevizsgálás alapján, jóváírást kérném a mai megrendelésemből.
Megrendelési nevem telefonszámom emailcímem változatlan, a rendelés amiből kérem a jóváírást: 9A5E45

Emailt is írtam, de sajna azok rendre elvesznek.

Üdv.HJ.

 © joepapa2014. szept. 09. 09:23 | Válasz | #1722 
Sziasztok!

RL74010145676506 ragszamu ajanlott levelben aug 25-en postaztam a postafiokotokra az elromlott garis 32GB microsdhc kartyat, azota nem jott, vagy nem jelent meg email toletek.
Erdeklodom hol tart az ugyem, mert lassan esedekes lenne egy pendrive rendeles, osszeszedek meg valamit, ha jogos a garanciaigeny szerintetek is, johetne vissza a csere abban a csomagban.
Tel a rendelesen, es mindig: 06 70 2578866
Faktura cislo: B-07158\2012
EMAILOM: joehorvathj@gmail.com

udv.HJ.

 © silentfrog2014. szept. 03. 16:15 | Válasz | #1721 
Így fogok eljárni! Köszönöm!

 © speedbor2014. szept. 03. 15:57 | Válasz | #1720 
megjegyzes rovatban jelezze hogy garancialis csereje van xy termek, es lehetoleg azzal a telefonszammal rendeljen amivel korabban.

Összesen ennyi, és akkor a kolléga intézi a cseret, ha nincs készleten a termék akkor jovairast fog felajanlani.

---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © silentfrog2014. szept. 03. 15:29 | Válasz | #1719 
Sajnos nem kaptam emailt. Rendben köszönöm erre vártam, mert lemezt szerettem volna rendelni és akkor egy csomagban jöhet a mem kártya a lemezekkel. A rendeléskor hogy jelezzem, hogy van egy levonandó egyenlegem?

 © speedbor2014. szept. 03. 15:16 | Válasz | #1718 
a memória kártya hibás azt bármely ezt követő rendelésnél jóváírjuk vagy cseréljük, erről múlt hét folyamán emailben értesítettük is a garancia@itmedia.sk címről
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © silentfrog2014. szept. 03. 09:00 | Válasz | #1717 
Tiszteletem!
Újfent jelentkezem. 6. hete múlt, hogy elküldtem a memoria kártyát egy hete felhívtam önöket,bediktáltam az adataimat telefonon is. Múlt hét végére ígértek válasz. Nem jött semmi.
Öt emaílt írtam,egyikre sem kaptam választ,legutóbb egy hete. Mi a teendőm, hogy visszakapjam a meghibásodott memoria kártyámat "javítva"?

 © speedbor2014. szept. 01. 17:58 | Válasz | #1716 
Amennyiben nem kap valaszt legkesobb 5 napon belul, az azt jelenti, hogy a levele nem erkezett meg hozzank, kerem kuldje ujra

Üdv
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © Blajapa2014. aug. 31. 09:13 | Válasz | #1715 
Tisztelt ITMedia!
08.14-én és 19-én küldtem Önöknek egy e-mailt hibás Bloettooth Speaker (IT9978) megnevezéssel. A mai napig nem kaptam állásfoglalást, hogy hogyan tudnám visszaküldeni cserére a berendezést. Az e-mail a garancia@itmedia.sk címre került elküldésre. Válaszukat várom, illetve előre is köszönöm.

 © nor2014. aug. 26. 10:35 | Válasz | #1714 
Igen, az az

 © silentfrog2014. aug. 25. 22:53 | Válasz | #1713 
Ez a telefonszám az? +36 30 460 5622

 © speedbor2014. aug. 25. 22:35 | Válasz | #1712 
kérlek központi telefonszámunkon diktáld be a kollégának az email cimed, és utána járunk.

Elnézést a kellemetlenségért
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © silentfrog2014. aug. 25. 19:18 | Válasz | #1711 
garancia@itmedia.sk
info@itmedia.sk

Email címekre írtam,minden adatot csomagszámot megadtam.

 © silentfrog2014. aug. 25. 19:12 | Válasz | #1710 
Tisztelt Cím!

Több mint egy hónapja küldtem vissza önöknek egy 16 GB-os memoriakártyát.
Több mint egy hónapja adtam postára. Négy vagy öt
alkalommal érdeklődtem emailbe,választ nem kaptam. Mi a teendőm, hogy válasz kapjak?

 © speedbor2014. aug. 25. 12:10 | Válasz | #1709 
mar meg kellett kapnod a valaszt
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © joepapa2014. aug. 25. 11:31 | Válasz | #1708 
Sziasztok! Irtam egy hete majd ket nap mulva ujjra elkukdtem egy platinet32GB microsd kartya meghibasodas miatt. Egy het alatt nem jott valasz. Mi a teendo meg garis.

