Fiat Linea Klub   >>   Fórum   >>   Motor, üzemanyagrendszer
Motor, üzemanyagrendszer

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


meszizs2013. dec. 05. 09:35 | Válasz | #612 
Gondolom, hogy a váltóolajat kérdezi!
Ott meg természetesen a gyár által előírt olajat célszerű belerakni!
Nem autómata a váltónk tehát a a jól bevált régi Hykomol új és a Fiat váltónak megfelelő számú és minőségű hajtóműolajat kell beletenni!
A könyv azt írja:
Váltó: SAE 75W-85 szintetikus hajtóműolaj
Hidraulikus részekhez meg az ATF jelű olajok
Aztán, hogy mi a márkanév azt meg már a pénztárca és az ember válogatja!

Az enyémben szerintem talán, megjegyzem, hogy csak talán az első olaj volt Selénia!
Én Castrolt használtam, aztán a sok rémhír/hamisítások/ örömére most átálltam a Q8-ra, amit direkt a forgalmazótól veszek!
Mészi T-Jet Emotion

 © hugoapi2013. dec. 04. 23:28 | Válasz | #611 
Zsoltinak igaza van, valóban ATF olajjal töltik fel. Igazából kapsz eredetit egészen tűrhető áron, akár a Bárdinál is. Én nem variálnám, ennél nem nagyon kapsz olcsóbbat:Tutela GI/A 10W ATF Dexron II
2000.- körül van bolti áron 1 liter és az bőven elég.
Ez a gyári feltöltésű olaja.:)
Váltónál milyen váltóra gondolsz?

meszizs2013. dec. 04. 21:37 | Válasz | #610 
Én még nem!
De Öcsöm Golf IV-ben és a barátom Audi 100-ba az autómata váltóolajat szoktam használni!
Mivel az megfelel a szervós, hidraulikus helyekre!

De ezzel kapcsolatban maszek szerelőt kérdezz, mert a szervizek előszeretettel alkalmazzák az úgymond gyári előírásokat! Ami nem biztos, hogy jobb, de tutira DRÁGÁBB!!! Aztán lehet, hogy a drágát számlázzák és az váltóolajat kapod bele!

Neten nem kerestél még erre a kérdésre?
Mészi T-Jet Emotion

 © Sanyika2013. dec. 04. 21:24 | Válasz | #609 
Szia!
Köszi!
Te cserélted már?
És a váltóba milyet teszel?

 © hugoapi2013. dec. 04. 19:07 | Válasz | #608 
Mennyi kilométer van ebbe a gépbe és hol használod nagy általánosságban?

meszizs2013. dec. 04. 15:57 | Válasz | #607 
Automata váltó olaj!
Én azt használom!
Talán ATF a neve vagy a jele és ha jól emlékszem, akkor piros a színe!
Mészi T-Jet Emotion

 © Sanyika2013. dec. 04. 11:12 | Válasz | #606 
Sziasztok!
Kormány szervóba milyen olaj kell vajon???
Cserélném de gőzöm sincs milyen kell bele!
Nem ír róla semmi! :(

 © zsotya2013. nov. 02. 23:46 | Válasz | #605 
Siasztok.1.3 Multijet lineám van. Szép,kényelmes,mutatós,de úgy érzem nincs dinamikája, Hiába huzatom kettesben 2500 fölé, csak erölködik a motor, nem érzem a túrbó erejét. Sajnos Ugyanez van a többi sebességben is.Van aki a MAP szenzorra gondol, van aki nyomás korrekcióra gondol, más a nem megfelelő elektronikus vezérlésre. Amúgy szép nyugodtan, öregúrasan megy a kocsi, de úgy gondolom azért ettől egy kicsit pörgősebben kellenne működnie. Elképzelhető, hogy a túrbó egyáltalán nem él? A műszerfal semmit sem jelez ki, a fogyasztás jó. Mi lehet a probléma.Van-e javaslata valakinek?

berigazek2013. szept. 24. 00:40 | Válasz | #604 
Ja..és válaszolva kérdésedre,hogy ,,nem vet fel az euró",..,meg stb... NEM...
INKÁBB föbe löttem volna magam akkor, még amikor hivatásos voltam! :-(
(de most sem késő,megvan mindenem vagy akadna) :-(
berry csak egy van:)!

berigazek2013. szept. 24. 00:37 | Válasz | #603 
Okos ember létedre olyanokat kérdezel barátom... :-( MO-n élünk... rég elítélte HALÁLRA minden állam...a Gazdasági politikája miatt... ezért szenved önkéntelenül több Millió Hiteles! :-( Nem ÉN,NEM TE,NEM Ő ...vitte fel a deviza árfolyam különbözetet...
és bla-bla-bla-..nem tesznek SEMMIT EZ ELLEN..CSAK DUMA... :-(
berry csak egy van:)!

meszizs2013. szept. 22. 15:30 | Válasz | #602 
Ez mindenképp barátságtalan állapot!
Odakint nem vet fel az a sok-sok euró?
Nincs kolbászból a kerítés?
Mindezt barátilag kérdezem és nem szemrehányóan!!
Mennyiből tudnád talpra állítani?
Illetve mennyivel lógsz a banknak?

