Hobby CNC Fórum   >>   Fórum   >>   3D nyomtatás
3 dimenziós nyomtatómegoldások hobby szinten

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © vjanos2016. feb. 05. 21:04 | Válasz | #12433 
Ja azaz, amit keri linkelt.


Én úgy állítom be, hogy egy adott koordinátához legközelebb kezdje a réteget, lehetőleg a modell hátuljánál.
Így lesz egy kis függőleges vonal, de azt könnyedén leszedem, aztán meg úgyis több rétegben festve lesz az egész...

Ez a sárga PLA valahogy jobban szálaz, mint az előzőek, 3.5mm-nél nagyobb visszahúzást meg nem tudok neki adni mert akkor hajlamos elakadni :S

 © gidacska2016. feb. 05. 17:47 | Válasz | #12432 
Aliexpressről rendeltem léptető motort. 5 nap alatt ideért.Ingyen szállítás DPD hozta a csomagot.Magyar Posta példát vehetne.

 © keri2016. feb. 05. 13:48 | Válasz | #12431 

 © Kiss Zoltán2016. feb. 05. 13:26 | Válasz | #12430 
Szép, szép, de kilóg a tampon zsinórja :-)

Épp ebben a minutumban világosodtam meg egyébként, mármint a kis szöszök, húzott, lógó szálak problémájával kapcsolatban. Megy egy 7 órás nyomtatásom, és a kis szöszök továbbra is ott vannak a felületen. Nem túl zavaró, de nem is szép.
Most menet közben láttam a kialakulását az egyiknek.
Akkor keletkezett valóban, amikor a fej random átállt egyik helyről a másikra,ez van beállítva nálam, mármint hogy a következő réteget random kezdje valahol.
Igen ám, de az is be van állítva (kipipálva), hogy ha átálláskor nem keresztezi az előző nyomtatott részt, akkor nincs szálvisszahúzás!
Na ezen változtatok a következőnél... ha lefut a munkadarabom...

Egyébként én is kinyomtatnám ezt a nindzsát, ha megosztanád az stl-t...


 © svager2016. feb. 04. 20:29 | Válasz | #12429 
A lábát nem borotválja
Amúgy rendben van a csaj

 © Kardos Kálmán2016. feb. 04. 20:14 | Válasz | #12428 
Ez már valami!! Gratulálok.

 © vjanos2016. feb. 04. 20:09 | Válasz | #12427 
Nyomtattam egy nindzsa csajt :)


 © zsika2016. feb. 04. 16:09 | Válasz | #12426 
Köszi írtam emailt.

 © Vernyul2016. feb. 04. 15:17 | Válasz | #12425 

30 perces gyors nyomat hűtés nélkül, HIPS-ből.

 © Vernyul2016. feb. 04. 13:58 | Válasz | #12424 
100 FT ennyi nem több

 © hidroponi2016. feb. 04. 13:25 | Válasz | #12423 
klavio?

 © zsika2016. feb. 04. 13:22 | Válasz | #12422 
Sziasztok! Módosítottam rajta, link, így sík az alja. Egyenlőre árat szeretnék kérni. Nem tudom milyen anyagból kellene ez az első ilyen. Ezer éves fóliahegesztő alkatrésze. Köszi szépen

 © elektron2016. feb. 04. 13:16 | Válasz | #12421 
Olyan hosszban elég karcsú az a 8 mm.

 © Hegeur2016. feb. 04. 12:59 | Válasz | #12420 
Milyen anyagra gondoltál ABS vagy PLA ? Este ha lesz időm teszek egy próbát .

 © 3dnyomtatoshoppe2016. feb. 04. 12:52 | Válasz | #12419 
500mm x 8mm-es rudat tárgyasztal bővítéshez hol érdemes beszerezni? Ehhez: http://www.thingiverse.com/thing:1281892

 © keri2016. feb. 04. 11:29 | Válasz | #12418 
Másik, hogy ez a hasított megoldás nem túl erős nyomtatva, mivel a rétegek mentén gyengébb az anyag.
Célszerű lenne jóval vastagabbra nyomtatni, és két szorító csavart is bele integrálni, anyával együtt.
Esetleg nem hasítottat csinálni, hanem hernyó csavarosat, szintén bele integrált anyával, mert a műanyag azért nem túl erős metrikus menetre.