 © nor2014. aug. 06. 21:49 | Válasz | #1707 
Ezt a garancia@itmedia.sk címre kéne megírni a rendelési sorszámmal együtt, és tájékoztatni fogjuk a további ügymenetről a garanciális ügyintézéssel kapcsolatban.

Egyébként nem ajánlott megadni az e-mail címét publikus helyeken (mint ez a fórum is), mivel sok SPAM robot túrja a fórumokat világszerte e-mail címek után kutatva ...

 © lajos32322014. aug. 06. 21:19 | Válasz | #1706 
Tisztelt Cím!
Vásároltam egy X22 O IT2843 IT Media Insect Killer Bat Standard elemes légy és szúnyog irtót de sajnos nem működik. A világítása rendben de sajnos más egyebekben semmi. Kipróbáltuk több elemmel is. Mi a teendő?
E-mail címünk változott!!!
Cím: *********@gmail.com
Tisztelettel és köszönettel!

 © nor2014. júl. 10. 18:25 | Válasz | #1705 
Az autós izzók amúgy jól működnek, énis használom ezeket, nem szokásuk a meghibásodás.

 © nor2014. júl. 10. 18:23 | Válasz | #1704 
az az 1 darab amit linkeltél, még a régi készletből volt.
Amik most jönnek, azok már más tipusok, azokra egy hónap garanciát tudunk adni, ha azalatt nem megy tönkre, akkor bírni fogja hosszútávon is.
(várható érkezés 2-3 hét)

 © free®2014. júl. 06. 22:54 | Válasz | #1703 
Erre, illetve az autóba való ledes izzókra van valamennyi garancia?
Csak azért kérdem mert már máshol vettem 500 Ft körül hasonló GU10-es égőt, és nem működött egy napig sem. :)
Hardwarez :)

 © speedbor2014. márc. 31. 12:34 | Válasz | #1702 
természetesen, és legközelebb ha 1 héten belül nem kapsz választ, akkor küld el újra, mivel valószínűleg vagy nem kaptuk meg, vagy elveszett a spamáradatban
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

Batman.2014. márc. 31. 07:21 | Válasz | #1701 
Sziasztok!
Március 21-n rendelésszám:198587, cikkszám: IT8678 kaptam egy ferde csavarhúzót. Ezt a kibontás után vettem észre, és jeleztem is aznap 12:16 -kor emailban. A szükséges adatokat, fényképeket a mail tartalmazta. Ez 10 napja volt, választ még nem kaptam. A héten rendelnék, össze tudnánk kötni a két dolgot?
Köszi

 © speedbor2014. márc. 12. 13:00 | Válasz | #1700 
12 hónap garanciát vállalunk minden pendrivera, tehát sajnos ez már nem garanciális.

Javítás abban az esetben néha lehetséges, ha a gép még felismrei az eszközt, csak nem hajlandó rá másolni, vagy eltünt a partíció.

Ebben az esetben a Hard Disk Low Level Format Tool-al meg kell próbálni formázni, azt követően pedig a windows-al egy gyors formázás, ez az esetek 20%-ban megoldja a problémát.

Ha az eszközre ez a progi azt írja, hogy write error, akkor sajna kuka.
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © cd9302014. márc. 12. 09:33 | Válasz | #1699 
Sziasztok!

Tavaly januárban vettem egy Platinet X-Depo USB 3.0 Flash Drive 64 GB pendrive-ot, ami sajnos beadta a kulcsot, nem érzékeli a gép.
Nem emlékszem, hogy mennyi garancia volt rá. Mit kell tennem, ha még garanciális és mit tudok tenni, ha már nem az? Előfordul, hogy javítható egy pendrive vagy mindig csere és kuka a vége?

Köszönöm!

 © speedbor2014. feb. 24. 13:57 | Válasz | #1698 
FIGYELEM!!! GARANCIÁLIS FELTÉTELEK:
Bevizsgálásra visszaküldeni terméket csak az alább megtalálható dokumentumnak megfelelö formátumban lehet!
http://www.itmedia.sk/GARANCIALIS_FELTETELEK.doc
Mielőtt visszaküldene bevizsgálásra valamit, érdeklődjön e-mailben a garancia@itmedia.sk címen, illetve csatolja az előzetes garanciális igényről szóló dokumentumot vagy panaszt! Az esetek döntő többségében elkerülhető egy felesleges visszaküldés, mivel a felmerülő problémák zömére tudunk megoldást ajánlani, illetve felmérhetjük a garanciális igény valódiságát, valamint az esetleges formai hiányosságokat.
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © kola.112014. feb. 24. 13:02 | Válasz | #1697 
Tisztelt iTMedia!