Gondolom nem nyilvános a fizetésed, de nem lehet előtörleszteni? Gondolom jobban élsz ott, mint idehaza??

Ócsó pénzért nincs valami elfogadható használt autó a számodra?
Bontó mennyiért húzná be a lineát?

Nincs valami ésszerű és számodra is elfogadható megoldás??
Mészi T-Jet Emotion

berigazek2013. szept. 22. 11:13 | Válasz | #601 
Az én szeretett jó Linikém összetörve áll 2 hónapja és kitudja meddig fog ott állni,mert egy jó darabig se jogsi,se pénz a megjavításra... :-( De közben fizetem a havi 54 ezer forintot 2018-ig,utána meg a deviza kölönbözetet.. és még autóm sincs. :-(
berry csak egy van:)!

kiskabo2013. szept. 21. 22:00 | Válasz | #600 
Ja, és így megúsztam 40%-s Unix kedvezménnyel, munkadíjjal együtt 80000 Ft-ba.
Kiskabo
Azt mondják, elmebajban szenvedek... De én nem szenvedek, élvezem minden percét...

kiskabo2013. szept. 21. 21:57 | Válasz | #599 
Persze, a tiéd kettős tömegű lendkerekes. Nekem már volt komplett kuplung szerkezet cserm, hála az égnek az 1,3 M Jet nem az.
Kiskabo
Azt mondják, elmebajban szenvedek... De én nem szenvedek, élvezem minden percét...

meszizs2013. szept. 20. 20:17 | Válasz | #598 
Én ezt már régebben olvastam/tegnap vagy azelőtt/!
Szomorú vagyok!!!
Az én vezetésemre az alapjárat közeli pörgetés a jellemző!
3000-fölött nem pörög, csak nagyon ritkán!
1500-2500 között forgatom!
Remélem, hogy azért a 100ezret kibírja!
Ha így lesz, akkor még legalább 10 évig simán fog menni!
Meg van az előnye és a hátránya is!


Mészi T-Jet Emotion

kiskabo2013. szept. 20. 15:30 | Válasz | #597 
Sziasztok!
Ha valakit érint közülünk a kettős tömegű lendkerék akkor itt egy hasznos cikk.

http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/kettos_tomegu_lendkerek_cserelni_szinte_biztosan_kell_am_nem_mindegy_hogy_mikent_mikor-10892?utm_source=hirfigyelo&utm_medium=email&utm_campaign=hirlevel_2013-09-20&utm_content=cimlapi_cikk
Kiskabo
Azt mondják, elmebajban szenvedek... De én nem szenvedek, élvezem minden percét...

 © Csaba2013. júl. 02. 23:30 | Válasz | #596 
Hello nem tudja valaki linean hol van a benzin filter

meszizs2013. jún. 06. 22:27 | Válasz | #595 
Köszi!
Mészi T-Jet Emotion

berigazek2013. jún. 06. 20:56 | Válasz | #594 
Jó nyaralást nektek !
berry csak egy van:)!

meszizs2013. jún. 06. 20:14 | Válasz | #593 
Igen gond van!
De most az UPC netem 3 év folyamatos hibamentesség után nem akar dolgozni!
Állítólag a ki kell cserélni a "fekete dobozt"!

Beri!
Én mos nem fogok foglalkozni a BlueMe rendszerrel!
Készülünk "melegebb éghajlatra", lassan jó hosszú ideig nem fogok írni!
Megcsengetnélek, ha lenne egy normális telefonom!
Samsung OmniaI.i900 van és megbolondult, első körön duplázta a névjegyzéket, utána meg törölte! Így ne haragudj, de nem tudom a számodat! Majd, ha hazajövünk, akkor majd pontosítunk!
Mostanra a bluetooth-ot is kikapcsoltam rajta, nehogy az keverje meg a komputert a kocsiban!
Mivel a szervizben azt mondták, hogy most azért villogott a km jelzőm, mert a "proxi akkor rendezte sorba magát" nem tudom, hogy mit jelent!
De egyenlőre nem kell kihangosító! Különben is külhonban én nem telefonozok, ott pihenek, ott ki vagyok kapcsolva!

