Fiat Panda Klub - FIAT PANDA CLUB.eu - www.fiatpandaclub.eu   >>   Fórum   >>   Fiat Panda MultiJet
Fiat Panda MultiJet ötletek, javaslatok, vélemények, kérdések

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © Németh László2014. feb. 19. 07:48 | Válasz | #834 
Nem. Kék volt, de azt én már kicseréltem az én autőmban.

 © Atis2014. feb. 19. 07:24 | Válasz | #833 
a sofőrülés a gyári sárga? (nekem az van). állapota? (sajna én kiülten vettem az autót)

 © Németh László2014. feb. 15. 22:22 | Válasz | #832 
Esetleg ha valamivel én is tudok segíteni, mivel szétbontottam egy komplett Panda 1.3 mjet-et, aminek a bal eleje lett totál. A legalapabb felszereltségű volt.

 © Németh László2014. feb. 15. 22:16 | Válasz | #831 
Kiskunhalason. Kecskemét, Baja, Szeged háromszög közepe.

 © nagyati672014. feb. 15. 21:21 | Válasz | #830 
20/3906498
nagyati67@gmail.com
Hol laksz? Esetleg el tudom vinni.

 © Németh László2014. feb. 14. 07:44 | Válasz | #829 
Oké. Elérhetőséget tudsz adni, hogy a rézleteket megbeszéljük? Vagy esetleg ha rámcsörrentenél akkor visszahívlak. Köszönettel. 20/9616-835

 © nagyati672014. feb. 13. 20:30 | Válasz | #828 
Van váltóharangom.

 © Németh László2014. feb. 12. 21:59 | Válasz | #827 
Sziasztok! 2005-ös Panda 1.3 mjet-em van. A sebességváltó kuplungházban a kinyomó csapágy csúszkája már vállasra van kopva és akadozik a csapágy. 340000 km van benne. Esetleg tudja valaki, hogy lehet-e a csúszkát külön cserélni, vagy van valakinek váltó harangja? Előre is köszi. 20/9616-835

 © nagyati672013. nov. 28. 15:23 | Válasz | #826 
A TSI javára gondolod a 100x-os szorzót?
Mert a szórendből ezt vettem ki.
Azt még talán elhiszem, hogy jelenleg több TSI készül, mint MJet, bár erősen kétlem. Az viszont 100%, hogy 2003 óta sokkal több MJetet gyártottak, mint TSI-t 2008 (?) óta.
Egy biztos: Németet soha többé nem vennék. Új VW-be, és Skodába is tettem 150-150ekm-t. Bár a motorral nem volt probléma, (1.4, 1.9TDI) azon kívül megkeserítette az életem. Mást ne is mondjak, "véletlenül" mindkettő váltója tönkrement, nem kicsit, nagyon. A VW-é gari után 3 hónappal...
Ezen kívül klímakompresszor, fűtőventilátor, kipörgésgátló (meg sem tudták javítani). És ezek az első 3 évben! Mi jött volna ezután?

 © vercse2013. nov. 28. 07:20 | Válasz | #825 
Amúgy Japánban is az év autója lett tegnap a VW Golf, amit eddig csak Japán autó nyert meg....

 © nagyati672013. nov. 27. 20:45 | Válasz | #824 
Urak!
eLearn Panda MJet hol található? Tudnátok segíteni? Csak a benzines verziót találom. Letöltöttem régebben, de letöröltem, mikor összetört az előző. Kösz a segítséget!

Sanci2013. nov. 27. 19:36 | Válasz | #823 
Na ezen a garis témán lehetne azért vitatkozni ugyanis a második turbóbajnál mikor tört is a lapát akkor derült ki, hogy a motor és lehajtás csak 2 évig volt garis (ellentétben a vételkor beígért 4-el szemben) szvsz az előzetes 260 ezres árajánlattal ellen szépen elmentem egy turbó szakszervizbe és vettem egy komplettet és az egyéb szükséges dolgokat hozzá így megúsztam 170 ezerből meg egy fél nap oboázás a szerelőaknában..végülis nem volt nagy vicc kicserélni csak a katalizátorról leütni a csövet -az volt a legdurvább, a többi már csak orvosi precizitást igényelt..

Német kócmócokból meg nem kérek többet, főleg nem csigásból, akkor inkább szívóbenya japó M13A motorkóddal amit tényleg csak tankolni kell meg vigyázni rá oszt jónapot..hadd dumáljanak, hogy kalapos falusi..

Ha meg valakinek akkora mákja van, hogy gariban kicserélnek minden szükségeset mindamellett, hogy jól is rakják össze a kocsiját (márkától függetlenül, pösti pözsó szervízről mesélhetnék, nagybátyó támogatná hogy nyissak egy szervízt mert én legalább normálisan összeraktam a kocsiját és nem egy esetem volt a 2.0 HDi-vel) és még mindamellett kap is egy kölcsönkocsit amit csak max tankolnia kell a javítás idejére akkor azt mondom korrekt helybe botlott a csóka vagy pedig nem MO.-ról beszélünk..

De nem vitázok, valszeg mások a meglátásaink ezekkel a dolgokkal kapcsolatban..

 © vercse2013. nov. 27. 18:30 | Válasz | #822 
Fék probléma: Vizes és párás időben elment a fék.
Alvázszám alapján hívták vissza a kocsikat,persze ha nem kérdezek rá eszük ágában nem lett volna szólni.

Aztán leburolták, utána meg 2 évre rá folyamatosan jött a levél hogy burkolni kell, mondom nekik, hogy már megoldva, erre kiderült, hogy a szervíz nem rögzítette be a rendszerbe, de mondtam nem fogom újra burkoltatni csak mert nem írták be.

KB annyira leburkolták az ABS-t, hogy a tengerbe is meríthettem volna.

 © vercse2013. nov. 27. 18:27 | Válasz | #821 
Azért nézd meg évi hány darab TSI készül, és hány darab multijet. Szerintem egy 100szoros szorzó a különbség.

Mindenből lehet rossz autó, de nálunk még egyetlen új autóval se volt nagy probléma.
Függetlenül, hogy Japán, német vagy olasz.

Persze a magyar meg megveszi az 2 éves autót 200.000km-el és csodálkozik hogy rossz.

Mi sokat járunk németbe és még soha nem tudtam magamnak autót hozni onnan, mert a németek se adják el ami még nem lehasznált.

Itthon meg szidják a kocsikat, hogy ez meg ez a baja, persze mert tizede a km- mint a valós.