2013.09.25. dátummal 2 db Kingston Secure Digital (SD-HC) card, 8GB info! Class10 G3 (IT8869) kártyát rendeltem, melyek mindegyike működésképtelen lett azóta. Sem fényképezőgépben, sem média lejátszóban, sem számítógépen, sem laptopon nem felismerhető, nem formázható egyik sem. Minden előjel nélkül mentek tönkre napi használat során fényképezőben.
Hogyan lehet érvényesíteni a garanciát.

Előre is köszönöm!

 © speedbor2014. feb. 07. 16:13 | Válasz | #1696 
mindenre 12 hónap, ahol nincs más feltüntetve (mármint az oldalunkon, NEM a terméken)
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © jameskaa2014. feb. 07. 15:34 | Válasz | #1695 
Szia!

Sandisk Mobile Ultra Micro SD-HC kártyára mennyi gar van?
Köszi

 © jameskaa2014. jan. 08. 10:34 | Válasz | #1694 
Köszi, minden rendben volt!

 © speedbor2014. jan. 06. 08:56 | Válasz | #1693 
Igen megnéztem már a kártyát, ne haragudj, valamiért nem ment ki az email, a rendelésednél intézzük a dolgot, kérlek telefonos visszaigazolásnál jelezd.
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © jameskaa2014. jan. 06. 01:18 | Válasz | #1692 
Szia!
Ne haragudj,h zavarlak de érdeklődöm,h volt-e időd ránézni, mert most rendeltem és akkor esetleg a rendelésemmel együtt letudna jönni?

Köszi!

 © jameskaa2013. dec. 20. 11:58 | Válasz | #1691 
Megértem!
Várok türelmesen, köszi!

 © speedbor2013. dec. 20. 10:51 | Válasz | #1690 
sajnos a karácsonyi hajcihőben nem nagyon van időnk vele foglalkozni, de terveim szerint jövő hét elejére mindent bevizsgálok, ami beért.
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © jameskaa2013. dec. 20. 09:59 | Válasz | #1689 
Szia!
Ne haragudj , h érdeklödöm de nem volt még garanciális problémám.
Kb mennyi időre számitsak,h bevizsgáljátok a Sd kártyámat?
Igaz még 12-én küldtem el....
Köszi!

 © speedbor2013. dec. 03. 13:03 | Válasz | #1688 
ha lehet egy kérdést csak egy topicban tegyél fel, a másikban válaszoltam...
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © jameskaa2013. dec. 03. 10:18 | Válasz | #1687 
Szia!
Erdeklodom, hogy vettem egy Platinet 16Gb microSDHC 3 ev garis kartyat ami megadta magat, hogy tudom kicsereltetni, mert javítani gondolom nem lehet?

Koszi!

 © kastore2013. szept. 19. 16:01 | Válasz | #1686 
Köszi elküldtem újra!

 © speedbor2013. szept. 16. 11:15 | Válasz | #1685 
felakadhatott a spamszuron, ilyen esetben mindig kuld el a levelet ujra es esetleg telefonalj rank
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © kastore2013. szept. 15. 10:45 | Válasz | #1684 
Én augusztus 2. írtam,és még mindig semmi!Elkeveredett a levél vagy mikor lesz ebből valami?

 © nor2013. aug. 28. 14:41 | Válasz | #1683 
Ami tobbet vagy hasonlot tud az a sandisk cruzer extreme.
Ugyan valamivel dragabb, viszont nagyon brutalis, enis azt hasznalom.

 © speedbor2013. aug. 28. 14:39 | Válasz | #1682 
ajánlani csak 1 félét tudok Sandisk Cruzer Extreme.
Ez sebességben messze jobb mint a kingston, és eddigi tapasztalatok alapján strapabíró is.
16/32/64GB méretben található készleten
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © zoli5072013. aug. 28. 13:48 | Válasz | #1681 
egyébként melyikek a még hasonló sebességű pendrive-ok?

 © speedbor2013. aug. 26. 12:48 | Válasz | #1680 
Kérlek a garancia@itmedia. címre írjál ezzel kapcsolatban, ha lehet a csere dátumát a saját személyes rendelési adataidat, és ha tudod a csomagszámot is írd meg a hibaleíráson kívül.
---
"Ami elromolhat, az el is romlik." - Murphy

 © zoli5072013. aug. 26. 11:42 | Válasz | #1679 
üdv! régebben vásároltam egy Kingston DTR 3.0 pendrive-ot. egy idő után megadta magát és kicserélték egy másikra. pár hóna után a cseredarab is elromlott. küldhetem ezt is vissza? mi lehet a baj? hibás széria? köszi a választ!


[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől

Figyelem! Ez nem egy kötetlen fórum, alapvetöen a cégünk vevőinek tartjuk fent, hogy egyszerübben tudjunk segítséget nyújtani ha felmerül valamilyen kérdés.
A fórumon a hétköznapi etikai szabályok érvényesek alapvetöen, de mielött hozzászólna valamelyik témához, vagy kérdezne, mindenképpen olvassa el a fórum szabályzatot!