Legjobbakat az egész csapatnak!
Mészi T-Jet Emotion

berigazek2013. jún. 06. 20:05 | Válasz | #592 
MézsiZs!

Hol vagy?Miért nem válaszolsz...közben látom,hogy ide posztolsz,de más Topicban ?:-( Valami gond van barátom? :-(
berry csak egy van:)!

meszizs2013. jún. 06. 14:49 | Válasz | #591 
Én több alkalommal is letisztítottam féktisztítóval szárazra, de hiába, az csak cseppent!
Most jelenleg jó!
Csak így is maradjon, mert hamarosan sokat fog gurítani!
Mészi T-Jet Emotion

 © Csaba2013. jún. 06. 12:10 | Válasz | #590 
szia en is igy jartam olajcsere utan de nem az engedett nekem is ott csopogott de 2 nap utan elmult az olaj valahol oszegyult es az csepegett le

meszizs2013. máj. 24. 15:46 | Válasz | #589 
Előrelépés az olajhűtőnél!
Ma le lett véve, abban bíztunk, hogy normál "O" gyűrűkkel fogjuk magunkat szembe találni!
Hát nem speciális gumitömítés van benne!
Így maradt a régi tömítés a tömítőmassza!
Ez: Loctite 5910
Érdekes módon látványosan nem volt hibája a tömítésnek, inkább a vastagsága okozhatta a problémát!
Most le lett kenve és össze lett rakva!
Jelenleg jó, de holnap megyünk kb.60km-t, majd aztán okosabbak leszünk!
Viszont azt nem értettük és sajnos nem is javítottuk ki, hogy miért "zsákfuratosak" az hőcserélő 5 db rögzítőcsavarjai? Hisz simán át lehetett volna fúrni, mert van hely bőven a peremen és így a csavar nagyobbat tudna fogni, illetve szakadás esetén simán meg lehetne oldani az anyás rögzítést!
Ha még egyszer ezt le kell venni, akkor én biztosan átfúratom! Ne csak az a kb. 10mm-nyi menet rögzítsen egy fontos alkatrészt!
Az egyik fémcsövet is le kellett bontani, hogy le tudjuk venni a hűtőt, ez egy vízcső volt!
Mindenképp terveztük is a fagyálló cserét, hát akkor most ezt is elvégeztük!

FIGYELEM!!!
A Fiat hűtő már nem LADA! A hűtő oldalán van légtelenítő csavar! Ezt légteleníteni kell, nem csinálja meg magától a kocsi!

Akkor pár fotó, hogy miről is írtam!








Mészi T-Jet Emotion

meszizs2013. máj. 22. 11:24 | Válasz | #588 
Én ma beszéltem Németh úrral telefonon!
Köszi, hogy belinkeltétek a címét!
Telefonon keresztül is egy igencsak korrekt és segítőkész embernek ismertem meg!
Ő is azt mondta, hogy minőségi tömítőmasszával ez egy járható út és ne idegeskedjek!
Mészi T-Jet Emotion

DSz2013. máj. 22. 08:25 | Válasz | #587 
Német Mihályról már akkor hallottam, amikor még Bravom, meg Stilom volt. Már akkor is sokan ajánlották!
DSz - Fiat Linea 1,3 M-JET - EX tulaj

 © gordi2013. máj. 21. 21:53 | Válasz | #586 
Csatlakoznek en is a markaszerviz vagy szerelo temahoz mert ugyerzem mindenkinek hasznos lehet!
Hasznaltan vettuk a Lineat (mjet) 5 evesen ket es fel honapja, ugyhogy markaszerviz meg garancialis szerviz tapaztalatom nincsen!
Viszont keresgeltem megbizhato szerelot, mert jo aron jo kezekben szeretnem tudni az autot, amit hosszu tavon szeretnek hasznalni!
Vegul tatlaltam Dunakeszin, egy nagyon megbizhato Olasz autokkal foglalkozo szerelot, igazi bekebeli mesterember, keni vagja a fiatokat!
5
Pesthez kozel van, de remelem sok fiatosnak hasznos
info!
Itt talajatok: fiat-nemet.hu
Udv. mindenkinek

meszizs2013. máj. 21. 18:33 | Válasz | #585 
Köszi!
Mindenképp ez lesz a megoldás!
A szerelő barátomról bátran merem azt állítani, hogy minden tekintetben profi!
Rendszeresen autóversenyeken Ő csinálja a gépátvételeket, valamint már nem egy VFTS Ladát épített! Aztán arról meg ne is beszéljünk, hogy milyen szinten profi a szerszámkészlete!
Ja! Ladákat mostanra már csak, mint versenyautókat szerel. Mostanra már csak a mai prémium vasakat javítja!
Én bízok benne!
Az anyagbeszerzője is haver, mindenképp Vele is fogok beszélni, hogy nézzen utána a tömítéskészletnek!
Köszi!
Mészi T-Jet Emotion