Műszaki vizsgáztatáskor kiírja a gép az előz km állást, na most 10ből 9-nél nálunk csökken az évek előre haladásával.

Ha meg valaki garis autóval jár így azt nem értem, mert mit érdekli, ingyen adnak cserautó, és ingyen javítanak mindent 4-7évig kocsi típustól függően.


 © nagyati672013. nov. 23. 19:12 | Válasz | #820 
Konkrétan mi volt ez a fékprobléma?

 © nagyati672013. nov. 23. 19:12 | Válasz | #819 
295 ezernél ment el a vezérlésem. Szétszedtük a motort darabjaira ( utólag tudtam meg, hogy pár himbát elég lett volna cserélni ), és SEMMI kopás nem mutatkozott. A hónolás ott volt a hengerfalon, csapágyak, perselyek tökéletesek.
-20 fokban két fordulatra indult. Úgyhogy én amondó vagyok, hogy gazdafüggő, hogy mit bír egy motor. Persze néha előfordul konstrukciós hiba. Ilyen a TSI-nél a vezérlés és a turbó, Pandánál a kuplung és légszűrő. Még a Hondánál is volt: Alultervezték a 2. 3. henger hűtését, és fokozott kopás jelentkezhetett a hengerfalon.
Sokan jelezték is a hidegen kopogó hangot. A Honda,ha garanciaidőn belül jelentkezett a hiba, cserélte a blokkot.

Sanci2013. nov. 23. 16:12 | Válasz | #818 
De összefoglalva azért a JTD motorok sem rosszak, egy ismerősöm céges VAN-ját 408 ezer után cserélték le mert annyira elkopott minden része, hogy 5 fok alatt már nem volt hajlandó beindulni, csupán odafigyelés és normális használat kérdése mennyit bír el egy motor..

Sanci2013. nov. 23. 16:10 | Válasz | #817 
Épp tegnap ugrott a torkomnak egy BMW-s aszfalthuligán ugyebár milyen sz@r az Opel, mondom az övé is ugyanolyan német vacak csak azt épp többért meg jobban el lehet adni a raccsingos hüyegyerekeknek mint az enyémfajta melóstraktort..

A saját magam véleménye, hogy a japóknál még ér valamit a minőség, főleg amiket ott raknak össze, azok autók is..

 © nagyati672013. nov. 23. 13:51 | Válasz | #816 
Hozzáteszem még, hogy sokáig Bogaras voltam, majd japán-fan. Hat évig volt újonnan vásárolt Hondám, egy csavart sem kellett meghúzni.
El nem tudtam volna képzelni, hogy lesz olasz autóm, erre van kettő. Csak azt tudom mondani, hogy szerethető autók az olaszok. A Deltát meg egyenesen imádom, sokszor csak állok mellette, és gyönyörködöm benne. Egy műalkotás.

 © nagyati672013. nov. 23. 09:00 | Válasz | #815 
Ezt az összehasonlítást hol olvastad? Csak nem az Auto Bildben? Nem jöttél még rá, hogy a Golf mindent ver? Vajon miért? Mert a VAG minden újságírót megvesz kilóra. Inkább megkérdeznék néhány szerelőt, mi a véleményük erről a motorról. Méghogy a világ leginnovatívabb, végre nem törpemotorját legyőzte? A műhelyek meg nem győzik szerelni. A saját szememmel láttam 4 éves, 60ekm-t futott TSI motort szétszedve. Ép alkatrész nem nagyon volt benne. Mindez amiatt, hogy a tulaj enyhe lejtőn orral lefelé rükiben hagyta az autót, és úgy húzta be a kéziféket. A feszítése olyan idétlen, hogy simán átugrál pár fokot a szíj. 600eFt, a gép fél éve ott áll a szerelőnél. Pandánál ugyanez pár himba cseréje. Nem csak emiatt, de egészében elcseszett, megbízhatatlan konstrukciónak tartják. Más kérdés, hogy amíg megy, nagyon ütős kis gép. Én is vezettem.
Lehet vitázni, de mindegyik autónak vannak hibái, amit csak akkor tapasztalsz meg, mikor évekig használod. Mindenesetre a németek már nagyon nem azt a szintet hozzák, amit gondolunk róluk. Az "Az Autó" tesztjében két különböző Mercedes típusban sem működik több gyári extra, amellett, hogy a B-klassénak nincs két párhuzamos lemezillesztése?
Három éves Audikban lekopik a kezelőszervekről a festék? 400000 autót érintő VW visszahívás? A BMW motor megeszi a szívócsatornából a pillangószelepet? Ugyan, hagyjuk már az überdajcs szemléletet...

 © vercse2013. nov. 16. 17:24 | Válasz | #814 
Azért az 1.4 TSI nagyban veri a Multijet főleg minőségben. 5 éve már minden díjat elvisz.
Legutóbbi tesztekben a Mazda Skyactivat verte meg.

Nekem a Panda 130ekm-ig volt meg, és én szervizeltem, de pár dolog aggasztó spórolás benne, amit a német kocsiknál nem spórolnak ki.

1. Kuplung alul méretezett, csere.
2. 5 éves kocsiban hátsó kipufogó dob csere
3. 2 éves kocsit összetörjük, mert szakadó esőben nem fog a fék,persze senki se akarta elhinni, erre 4 évesen kötelező ABS cserére hívják mert ha befolyik a víz elmegy a fék, na végül rájöttek hogy típus hiba, bezzeg a kárt nem tértették meg.
4. Télen meg kell benne fagyni, mostani német kocsinkba meg még jeget se kell kaparni, meleg autóba ülök be.
5. Légszűrőházba befolyik a víz.(szerencsére észrevettem, mert szakadó esőben rántott egyet és orvosoltam még akkoriban)

6. Eladhatatlan 6 évesen, végig vezetett szerviz könyvel senki se akarta meg venni.
Amikor vettem egy árban volt a Ford Fusion-al, azok jelenleg 300-400-erel többet érnek.

Nálunk ezek voltak 130e km és 6 év alatt.

 © nagyati672013. nov. 14. 17:11 | Válasz | #813 
Az elszenvedett tortúra ellentételezéseként megajándékoztam a kisutót egy M-Power programozható tuningboxszal. 80-120 V-ben eddig 14,3 mp, most 11,9. Nem kis javulás.