 © keri2016. feb. 04. 11:20 | Válasz | #12417 
Ezzel csak az a gond, hogy levegőbe kell nyomtatni.
Persze nem lehetetlen alátámasztással, de nem lesz szép.

Célszerűbb lenne a rögzítést a lapátok oldaláról megoldani, és akkor az alja egy sík lap lenne.

 © zsika2016. feb. 04. 10:44 | Válasz | #12416 

 © vjanos2016. feb. 03. 22:18 | Válasz | #12415 

 © keri2016. feb. 03. 21:19 | Válasz | #12414 
Fogaskerekeknél nem tapasztaltam nagyobb ütést, mint az átlag kínai fröcsöntöttnél.
Mivel itt nincs extrém fordulat, meg nem is érzékeny alkalmazás, szerintem gond nélkül működni fog.

 © zsika2016. feb. 03. 18:50 | Válasz | #12413 
Szia! Holnap felrakom most dolgozom. Köszi.

 © Vernyul2016. feb. 03. 17:29 | Válasz | #12412 
Szerintem simán nyomtatható, ekkora méretben, nem lesz probléma vele nagyon mivel pár gramm lesz csak.
Annyi javaslatom lenne, hogy a lapátok tövénél legyen rádiuszos átmenet sokkal erősebb lesz és kevésbé tud letörni.

 © 3dnyomtatoshoppe2016. feb. 03. 16:46 | Válasz | #12411 
Töltsd fel az STL-t ha megoldható, meglátjuk...

 © KBalázs2016. feb. 03. 15:59 | Válasz | #12410 
Ettôl függetlenül, ha valaki vállalkozó kedvû, kinyomtatja neked és kiderül hogy mi az igazság (ez egy elég pici tárgy).

 © zsika2016. feb. 03. 15:53 | Válasz | #12409 
Értem köszi

 © KBalázs2016. feb. 03. 15:46 | Válasz | #12408 
Ezt elvben ki lehet nyomtatni, gyakorlatban viszont nagyon necces, mert üthet. Ki kellene centírozni valahogy használat elôtt.

 © zsika2016. feb. 03. 15:40 | Válasz | #12407 
Sziasztok! A következő alkatrészt szeretném kinyomtatni, fóliahegesztő ventilátor lapátja solidworks-ben van rajzolva, valaki szokott ilyet vállalni és ha igen mennyibe kerülne? A méretei: 45mm átmérőjű, 2mm vastag, a lapátok 13x10x1,5mm amibe a motortengely megy az 8mm átmérő 5mm magas mindkét oldalon 2,5 furat.
A kép:

 © Kiss Zoltán2016. feb. 03. 11:31 | Válasz | #12406 
Ha semmi más magyarázat nincs, akkor arra tippelek, hogy maga a filament a tekercsen azon részen össze volt tapogatva (akár Te akár a gyártónál).
Rákerült a kézről egy zsírréteg, esetleg por, pár decimétert érintő anyaghiba, stb.
Egy másik lehetőség, elállítódott az asztal magassága.

Volt hasonló megmagyarázhatatlan nemtapadási időszak nekem is... erre gondoltam ilyenkor.

 © vjanos2016. feb. 03. 09:20 | Válasz | #12405 
Ne bánd... mivel közvetlen a fűtőlapot méri, köze sincs a valós asztal hőmérséklethez.
Jobb egy külön 100k a megfelelő helyen.

 © keri2016. feb. 03. 08:34 | Válasz | #12404 
vezeték összeért, vagy maga a termisztor szállt el.
Bele van öntve? Nem lehet cserélni?

Mondjuk ha kb. tudod hol van akkor szikével ki lehet vágni aztán FBS-el vissza gletteled.

 © ivanovp2016. feb. 03. 06:47 | Válasz | #12403 
Akkor az én szilikon fűtőmben valami rossz: rövidzár van a termisztor helyén. :(
Valahogy lehet ezt javítani? Kár, hogy már nem tudok röntgenezni, most egyszerűbb lenne megtudni mi a baj.