DSz2013. máj. 21. 15:51 | Válasz | #584 
Kérdezd meg egy autószerelőt, hogy Ő tud-e rendelni tömítést.
A márkaszervíz szereti a saját zsebét jól megtömni.

Anno nekem a Peugeotnál azt mondták, hogy a lyukas klímahűtő cseréje ~120000 Ft gyári alkatrésszel, vagy ~40000 Ft-al olcsóbban utángyártott hűtőre tudják kicserélni a lyukas klímahűtőt. Az ajánlatok pontosan így néztek ki: Gyári hűtő + munkadíj: 119.103 Ft
Utángyártott hűtő + munkadíj: ~74.000 Ft.

Amikor azt mondtam, hogy legyen utángyártott, pár perc után azt mondták, hogy nem lehet sehol beszerezni ilyet.
Elhoztam tőlük az autót, majd egy helyi klímaszereléssel is foglalatoskodó műhelyben munkadíjal együtt megúsztam így:
42500 Ft Klímahűtő
14000 Ft Klímatöltés
3000 Ft Nyomáspróba (2alkalom)
10000 Ft Munkadíj
azaz 69500 Ft.

Na én ezen eset óta márkaszervíz felé nem jártam!
DSz - Fiat Linea 1,3 M-JET - EX tulaj

meszizs2013. máj. 21. 14:37 | Válasz | #583 
Valamivel okosabb lettem!
A Fiatnál is az EPer katalógust használják!
Sajnos Ők sem tudnak a katalógus alapján külön tömítésszettet a hőcserélőhöz beszerezni, csak kompletten!
Amiről csak irányárat tudtak mondani!
Kb. 70 db ezres!!!!!
Aztán jött az olcsóbbnak mondott megoldás!
Levétel és megfelelő tömítőmasszával összerakni!

Igazából ezt a megoldást mielőtt a Fiathoz értem volna már 3 autószerelő barátom is javasolta!
Így most úgy tűnik, hogy ezt a megoldást fogom első körben kipróbálni.
Majd, ha meglesz, akkor majd leírom a véleményt és a tapasztalatot!

Egyébként az olasz és a német Ebay-n találtam 100 illetve 120 euróért!
Ha minden kötél szakad, akkor ez lesz a megoldás, mert azért ez mégis csak olcsóbb, mint a Fiat ajánlata!
Csak az a gond, hogy hamarosan GÓ a tenger! Addigra mindennek tutinak kellene, hogy legyen!
Mészi T-Jet Emotion

 © Sanyika2013. máj. 20. 18:38 | Válasz | #582 
Szia!

Köszi a segítséget! Közben megtaláltam!
Mind a két szíjj Goodyear lett!
Még ugyan nincs feltéve de már a csomagtartóban lapulnak! :-)

meszizs2013. máj. 19. 21:29 | Válasz | #581 
Igazad van! De bosszantó! Öcsém 250ezret futott 14 éves Golf IV-én miért nincs ilyen probléma? Biztosan nem a török basa csinálta!
Viszont ennyi pénzért nekem ne eressze sehol se az olajat!

Most már tudok fotót is mutatni!
Egy éjszaka alatt ennyi csepegett ki, előtte teljesen szárazra volt tisztítva!


Ez az a bizonyos alkatrész!




Remélem, hogy a kedden már valamivel okosabb fogok lenni!
Mészi T-Jet Emotion

kiskabo2013. máj. 19. 19:27 | Válasz | #580 
Mészi barátom! Ez miatt nem kellene felrobbannod! Vannak másnak (nekem) ennél sokkal nagyobb gondjai is. De megértelek!
Kiskabo
Azt mondják, elmebajban szenvedek... De én nem szenvedek, élvezem minden percét...

meszizs2013. máj. 18. 23:57 | Válasz | #579 
Közben találtam rajzot az EPER-en, illetve egy hasonló fotót, de az DIESEL-é.

Akkor mutatom!