 © nagyati672013. nov. 11. 16:38 | Válasz | #812 
Na, ezentúl nem fogok beázni!
Rögzítettem a középső körmöt a házhoz, és szilikonnal tömítettem a légszűrőt. Fúrtam egy lyukat a légbeömlő cső aljára is. Rájöttem, hol folyik be a víz. Pont a légszűrőház hátsó vájata fölött van egy átmenő csavar a vízelvezető árokban. Értelmes megoldás... Kinyomtam szilóval itt is.
Itt nem tudok beilleszteni fotót, de az indexes Panda fórumra feltöltöttem. Amúgy hihetetlen, hogy mit bír ez a kis motor. Semmmi baja, köszöni szépen a tisztítófürdőt:) Mondjuk, erről már akkor is megbizonyosodtam, mikor a vezérlésem elment. Ha nincsenek az értelmi fogyatékos szerelők, akik vetettek velem egy komplett motort, 8 db szelepemelő himba cseréjével megúsztam volna. Ugyanis a szelepek függőlegesen állnak, így a dugattyú csak a himbákat -mint a leggyengébb láncszemet- töri el. Láttam ugyanilyen hibával egy megbontott 1,4 TSI-t. Több szakembertől is hallottam, hogy hulladék egy konstrukció. Siralomház volt a motor, 600eFt anyagköltséggel+munkadíj. Ez meg gyakorlatilag házilag javítható lett volna 9600 Ft-ból. Nem mindegy.

 © nagyati672013. nov. 10. 19:26 | Válasz | #811 
Egyelőre annyit írtak vissza, hogy továbbították a levelem az ügyfélszolgálatnak. Hála Istennek úgy tűnik, nálam sincs nagyobb gond. 2 liter (!!!) víz jött ki a motorból, tele volt az intercooler is. Kivette a szerelő az izzítógyertyákat, átforgatta a motort, csak úgy spriccelt ki a lé. Utána beindította, azonnal indult. Még nem mentem vele, mert a szerelőnél maradt a hétvégére, de azt mondja, nincs rendellenes hangja, egyenletesen jár, és nem is füstöl. Akkor valószínűleg nem görbe a hajtókar. Majd használat közben kiderül, hogy valamelyik csapágy nem kapott-e nagyot.
Ha van alami fejlemény, tudósítok.

 © Paja2013. nov. 08. 11:31 | Válasz | #810 
Szia!
Ez a hiba felmerült már néhányunknál, vannak ilyen bejegyzések a fórumban, de mi megúsztuk nagyobb probléma nélkül. Én speciel már nem engedem át szervizesnek a légszűrő cserét, inkább magam végzem. Van aki házilag barkácsolta meg a szűrőházat, hogy ne tudjon hátul deformálódni. Csak remény marad, hogy a dugattyúkar ne deformálódjon, hisz a beszívott víz nem nyomható össze úgy, mint a levegő. A levél jogos, kíváncsian várjuk a fejleményeket.
Üdv:Paja

 © nagyati672013. nov. 07. 17:40 | Válasz | #809 
Sziasztok!
Rég jártam itt, az exem összetörte az ex Pandámat, pedig mit szívtam a motorcserével!
Egy hónapja vettem egy "újat".
Ennél sem tartott sokáig az örömöm...
A Fiaznak írt levelemből kiderül minden. Hasonló problémával szembesült már valaki?

Tisztelt FIAT GAC Kft!



Egy 2007-es évjáratú Panda Van 1.3 MJet boldog tulajdonosa vagyok. Ez már a második Pandám, az előzőt sajnos összetörte a párom, de nem volt kérdés, mit vegyek helyette.

Az eddigi, maradéktalanul kedvező tapasztalataimat azonban alaposan felülírta a tegnap reggel átélt sokk.

Előző este száraz időben értem haza, gond nélkül. Éjszaka elég sok eső esett. Reggel alighogy beindult a motor, az első fordulatok után blokkolva megállt.

A vezérlésre gyanakodtam, ugyanis az előző Pandámban 290ekm-nél megszorult a láncfeszítő patron, emiatt törtek a szelephimbák.

A légszűrőház levétele után gyanús lett, hogy máshol kell keresni a hiba okát, ugyanis kb. egy deciliter vizet öntöttem ki belőle. Vajon mennyit szívhatott fel a motor?

A pontos kárról még nem tudok beszámolni, most szedik szét a motort.

Rendkívül érdekelt, hogyan kerülhetett víz a légszűrőházba, mivel ilyen esetről még nem hallottam egy autótípusnál sem.

Megvizsgálva a házat, láttam, hogy a hátsó rész nem illeszkedik tökéletesen. Három köröm feszíti a levehető felső részt a légszűrő betéthez, de a ház anyagának gyengesége, vetemedése miatt áll fenn a hibás illesztés.

Elkezdtem kutatni a neten, és ezt a cikket találtam: http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/11/22/beepitett_hiba_a_fiatokban/

Emellett több tulajdonos írását arról, hogy vizet szívott be a motorja.

Mivel egyértelműen konstrukciós, nem megfelelő anyag használatából eredő hibáról van szó, miért nem tájékoztatta a Fiat a Panda tulajdonosokat, mire vigyázzanak? Uram bocsá, miért nem hajtottak végre visszahívási akciót?

Különösen annak fényében érthetetlen a tájékoztatás hiánya, hogy légszűrőbetét csere esetén akár házilag is, egy kis szilikonpaszta használatával fillérekből meg lehet előzni több százezres kiadást.

A kókányolást mellőzendő, egy megerősített légszűrőház gyártása sem egetverő költség.

Milyen megoldást ajánl a FIAT GAC Kft. az egyértelmű konstrukciós hiba, és a tájékoztatás hiánya miatt bekövetkezett eset orvoslására?



Válaszukat várva, tisztelettel: Nagy Attila

 © hoffmann gergely2013. márc. 09. 18:01 | Válasz | #808 
helló jó autó már nekem is 8 éve egy jó nő keveset eszik sokat megy típus

 © vercse2013. feb. 24. 20:58 | Válasz | #807 
Ha melegen nehezen indul annak 2 oka lehet.

1. Nem jól van beállítva a vezérlés.
2. Motor felújításra szorul, mert kopott,
pl vizet kapott vagy sok a km-el. TotalCaron írt erről a motordoki.

 © Gergö2013. feb. 24. 20:07 | Válasz | #806 
A verdám 1swift multijet motorral 69le és 260ezer km-el ,pénteken cseréltettem vezérműláncot és mindent ami vele jár, szelepszár szimeringet ami úgy néz ki orvosolta a problémát,viszont a melegen való nehézkes inditást még nem sikerült sehogy javítani

 © vercse2013. feb. 23. 20:27 | Válasz | #805 
Konkrétan nem írtad le mi a kérdésed, de ha az hogy ez normális-e akkor nem a válasz.
Nekem mindig kint aludt, de még -22fokban is elsőre indult és sose füstölt, nem dadogott.

Elsőre én egy motor vesztesség mérést javasolnák.

Sanci2013. feb. 23. 19:23 | Válasz | #804 
Ennyit a jó magyar kúti gázolajokról 1x sem kannáztunk és mégis került benne festékmaradvány, a többi szemétről ne is beszéljünk..

 © Gergö2013. feb. 17. 13:39 | Válasz | #803 
Sziasztok!1olyan kérdés lenne hogy hideg motor multijet míg nem melegszik be kéken/olaj/ füstöl és néha bedadog a motor tehát nem egyenletes a járása

 © vercse2013. jan. 06. 20:32 | Válasz | #802 
Jobb oldali rémlik nekem, ha szemből nézed de ha fölé hajolsz látszik, melyik hova megy a 3 csőből.

Amúgy hogy akarod leüríteni a tankba van egy elektromos szivattyú ha gyújtást adsz rá, akkor 10-15-sig nyomja az üzemanyagot, ha valamivel megszívod, nem biztos, hogy a szivattyú örül neki.

Sanci2013. jan. 06. 14:32 | Válasz | #801 
A gázolajszűrűre melyik a tank felől jövő cső? Le akarnám üríteni a tankot és nemigazán van kedvem sakkozni rajta..

Olahati2012. dec. 14. 09:40 | Válasz | #800 
Ezt a légszűrőház problémát hálisten,én nagyon korán észrevettem,kb 5000 km-er volt az autóban. Azt hittem a szervizes rakta vissza trehányul,látni lehetett,ahogy a por ment be a szűrő mellett. Én azóta SIMOTA sportszűrővel használom. Természetesen gondosan tisztítva,és olajozva. Patika tiszta a szívócsövem azóta is. 142000 van az autóban és olajat 1 dl eszik 25-30 ezer alatt. Izzítók még gyáriak. Most itt Baján -16 volt, egy izzításra indul szépen.
Én minusz 10 fok alatt nem kockáztatok 20 literenként megy bele a 1,5 liter benzin,minden télen.
Jah,emlékeztek ugye az EGR hézagoló gyűrűmre.Azóta is bent van,és az történt,hogy ahogy lehült a levegő kb 0 fok alá, eltűnt a hibajelem. Azóta se gyullad ki :))) Valami hőérzékelő szenzor úgy érzi jó ez a nagyon hideg levegő -kipufogó gázok nélkül.(Sport szűrővel) Az autó megy mint a disznó, és pianóba hajlandó vegyesbe 4,2 körül fogyasztani :D ( Tunning boxxal).
Bár mikor ennyire lehült az idő,9-esről vissza kellett vennem 6-osra a beállítását,mert annyira drasztikusan nő a nyomaték, pláne mikor tölt a turbó,hogy az asszony lázadozott,hogy nedves uton 3-ba kapargat a kerék ezekkel a virsli téli gumikkal :D Meg mondjuk nem hiányzik megint egy kuplung csere :)))

 © mfi2012. dec. 13. 15:14 | Válasz | #799 
ja megvettem a szijat is, majd kicserélem ha lesz egy kis idöm, mert mikor nditok iszonyat hangja van, igaz csak egy mp-re

 © mfi2012. dec. 13. 15:13 | Válasz | #798 
Nekem leállt a panda a garázsba
munkahelyemről kiléptem itthon dolgozgatok, napozgatok, teázgatok ,kvzgatok he he:)
Így a futás teljesitménye kb /3 lesz.. legalább tovább tart
majd azért egyszer kint maradok éjszakára mikor jó hideget mondanak, nehogy egyszer megelpetés érjen ha elmegyek sielni véletlenül.




 © vercse2012. dec. 13. 07:47 | Válasz | #797 
Ma reggel -13 fok még 1 izzításra indult a Panda, de gondolkodtam a 2-ön.
Youtubon néztem pár diesel hidegindítást Oroszországban meg Kanadában -20 fok környékén már 2-3 izzítanak, -30 körül már 4-5-t és akkor is nehezen indulnak. A max amit találtam a neten az -34 fok dieselből.
Mondjuk oda már az Alpesi gázolaj is kevés legalább 10% benzinnel kell hígitani olyan hidegben.

 © mfi2012. dec. 09. 19:00 | Válasz | #796 
Csak azt szivjuk be amit a kocsijainkkal kipöfögünk , szóval erröl ennyit ....
na jo van még egy két tüzhányó is ami porol rendesen :)

 © vercse2012. dec. 09. 11:39 | Válasz | #795 
Én is általában 10-20e km között cserélem a légszűrőt, és mindig előszűrőset vettem, de azon is szépen látszik, hogy mennyi szutyok van a levegőben, a szép fehér előszűrő, 10ekm után szép fekete lesz. Mi meg emberek ezt beszívjuk...

 © mfi2012. dec. 09. 11:28 | Válasz | #794 
na meg hát a légszörőház egy trágya és besziv a szürö mellett ha nem figyeltek, azt nézzétek meg amiről régebben beszéltünk

 © mfi2012. dec. 09. 10:15 | Válasz | #793 
170 ezret mentem és sosem fujtam semmivel a légtömegméröt.
de mondjuk én 20e, 60 után pedig 15 ezrenként cseréltem a légszüröt az olajjal

 © vacak2012. dec. 08. 23:47 | Válasz | #792 
Nálam is korán elszált. Szemmel semmit nem látni rajta, de csak sűrített levegővel mertem megfújni.
Egy féktisztítós fújást megér. A bárdit meg megnézem. Egyébként már vagy 40000 km mentem vele nélküle. Kicsit türelmesebben kell menni meert későn jön meg a fordulatszám. Viszont akkor repül és kormol mint a fene. Ciki! De piánóban minden rendben.

Olahati2012. dec. 08. 16:12 | Válasz | #791 
A Fiat Ecuscan, vagy Scanmaster program a valós idejű adatoknál mutatja,hogy milyen értéket mér a légtömeg mérő. Azzal ki lehet szűrni. Amúgy nekem az első légtömegmérő 20 ezernél szállt el még gariba,és a tünet ugyanaz volt mint amit leírtál. Kicserélték. Azóta kb 5000 km-enként kifújom féktisztítóval,és kutya baja,azóta elment 110000-et. (Ezt rally-autószerelő tanácsolta,hogy érdemes vele néha átmosatni.) Bevált.

 © vercse2012. dec. 07. 10:36 | Válasz | #790 
Légtömeg mérő 15-45eFt-ig kapható a Bárdiban.
A Fiatnál is ezek közül adják el neked valamelyiket.

 © mfi2012. dec. 06. 22:24 | Válasz | #789 
a láégtömegmérö azét ha hibás lenne a hibalistában benne kéne lennie.
anélkül meg biztos azért nem kormol, mert vészüzemben megy , alacsony üzemanyag adással.


 © Paja2012. dec. 06. 09:29 | Válasz | #788 

 © vacak2012. dec. 05. 20:00 | Válasz | #787 
Kérdés. Légtömegmérő állítólag nem működik jól.
Jelenség: Autó teljesítménye gyatra, kissé erősebb gyorsításkor iszonyat fekete füst(ócska kamazt megszégyenítő mennyiségben).
Hibajelző lámpa NEM jelez!
Csatlakozót lehúzva hibajelző lámpa jelez, de a motor kevésbé kormol és kissé gyengécskén de egyenletesebben működik. Fogyasztást nem befolyásolja egyik mód sem. Szervizben azt mondták anno hogy másik légtömegmérővel próbálták és úgy jó volt. ( 70 ezer pénzért)
Nem tetettem be másikat maradt a régi de a csatlakozó csak vizsgára ment vissza hogy ne legyen hibajelzés. Átment simán. Mivel a hiba egy töréskár alkalmával jelentkezett először, én vezeték hibára is gyanakszom. Hogyan lehetne kimérni a szenzort?

 © vacak2012. dec. 05. 19:18 | Válasz | #786 
Nálam bevált, másnak is segíthet.
Kb 2 cm vastag szivacs darabot szoktam télen be gyömöszölni a lökhárító rácsok közt a hűtő elé.
Ez kissé visszafogja a menetszelet így segítve a hűtővíz üzemi hőmérséklet tartását. Nem állítom hogy a motor gyorsabban melegszik, legalábbis nem számottevően érezhető, de legalább nem hűl vissza .Túlmelegedés eddig elő sem fordult.A légszűrőházról én is leveszem a műanyag beszívó csövet és a zárhíd alatti lyukba is teszek szivacsot. Alulról is szívesen takarnám a motorházat, de nem tudom lehet-e kapni valahol takaró lemezt.

 © vercse2012. dec. 02. 10:07 | Válasz | #785 
Én az alábbiakat szoktam venni: Gates, QH, Contitech, ezek közül éppen amelyik a legolcsóbb. Most a QH volt.

Gates az jó teljesen, de az én méretemben az 6500Ft lett volna.

 © mfi2012. dec. 01. 22:19 | Válasz | #784 
azon a 3 mm-en nem fog múlni. biztos jó lesz az is. ezt dobta ki a kereső a websopban, Gates 6pk1183 , amugy van olcsóbb is de ez mintha valami jó márka lenne?
utoljára az alekomban cseréltem ékszijat 14-15 éve :)


 © vercse2012. dec. 01. 20:51 | Válasz | #783 
Akkor 1180-at vegyél.

A szíjat 2 helyen tudod megnézni. a Generátornál ha bevilágítasz zseblámpával akkor látszik belülről.
Vagy az autó alá fekve a műanyag lemeznél kitudod fordítani.

 © mfi2012. dec. 01. 12:36 | Válasz | #782 
ja hát a szíjon 6pk1180 van
na msot akkor?
amugy nemis tudom a szijat ellenörizni, hozzá sem férek..

 © vercse2012. nov. 30. 09:55 | Válasz | #781 
mfi: Azért a nem klímásat ellenőrizd le, mert a program ketté bontja 2 fajta van, de mindegyikre 1185-t hoz, viszont így nem logikus, miért bontja ketté, elvileg a szíjra rá van írva kívülről, nekem elég jól látszott még, csak pont ott kell megállítani.

 © mfi2012. nov. 30. 09:48 | Válasz | #780 
6pk1183 a nem klímás elvileg, de ilyen csak nekem van

 © mfi2012. nov. 29. 23:27 | Válasz | #779 
juhuuuu, na akkor én is kicserélem inkább :)

 © vercse2012. nov. 29. 22:52 | Válasz | #778 
Generátort, klímát, vízpumpát hajtja.

Mérete a klímásnak: 6PK1310 FGP típus volt a gyári. Most német QH lett.
Nem klímás mérete: 6PK1185

Igazából a vízpumpa miatt aggódtam, mert töltés nélkül 50km-et ellehet menni, de hűtés nélkül biztos megfőzi az ember a motort.

Ráadásul csak alulról lehet cserélni és pont nem lehet alá feküdni ott, így út szélén necces cserélni.

 © fxpwrh2012. nov. 29. 19:39 | Válasz | #777 
Ez durván néz ki. Csak generátort hajt, vagy klímát is? Gyári márkajelzés már nem látszik rajta milyen lehetett?

 © vercse2012. nov. 29. 18:22 | Válasz | #776 

 © vercse2012. nov. 29. 18:18 | Válasz | #775 
Ékszíj csere meg volt, kb 10 perc.

Ki kell fordítani a kereket teljesen jobbra. 3db T20-as csavar műanyag burkolat levétele a kerék felöl. Majd a szíj levétele, aztán új szíj fel, a feszítéshez, 13,17-es kulcs kell.


mfi nem lehet hogy azért csúszik mert már hiányoznak a bordák belül? Nekem már mállott szét és csak a külső réteg tartotta.

 © mfi2012. nov. 29. 15:01 | Válasz | #774 
nekem birja szij, csak amit hallok inditás után hang amit nemrég emlitettem az valószinűleg a bordás szij. csúszik.
nem néztem meg igazából, nekem 175e van benne.

a sziloplasztot el lehet felejteni véleményem szerint.
Idővel elválik a müanyagoktól, főleg a légszürő perem anyagától meg biztos.
mechamnikailag meg kel erősiteni a házat.

ja hát hogy oda nem folyik viz az lehet, de milyen jó huhogni a neten, hogy milyen szar a panda légszüröháza. egyébként is mennyi viz kell, hegy megálljon a henger felfelé menet?

 © vercse2012. nov. 28. 21:55 | Válasz | #773 
Légszűrő probléma orvosolva nálam.

Amit tettem:
1. reszeltem egy kis hornyot a középső kapocsban
2. Körbe fújtam az egészet fekete szilopasztal és úgy raktam össze.

Ez tuti vízálló, következő légszűrő cserekor meg snicerrel kinyitom és újra, évente egyszer ennyi belefér.