 © rtzu2016. feb. 02. 21:43 | Válasz | #12402 
Köszi. Igen, nekem a második van.

 © vjanos2016. feb. 02. 21:25 | Válasz | #12401 
3D Print postprocessing.

Komolyan nyomják...

 © devilke2016. feb. 02. 20:49 | Válasz | #12400 
Szolgálati közlemény:

Keri: motorok már nálam, de csak jövőhéten leszek.

Más: Szopatott a HIPS. Nem tapadt le, aztán a PLA sem, új szalag , tisztogatás stb. (letapadt de 10 réteg után levált mindig). Este volt meguntam, reggel elindítom ugyanazt és tökéletesen kinyomtatja és azóta is jó. Ilyenkor kinek az anyját kell emlegetni ? :)

 © ezsolt742016. feb. 02. 18:42 | Válasz | #12399 
Nekem ilyen van csak nagyobb és ugyanaz lehet benne (100K-s)mint ami a nyomtatófejekben is van, mert hajszál pontosan egyforma hőmérsékletet mér mind a kettő.

 © gab272016. feb. 02. 18:06 | Válasz | #12398 
Nem nagy szám. Nálam viszont egy óra elteltével - bár érzékelhetően csökkent a fényereje - még mindig könnyen észrevehető.

 © GPeti2016. feb. 02. 18:03 | Válasz | #12397 
Nem nagy szám, ha feltöltöm UV LED-del világít azután sötét mint a negró néhány perc múlva.

 © gab272016. feb. 02. 17:55 | Válasz | #12396 
FYI: tegnap vettem észre, hogy a Herz-től egy hete elhozott turkálós, 1.75-ös, enyhén sárgásfehér ABS szál kicsit foszforeszkál. A recepciós kisasszony pedig ajánlotta a hivatalosan fotolumineszcens szálat is, de nekem egyáltalán nem volt fontos.

...legalább így nem lesz nehéz megtalálni a sötétben az ebből készült darabokat. :)

 © ivanovp2016. feb. 02. 17:26 | Válasz | #12395 
Tudja valaki, hogy milyen termisztor szokott lenni a szilikon ágyban? 3950-es bétájút tippeltem, de nem stimmel. Erről van szó:
silicone heated bed

 © Hegeur2016. feb. 02. 16:46 | Válasz | #12394 
Igen pontosan ilyenre gondoltam. De nem kell ilyen professzionális .nézegettem hogy házilag csinálni

 © gidacska2016. feb. 02. 16:35 | Válasz | #12393 
Ez a fórum nem egyszerű.
Erre?

 © gidacska2016. feb. 02. 16:34 | Válasz | #12392 

 © KBalázs2016. feb. 02. 16:23 | Válasz | #12391 
Milyen eszközt értesz "szálhúzó" alatt?

 © Hegeur2016. feb. 02. 16:20 | Válasz | #12390 
Van valakinek saját szálhuzója ? Vennék egyet ha valaki tudja hol lehet Kérem jelezze . Köszönöm

 © gidacska2016. feb. 02. 16:00 | Válasz | #12389 
Semmiképp nem tekerem feljebb mert írtam én is korábban hogy brutál módon kezd melegedni a motor hiába képlet szerint annyira kellene tekerni.Csak megjegyeztem hogyha a tényleges rs értéket írom be akkor 2,7 re kellene tekernem de 0,68 tökléletesen érzi magét a motor ahogy eddig észrevettem de majjd kiderül hosszú távon

 © ManóBá2016. feb. 02. 10:33 | Válasz | #12388 
Szerintem a dolgot nem kell feltétlenül erőltetni, ugyanis a kétféle panel között más eltérések is vannak:

Az 1. típusnál (elvileg) a panel kialakítása miatt (négyrétegű NYÁK, telibe fémezett Ucc és GND réteg) jobb a hőelvezetés is.

A 2. típusnál a nagyobb áramfigyelő ellenállás miatt 2A áramnál eleve 0.6W-al nagyobb a hőtermelés, mint az 1.típusnál.

Végső soron, ha mindenképp tojást akarsz sütni a motorokon, jobb ha ezeket eladod, és veszel helyette DRV8825 vezérlőket, azok biztos tudják a 2A-t.
(Egyébként nálam az Epson nyomtatókból bontott motorokkal simán lépésvesztés nélkül fel lehet hergelni 150mm/sec-ig az X és Y sebességét 12V-ról, 500-600mA árammal)


 © SVLaller2016. feb. 02. 08:46 | Válasz | #12387 
Nekem is a második van, teljesen tudományos módszerrel középállásban hagytam a potit és minden jó, kézmelegek a motorok. Egyszer próbáltam az extruderen feljebb venni az áramot, mert hosszabb nyomtatásnál meg-megállt, de ezt mint később kiderült a vezérlő hővédelme okozta. Ellenben a nagyobb áramtól olyan forró lett a motor hogy lelágyult a pla fogaskerék :-)

 © Lee2016. feb. 02. 07:28 | Válasz | #12386 
köszi ez nekem most pont jókor jött :) vásárlás előtt vagyok

 © gidacska2016. feb. 01. 22:24 | Válasz | #12385 
Ez alapján nekem is 2,7v kellene a potin beállitanom mert a 2. típusú vezérlőm van

 © ManóBá2016. feb. 01. 21:56 | Válasz | #12384 
Nem mindegy milyen vezérlőd van, ugyanis ezeknek az A4988-al készült léptetőmotor vezérlőknek a többsége általában az alábbi két típus valamelyikébe tartozik:
1. Pololu A4988 stepper driver-
Ennél a típusnál az áramérzékelő ellenállás általában 0.05 ohmos, ez tudja a 2A áramot.
2. step stick driver.
Általában 0.2 ohmos áramérzékelő ellenállással, 1A maximális árammal.

A Kínából szállított olcsó darabok általában a második típushoz tartoznak. A két típusnak az alkatrész elrendezése eltérő:
Ez a pololu driver


Ez meg a Step Stick:

 © gidacska2016. feb. 01. 21:32 | Válasz | #12383 
Irják is a reprap oldalon hogy a mostaniaknál lehet 0,1 is.

 © rtzu2016. feb. 01. 21:29 | Válasz | #12382 
Aztán rájöttem, hogy VJanosnak igaza van, mert 0,05ohm esetén 8x0,05=0,4 jön ki, minek a reciproka =2,5

Viszont akkor a vezérlőn nagyon meg kell nézni, hogy milyen ellenállás van, mert nekem nem 0,05ohm, hanem 0,2ohm van.

Tehát az
Áram = Vpot * 2.5

képlet csak 0,05 ohm esetén érvényes! Ha ettől eltérő van a panelen, akkor a
ITripMAX = VREF / ( 8 × RS)

képlet segítségével újta kell számolni!

 © gidacska2016. feb. 01. 21:13 | Válasz | #12381 
Igen ott ugyanaz van

 © rtzu2016. feb. 01. 21:10 | Válasz | #12380 
A reprap oldalon jó a képlet. Legalábbis egyezik az adatlapban lévővel.

 © rtzu2016. feb. 01. 21:08 | Válasz | #12379 
Ha a motor ~1,7A-es, akkor 1,7A-nél véleményem szerint nem szabadna olyan mértékben melegednie, hogy az káros lehet. De persze ez egy kínai motor, bármi előfordulhat. :) Egyelőre elég korrektnek tűnik, ill. olyan eladótól vettem, aki százas nagyságrendben adott már el, így remélem nem lesz vele gond.

 © rtzu2016. feb. 01. 21:04 | Válasz | #12378 
Ez lehet, de a gyári képletben osztás van, a másikban meg szorzás. Amúgy az Rs valóban lehet különböző, azt érdemes megnézni beállítás előtt.

 © rtzu2016. feb. 01. 21:02 | Válasz | #12377 
Igazad van! :) Elírtam. 2,7V-tot akartam írni.

 © vjanos2016. feb. 01. 21:00 | Válasz | #12376 
Onnan, hogy Rs=0.05 ohm -nak lett véve.
Tuning motor current

 © gidacska2016. feb. 01. 20:56 | Válasz | #12375 
Ha feltekered maxra a potit szerintem forró lesz a motor pillanatok alatt meg gerjed is .Nálam legalábbis ezt csinálta amikor nem tudtam még azt se hogy azon állitani kell majd. Nálam ez most 0,68 de nem melegszik nem sípol.Ezzel a képlettel számoltam.Majd biztosan megválaszolják miért így kell.

 © elektron2016. feb. 01. 20:53 | Válasz | #12374 
""így kénytelen leszek az smd ellenállást cserélni, hogy a szükséges 2,7A-t be tudjam állítani.

 © rtzu2016. feb. 01. 20:52 | Válasz | #12373 
Nem tudom honnan veszed, hogy nem bír 1,68A-t? 2A-t bír a specifikáció alapján (a volt-tot és az amper-t ne keverd ;) ). Nem írtam sehol, hogy bekapcsolva tekergetem, de a hozzászólás nem is erről szólt.

 © elektron2016. feb. 01. 20:48 | Válasz | #12372 
Csak az a vezérlő annyit már nemigen bír .... ???
Kikapcsolt feszültség mentes állapotban tekergessed a potit, mert egyébként hamar kipurcan, illetve indián jeleket fog eregetni, hogy bajban van ... :)

 © rtzu2016. feb. 01. 20:38 | Válasz | #12371 
Meghozta nekem is a postás a vezérlőt, ill. a motorokat, így elkezdtem vele játszani. :)
Korábban valaki írta, hogy hogyan kell a motoráramot beállítani:
"A4988:
Áram = Vpot * 2.5

DRV8825:
Áram = Vpot * 2

ahol a
Vpot: a referencia feszültség
Áram: a motorra írt áram értéke"

Mivel nekem A4988 vezérlő van, ill. 1,68A-es a léptető, a képlet alapján 0,7V jön ki. Ezt beállítva nagyon gyengének találtam a motort (nagyon könnyen megfogható volt). Ezért letöltöttem a A4988 adatlapját, abban viszont tök más képlet van:
"ITripMAX (A), which is set by
ITripMAX = VREF / ( 8 × RS)
where RS is the resistance of the sense resistor (Ω) and VREF is
the input voltage on the REF pin (V)."

Mivel nekem az RS (Rsense) 0,2ohm, ez alapján 2,7V-tot kellene beállítani Vref-nek. Ezt viszont nem tudom, mert a kis kínai a 10k-s potit egy 20k-s ellenállással kötötte a +5V-ra, amivel max. ~1,66V-os ref feszültség állítható be (ezzel így kb. max 1A-es áramkorlát adódik).
Ezt beállítva már nehéz lefogni a motort, de nem lehetetlen, így kénytelen leszek az smd ellenállást cserélni, hogy a szükséges 2,7A-t be tudjam állítani.

Viszont érdekes lehet, hogy honnan adódott a fórumon megjelent képlet?


 © Kiss Zoltán2016. feb. 01. 19:19 | Válasz | #12370 
A régebbi verziókban nem lehetett még z motort külön letiltani. Nagyjából fél éve van ez a lehetőség.

 © gidacska2016. feb. 01. 18:50 | Válasz | #12369 
Igen ahogy mondod. Legalábbis próbálom megérteni mi mit csinál

 © Vernyul2016. feb. 01. 18:16 | Válasz | #12368 
A "gyári" X3D repetier FW-ben bogarászik, csak nem a webes configuratorban hanem direktben a configuration.h-ban

 © Kiss Zoltán2016. feb. 01. 17:54 | Válasz | #12367 
Marlinban nem biztos, hogy van ilyen...

 © gidacska2016. feb. 01. 16:35 | Válasz | #12366 
Köszi. Megnézem mert én az arduino ban szoktam bogarászni.

 © Kiss Zoltán2016. feb. 01. 16:12 | Válasz | #12365 
Az fw-ben van a helye, és az fw-t pedig az alábbi linken szoktam javítani, mivel Repetiert használok.

http://www.repetier.com/firmware/v092/index.html

"Mehanics" fülön a "Disable when unused (DISABLE_Z)" pont kipipálásával, lehet a tartóáramot letiltani.

A vjanos amit írt, az csak részben igaz, de azzal a módszerrel nem csak a tartóáramot változtatod, hanem mindent. A szigetelt csavarhúzó viszont valóban lényeges, a nélkül rögtön elszáll a motorvezérlő bélyeg, ha a potit tekered.

Ezen kívül régebben volt még a configuration.h programban egy sor, ahol 0-255 ig lehet a motoráramot és a tartóáramot szoftveresen állítani, de meg nem mondom hol... újabban nem találom...

 © vjanos2016. feb. 01. 14:52 | Válasz | #12364 
Ha RAMPS-od vam, a tartóáramot magán a kis motorvezérlőn levő pici potméterrel kell állítanod. Szigetelt nyelű csavarhúzóval!

 © gidacska2016. feb. 01. 14:11 | Válasz | #12363 
Köszönöm. Akkor kisszedem mindhárom jumpert és az fw be átírom a szükséges értéket.A.motor tartóáram kikapcsolása fw szinten van? Remélem a jobbik vezérlőm van nem akarom megsütni a motort.

 © Kiss Zoltán2016. feb. 01. 13:46 | Válasz | #12362 
A kettes menetemelkedéshez pedig ideális az egész lépés, mivel 1 század felbontásod lesz.

 © Kiss Zoltán2016. feb. 01. 13:42 | Válasz | #12361 
A Z-nél az egész lépés bőven elég egy 1.25 menetemelkedésű M8-as menetes szárhoz.

Sajnos sok RAMPS készült úgy (BANGGOD), hogy hiába veszed ki a jumperokat, nem akarja figyelembe venni. Az E-bay-es RAMPS amit utoljára rendeltem az jó volt ebből a szempontból.

Ha egész lépést állítasz be, akkor a motor tartóáram sem kell, mivel nem fog az egész lépésből elfordulni. Így a trafó terhelése is a töredéke lesz. Ami abból a szempontból előnyös, hogy a hővédelme nem fog kikapcsolni pár óra nyomtatás után. És a RAMPS, motor sem melegszik annyira, nyilván.


 © vjanos2016. feb. 01. 13:39 | Válasz | #12360 
A fél lépéssel is a 2-es orsóval 0,005mm elméleti felbontásod van, ami több, mint elég.

 © vjanos2016. feb. 01. 13:36 | Válasz | #12359 
Akár. Próbáld majd ki, ha összeszerelted :)

 © keri2016. feb. 01. 12:58 | Válasz | #12358 
Mindent lehet, csak reménykedtem benne, ha a Slic3r tudja ezt, akkor a többit is be lehet állítani.

Szerintem marad A Slic3r.

 © gidacska2016. feb. 01. 10:25 | Válasz | #12357 
Akkor mennyi kellene? 1/2?

 © KBalázs2016. feb. 01. 10:18 | Válasz | #12356 
Ezt nem is értettem eddig, láttam hogy leáttételezik a Z tengelyt, amikor egy sima egész lépéses motor egy M8 menetes-szárra 0.00625 elméleti lépésfelbontást ad.

 © vjanos2016. feb. 01. 10:13 | Válasz | #12355 
Igen.
Egyben meg is állapíthatjuk, hogy teljesen felesleges az 1/16 mikrosztepp ide... ~100-200 feletti érték csak lassítja a procit.

 © vjanos2016. feb. 01. 10:10 | Válasz | #12354 
" vékonyabb a fal mint a fúvóka, akkor pontosan 1 falat nyomtasson" Én azt hittem ilyen egyik sem csinál... :S

A modellt nem tudod megmókolni?
Vagy a fúvókaméretet akár a valósnál kisebbre venni?

 © gidacska2016. feb. 01. 09:42 | Válasz | #12353 
Menetes orsó esetén ezt a számítást használhatom?
steps_per_mm = (motor_steps_per_rev * driver_microstep) / thread_pitch

Nálam ez egy 2mm menetemelkedésű lesz egy 1,8 fokos motorral
(200*16)/2 = 1600

 © keri2016. feb. 01. 06:58 | Válasz | #12352 
Thin wall behavior, nem kezeli jól a problémát, ezeket végigpróbáltam.

 © keri2016. feb. 01. 06:57 | Válasz | #12351 
Az a bajom, hogy mindenáron a pontos falvastagságot akarja előállítani, és ha túl vékony a fal, akkor nem rajzolja ki.
Nekem az kéne, hogy ha vékonyabb a fal mint a fúvóka, akkor pontosan 1 falat nyomtasson.
Nem vékonyabbra akarom venni a nyomtatási szélességet.

Slicer ezt jól kezeli, csak az nem rajzol olyan szépen.

 © ManCs2016. jan. 31. 22:48 | Válasz | #12350 
Na kb ezért kérdezem, hogy van e tapasztalat ...
Nem teljesen biztos, hogy el kell füstölni egy minden egyben vezérlőnek, kicsit mondjuk más, de pl egy Raspberry sem füstöl el pedig elég sok minden van rárakva, persze nem 12/24 V 20A-al ... de mégis lehet, hogy jól megcsinálják !
Köszönöm az okfejtést !

 © vjanos2016. jan. 31. 21:54 | Válasz | #12349 
Mi az, hogy beletaknyol a kitöltésbe?

S3D-ben az extrusion width-et is állítod?
Advanced tabon Thin wall behavior esetleg?

 © keri2016. jan. 31. 20:59 | Válasz | #12348 
Ezt a modellt akarom kinyomtatni.
A szárny esetén létkérdés ez, hogy minél könnyebb legyen.

 © keri2016. jan. 31. 20:58 | Válasz | #12347 
Van egy olyan gondom, hogy egyetlen retegből álló falat kellene nyomtatni.
Viszont ha a falvastagságot vékonyabbra van azonosra tervezem mint a fúvóka átmérő, akkor nem rajzolja ki, vagy csak szaggatottan.
Ha vastagabbra akkor meg beletaknyol még a kitöltésbe.

Se a Cura se a Simplify nem tudja ezt kezelni és beállítást sem találok rá.

Egyedül a Slic3r kezeli jól ezt a problémát.

 © Hunka Tibor2016. jan. 31. 19:11 | Válasz | #12346 

 © Hunka Tibor2016. jan. 31. 17:32 | Válasz | #12345 

 © gidacska2016. jan. 31. 13:58 | Válasz | #12344 
Az 1.6.0 verzió nem hiányolja. :)

 © gidacska2016. jan. 31. 13:30 | Válasz | #12343 
Igen azt írják azzal nem szarozik.

 © vjanos2016. jan. 31. 13:26 | Válasz | #12342 
Akkor szemléletváltás kell...
Használj Marlint :)

 © gidacska2016. jan. 31. 13:24 | Válasz | #12341 
Az összeset amit dob a twi re telepítettem, programot újraindítottam de hiába.

 © gidacska2016. jan. 31. 13:19 | Válasz | #12340 
Ezt tölti le nem én választom ki a verziót.

 © elektron2016. jan. 31. 13:18 | Válasz | #12339 
Na ezt mondom én mindig, mert azt tudjuk miből van, meg bevált.

 © vjanos2016. jan. 31. 13:13 | Válasz | #12338 
Ez valami display driver?

A Library Managerben a keresőmezőbe írd be hogy TWI. A megjelenő listában az egyes sorokra kattintva előjön egy install gomb, azzal tudod telepíteni. Úgy sem jó?

 © Devecz Miklós2016. jan. 31. 12:42 | Válasz | #12337 
Muszály a legújabb arduinot használni?
Ettől még nem lesz jobb a lefordított program.
Használd a legutolsó még működő programot.

 © gidacska2016. jan. 31. 12:35 | Válasz | #12336 
Specified folder/zip file does not contain a valid library
Se a mappát se a fájlt nem engedi hozzáadni. Újratelepítettem a könyvtárakat amit uninstallkor nem töröl töröltem telepítés előtt.

 © devilke2016. jan. 31. 12:15 | Válasz | #12335 
http://kepfeltoltes.hu/view/160131/xenon_www.kepfeltoltes.hu_.png

Mi lehet a gond? valamiért nem jól csinálja a supportot

 © vjanos2016. jan. 31. 11:52 | Válasz | #12334 
A menuben keresd meg a library managert, és azzal probald hozzaadni.


[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől

Untitled Document Fórumtagok ftp könyvtára: cnctar.hunbay.com