Bejelöltem pirossal! Azon dobozkánál illetve a tömítésénél kell a hibát orvosoltatnom!
Mészi T-Jet Emotion

meszizs2013. máj. 18. 22:52 | Válasz | #578 
Nem jó gombot nyomtam!
Folytatom!
Végül is nem sok olaj cseppent ki, de akkoris! Minden száraz, ott megy könnyezik! Aztán mi lesz, ha valahol teljesen megadja magát? Kinyomja az összes olajat?
Meg van a jövő heti program!
Kedden irány a szerviz egy érdeklődés erejére, aztán majd meglátom, hogy a garázsszomszéd szerelőre bízom, vagy a Fiat szervizre!
Szomorú vagyok!
Féktisztítóval lepucolom, aztán egy kicsit járatom és máris elkezd a csavaroknál könnyezni.
Már utána húztam, de szerintem nincs nagy látványos változás!
Lefényképeztem, de itt nincs lehetőségem a felrakásra, majd holnap este otthonról megmutatom!
ezért a húzásáért minden jó tulajdonságáról elfelejtkezem! Most utálom! Szívem szerint elküldeném a háztól! De mit vennék helyette?
Merci, KIA, Hiunday.
Egyenlőre szervizelés, aztán majd meglátom, mert végül is szerintem egy kb.6cm X 10cm tömítés van elvékonyodva és átereszt!
Csak azt nem tudom, hogy miért, hisz soha nem volt bántva! Akkor most már attól is kellene tartanom, hogy pl. a kartertömítés is megadja magát???
Felrobbanok!!!BUMM!
Mészi T-Jet Emotion

meszizs2013. máj. 18. 22:42 | Válasz | #577 
Felrobbanok az idegtől!!
Megcsináltam az olajcserét! Minden oké! Legalább is úgy tűnt! Mindenhonnét szépen letisztítottam a kifolyt fáradt olajat!
Aztán ma elővettem este ezt a fostalicskát!
Mit látok? Olajcsepp a garázsban a kocsi alatt!
Megnézem! Frissnek tűnt! A kocsi alá és a motorterébe is benézek, de semmi rendellenesség!
Kigurultam, most is ott vagyok anyósékhoz, ott is beálltam a garázsba és mit látok? Megint ott egy csepp!!!
Emelő elő és aláfekvés. Leszedtem a hővédő burkolatot, mert arra gondoltam, hogy talán kevés volt a 22Nm az olajszűrőnek, de nem!
Az olajszűrő és környéke csont száraz!
Viszont az olajszűrő ház alatt van egy talán a szögletes olajoshalas dobozhoz tudnám hasonlítani valami dobozka, ami az olajszűrő ház alá van csavarozva.
Na úgy tűnik, hogy ezen dobozka tömítése kezdi megadni magát!
Na de kérem!!!
26600km! Ez az alkatrész soha nem volt megbontva!
El vagyok keseredve! Útálom ezt a kocsit!!!
Mészi T-Jet Emotion

 © hugoapi2013. máj. 18. 16:57 | Válasz | #576 
" ...A vékonyabb, ami talán a szervószivattyút működteti:
55211240C160 3PK895 -EPDM- ..."

Sajnos ezt a méretet inkább márkaszervizek tartják. Néha tudok ügyezni ebben a méretben Bosch-t, de nem olcsó.
Dayco csak 3PK905 hosszbordást gyárt, a QH pedig a maga QBR390 cikkszámú szíjával is 5 milliméterrel hosszabb. Otthon ez utóbbi kettőt lehet kapni.

berigazek2013. máj. 15. 20:09 | Válasz | #575 
Köszönjük Mészi barátom :-)
berry csak egy van:)!

meszizs2013. máj. 15. 09:04 | Válasz | #574 
Kedves Uraságok!
Mivel tegnap elég sok időt töltöttem a kocsim alatt, így Rátok is gondoltam és felírtam, hogy a T-JET motoron milyen hosszbordásszíjak vannak gyárilag!

A vastagabb szíj, ami a generátort is hajtja:

55193795A696 CR-PET-BR-HNBR 5PK1150

A vékonyabb, ami talán a szervószivattyút működteti:
55211240C160 3PK895 -EPDM-

A vastag szíjra az UNIX is az 5PK1150 jelet hozza mind a Gates, mind a Dayco szíj esetében!
A vékonyra nem találtam utalást, de ha a fenti adatokat vesszük figyelembe, akkor minden valószínűség szerint a szervószivattyú szíjának a száma: 3PK895

Remélem tudtam segíteni ezzel, akinek esetleg ilyesmire lenne szüksége!
Mészi T-Jet Emotion

 © hugoapi2013. ápr. 28. 14:41 | Válasz | #573 
Ezért is írtam ennek a számát. Utóbbi időben a másiknál többször van/volt panasz.:(
Igazából ez inkább a vezérműnél jön jobban elő.

meszizs2013. ápr. 27. 23:33 | Válasz | #572 
Megjegyzem, állítólag a DAYCO jobb márka és minőség, mint a GATES!
Mészi T-Jet Emotion

 © hugoapi2013. ápr. 27. 22:47 | Válasz | #571 
Jahh! Ez a szervószivattyút hajtó szíj lenne.

 © hugoapi2013. ápr. 27. 22:44 | Válasz | #570 
Adok egy Dayco cikkszámot ennek alapján azután már tud a boltos ajánlatot adni, ha ez nem lenne szimpatikus. Dayco D4PK668

meszizs2013. ápr. 10. 15:59 | Válasz | #569 
Szerintem is így van, de majd a hét végén ránézek, mert most már el kellene indítanom, mert úgy gondolom, hogy hétfőn elviszem a szemlére, hogy pecsételjenek be egyet a forgalmiba!
Mészi T-Jet Emotion

 © Sanyika2013. ápr. 10. 15:45 | Válasz | #568 
Nem elektromos.....szíj hajtja....

Egy bordás szíj a klímát és generátort és egy másik a szervót hajtja!!!!!
És mind a kettőt a főtengely hajtja meg csak külön tárcsával....

meszizs2013. ápr. 09. 21:01 | Válasz | #567 
Sőt még a Suzukiban is elektromos és azt előszeretettel építik be a Ladákba!
Az én Lineámon Hidraulikus a szervó, ahogy a fotón be is jelöltem!
Mészi T-Jet Emotion

Dobi2013. ápr. 09. 20:21 | Válasz | #566 
Kormánymű: fogasléces kormánymű, hidraulikus rádegítéssel.

Sorry!
Nekem úgy rémlett, hogy a PII-től kezdve elektromos szervókat szereltek. Egy biztos a PII-ben és a Stiloban az volt.
DSz - Fiat Linea 1,3 M-JET - EX tulaj

 © ramisi2013. ápr. 09. 19:13 | Válasz | #565 
Sziasztok nem akarok beleszólni,de az elektromos szervót nem rakták bele a lineákba legalább is a benzinesekbe.Amit a kolléga bekarikázott az a szervószivattyú és egy szíj hajtja.Állítólag az elektromos szervók érzékelője a kormányon kikopott 70-80 ezer kilóméternél és nem akart müködni ezért egyszerübb mechanikus szervószivattyút raktak a lineákba.

Dobi2013. ápr. 09. 17:31 | Válasz | #564 
Elektromos lesz az mindegyikben!
DSz - Fiat Linea 1,3 M-JET - EX tulaj

meszizs2013. ápr. 09. 13:40 | Válasz | #563 
Beri!
A dieselben és a benzinesben nem ugyanaz a kormányszervó??
Mészi T-Jet Emotion

berigazek2013. ápr. 08. 21:45 | Válasz | #562 
A szervó a kormányra van építve...a Fiat Punto II.-ben is a kormányon volt két öklömnyi alkatrész (Made in Singapore) elektromos szervó,úgy,hogy a kormány,azaz a műszerfal alatt keressétek!
berry csak egy van:)!

meszizs2013. ápr. 08. 19:43 | Válasz | #561 
Ez az én Turbinás Jet-em!
Egy körön fut minden!
Pirossal karikáztam a szervószivattyút!


Mészi T-Jet Emotion

meszizs2013. ápr. 08. 19:32 | Válasz | #560 
T-Jetben nem elektromos a szervó!
Egybe körön van generátorral, de megkockáztatom, hogy a klímakompresszor is ezen a körön fut!
De mindenképp utána fogok nézni!
Mészi T-Jet Emotion

berigazek2013. ápr. 08. 18:36 | Válasz | #559 
A szervón nincs ékszíj....elektromos a szervó :-)
berry csak egy van:)!

Dobi2013. ápr. 08. 17:32 | Válasz | #558 
Hülyeséget mondok azzal, hogy a Putto II óta elektromos szervókat szerel a Fiat?
DSz - Fiat Linea 1,3 M-JET - EX tulaj

 © Sanyika2013. ápr. 08. 11:30 | Válasz | #557 
Sziasztok!

Segítségetek szeretném kérni!
Szíjakat cserélnék de nem találok a szervóra ékszíjat!
Hol lelhető vajon?
Még a autóboltos sem talált csak a generátor hosszbordásat!

Köszönöm a segítséget!

Üdv. Sanyi

berigazek2013. ápr. 02. 12:38 | Válasz | #556 
berry csak egy van:)!

meszizs2013. ápr. 02. 12:22 | Válasz | #555 
Egyenlőre ezt nem is vitatom!
De a Trabival is valaki jól fog járni, full szerviz!
Mészi T-Jet Emotion

berigazek2013. ápr. 02. 08:43 | Válasz | #554 
Barátom!Aki majd tőled megveszi az autód az nagyon jól jár :-)
berry csak egy van:)!

meszizs2013. ápr. 01. 19:31 | Válasz | #553 
A jókívánságot én is köszönöm! De igazán egy kis jó időt küldhetnél!
Február vége óta nincs műszakim, de még erre a hétre is esőket mondanak az okosok!
Talán a jövő héten elmondhatom, hogy friss műszaki van a kocsimon!
Most a legjobb a fogyasztásom! NULLA!
Mészi T-Jet Emotion

 © teebi2013. ápr. 01. 08:29 | Válasz | #552 
Helló Mindenkinek!
Úgy látom mozog a fórum, mindig felüti a fejét valami probléma, de hellyel-közzel ezek megoldódnak!
Mint ahogy az enyém is megoldódott , a korábbi alapjárat ingadozás! Jelentem , tünetmentes a gépjármű, a fogyasztásom az elvárható szinten van és várom a tavaszt,
hogy járhassunk kirándulni is, nem csak a torony körül füstöljük a drága benzint!
Mindenkinek hasonló jókat kívánok!

 © Sanyika2013. márc. 10. 13:37 | Válasz | #551 
Köszi MésziZs!

Én két éve is akartam bele tenni sportgyertyát de akkor még nem volt hozzá...nem gyártottak még hozzá...gondoltam mára ez már változott...
Majd felhívom a Brisk-et hogy gyártanak e már hozzá...

Az ára??
Olcsóbb mint az NGK....és 100e km kell cserélni
....http://www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszletes/brisk_platina_sportgyertya1/Fiat/Linea/1.4L

meszizs2013. márc. 10. 08:39 | Válasz | #550 
Én még nem!
Nem elég sportos így is?
Biztos, hogy jobb égést és jobb, intenzívebb robbanást tud előidézni aztán mindezek miatt valószínűleg a fogyasztást is valamilyen szinten csökkenteni tudja!
Gondolom a normál gyertyához képest az ára is ezen tulajdonságait fogja tükrözni!
Aztán, hogy az árát visszahozza-e az meg egy jó kérdés!
De az is lehet, hogy a tudatunknak tesz jót!

Ha már ez a gyertya, akkor szerintem illene egy több levegőt átengedni képes légszűrőt is belerakni! Talán így lenne teljes a kép!

Azért, ha egyszer odaérsz, hogy próba, akkor majd osszad meg a tapasztalataidat!

Köszi!
Mészi T-Jet Emotion

 © Sanyika2013. márc. 10. 07:57 | Válasz | #549 
Sziasztok.
Sportgyertyával valaki próbálkozott már?
1,4 Tjet
Brisk Platinum van már hozzá?

Köszi a segítséget.

conan772013. márc. 02. 22:38 | Válasz | #548 
na akkor egy kis fogyasztás :))
télen hóban dugóban full városban 9 liter/100km :)) mikor siettem is 10 is lement :D 46-os lábam van :D
Linea a mi vonalunk :))

DSz2013. márc. 01. 13:45 | Válasz | #547 
Mi,ha így haladunk az OFF-al, akkor a 20000 km átlaga 4,6 lesz a fedcomp. szerint.
Az első 10000 km-en 4,7 volt, most 9200 km után 4,5.
DSz - Fiat Linea 1,3 M-JET - EX tulaj

meszizs2013. márc. 01. 13:43 | Válasz | #546 
Mészi T-Jet Emotion

 © Vertex2013. márc. 01. 07:45 | Válasz | #545 
Így van. Ezért szép az 5,1 Nálad is. Nálam a rekord amit kiváncsiságból mértem egyszer, Békéscsaba-Kecskemét vasárnap délután (nincs kamion a 44-es úton) 90-100-as tempó, kevés lakott terület 4,7 l/100km volt a 120 km-en nyáron. Na ez tetszett. Mondjuk a héten is meg voltam elégedve, kb. 700 km-es kör volt a Dunántúlon, autópálya, Bakony, 67-es út stb. 5,4 lett a vége.

meszizs2013. feb. 20. 19:30 | Válasz | #544 
Az enyém benzines turbó /T-Jet/!
Tudomásom szerint a Tied diesel /M-Jet/.
Mészi T-Jet Emotion