Mondjuk nem értem hogy folyik bele a víz, mert nekem ott nincsen lyuk a tűzfalon, és a motorháztetőnél is van ott tömítés, szóval a légszűrőre nem igazán tud folyni víz.

Amit eltudok képzelni ha egy kocsi után megyek víz függönybe, akkor az első csövön át beszívja.

Sok turbós kocsinál ha piszkos a légszűrő akkor a szűrőt a Turbó szívó ereje összeroppantja így eltudom képzelni a víz beszívást.


Más, ma szerelés közben vettem észre hogy a Generátor szíj 0,5cmként be van repedve belülről, szóval a lehelet tartja.
Persze Szekszárdon nem volt 1db se raktáron így majd holnap veszek Pesten.

Kinek mennyit bírt ez a szíj, nekem 120.000km van most benne. Jó lenne keddig kibírná, mert nem érek rá szerelni most, az út mellett meg nem kivitelezhető, úgy láttam emelős móka.

Olahati2012. nov. 25. 18:22 | Válasz | #772 
Nekem az elsők 2 garnitúra betétet elmentek. 140 ezernél vagyok. Hátul is csak azért kell cserélni,mert a fékolaj tönkrevágta a cuccot. Egyik pofáról le is vált a ferrodol. A dobot nem kell szabályozni sem,szinte semmi a kopás. Most hátul is minden új lesz.

Sanci2012. nov. 25. 10:29 | Válasz | #771 
Tuti a leszabályozás miatt hullámosodtak be azért írtam, hogy eszetlen ötlet volt. Amúgy valószínűsítem még most is hibátlanok lennének, az elsőkön talán a betéteket kellett volna cserélni, a hátsóhoz meg hozzá sem kellett volna nyúlni. Tanulópénz..

 © mfi2012. nov. 25. 10:15 | Válasz | #770 
hát azért a fékek nekem sokáig huzták. a hátsó is csak egy folyós munkahenger miatt lett cserés, amugy még elment volna. azért 6,5 évig bírta, és elég sokat megyek városban.( szumma 170e km)
nekem már 20e-nél ütött a tárcsa, de aztán eltünt az ütés, kiegyenesedett. most volt kb a min méreten,mikor kicseréltem. még hajtottam volna 1 évet, csak a szerelő mondta cserélni kéne, hát megvettem, akkor láátam hogy még határ eset, de ha már megvolt beraktam.
valami ferrodo márkájú, elég jol harap. na ez birt 175 öt. a betétek benne 120 ezret mentek ( 50 nél cserélték a gyárit) , és még 4mm es volt.
szóval azért nem mondható hogy keveset birt.

Nemkem 50 nél a márkaszervizban azt mondták nem kell szabályozgatni a tárcsákat, mert attól méret alá mennek, kb 2 betét után csere..
lehet hoyg azért hullámosodott el neked is mert a szabályozással elvékonyitották.

Sanci2012. nov. 25. 07:32 | Válasz | #769 
Mikor megláttam az egészet kibontva legszívesebben feltettem volna helyette mondjuk egy F Astráét, az egy kicsit strapabíróbb Fiatékétól. De a legnagyobb hüyeség az volt anno, hogy egyáltalán hozzányúltam, fékpadra fel kellett volna tolni előbb aztán ha gond van akkor szerelés. Most ott tartok, hogy elől tárcsákat kellene cserélni (betétestől) mert csak hátul cserélődtek a dolgok kompletten, elől a tárcsa csak szabályozva volt viszont utána tudtam meg hogy össz 1 mm-t kophat és csere -jelenleg érződik hogy hullám van benne szvsz jobban bele kell lépni a fékbe hát ezt sem egy komolyabb élettartamra találták ki..

Olahati2012. nov. 24. 17:01 | Válasz | #768 
A dob levételen túl vagyok,mert most meg a másik hátsó munkahenger szállt el,azt ma cseréltem. Csak itt levált a ferrodol a pofáról,tehát csere. Csak ilyen automatás cuccot még nem cseréltem.Már lefotóztam azért.Remélem sikerül.

Sanci2012. nov. 24. 16:53 | Válasz | #767 
Először is nézz 2 darab M8x50-60-as acélcsavart (én legalábbis saválló imbuszcsavarokkal ugrasztottam le a fékdobokat) betekered a tüskék helye közti lyukakba és szépen nagyjából egyformán betekered -úgy szépen lejön a dob. Az utánállító fogazására nagyon vigyázz mert elég harmatos anyagminőség és könnyen el lehet cseszni a fogakat róla egy szimpla kombinált fogóval is. Féktisztító spré nem árt ha van meg egy hajtott fejű lapos drótkefe sem. Nagyjából ennyi, a többi meg ugyanúgy mint bármely más fékdobnál de mielőtt lebombázod inkább fotózd le mert jól összelegózni is egy buli..

Olahati2012. nov. 24. 16:40 | Válasz | #766 
Sziasztok. Hétfőn cserélek hátsó fékpofákat.Csinált már valaki Pandán? Copós meló? Kell valami extrára figyelni?

 © mfi2012. nov. 22. 14:11 | Válasz | #765 
ja há mivel nem látni, én is csak ugy láttam meg, mikor kivettem az egész légszürőházat a map szenzor cserénél
na viszont akkor rengeteg idözitett bomba szaladgál mert a mezei ember nem szedi ki a házat.
én fogtam egy jó hosszu pozdorja csavart és azzal huzattam össze középen de a hilti szalag is jó. csak nagyon belelóg a szürö és kevés a hely. majd ha valami jó ötleted van fotozd le és én is megcsinálom

 © vercse2012. nov. 22. 11:19 | Válasz | #764 
Adalékot, már nem a kútaknál teszik bele, ez Üzemanyag régen volt így keverve adalékkal.

Jelenleg 3 helyről jön az üzemanyag:
Százhalombatta Mol, SHELL, Schwehat OMV, Dunaföldvári finimitó, Lukoil.

Százhalombatánál kártyával töltik a tartály kocsit. Amikor a MOLnak visz, akkor a MOL kártyát rakja a kamionos a gépbe, amikor a SHELLnek akkor a SHELL kártyát és így kapja a tartályba ugyan az a kamion a megfelelő adalékot. Többi finomitót nem tudom de gondolom ott is hasonlóan megy.

 © vercse2012. nov. 22. 11:13 | Válasz | #763 
Na megnéztem az enyémet, egy az egyben ugyan úgy van ahogy a cikkben, de nálunk csak én nyúltam a légszűrőhöz és be volt szépen akasztva cserekor.
Kivételkor meg még nem néztem sose.

Visszaraktam mentem vele 20km-et megint ki volt ugorva, szóval én is eszkábálok hozzá valamit, lehet belül keresztben összefogatom hilti szalaggal, hogy ne tudjon ki bújni.

 © mfi2012. nov. 22. 10:01 | Válasz | #762 
egyébként oda a pandánál nem látsz be, tehát nem tudod ellenörizni csere után hogy mi van.

 © mfi2012. nov. 22. 10:00 | Válasz | #761 
a levegö csö felöl azért nehezebben kap vizet, mert onnan át kellene menni a légszörün is, szóval az nem valoszinü. talán a szivacsos légszürö is jobb emiatt .

egyébként meg nem értem hogy tud annyi viz jutni egyszerre a motorba, hogy a hengerekben kárt tegyen? jó hogy a folyadék nem összenyomható, de annyi belement hogy a felsö holtpont elött megtelt a tér?

 © mfi2012. nov. 22. 09:48 | Válasz | #760 
hiszen én jeleztem ezt a légszürő hibát kb egy éve. persze meg is javitottam, megbarkácsoltam.
és szerintem nincs köze szerelő hibához, ez konstrukcios hiba. mikor beakasztod a hátsó körmöket azok felfelé nem állnak a fül mögött csak vizszintesen belecsusznak és emaitt hátra felé kihajlik az egész ház.
De lehet hogy még az elsö összerakásnál rakták össze hevenyészve vagy a kötelező szervizben 2 éves kora elött és akkor történt, de láthatóan nem jó a kialakitás.
jó lesz ha ezt mindenki átnézi

Sanci2012. nov. 22. 09:11 | Válasz | #759 
Hát én nem tudom, pár valakit "hallottam" már panaszkodni az elnyekkenő légszűrőházra de szerintem ezt elsődlegesen szerelőhibának lehet betudni. Jó, nem egy komoly valami (az F Astráé is különb pedig az se egy nagy szám mert könnyen el lehet törni egy nem jól gyártott peremű légszűrővel) de némi odafigyeléssel megelőzhető lenne ez a probléma ha szűrőcsere után lecsekkolja a bűvész hogyan is rakta vissza azt a fedelet.

A légbeömlő cső is egy műfaj, a szűrőház felől ott mehet be a víz ahol épp akar mert nincs semmi komoly rögzítése csak az a két semmire való öntött köröm -én télire le is szoktam venni így egy kicsit talán melegebb levegőt is kap ami először hülyeségnek tűnik a turbó miatt azonban a fogyasztási értékek nem erről árulkodnak. Ugyanis ugyanannál a kútnál tankolva ugyanolyan használati körülményeket figyelembe véve majd 3 decivel csökkent a fogyasztás. Ugyanakkor ott a kisördög, hogy még könnyebben kaphat vizet a nyomvályúk miatt de hát nem kell a tóban kipróbálni a fékhatást. Jja, szeptemberben töltötte az 5-ik évét 130 ezer km-mel maga után.

Pocsék cucc a turbó is de itt van egy jónak tűnő ajánlat ha valaki keres tartaléknak, én vettem egy vadiújat 152-ért plusz érte menés és még egy olajcsere is bejátszott valamint a munkadíjat magamnak számlázhattam le így nagyjából 170-be fájt ez a szintén kis "beépített hiba"

Valamint ha már gázolajnál tartunk akkor megjegyezném, hogy sokan az ára miatt nem tankolnak jobb minőségűt, így viszont nem árt időnként jófajta injektortisztító kotyvalékot is használni. Ellenben ha figyelembe vesszük az árát és mennyiségét akkor olyan mindegy ha megvesszük a minőségi gázolajat. Fauvés körökből többen is mesélték, hogy kint németben akár 250 ezret is elfutnak a nagyobb TD motorok míg itthon csupán 180-200 ezer körül és lehet bontogatni -nyilván üzemanyag jellegű a forrás. Itt szintén megjegyezném, hogy a mifelénk és a nyugati országrészben tankolt ugyanazon forgalmazó gázolaja közt is különbség van -egy alapos laborvizsgálat után merném kijelenteni, hogy a kútkezelők valószínűleg "spórolnak" az adalékkal amit a rendelt nyers üzemanyagba a helyszínen töltenek bele

Ami engem viszont a legjobban bosszant az a téli hó kemény minuszokban ugyanis sikerült olyan rossz helyen megállítani az ablaktörlőket, hogy mégcsak véletlen sem a fűtött szélvédőn legyen (legalább egy kapcsolható fűtőszálat beépíthettek volna a szélvédőbe) mert olyan szépen oda tud fagyni, hogy az hihetetlen

Összegezve: akinek nincs pénze ilyen csodatechnikákat fent tartani az ne vegyen hanem maradjon a réginél, max szmogriadó esetén sétálhat/buszozhat/egyéb tömegközlekedési forma. Mellesleg jó kis autó a Panda de még1x nem venném meg csak motor nélkül és magam építenék bele egy nem típus azonost -természetesen ennek viszont olyan kivitelezési költsége lenne, hogy azon egy másik használt fiatal autót vehetnék..

 © vercse2012. nov. 22. 07:58 | Válasz | #758 

 © mfi2012. nov. 02. 23:55 | Válasz | #757 
bontott kályha kijön 80 körül
villanyos nem játszik csak konnektor közelében jo

Sanci2012. nov. 02. 17:48 | Válasz | #756 
A villanyos fajta nem rossz de csapágyasra vágja az órát, a dízeles minőségi meg nem 80-ba kerül..

 © mfi2012. nov. 01. 19:06 | Válasz | #755 
állófütésben már gonmdolkodtam, csak macerás. de az meleg motorral indit, meleg beltérrel..és alig fogyaszt valamit. jó dolog, csak kéne 80 ezer ft hozzá kb

Sanci2012. nov. 01. 13:47 | Válasz | #754 
Vagy építsen be a Zápor Jóskából jól ismert kazánt..

 © mfi2012. nov. 01. 13:00 | Válasz | #753 
azta polifomot nem tudom hova raktad, de ezzel azért vigyázz. nem biztos hogy jó ha magasabb hőmérsékleeten meg y a motor.
én magát a motort takarom le a menet szél elöl, a hütö mögé raktam be papirt, de kivágtam alul a turbonál.

a T5 ben meg tuti van kiegészitö fütés azért melegszik gyorsan.

-10 ban az lesz hogy sosem lesz üzemmeleg, mert ha elveszeda gázt 5mp és elindul vissza a mutató. megoldás a trabantból ismert: aki fázós az vastag pulovert vegyen fel :)




Sanci2012. nov. 01. 11:43 | Válasz | #752 
Ez sajnos ilyen, ne számíts rá, hogy gatyarohasztó meleg lesz benne télen -azért sem szeretek vele karistolni hideg időben az Astrában bezzeg a víz is folyik rólam ha -20ban odalövöm a fűtést a Panda még egy nagy hátránya a hó ugyanis olyan tré helyre állították gyárilag az ablaktörlő lapátokat, hogy mégcsak véletlen se érje egy kis meleg a szélvédő üveg felől és képes odafagyni..

 © nagyati672012. nov. 01. 07:39 | Válasz | #751 
Akkor ezzel a hideg motorral kell együtt élni egész télen? Nekem ugye tavaly a hidegben végig szerelőnél volt az autó, nem tűnt fel. Mindenesetre érdekes. Most egy Transporter T5-tel járok, de úgy melegszik, mint egy benzines, és meg nem mozdul a mutató a 90 fokról, amit kb. 5 km után ér el. A Pandánál meg azt látom, hogy lejtőn, vagy kisebb gáznál visszahűl a motor. Mi lesz -10 fokban???
Mindenesetre beapplikáltam egy 10mm-es polifoam hűtőtakarót. Így jól működik, és külső +15 fok körül a ceredi szakaszon sem forralja a vizet, igaz túlmegy a mutató a felén, kb. 2/3-ig.

 © mfi2012. okt. 31. 11:22 | Válasz | #750 
ja pályán, ugy könnyü :)


 © vercse2012. okt. 31. 09:16 | Válasz | #749 
Hűtést ne nézd, ez, ilyen, télen fagyoskodni kell benne, nekem ha nagyon hideg van 20km alatt be se melegszik nem megy a közepére a mutató, ha meg araszolok a városban szépen visszahül.

Mondjuk beszereztem már vagy 10 ülés fűtést azzal tűrhető, kb mindegyik 3 hónapig bírja...

 © Paja2012. okt. 31. 09:03 | Válasz | #748 
250e km után a lánc megnyúlása, vagy pl. a láncfeszítő elfáradása szemrevételezéssel nem biztos, hogy látható jelenség. Izzítógyertyára is tippelnék, mivel a környezeti hőmérséklet fontos, az izzítási időtartamot meghatározó tényező. Próbáld ki meleg motornál,kétszer izzítani és utána indítani.

 © Gergö2012. okt. 31. 05:59 | Válasz | #747 
Mármint motorra nem költötem ,amit cseréltem az elöl tárcsa meg betétek de még gyári az akksim futómühö hozzá se nyultunk,csak pályán használtam füred és pest között,amikor megvettem paráztam a befecskendezéstöl de ma már belátom a legjobb választás volt

 © mfi2012. okt. 30. 22:58 | Válasz | #746 
Nem kell azt hajtani, attól még simán tönkre mehet benne bármi, mert elspórolják.
De akkor a szutyuki csak jobb, ha se fék, sem izzitógyerta, sem futómü alkatrészekre, nem költöttél 6 év alatt semmit. és ment 250 ezret.

 © Gergö2012. okt. 30. 21:31 | Válasz | #745 
a verdát 2006ba vettem újonnan én raktam bele a 250ekmt és ami szerintem fontos h nem pörgettem nem gyilkoltam soha az olajat 10e cserélem,az elsö amit költöttem a verdára az 1egr szelep volt nyáron

 © mfi2012. okt. 30. 20:55 | Válasz | #744 
na ez is érdekes, hogy nem nyult semmit, mert a puntosok meg panaszkodnak hogy 120-140 nél vezérmű láncs csere..
Azt meg azért kijelenteni hogy abszolút nem nyúlt semmit 250 ezer alatt azért szerelőtől az szép. Nem hinném hogy valamiszuper erös titánium ötvözetből lenne, sokkal inkább olcsó bili acélbol szoktak csinálni mindent, nehogy drága legyen.

mindenesetre a hiba roppant érdekes.ez valami hozzáértő szakipari szerelőt igényel szerintem ( nem mérkaszervizt)

 © mfi2012. okt. 30. 20:48 | Válasz | #743 
ne pánikolj hidegben nekem sem melegszik olyan könnyen, söt vissza is tud hülni menet közben ha rácsavarod a fütést. vagy gurulsz

 © Gergö2012. okt. 30. 20:25 | Válasz | #742 
ezek mind jók 0kmen vettem és 120km/h felett nem hajtottam nemrég volt egr csere ott megvizsgálták mindenét, lánc abszolut nem nyúlt semmit

 © Paja2012. okt. 30. 20:08 | Válasz | #741 
vezérlés? megnyúlt vezérműlánc?

 © Gergö2012. okt. 30. 19:22 | Válasz | #740 
Sziasztok!!
Egy olyan kérdésem lenne felétek h van 1swiftem multijet motorral 250ezer kmel és olyan jelenség lett nemrég h hidegen hibátlanul indul semmi baj de ha melegen akarom inditani sokat kell tekerni ill ha indul max 1-2 henger ha megy, leállítom és utána újra indítom akkor meg jó

 © nagyati672012. okt. 30. 18:36 | Válasz | #739 
Sziasztok!
A Panda hűtőköre fentről megy át a hűtőn lefelé, vagy fordítva? Nem akar melegedni a motor, de a termosztátből kijövő cső hideg. Ugyanakkor a lenti, vízpumpába csatlakozó melegszik, és a tágulási tartály is.

 © fxpwrh2012. szept. 30. 15:47 | Válasz | #738 
Vettem Tesa szövet ragasztószalagot. Elvileg hő és nedvességálló. Csak jövő héten lesz időm foglalkozni vele, majd meglátjuk. Nettó 6-700 Ft, 25 m-es.

 © mfi2012. szept. 26. 12:09 | Válasz | #737 
ha másodszor is ráforditom a kulcsot akkor kigyullad 1 mp re

 © mfi2012. szept. 25. 13:36 | Válasz | #736 
jó meglátás tényleg világit minden, de ez nem világit, mindegy majd meglátom ha hidegebb lesz

 © vercse2012. szept. 25. 07:08 | Válasz | #735 
Indításkor az összes kijelző felkell gyuladjon, azaz innen lehet ellenőrizni jó-e a lámpa.

Elvileg vizsgán is nézik, bár ott a sárga motor ikon miatt, mert voltak páran akiknek világított és kiszedték az égőt.


[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől