Hobby CNC Fórum   >>   Fórum   >>   Frekvenciaváltó
Frekiváltó

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © morfeus2015. ápr. 22. 14:27 | Válasz | #2877 
Sziasztok!
Egy VLT 2800 Danfoss frekiváltó beállításával kapcsolatban kérnék segítséget!
Bekötöttem a nagykönyv szerint ami alatt azt értem,hogy egy külső Start kapcsolót,egy 1K potmétert kötöttem be,
De sehogy sem tudom elérni,hogy elinduljon a Start kapcsolóra!
Illetve a 107 paramétert(automatikus motorillesztés) sem tudom alkalmazni!
Aki tud kérem tisztelettel segítsen,szinte biztos,hogy paraméterezésnél nem jól állítok valamit!

Előre is köszönök minden segítséget!

 © smalla2015. ápr. 20. 18:32 | Válasz | #2876 
Esetleg megvannak valakinél a bejegyzés hiányzó képei?
Köszönöm

 © Ati2015. ápr. 16. 16:16 | Válasz | #2875 
Sziasztok!
Yaskawa v1000 frekiváltót ha átállítom Szinkronmotor vektorszabályozásra, OPE08 hibaüzenetet ír ki, (valami olyan paraméter van megadva ami ebbe az üzemmódba nem használhato).
Tudja valaki mi lehet az?

 © Kézsmárki Zoltán2015. ápr. 16. 07:42 | Válasz | #2874 
Szia!

Köszönöm a (számomra is érthető) választ!

Legyen szép a napod!

 © bogancs2015. ápr. 15. 21:01 | Válasz | #2873 
Kedves Zoltán! Ha a motor 1,5 kW-os, a frekiváltó is legalább annyi kell, hogy legyen. Ha kisebb, lehet, hogy működik, de a motor áram valószinűleg negyobb lesz, mint kellene, mert a szabályzáshoz szükséges motor paramétereket nem lehet beállítani rajta.Ajánlott tipus: GD10 1R5G-S2 egy fázis bemenetű, 3 x 230V kimenetű készülék. Adatok a www.powtran.hu web-oldalon.

 © Kézsmárki Zoltán2015. ápr. 15. 20:29 | Válasz | #2872 
Tisztelt Uraim!

1,5 kW-os (3 f) szeretnék működtetni 1 fázisról. A frekvenciaváltó teljesítményét kisebbre lehet választani (a 3x230 V miatt), és ha igen, mennyivel?

 © Sásdi Zoltán2015. ápr. 11. 17:01 | Válasz | #2871 
Én is jártam így, a hálózati egyenirányító, illetve a puffer kondikat kell megnézni. A max fordulat előtt megállt, mert a 300v egyenáram nem anyi volt (egy dióda halott volt). Alacsonyabb fordulaton, amikor nem volt akkora a terhelés, nem szólalt meg a védelem.

 © Áts László2015. ápr. 10. 21:07 | Válasz | #2870 
És a motor ellenállását mérd meg.
De nagyon fontos,hogy áramtalanítás után várd meg amíg a tápkondik kisülnek!!!!!!!
Szokott lenni belül led,ami világít ha van a kondikban fesz.

 © Áts László2015. ápr. 10. 21:05 | Válasz | #2869 
Valamelyik tönkrement. Vagy a motor kezd zárlatosodni,vagy a frekiváltóban haldoklik valami. A tippem:tápkondi. Próbáld meg,hogy kisebb fordulaton,frekvencián megy-e. És még egy lehet,hogy valamelyik paraméter elállítódott.

 © Bencze András2015. ápr. 10. 20:45 | Válasz | #2868 
A tippem frekiváltó túláram, túlterhelés (drive overLoad). A gépkönyv megmondja. Amit találtam abban nincs hibalista. A közmondások hosszabb távon igazak.

 © dravecz2015. ápr. 09. 19:18 | Válasz | #2867 
Üdv.
Egy kis segítség kéne nekem.
Van egy HY02D223B típusú frekvenciaváltóm.
azt produkálja, hogy felpörgeti a motort és mikor épp eléri a beállított értéket kiírja hogy "dL" és leállítja a marómotort.
Mitől van ez?
Ebben a beállításban használom már vagy fél éve, és ma kezdte ezt el.
Előre is köszi a segítséget.

 © Ardu2015. ápr. 03. 17:13 | Válasz | #2866 
Valaki programozott már ilyent? Banner BMD-A



USA forgamazótól is csak kínai manualt lehet letölteni.

Csak ezt nem tudom lefordítani.
Díjaznám a segítőkész fórumtársat.

 © PSoft2015. ápr. 03. 11:49 | Válasz | #2865 

 © Servotomi2015. ápr. 03. 11:24 | Válasz | #2864 
Üdvözlet!Keresek Procon frekiváltóhoz programozókábelt,vagy kezelő panelt.Vagy ha valaki tudja a villogó hibakódokat megköszönném a segítséget.

 © Sz.József2015. feb. 21. 06:38 | Válasz | #2863 
Tényleg nem lehet elárulni a motor típusát? (és a megoldást...)
Ez részedről lenne segítség (okulás) más kezdő részére...
Ha már sikerült segítséget kapnod, akkor ennyit vissza adhatnál, hogy más kezdő is tanuljon belőle...
Vagy én is lapozzak...(?)

 © mikkamakka2015. feb. 20. 21:18 | Válasz | #2862 

 © GB352015. feb. 20. 21:13 | Válasz | #2861 
Ha az oltással van problémád keresd fel a háziorvosodat

 © PSoft2015. feb. 20. 21:11 | Válasz | #2860 

Úgy lesz,ahogy mondod!

Tovább lapozok,Tőled...mindenképp!


 © Szeibert Krisztián2015. feb. 20. 20:51 | Válasz | #2859 
lehet neked szégyen segitséget kérni nekem nem az valahol elkell kezdeni mégis tudtak megoldást irni rá nem az oltást kértem hanem a segitséget ha meg nemtudsz segiteni lapozz tovább

 © PSoft2015. feb. 20. 20:44 | Válasz | #2858 

Milyen az a "kétszálas motor"?

A "szomorú dolog" az,hogy ebben a formában "szégyen segítséget kérni",mint ahogy Te próbáltad!:(

Aki még azt se tudja megmondani(többszörös visszakérdezésre se),hogy mit akar,annak nagyon nehéz ám kitalálni a gondolatait,és segíteni.
Azt írod a #2854-ben,hogy..."kérdez az ember valamit".
Kérdeztél valamit,de te magad se tudod,hogy mit.

No de mindegy is már...túl vagyunk rajta.:)


 © Szeibert Krisztián2015. feb. 20. 20:17 | Válasz | #2857 
szerintem nem én kevertem a port csak egy olyan világot élünk ahol már szégyen segitséget kérni és ez elég szomorú dolog de mindeggy.. a megoldás az hogy 2 szálas motorral probáltam

 © jani3002015. feb. 20. 20:14 | Válasz | #2856 
Én legalább a kétvezetékes motor típusára lennék kíváncsi .
Abból már sejthető mi lett a megoldás .
És nem cikiből írom egyáltalán .

 © PSoft2015. feb. 20. 20:09 | Válasz | #2855 

Ha már ekkora port kevertél másfél nap alatt...

Elárulhatnád a "megvan a megoldás"-t.


 © Szeibert Krisztián2015. feb. 20. 20:05 | Válasz | #2854 
megvan a megoldás de köszönöm a segitséget sajnos manapság ez megy mindenhol kérdez az ember valamit és már egyböl lenézik és oltogatják

 © Szeibert Krisztián2015. feb. 20. 20:00 | Válasz | #2853 
Komárom Esztergom Megyében lakom Kisbéren de valoszinüleg mevan a megoldás de köszönöm szépen a segitséget

 © Szeibert Krisztián2015. feb. 20. 19:59 | Válasz | #2852 
köszönöm szépen a segitséget valoszinüleg mevan a megoldás ezek alapján amit leirtál

 © mikkamakka2015. feb. 20. 16:45 | Válasz | #2851 
Így van, ennyi.......

 © szf2015. feb. 20. 16:32 | Válasz | #2850 
Én ugy gondolom,hogy senki sem hülye aki segítséget kér.Felismeri,hogy nem ért hozzà az nem lehet az.De az aki nekitàmad az egy" tökéletes" hülye.....
Mert lehet,hogy az emberke màs területen profi.
Ott meg lehet,hogy mi vagyunk a hülyék.
De szerintem segíteni kell egymàsnak és nem pofàzni.

 © mikkamakka2015. feb. 20. 15:08 | Válasz | #2849 
Értemén, csak van aki már azon hőbörög ha esetleg nem ír vissza azonnal.
Mondjuk elég gár hogy megint egy lyen szájtépésnek kell kerekednia abból ha valaki hülye és segítséget kér. Már régen meg lett volna oldva a probléma ennyi energiával....

 © szf2015. feb. 20. 14:59 | Válasz | #2848 
Nono.Én jó szàndékkal írok.És ezért segítek magànba,ha tudok.

 © mikkamakka2015. feb. 20. 14:57 | Válasz | #2847 
Várjatok már egy kicsit bazmeg nem ül mimdenki a gép előtt egész nap.... Nem mindenki olyan becsavarodott mint egyesek. Had válaszoljon az a szerencsétlen, lehet már közben az áram is agyonbaszta. Vagy feltekerze a motor amit bekötött.

 © mikkamakka2015. feb. 20. 14:54 | Válasz | #2846 
Nem hinném...... Volt erre példa? Ha ugy van én beleállok a vitába akár személyesen is. Persze ha nekem van igazam. Máskülönben minek vitázzak. Amugy a bejegyzés után kettő percel már Pál be is talált facebookon. Miért nem ide írt. Irtam egy pár igaz dolgot róla és egy kicsit oltogattam egyből meg is futamodott. Ismerem 15 éve személyesen, itt lakik a szomszédba. Ugylátszik magáravette, különben miért keresett privát. Ugyanez volt amikor nekem kellett segítség 3 perccel utánna írt mint ahogy megoldódott a gond. Így könnyű....

 © szf2015. feb. 20. 14:51 | Válasz | #2845 
Megint csak megkérdezem hol laksz?Közelemben vagy akkor hàzhoz megyek, baràtilag.

 © Yankoo2015. feb. 20. 14:47 | Válasz | #2844 
Szerintem alapból azzal kellett volna kezdeni, hogy tegyen fel egy képet és akkor nem menne az "anyázás" minden irányba.. Szóval Krisztián fotózd le a frekiváltót és a motort és az alapján könyebben tudnak segíteni!

Egyébként pont ezért utálom a fos HE fórumot. Szóval ne menjünk abba az irányba. Igaz nem rég regisztráltam, de akkor nem volt az a benyomásom erről a fórumról, hogy az embert leoltják, ezt annak idején le is írtam és nagyon örültem neki.

 © GB352015. feb. 20. 14:42 | Válasz | #2843 
Aztán ha valaki más meg rólad mondja el a véleményét, akkor meg vérig vagy sértve, nem ?

 © mikkamakka2015. feb. 20. 14:12 | Válasz | #2842 
Elmondtam a véleményem.....

 © jani3002015. feb. 20. 13:39 | Válasz | #2841 
Most ez megint mire volt jó !
Az általa adott infókhoz képest a maximális segítséget kapta szerintem .
Az egy fázisból 3ra pedig van a frekiváltónál egyszerűbb megoldás .Az más kérdés hogy már mérnök végzettségű egyének is lehülyéztek érte .
A frekiváltónak vannak plusz szolgáltatásai ami miatt jobban szeretik , akik értenek hozzá .

 © békési2015. feb. 20. 13:33 | Válasz | #2840 
Ez a "2 szálas" motor nem kefés motor véletlenül?

 © Csuhás2015. feb. 20. 13:24 | Válasz | #2839 
Alapvetően a "két szálas 220-as" motor nem fog működni frekiváltóval. Légyszi rakj fel egy fotót a motor adattáblájáról, mert az általad leírtak szerint ez lehet kefés motor, kondis aszinkron motor, vagy szerencsés esetben három fázisú motor egyfázisú betáplálással és kondival. Ha ilyen akkor a motort deltába kötve tudod frekiváltóról használni. ( Van egyfázisú aszinkron motorhoz is frekiváltó de az ritka és drága )

 © békési2015. feb. 20. 13:22 | Válasz | #2838 
Én azt hittem, hogy a nyolcadikos fizika tantárgy elsajátítása alapvetés.

 © Csuhás2015. feb. 20. 13:20 | Válasz | #2837 
Magam csak azt tudom tanácsolni, hogy ha a belinkelt doksi alapján nem megy a bekötés akkor keress valakit aki beköti neked.

 © mikkamakka2015. feb. 20. 13:01 | Válasz | #2836 
Hagyd ezeket a fenébe nem fog senki segíteni, nekem sem tették. Ahoz mindenki gyáva, hogy ilyen témában megmondja neked a tutit, mert ha valamit elbasznak akkor rajtuk a felelősség. Ezért csak irogatnak, oltogatnak, segíteni senki nem segít, pedig ennyi energiával már rég megoldódott volna hiba nélkül a dolog. Miböl álna egy móricka bekötési rajz?..... Vagy egy 3 soros gyorstalpaló. SEMMIBŐL! A következtetés levonva részemről is felesleges itt bármit kérni, itt csak oltást kap az ember. egy besavanyodott befásult viszonylag szűk kör ahova bekerülni nagyon nehéz, ha hülye vagy azért, ha meg tudsz valamit akkor azért. Van egy barátom aki segített nekem, átküldtem neki, hogy mit akarsz bekötni, hátha segít ha tud. Énis ilyen cipőben jártam nem csak most, hanem régebben is. Valahogy nekem sem volt kedvem kárt tenni a gépeimben, és nem szerettem volna vadi új 100-200-e forintos frekiváltókat füstölgetni. Ígyis van már itt ami kitudjamilyen összevissza lopott forrásból való cucc egyszercsak bemondta az unalmast. Gondolom az adattáblájából visszakereshető hogy honnan való. Annó nem köttettem be az ipari áramot , mert meggyőztek hogy frekiváltóval milyen jó, de mostmár megbátam. Ma már minden gépem frekiváltós de most vásárolnék egy ipari berendezést ami meg nem megy még frekiváltóval sem 220-ról, és nem tudom használni ipari áram hiányában. Ha akkor cc.15 éve beköttetem akkor hozzá sem kell nyúlni a gépeimhez, és nem kell szopni frekiváltókkal, ja meg egy pár forint a zsebemben marad, de az a legkevesebb.

 © TROMF222015. feb. 20. 12:25 | Válasz | #2835 
Nos Krisztián!
A fórum tagjainak többségében van annyi felelősségérzet, hogy jelezze, ha valaki a "vak ló bátorságával" és még ráadásul nagy egóval ingoványos területre lép.
Te egy ilyen szolid figyelmeztetést kaptál.
A reakciód téged minősít.
Nem várok választ...

 © Szeibert Krisztián2015. feb. 20. 12:20 | Válasz | #2834 
igen lehet hogy nemértek a villamossághoz nemkell egyböl oltogatni énis tudnák feltenni olyan kérdést hogy csak pislogna egykét ember kérdeztem ami szerintem nem bün de ahogy elnézem vannak bunkók itt a csoportba

 © Pál2015. feb. 20. 12:07 | Válasz | #2833 

Nem akartam így mondani, de ez tényleg veszélyes tudatlanság.
Alap dolog ha valaki frekvenciaváltót vásárol tudja mit és miért szeretne vele.


 © TROMF222015. feb. 20. 11:41 | Válasz | #2832 
Ne haragudj Krisztián, de itt olyan alapvető alulinformáltságot mutatsz, ami saját magadra is veszélyes!
Ez nem a te tereped! Hagyd inkább szakemberre, míg neked, vagy valakinek a közeledben baja nem történik!
Javaslat, egy nem szakembertől....

 © Pál2015. feb. 20. 11:37 | Válasz | #2831 

Megkérdezhetem, hogy mégis mire szeretnéd használni ezt a frekvenciaváltós megoldást?


 © Bencze András2015. feb. 20. 11:32 | Válasz | #2830 
No comment!

 © jani3002015. feb. 20. 11:30 | Válasz | #2829 
Pancser vagyok a témában ! De !
Eőször is használt 3 fázisú motor mindig olcsóbb az egyfázisúnál , és ide az lenne a jobb mindenképpen . És ha lehet 1 fázisról , deltába átkötve .
Az a két szálas motor mit takar ? Erről írhatnál többet . Ha jönnek a szakik , ezt már nem kell kérdezniük :)

 © Szeibert Krisztián2015. feb. 20. 10:59 | Válasz | #2828 
bentvan az átkötés de nemcsinál semmit motorra 2 szál megy vagy 3? mert 220v motorom van 2 szálas

 © Bencze András2015. feb. 20. 10:45 | Válasz | #2827 
Biztos nem mondtad neki, hogy "múkodj!", félretéve a hülyeséget 1000+1 oka lehet, távolról nehéz. P1 P+ közötti átkötés bent van? Próbáld úgy ahogy előző életében (helyén) volt.

 © GB352015. feb. 20. 09:34 | Válasz | #2826 
Ez a fékchopper egy ellenállás, amit esztergáknál szoktak használni ?

 © Szeibert Krisztián2015. feb. 20. 09:31 | Válasz | #2825 
bekötöttem de nemcsinál semmit csak villog hiába nyomok egy startot vagy akármit mi a megoldás?

 © svejk2015. feb. 20. 09:11 | Válasz | #2824 
No meg a plusz kondipakkot, ha esetleg 3 fázisú használsz egy fázisról, és már kezd lefulladni.

 © Bencze András2015. feb. 20. 09:07 | Válasz | #2823 
Fékchoppert lehet rákötni.

 © GB352015. feb. 20. 08:50 | Válasz | #2822 
Halihó !

Csak kíváncsiságból kérdezném, hogy ez esetben a + - csatlakozás mi célt szolgál ?

 © Szeibert Krisztián2015. feb. 20. 08:26 | Válasz | #2821 
köszönöm szépen a segitséget

 © Bencze András2015. feb. 20. 08:05 | Válasz | #2820 
A 230V a L1 és L2, a motor U,V,W, G a test azt is kösd be. A +-t hagyd üresen.

 © mikkamakka2015. feb. 20. 01:12 | Válasz | #2819 
Kicsit visszavehetnél az arcodból, mert kérdeztem nem is olyan rég a segítséggel kapcsolatban. Egy mukkot nem írtál, pedig facebookon is fennt vagyok neked, hívtalak is telefonon 3x. Ha olyan nagyon segítőkész lennél akkor csak odaszóltál volna hogy mivan, ráadásul itt laksz a szomszédban. Tudod nagyon jól hogy minden gépem frekiváltóval megy, mert már állítottál be nekem, és "szereztél" is már nem is egyet. Sajnos azokat is heteken át tartó könyörgés után voltál elárulni, hogy egyáltalán hogy kell bekötni. Énsem ismerem annyira ezeket a dolgokat, de nem is akarom elbaszni, mondjuk egy automata eszterga 3,5Kw os motor bekötését egy véletlen ellenétes forgásiránnyal. Ha például tudnád, mint ahogy ezt meg te nem tudod, hogy fordított forgásiránnyal egy ilyen gépet tilos elindítani, és egy pár alkatrész biztosan törik. A segítőkézségedről csak annyit hogy amikor én kaptam segítséget és azt ide be is írtam, nem telt bele 3 perc és jelentkeztél a facebookon, hogy mit kell csinálni. Így könnyű ha már valaki megoldotta :-). Pl. én is azok közé az emberek közé tartozom, akik használni szeretnék a gépeket, és nem azzal szarakodni, hogy hogy kell bekötni, bogarászni a manualt, régebbi típusokhoz vadászni a leírást .... Dolgozni szeretnék nem napokat heteket elszarakodni egy frekiváltó bekötéssel, amivel jóesetben soha többet nem kell foglalkozni. Nem tehetek róla hogy ennyire jól megy, hogy ráérsz ilyenekkel foglalkozni, de vannak akik dolgoznának, de egy kicsit fejlesztik is a gépparkot. Rád is rádférne egy kis "életmódváltás" hátha kimozdulnál a 15nm-es szobádból immár lassan 40 év után. Ha segíteni akarsz (ezt hangoztatod állandóan ) akkor azt másképp tedd, ne ilyen stílusban. Biztos vagyok benne, hogy itt bárkinél jobban ismerlek, és tudom, hogy hogy állsz a dolgokhoz, ezért nem is elsőnek téged kértelek meg, de ez a húzásod ez nálam is kiverte a biztosítékot.

 © Pál2015. feb. 19. 21:23 | Válasz | #2818 

Mindenek előtt szerintem nézd át ezt aztán fogalmazd meg ezek alapján a felmerülő problémát.

FVR_C11S User Manual pdf

 © Szeibert Krisztián2015. feb. 19. 19:46 | Válasz | #2817 
annyira nem értek hozzá meg nem szeretném elsütni mert nem olcsó az érdekelne hogy melyik a + -
meg a motor szálai

 © szf2015. feb. 19. 18:28 | Válasz | #2816 
Szia!
Hova valósi vagy?Ha a közelemben vagy segìtek.
De persze arcoskodàs és vetítés nélkül csak baràtilag.

 © Bencze András2015. feb. 19. 18:22 | Válasz | #2815 
Esetleg, ha kifejtenéd mit szeretnél, hogy csináljon, akkor biztos kapsz konkrét segítséget.

 © Pál2015. feb. 19. 17:49 | Válasz | #2814 

Milyen nagyképű duma ?


 © PSoft2015. feb. 19. 17:47 | Válasz | #2813 

Ne bosszants már!...

Pusztán,a nagyképű dumádra írtam,amit írtam!:)
(de attól még igaz!)


 © Pál2015. feb. 19. 17:29 | Válasz | #2812 

30kW már nem az a kimondott hobby kategória, sokaknak ekkora betáplálás sincs az egész házra sem.
Sőt még sok villanyszerelőnek sincs szerszámuk a betáp kábelt megsaruzni.
Tehet ez nem tudom minek írtad ?
750W-os 1 fázisú frekvenciaváltó nem ez a kategória.


 © PSoft2015. feb. 19. 17:20 | Válasz | #2811 

Hogy is szoktad kezdeni?....

"Megsúgom neked" én se az anyatejjel szívtam magamba,hogy hogyan kell a háromajtós szekrény méretű,EVIG-es 30KW-os hajtásszabályzót bekötni...
(most,hozzáírhattam volna nagyképűen)...meg,programozni.

De,akkor...hazudtam volna.

Azokat még...programozni se kellett.
(ha csak a négy poti tekergetése nem számít programozásnak)

Azt is megsúgom,de csak Neked...
Annak idején,a "sültgalamb várása" még ismeretlen fogalom volt.


 © Pál2015. feb. 19. 17:11 | Válasz | #2810 

Kedves kirúgott "büdös bunkó" szegelgetek vagy békési a mesemondó szerepét itt csak te töltheted be !
Remélem nem baj ha idéztem tőled
Az eddigi legrövidebb munkaviszonyom is 1 év egy célgnél, de az is azért mert jobb ajánlatot kaptam.
Majd ha valami szakát fel tudsz mutatni akkor majd beszólhatsz nekem !


 © Pál2015. feb. 19. 17:02 | Válasz | #2809 

Ha kell én be is kötöm neki, de abból ő semmit nem tanul, ahogy te se fogod így soha a büdös életbe megtanulni ha meg se próbálkozol vele.
De lehet várni a sült galambot is.
Sokan túlmisztifikálják ezeket a hajtásvezérlőket miközben semmivel nem bonyolultabb mint egy léptetőmotor vezérlőt bedrótozni.


 © békési2015. feb. 19. 16:58 | Válasz | #2808 
Bennem azért néhány kérdés felvetődött ezzel a Háry Jánossal kapcsolatban.
Elmondása szerint már minden cégnél dolgozott a Volgától nyugatra.
Hogy lehet ez?
Felvételkor lenyomja a nagyképű süketet. Pár napig dolgozik egy helyen, utána kirúgják, mert kiderül, semmihez nem ért, csak a duma van.

 © PSoft2015. feb. 19. 16:54 | Válasz | #2807 

Te is nagyon jól tudod,hogy azok a "feketén fehéren írott User Manual-ok" nem az 'utca emberének' íródnak.
Valamilyen szintű szakmai rálátást igényel az olvasásuk/értelmezésük.

Feltételezem,hogy Krisztiánnál nincs meg ez a szintű szakmai rálátás,azért merészkedett kérdezni,segítséget kérni...

Nohh,de mindegy is...nem akarok én itt senkivel veszekedni...
Lehet,hogy én vagyok rosszul "összerakva"!?

Egy másik hangzatos mondás,még azért ide kívánkozik a végére.
A #2798 után...
"Ha hallgattál volna,bölcs maradtál volna"

Persze,ez is csak egy vélemény,az enyém!


 © Pál2015. feb. 19. 16:53 | Válasz | #2806 

Lehet hogy te ennyit tudsz, többet nem is feltételez tőled senki!
Ahhoz eszméletlen balfaxnak kell lenni, hogy tönkre tudja tenni.
Ezért is merem ajánlani, nyugodtan kísérletezzen vele.
" büdös bunkó" ugye az te vagy ?


 © békési2015. feb. 19. 16:45 | Válasz | #2805 
Mekkora büdös bunkó vagy.
Te most itt azt adód elő, hogy amikor az elsőt láttad (mint feltételezhetően a kérdező) te rögtön kented, vágtad a témát.
A fenét!
Párat szarrá égettél, mire akadt valaki, aki nagy nehezen megtanított téged a használatára.
A magadfajta az ilyen.

 © Pál2015. feb. 19. 16:18 | Válasz | #2804 

Megsúgom én se az anyatejjel szívtam magamba a tudást, hanem nekiültem és józan logikával kifióztam a manuálból már amihez egyáltalán volt.
Aki nem mer az nem is nyer !
A többi meg kifogás és nyafogás !
Hidd el, többet ér ha rávezetik a megoldásra az embert mint, hogy megrágva és előemésztve a szájába köpik.
"Az éhező embernek ne enni adj, hanem tanítsd meg halat fogni!"


 © PSoft2015. feb. 19. 16:06 | Válasz | #2803 

Vannak itt jó páran,(magamat is beleértve)akik nem az anyatejjel szívták magukba a CNC-zés titkait.

Hogy Te azon kiváltságosok közé tartozol,akiknek ez megadatott,az a Te szerencséd...köszönd meg valakinek.

Nézd meg Krisztián adatlapját,nincs két hónapja,hogy úgy döntött... aktív/regisztrált tagja lesz ennek a közösségnek.

Szerinted,ezt várja tőlünk....

"Mégis mit kell segíteni, minden le van írva feketén fehéren az User Manual-ban.
Legalább is nekem ez bőven elég a beüzemeléshez."

"Ahhoz nagyon szakmai analfabétának kell lenni hogy egy szájbarágós leírás alapján ne tudja bekötni.
Ha meg hobby szinten CNC-ni szeretne akkor kizáró tényező a hozzá nem értés."


 © Áts László2015. feb. 19. 15:56 | Válasz | #2802 
Sok emberrel találkoztam,és még fogok is,akik az adott szakterülethez nem értenek,ezért félnek tőle és megtanulni sem akarják. Na az elektronika az nagyon ilyen. De ettől még azért miért ne lehetne hobbista? Valószínűleg más téren viszont szívesen fog segíteni másnak.

 © Pál2015. feb. 19. 15:20 | Válasz | #2801 

Ahhoz nagyon szakmai analfabétának kell lenni hogy egy szájbarágós leírás alapján ne tudja bekötni.
Ha meg hobby szinten CNC-ni szeretne akkor kizáró tényező a hozzá nem értés.


 © Áts László2015. feb. 19. 15:03 | Válasz | #2800 
Nincs igazad! Sokan vannak,akik szívesebben bízzák szakemberre az ilyesmit és lehet,hogy jól teszik! Szerintem nincs ezzel semmi baj,sőt komoly problémákat lehet elkerülni vele,ami lehet,hogy neked természetes. Mint ahogy te sem bíznád rá egy bevallottan hozzá nem értőre mondjuk a kocsid fékjét....

 © Pál2015. feb. 19. 14:52 | Válasz | #2799 

Mégis mit kell segíteni, minden le van írva feketén fehéren az User Manual-ban.
Legalább is nekem ez bőven elég a beüzemeléshez.
Az RF zavarok elkerülése érdekében ajánlatos LiYCY kábelt használni a teljesítménynek megfelelő keresztmetszettel.
A harisnyát csak a hajtásvezérlőnél bekötve és a 4. eret védőföldelésként használva.

FVR_C11S.pdf


 © Szeibert Krisztián2015. feb. 19. 14:28 | Válasz | #2798 
űdv valaki tudna nekem segiteni fvr c11 frekvenciaváltó bekötésében?

 © mikkamakka2015. feb. 16. 20:46 | Válasz | #2797 
Kösz a segítséget akik foglalkoztak a témával.

 © mikkamakka2015. feb. 15. 22:56 | Válasz | #2796 
Olyan embert keresek aki tud segíteni
Yaskawa 606pc3 frekvenciaváltó felprogramozásában, és bekötésében. Ha valaki tud segteni, kérem emailban tegye. köszönöm.


 © vjanos2015. jan. 31. 20:46 | Válasz | #2795 
Nekem van egy, 370w, Ferm eszterga motorja volt...
Dobj egy mailt.

 © Bencze András2015. jan. 31. 18:28 | Válasz | #2794 
Vektoros frekvenciaváltó üresjárati autotuninggal erre való, akár 1-2 fordulat/perc esetén is. Az más kérdés, hogy a motort ilyenkor illik kényszerhűteni.

 © Barret2015. jan. 31. 18:11 | Válasz | #2793 
Nem úszod meg nyomaték vesztés nélkül a szabályzást.250-re meg reménytelen leszabályozni.Nem úszod meg áttétel nélkül,az mindenképpen kell ekkora csökkentéshez.

 © zetelaki2015. jan. 31. 18:08 | Válasz | #2792 
A segítségeteket szeretném kérni.Van egy 380v 3kw 2800 fordulatú villanymotor a fordulatát szeretném szabályozni kb 250 re úgy hoogy ne veszítsen a nyomatékából sokat.Áttét nem jó!A segítségeteket előre is köszönöm.

 © Pál2015. jan. 31. 12:29 | Válasz | #2791 

Miért nem kötöd át inkább a kapocsdekliben csillagról deltába és teszel rá egy 25uF-os kondit.
Vagy tenni rá egy frekvenciaváltót.


 © bogancs2015. jan. 31. 11:46 | Válasz | #2790 
Új, 350W-os 1400-as fordulatú 220/380-as talpas villanymotort adnék hasonló egyfázisú kondenzátoros motorért cserébe.

 © Tibor452015. jan. 30. 15:23 | Válasz | #2789 
A P-nél a 2*PI lemaradt.

 © bogancs2015. jan. 30. 15:18 | Válasz | #2788 
Az Iramkó-nál nézd meg, mire ajánlják. ha jól tudom, szivattyú, ventillátor hajtására, ahol a frekvencia csökkenésével négyzetesen csökken a nyomaték igény. Gépre állandó nyomatékú kell. Egyetértek Pál-al, a motor csere megfontolandó. Nem csak azért mert olcsóbb, hanem a 3 fázisú motrok vezérelhetősége jobb, a vezérlések kiforrottabbak.Ügyelj arra, hogy a fordulatszáma körül-belül akkora legyen, mint a legnagyobb, amire szükséged van, de ne több. Teljesítmény = nyomaték x fordulatszám.

 © medvegy692015. jan. 30. 04:36 | Válasz | #2787 
Üdv!

Gondolkodtam a motorcserén is, de még nem találtam pontosan odaillő megoldásút, lévén gyári gépem van, amit nem szeretnék átfurkálni. Másrészről beszereztem egy gyári kisméretű esztergát, bemutatókhoz, és most tudatosult bennem, hogy az azonos, szabályozás nélküli verzió motorja aszinkron, míg a szabályozós egyenáramú motorral megoldott. A nagyobbakon persze már "hagyományos" frekvenciaváltós a megoldás. Mindenesetre dolgozom a problémán.

 © Pál2015. jan. 29. 22:15 | Válasz | #2786 

Még akkor is jobban jössz ki ha lerúgod az a xar 230-as 1 fázisú motort és teszel rá egy 230/400-ast és ehhez veszel egy frekvenciaváltót.
A DC és a frekvenciaváltós hajtás közötti különbség olyan mint a teológia és a geológia között.
Magyarán ég és föld


 © medvegy692015. jan. 29. 21:57 | Válasz | #2785 
Üdv!

Hát elég szép ára van, ennél lényegesen kevesebbre gondoltam :(. Az iramko-val közben felvettem a kapcsolatot, hát nem sokkal kevesebb az sem, sajnos. Így marad egyelőre a kézi áttételváltás. Ami pedig a kis gépekben van fordulatszám váltós megoldás, az szinte kivétel nélkül mind egyenáramú motoros megoldás. Még egyszer köszönöm segítséged.

 © bogancs2015. jan. 29. 08:43 | Válasz | #2784 
medvegy69-nek: www.lionelectric.hu weboldalon ZVF330-at ajánlom figyelmedbe. Azonban meg kell nézni a motor névleges áramát, ami alapján lehet, hogy csak az 1,5 kW-os lesz jó. Ez tud kis fordulaton is nyomatékot leadni, mivel a fázistolást nem kondi végzi, hanem a frekiváltó. A kondi csak 50Hz-en tud korrekt fázistolást, így megfelelő nyomatékot biztosítani. Ettől kisebb frekvenciákon belép az AS faktor(Ahogy Sikerül)

 © Révész Richárd2015. jan. 29. 08:42 | Válasz | #2783 
Nem is azt mondtam, hogy jó, csak, hogy van.

 © Pál2015. jan. 28. 23:13 | Válasz | #2782 

Ez elég bohóckodásnak néz ki, hogy még a kondit is benne kell hagyni a motorban.
Így mégis hogyan vált forgásirányt ?
Ilyet csináltam 3 fázisú frekiváltóval is és csak az U és V kötöttem be.
Nevetségesen gyenge alacsony fordulatszámon.


 © Révész Richárd2015. jan. 28. 22:40 | Válasz | #2781 

 © Pál2015. jan. 28. 21:56 | Válasz | #2780 

Jó pár 100 frekvenciaváltó megfordult a kezeim között, de 1 fázis be és 1 fázis ki ilyet még nem láttam.


 © gaspa2015. jan. 28. 21:11 | Válasz | #2779 
Miért lett ilyen nagy,nem tudom.

 © gaspa2015. jan. 28. 21:09 | Válasz | #2778 
Próbálok közeli képet feltenni a keresett hibridről VL1102-01R-01



[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől

Untitled Document Fórumtagok ftp könyvtára: cnctar.hunbay.com