 © Vertex2013. feb. 20. 16:28 | Válasz | #543 
Ez igen! Ez alá nekem se nagyon megy, max nyáron, hosszabb úton.

berigazek2013. feb. 20. 04:15 | Válasz | #542 
berry csak egy van:)!

meszizs2013. feb. 19. 13:28 | Válasz | #541 
Csak azért, hogy mindenki lássa az én vasam is tud ám fogyasztani!
A mai bevásárló körutunk előtt nulláztam egyet!
Aztán ez lett a végeredmény!
Lényeg, ha jót akarok fogyasztatni, akkor nem kell hajtani és ki kell kerülni az araszolós, sebességváltós és dugókkal teli utakat!





Mészi T-Jet Emotion

meszizs2013. feb. 19. 08:58 | Válasz | #540 
Látom figyelsz!!

Csak az ingyenes pályaszakaszokat használtam!
Ott meg is emelkedett 1-2 literrel a fogyasztás, mert ott is betartatottam a maximális lehetőséget 130!
Igaz összesen talán kb.50-60km-t mentem pályán.

Ha pálya lett volna, akkor a nyaralási fotók szerint evett volna, az meg általában 5,9-6,2 között szokott lenni!

Ahhoz képest, hogy benzines és ha nem hajtok, akkor én maximálisan meg vagyok vele elégedve!
Mészi T-Jet Emotion

Dobi2013. feb. 19. 08:00 | Válasz | #539 
Ez jó!

Autópályát elkerülve sikerült, vagy ebben van autópálya is?
DSz - Fiat Linea 1,3 M-JET - EX tulaj

berigazek2013. feb. 19. 04:52 | Válasz | #538 
berry csak egy van:)!

meszizs2013. feb. 18. 21:59 | Válasz | #537 
Ma sajnos elő kellett vennem a kocsit egy "pesti" karikára!
Tegnap ellapátoltam a havat a garázs elől, mert nálunk még mindig van hó és a 2012 december 12-e óta pihenő Lineát "berúgtam"!
Nagyon örültem, hogy száraz utakon tudtam megjáratni a kocsit! Így elmondhatom, hogy még mindig nem látott havat és sós utakat!
Aztán öregurasan minden szabályt betartva ilyet csinált ez a Turbó Benzines Vas!

492km-en 5,1 liter/100km-es átlagot fogyasztott!

Aztán, hogy lássátok is!





Szerintem megtartom!
Jó volt a Trabant után átülni és élvezni a teljesítményt, meg a kényelmet!
Mészi T-Jet Emotion

berigazek2013. feb. 17. 21:58 | Válasz | #536 
Csak pörgessed,mert,ha nem ellustul az autó :-)
berry csak egy van:)!

meszizs2013. feb. 17. 21:03 | Válasz | #535 
Örömteli dolog ilyen levelet olvasni, hogy minden oké!
Mészi T-Jet Emotion

 © Vertex2013. feb. 17. 20:23 | Válasz | #534 
Van egy jó mondás:"Ilyen állat pedig nincs!" Van. Szóval a tények. Elég sűrű volt az elmúlt néhány nap, viszont úgy néz ki, hogy rendben van minden. Mentem reggel, napközben, indultam hidegen majd üzem melegen is és eddig jó. Tankoltam MOL premiumot 20 literrel, nem is lett tele, tegnap is és mai is megzavartam a kocsit 3000-es fordulaton 100-100km-t és szerintem most jó. Egyre erősödik bennem a többetek által is jelzett egyszeri üzemanyag probléma. A jelzéseket különben mindenkinek köszönöm. Most eléggé pang a tank már, holnap tankolok, próbálom szerintem mindegyik általatok is jelzett fajtát majd.
Zsolt! Pedig van bennem néha félsz rendesen. Nagyjából számoltam és is, hogy az évi futás mellett mennyit tudok megtakarítani az 5.5-6 l vs. 8-10 l fogyasztás üzemanyag költsége szempontjából, kb. évi 150e Ft jött ki. Nem lenne egy jó dolog aztán egyben kifizetni a kétszeresét egy javításnál.
Remélem, hogy az eset kapcsán az lesz a vége, hogy beállok azok közé, akiknek van tapasztalata a benzinkutakon is előforduló változó minőségből adódó kellemetlenségben.
Segítséget, hozzászólást, infót stb. mindenkinek köszönök.

berigazek2013. feb. 17. 18:25 | Válasz | #533 
Srácok!Itt Németországban is különbség van ám a benzikútak között...nem egyforma a minőség :-(
berry csak egy van:)!


[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől